Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Pewnie tak, bo każdy z nas szuka chyba tego złotego środka a nie np. typowego sporta czy crosa. Im dłużej mam Dl-a 650 tym bardziej cieszy mnie jego uniwersalny charakter. Niestety Dl1000 nie dla mnie. Osiągi lepsze...owszem, ale cena sporo wyższa...podobnie jak spalanie...jak na litra przystało...
Suzuki V-Strom 650 2017, Yamaha Tracer 900 2019
Tags:
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Wczoraj na moim Dl650 wybraliśmy się z żoną na kilka dni w Tatry. Sztormiak obciążony na maxa z trzema kuframi. Po drodze postu wvZakopcu na obiadek. Zaparkowałem na chodniku przed knajpą. Po zejściu z motocykla i zetknięciu na wysokość krawężnik zrozumiałem że Tracerem 900 bym tam nie wjechał bo tłumik za nisko
Suzuki V-Strom 650 2017, Yamaha Tracer 900 2019
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Witam po dłuższej przerwie. Witam Cię RafałB. Po oglądnięciu Twoich testów i jazdach próbnych podjąłem decyzję o zmianie mojej Suzi Dl650 Vstrom na Tracera 900. Inna bajka. Mam go od tygodnia. 1000km już przejechane ale euforia trwa. Jak dla mnie super moto.
Suzuki V-Strom 650 2017, Yamaha Tracer 900 2019
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Hej, a to ciekawostka po Twoim przedostatnim poście powyżejVr46 pisze:Witam po dłuższej przerwie. Witam Cię RafałB. Po oglądnięciu Twoich testów i jazdach próbnych podjąłem decyzję o zmianie mojej Suzi Dl650 Vstrom na Tracera 900. Inna bajka. Mam go od tygodnia. 1000km już przejechane ale euforia trwa. Jak dla mnie super moto.
Najważniejsze że jesteś zadowolony a o to przecież chodzi w tej motocyklowej zabawie, cieszę się że moje filmy pomogły Ci w podjęciu decyzji o zmianie.
Niech nowy Tracerek 900 dobrze Ci służy, no i napisz po jakimś czasie jak się sprawuje (niedawno jeden z kolegów szybko zamienił T900 GT na Tenere XT1200Z) Piona
Iżu
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Z tej zamiany(Tracer 900 na T12) jestem akurat bardzo zadowolony. Zrobiłem na T12 około 3500 km i pasuje mi bardzo. Chcę zacząć ją ubierać ale poczekam z tym do momentu gdy Suzuki odsłoni w końcu karty i pokaże nowego V-Stroma 1000 . Tak na wszelki wypadek A może pokażą nie 1000 a coś innego? Wtedy napewno ubieram Terenię. A wracając do bohatera wątku czyli Tracer'a 900 to całkiem niedawno jeździłem w towarzystwie takiego sprzęta po Czechach i dogonić go było ciężko tak więc potencjał do dobrej zabawy w tym motocyklu jest spory.Iżu pisze:Niech nowy Tracerek 900 dobrze Ci służy, no i napisz po jakimś czasie jak się sprawuje (niedawno jeden z kolegów szybko zamienił T900 GT na Tenere XT1200Z) Piona
DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
A propos Suzuki, to słyszałem, że ma być 800cm3 - ale niedługo się przekonamy
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Tracer 900 według mnie i mojej małżonki jest wygodniejszy przy długich trasach bez przerw. Tylek nie boli i pozycja za kierownicą wygodniejsza. Mam 190cm wzrostu a nogi mają przyjemniejsze ułożenie niż w Sztormiaku. Przy prędkościach autostradowych 140kmh spalanie 4,8 a w Suzuki to już koło 7l bo oszczędnie było do ok. 120kmh. Manewrowanie w korkach też przyjemne.
Suzuki V-Strom 650 2017, Yamaha Tracer 900 2019
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Może taki ?crimson pisze:A propos Suzuki, to słyszałem, że ma być 800cm3 - ale niedługo się przekonamy
P.S. crimson - propozycja dla Ciebie - nowy Avatar
- Ocena: 5.88235%
Iżu
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
No rozważę, podobieństwo uderzające jakbym siebie widział.Iżu pisze:
P.S. crimson - propozycja dla Ciebie - nowy Avatar
Ufoludek z Roswell .jpg
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
A czy ktoś z Was ujeżdżał już Tracera 900 GT? Mam wrażenie, że wady pierwszej edycji zostały w nim wyeliminowane. GT mnie kusi - kufry, tempomat, fajny wyświetlacz TFT w standardzie... Dołożyć centralny, większą szybę i ( w teorii) wygląda to nieźle...
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Centralny podnóżek mają wszystkie modele w tym GT, dla moich potrzeb i temperamentu Tracer 900 nawet w tej zwykłej wersji byłby wystarczający, model 2020 jest w takim ciekawym malowaniuNuri pisze:A czy ktoś z Was ujeżdżał już Tracera 900 GT? Mam wrażenie, że wady pierwszej edycji zostały w nim wyeliminowane. GT mnie kusi - kufry, tempomat, fajny wyświetlacz TFT w standardzie... Dołożyć centralny, większą szybę i ( w teorii) wygląda to nieźle...
Iżu
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Ładne to malowanie (z tegorocznych dla mnie najładniejsze, chociaż chyba te z pierwszych lat produkcji (2015-20016?) jakoś jeszcze bardziej mi podchodziły. Eh... może na 40tke sobie prezent zrobic?
Jedynie, moim zdaniem, szkoda że nie zrobili od razu kuracji odmładzającej dla Tracera 900 takiej jak dla 700-tki. To by dało fajny powiew świeżości juz po kilku ładnych latach produkcji.
PS. Mam wrażenie że Nuri miał na myśli centralny.... kufer
Jedynie, moim zdaniem, szkoda że nie zrobili od razu kuracji odmładzającej dla Tracera 900 takiej jak dla 700-tki. To by dało fajny powiew świeżości juz po kilku ładnych latach produkcji.
PS. Mam wrażenie że Nuri miał na myśli centralny.... kufer
Ostatnio zmieniony 13 sty 2020, 12:03 przez polokokt, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Mi się nie podoba. Na żywo wygląda jakby zapomnieli kolorem polakierować i został sam podkład
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2459
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Jak wsiadlem na Tracer GT w salonie to jak garnitur na miarę szyty, wszytko pasowało. Tylko te kufry małe, do dalekiej podróży solo ok, ale z plecakiem to za mało.
Generalnie miałem faze na niego ale mi przeszło i w końcu nie pojechałem na jazdę. Może jak beda z drugiej reki za trzy - cztery lata.
Kumpel serwisant twierdzi ze Tracer to taki wariat co da rade w turystyce, a i za kumplami na sportach po górach też da radę i wstydu nie będzie.
Generalnie miałem faze na niego ale mi przeszło i w końcu nie pojechałem na jazdę. Może jak beda z drugiej reki za trzy - cztery lata.
Kumpel serwisant twierdzi ze Tracer to taki wariat co da rade w turystyce, a i za kumplami na sportach po górach też da radę i wstydu nie będzie.
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Zabawa z tym silnikiem CP3 zaczyna się od 6000 obrotów. Przyzwyczajeni do V2 możecie być zaskoczeni że w Tracer 900 trzeba kręcić go wyżej żeby odjechać. Pozycja jazdy też inna, bardziej sportowa i aktywna. Piszę bo miałem i po kilku sezonach na turstycznych enduro ( DL650, DL1000, R1200GS) byłem rozczarowany. Ale masa ludzi ma i chwali. 900GT kosztuje 55k więc nie mało. Może warto poczekać na Tigera 900. Silnik podobny a myślę że pozycja bardziej turystyczna niż w Tracerze. Zależy co kto lubi.
DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Kwestia pewnie kto z czego się przesiadł i jaki ma styl jazdy (oraz czy wykorzystuje motocykl w off'ie). Ja miałem okazję 3 dni pojeździć na MT09 z tym silnikiem i po przesiadce z DL650 to nawet od 3-4 tys obrotów mocy było mocno "wystarczajaco" . Własciwie cały weekend przejeździłem na mapie B i nawet przez myśli nie przeszła mi mocniejsza mapa A Pewnie jakbym się przesiadł z DL1000 to juz takiej różnicy bym nie odczuł a może bardziej zracałbym uwagę na słaby dół tego silnika.
A jak to Brzoza powiedział (obecnie z portalu Motovotyager) w wywiadzie z Iżu, trzycylindrowe silniki to ideał właściwie. Łączy zalety silników 2 i 4 cylindrowych nie kopiując ich wad właściwie. Także Yamaha i Triumph ma tu sporo do zaoferowania
A jak to Brzoza powiedział (obecnie z portalu Motovotyager) w wywiadzie z Iżu, trzycylindrowe silniki to ideał właściwie. Łączy zalety silników 2 i 4 cylindrowych nie kopiując ich wad właściwie. Także Yamaha i Triumph ma tu sporo do zaoferowania
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
3-cylindrowe silniki to drganiapolokokt pisze: A jak to Brzoza powiedział (obecnie z portalu Motovotyager) w wywiadzie z Iżu, trzycylindrowe silniki to ideał właściwie. Łączy zalety silników 2 i 4 cylindrowych nie kopiując ich wad właściwie. Także Yamaha i Triumph ma tu sporo do zaoferowania
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Online
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
Nie zgodze się. Triumph chodzi mega płynnie bez jakichkolwiek drgań w przeciwieństwie do v2.
null
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
W rzeczy samej . Miałem na myśli kufer. Można walnąć Maxie 56, albo Shada tego z regulacją i jest łącznie z bocznymi (mogłyby faktycznie mieć chociaż 30 l) plus tank bag i jakoś się człowiek zapakuje na te dwa tygodniepolokokt pisze:Ładne to malowanie (z tegorocznych dla mnie najładniejsze, chociaż chyba te z pierwszych lat produkcji (2015-20016?) jakoś jeszcze bardziej mi podchodziły. Eh... może na 40tke sobie prezent zrobic?
Jedynie, moim zdaniem, szkoda że nie zrobili od razu kuracji odmładzającej dla Tracera 900 takiej jak dla 700-tki. To by dało fajny powiew świeżości juz po kilku ładnych latach produkcji.
PS. Mam wrażenie że Nuri miał na myśli centralny.... kufer
Re: Yamaha Tracer 900 2018 - pierwsze wrażenia z jazdy
No i decyzja zapadła! VStrom 650 AL5 poszedł na OLX i OTOMOTO, w garażu znalazł się roczny Tracer 900 GT. Po kupnie przejechałem nim 350km i mogę już wstępnie porównać oba sprzęty. Najpierw przewagi VStroma - wygodniejsza pozycja (mam 185 cm), lepsze, większe handbary, stabilniejszy w jeździe. W Yamasze trudno się dostać do stopki bocznej, zasłania ją centralna. Usytuowanie nóg - tam, gdzie w DLu są sety kierownika, w GT jest już silnik. Stopy trzeba cofnąć. Wymaga to przyzwyczajenia. Za to w GT można swobodnie stać na światłach, w VStromie zawsze zatrzymując się zawadzałem właśnie o sety. W Suzi, zarówno oryginalna szyba z deflektorem, jak i założony później Air Flow dają świetną osłonę. Yamaha--ori szyba to porażka, o wiele dla mnie za mała. Dłuższy o 10 cm akcesoryjny Puig w najwyższym położeniu załatwia sprawę. Do wyświetlaczy obu pojazdów nie mam zastrzeżeń. W GT jest piękny kolorowy TFT, ale ten klasyk z Suzi też jest znakomity. Spalanie - na autostradzie po 200 km że stałą prędkością 140 kmh (tempomat się przydaje) wyszło równe 6 l/100km. Suzi, w podobnych warunkach pali ok. 5,5 l. Suzi jest jak czołg - stabilna, ale przerzucanie z zakrętu w zakręt nie jest tak łatwe jak w Yamasze. Shimmy do 160 kmh w Yamasze nie stwierdzono, Suzi nie zna tego pojęcia Przyspieszenie- wiadomo, Vmax też. Na dobrym asfalcie oba sprzęty prowadzą się świetnie, z minimalnym wskazaniem na Tracera (pełna regulacja zawiechy), na dziurach lepiej jeździ mi się VStromem. Światła - dwie żarówki w Suzi są bardzo dobre, ale LEDy w GT są jeszcze lepsze... przynajmniej, póki działają. Słowem - Suzi szuka nabywcy, Yamaha zostaje, raczej na dłużej.
- Ocena: 23.52941%