Tak wlasnie przemyslalem ze to bedzie najlepsze rozwiaznieKwiatek pisze:Ty i grupa z którą jedziesz, ściągnijcie sobie apke We Are Bikers
Działa niezależnie od modelu interkomu
Łączysz się przez internet w smartfonie i po kłopocie
Interkom dla zielonego w temacie
Re: Interkom dla zielonego w temacie
DL650 AL2 ----> DL1000
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Tak jak napisałem wcześniej oprócz Scali taką technologie ma też Sena w najwyższym modelu -> 30k. Ta sieć u nich nazywa się chyba Mesh. Działa podobnie.
Technologia jest już od ładnych kilku lat. Moim zdaniem DMC bije na głowe "blutacza".
Wada: wszyscy musza miec interkomy z jednej firmy.
Jest możliwość dodania osoby z poza sieci DMC do grupy ale poprzez mostek "blutacza".
Tu jest wyprzedaż poprzednika modelu Packtalk slim. Funkcje te same.
https://plantro.pl/pl/p/Cardo-SMARTH-in ... wu-DUO/870
Cena atrakcyjna.
Co do aplikacji. Pewnie będzie działać super dopuki jestes w tanim zasięgu połaczeń telefonicznych. Ale jak wyjedziesz poza UE jak cię skasuje za każdą minute lub kB połączenia to się nakryjesz nogami.
Takie moje spostrzeżenie.
Wysłane z mojego SM-A605FN przy użyciu Tapatalka
Technologia jest już od ładnych kilku lat. Moim zdaniem DMC bije na głowe "blutacza".
Wada: wszyscy musza miec interkomy z jednej firmy.
Jest możliwość dodania osoby z poza sieci DMC do grupy ale poprzez mostek "blutacza".
Tu jest wyprzedaż poprzednika modelu Packtalk slim. Funkcje te same.
https://plantro.pl/pl/p/Cardo-SMARTH-in ... wu-DUO/870
Cena atrakcyjna.
Co do aplikacji. Pewnie będzie działać super dopuki jestes w tanim zasięgu połaczeń telefonicznych. Ale jak wyjedziesz poza UE jak cię skasuje za każdą minute lub kB połączenia to się nakryjesz nogami.
Takie moje spostrzeżenie.
Wysłane z mojego SM-A605FN przy użyciu Tapatalka
Re: Interkom dla zielonego w temacie
To jest temat rzeka... kazdy bedzie mial swoje zdanie.
Ja tak przemyslalem ze kupie interkom z takiej sredniej półki, a jak bedzie potrzeba to ogarne sobie apke we are bikers i muzyka gra.... a internetem sie nie przejmuje bo za unie sie jak narazie nie wybieram hebeheh. Celuje w Freedcomm T-rex v3
Tylko mi podpowiedzcie czy T-rex laczy sie z interkomami innych marek
Ja tak przemyslalem ze kupie interkom z takiej sredniej półki, a jak bedzie potrzeba to ogarne sobie apke we are bikers i muzyka gra.... a internetem sie nie przejmuje bo za unie sie jak narazie nie wybieram hebeheh. Celuje w Freedcomm T-rex v3
Tylko mi podpowiedzcie czy T-rex laczy sie z interkomami innych marek
DL650 AL2 ----> DL1000
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Re: Interkom dla zielonego w temacie
DMC jest nie do pobicia....
Uzywaliśmy wcześniej ze znajomymi interkomy w trybie bluetooth a później DMC... nigdy więcej bluetooth, to zupełnie inna jakość..
Uzywaliśmy wcześniej ze znajomymi interkomy w trybie bluetooth a później DMC... nigdy więcej bluetooth, to zupełnie inna jakość..
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2459
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Interkom dla zielonego w temacie
Najtansza oferta za dwupak Cardo Slim to 1900 zł, dwupak N-com to 1500zl.
Jeśli ten Cardo dobrze się integruje z kaskiem Nolana to chyba sie skuszę.
Edit.
Na stronie Cardo, Slim nie jest kompatybilny z kaskami Nolana.
Jeśli ten Cardo dobrze się integruje z kaskiem Nolana to chyba sie skuszę.
Edit.
Na stronie Cardo, Slim nie jest kompatybilny z kaskami Nolana.
Online
Re: Interkom dla zielonego w temacie
We Are Bikers to ciekawa koncepcja ale na razie komfort rozmowy nie jest porównywalny z intercomem, są zwłoki, co zresztą logiczne bo to musi przejść przez serwer i wrócić. Wypróbowaliśmy w trójkę z 20 minut, działało jako tako ale wróciliśmy zaraz potem do intercomów. Zrywanie sygnału to też będzie problem, do tego sama aplikacja wymaga dopracowania, nie było nawet wyszukiwarki grup (może już zrobili). Na razie to bardziej ciekawostka.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Pytanie co oznacza dobrze sie integruje? Do tej pory spotkałem tylko 3 kaski w których, nie trzeba nic kombinować żeby włożyć do nich głośniki i mikrofon. Cała reszta jak sposób montażu na zewnątrz kasku jest moim zdaniem bez znaczenia bo jak nie na uchwycie to da się to na taśmie dwustronnej przykleić. Obecnie mam Cardo w wersji Smartpack i montaż w kaskach LS, SHOEI, ARAI bezproblemowy. Jedynie w Arioh'u musiałem powiększyć otwory na głośniki (pogłebić). A zaleta DMC bez porównania do BT. Pod warunkiem że masz z kim jeździć na DMCSmerfciamajda pisze:Najtansza oferta za dwupak Cardo Slim to 1900 zł, dwupak N-com to 1500zl.
Jeśli ten Cardo dobrze się integruje z kaskiem Nolana to chyba sie skuszę.
Edit.
Na stronie Cardo, Slim nie jest kompatybilny z kaskami Nolana.
DL650A L8
Re: RE: Interkom dla zielonego w temacie
No nie jest ponieważ od jakiegoś czasu Nolan robi kaski gdzie bateria do N-Com laduje na tyle głowy i nie ma już wyprowadzenia z boku gdzie można wcisnąć sterownik i jego mocowanie lub ewentualnie podciac dziuręSmerfciamajda pisze:Najtansza oferta za dwupak Cardo Slim to 1900 zł, dwupak N-com to 1500zl.
Jeśli ten Cardo dobrze się integruje z kaskiem Nolana to chyba sie skuszę.
Edit.
Na stronie Cardo, Slim nie jest kompatybilny z kaskami Nolana.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2459
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Nolan N104 Absolute ale docelowo ma być N70-2x jeśli mi podpasuje na łepetynę.
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Ktora marka interkumu nie stwarza problemow w laczeniu sie z interkomami innych marek? Cos wyczytalem ze senna nie ma problemu, a jakies inne znacie?
DL650 AL2 ----> DL1000
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Re: RE: Re: Interkom dla zielonego w temacie
Nie ma takiej zasady. Często zależy nawet od modelu. I zawsze będzie to połączenie gorsze, między różnymi markami. Ja mam Sene kumpel Cardo. Da się podłączyć, jeździmy tak ale... jako telefon mu się paruję i musi swój telefon odłączać.skibol83 pisze:Ktora marka interkumu nie stwarza problemow w laczeniu sie z interkomami innych marek? Cos wyczytalem ze senna nie ma problemu, a jakies inne znacie?
- Ocena: 5.88235%
Zdrówko シモン
Mniejszość Niemiecko Japońska
Mniejszość Niemiecko Japońska
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Z tym multi-łączeniem to chinole najlepiej wypadają, to się prawie z wszystkim daje sparować.
- Ocena: 5.88235%
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Czyli nie ma reguly, jak juz to cos to kupowac takiego ze średniej półki i nie powinno byc wiekszych problemow... pomijam temat jakosci polaczenia
DL650 AL2 ----> DL1000
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Potwierdzam, Chinole ze wszytkim potrafia sie połaczyć.
Natomiast z praktyki wiem że najwięcej problemów jest pomiędzy Cardo a Seną. Więc zadaj sobie pytanie z kim będziesz jezdził z grupa która ma Cardo czy Sennę i wtedy nie musisz bac sie droższych rozwiązań. Co da zalet jednego czy drugiego nie będe się wypowiadał bo każde ma coś co nie ma drugie
Natomiast z praktyki wiem że najwięcej problemów jest pomiędzy Cardo a Seną. Więc zadaj sobie pytanie z kim będziesz jezdził z grupa która ma Cardo czy Sennę i wtedy nie musisz bac sie droższych rozwiązań. Co da zalet jednego czy drugiego nie będe się wypowiadał bo każde ma coś co nie ma drugie
DL650A L8
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Problemy wynikają, bo:Lord pisze:Potwierdzam, Chinole ze wszytkim potrafia sie połaczyć.
Natomiast z praktyki wiem że najwięcej problemów jest pomiędzy Cardo a Seną. Więc zadaj sobie pytanie z kim będziesz jezdził z grupa która ma Cardo czy Sennę i wtedy nie musisz bac sie droższych rozwiązań. Co da zalet jednego czy drugiego nie będe się wypowiadał bo każde ma coś co nie ma drugie
1) nikt nie czyta instrukcji
2) czekanie 1 minutę na sparowanie to wieczność (szczególnie gdy już się odpaliło motocykle i myśli się o parowaniu)
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Ja jak kolejny BT-S2 się wysypie z gniazdem to wskoczę na FreedConn T-max - to ma osobne gniazdo ładowania i można go ładować w czasie użytkowania.skibol83 pisze:Czyli nie ma reguly, jak juz to cos to kupowac takiego ze średniej półki i nie powinno byc wiekszych problemow... pomijam temat jakosci polaczenia
A co do jakości - chinole akurat tutaj nie są złe.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Maarcelku ja swoja czytałem a ty swoją ?
Mam tylko 2 kanały do BT i albo parowanie przez aplikacje, raczej sie nie uda, albo ecznie u mnie więcej mozliwości nie ma. Niestety w Senie masz to inaczej poukładane
Mam tylko 2 kanały do BT i albo parowanie przez aplikacje, raczej sie nie uda, albo ecznie u mnie więcej mozliwości nie ma. Niestety w Senie masz to inaczej poukładane
DL650A L8
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Ja tez mysle o FreedConn T-max lub T-rex, ewentualnie sie szarpne o poziom wyzej na jakas senne, cardo czy interphone, ale to jeszcze mam czas, mam narazie pilniejsze wydatkiStruna pisze: Ja jak kolejny BT-S2 się wysypie z gniazdem to wskoczę na FreedConn T-max - to ma osobne gniazdo ładowania i można go ładować w czasie użytkowania.
A co do jakości - chinole akurat tutaj nie są złe.
DL650 AL2 ----> DL1000
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty