Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Z doświadczenia Marcel jak jeździłem DLem w takim tempie jak po Rumunii to oczekiwałbym spalania w okolicy 3,8-4,2
null
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Kurcze no niby wygląda ładnie w szczególności sam przód z tą nową lampą ale jakoś mam wrażenie, że 'obecny' model jest w designie całościowo bardziej spójny. Zobaczymy na żywo co to będzie
Silnik większy ale kunia tyle samo. Moment chyba większy więc powinno być przyjemniej i co najważniejsze nie zmienia się wysokość siedziska. Dla wersji drogowej nadal 810-830mm co dla takich kurdupli jak ja ma znaczenie
Silnik większy ale kunia tyle samo. Moment chyba większy więc powinno być przyjemniej i co najważniejsze nie zmienia się wysokość siedziska. Dla wersji drogowej nadal 810-830mm co dla takich kurdupli jak ja ma znaczenie
null
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Jest też wersja LOW s obniżonym o 5cm siedzeniem.
No i wersja Rally na zawiasie Showa.
No i wersja Rally na zawiasie Showa.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Ja mam już spaczona opinie więc poczekam do pelnego lata tak aby w wysokich temperaturach przetestować, już się tak nie napalam i zrobię tym razem to na spokojnie bez emocji
DL650A L8
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Może też się z ciekawości nową 900 śmignę
null
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Sto razy bardziej podoba mi się starsza wersja 2019, ma swój styl i wygląd, piękne lampy i czasza jest także szerszaprebenny pisze:Kurcze no niby wygląda ładnie w szczególności sam przód z tą nową lampą ale jakoś mam wrażenie, że 'obecny' model jest w designie całościowo bardziej spójny. Zobaczymy na żywo co to będzie
W nowym są jakieś śmieszne wąskie lampeczki no i widzę że w Triumph zaczęli stasować na kierownicy "pojemnik na mocz"
Iżu
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
A jak koszty serwisowania, w porownaniu do DLa
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
1 serwis kosztował +/- tyle samo co 650 (bodajże 500-600 zł wliczając zalanie motulem zamiast castrola).
null
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Ciekawe czy ze zmianą modelu, wszystkie ceny w górę?
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Iżu z tych wszystkich motocykli które testowales ja bym wybrał tigera 800xca ,ostatecznie i po dwóch miesiącach myślenia szukania tego to tamto, stawiam na tigera ...
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Chciałbym mieć uniwersalny motocykl do wszystkiego .
Do miasta
Do podruźy wschód Azja
Do polatania po szutrach lesie
I jest to chyba niemożliwe chociaż właśnie Tiger jest tym światełkiem w tunelu.
Ale niedawno odkryłem że można hondę jedna by zrobić podsiebie i Niechodzi tu o afrike , z 10 tysia trzeba doinwestować ale i tak taniej wyjdzie niż Tiger i africa Ciekawo kto zgadnie... Byłby to chyba jedyny taki motocykl w kraju.
Do miasta
Do podruźy wschód Azja
Do polatania po szutrach lesie
I jest to chyba niemożliwe chociaż właśnie Tiger jest tym światełkiem w tunelu.
Ale niedawno odkryłem że można hondę jedna by zrobić podsiebie i Niechodzi tu o afrike , z 10 tysia trzeba doinwestować ale i tak taniej wyjdzie niż Tiger i africa Ciekawo kto zgadnie... Byłby to chyba jedyny taki motocykl w kraju.
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2459
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Trzeba było się spakować w reklamówkę, a nie trzy kufry i ogromniastą torbęprebenny pisze:Z doświadczenia Marcel jak jeździłem DLem w takim tempie jak po Rumunii to oczekiwałbym spalania w okolicy 3,8-4,2
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Smerfie blisko ale nie,
te małe hondziaki fajne nasze motorynki przypominają
Takim hondziakiem z synkiem pośmigać po lesie młodzieńcze lata się przypominają zobaczę ile to kosztuje.
te małe hondziaki fajne nasze motorynki przypominają
Takim hondziakiem z synkiem pośmigać po lesie młodzieńcze lata się przypominają zobaczę ile to kosztuje.
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Nie patrz, kup rometa pony
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
No bez bocznych kufrów na pewno trochę niżej by spalił
Ale ze spalania tigera jestem zadowolony - to były cyferki jakich bym od V-Stroma oczekiwał przy takiej jeździe
Ale ze spalania tigera jestem zadowolony - to były cyferki jakich bym od V-Stroma oczekiwał przy takiej jeździe
null
Online
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
To co do spalania małe podsumowanie spalania:
Miasto: ok 5.5
Trasa drogi krajowe: 4.3
120 na tempomacie (ze 100 km): 5.3
140 na tempomacie (ze 100 km): 6.55
140 z kuframi bocznymi: 7
Miasto: ok 5.5
Trasa drogi krajowe: 4.3
120 na tempomacie (ze 100 km): 5.3
140 na tempomacie (ze 100 km): 6.55
140 z kuframi bocznymi: 7
null
Online
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4450
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Triumph Tiger 800 XCA - pierwsze wrażenia z jazdy
Ciekawe, który masz rok? Czytałem że tiger powyżej 130 to pali jak smokprebenny pisze:To co do spalania małe podsumowanie spalania:
Miasto: ok 5.5
Trasa drogi krajowe: 4.3
120 na tempomacie (ze 100 km): 5.3
140 na tempomacie (ze 100 km): 6.55
140 z kuframi bocznymi: 7