Deflektor czy szyba turystyczna
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
Powiedzcie co sądzicie o tej szybie ( mam 178cm ) :
http://shop-motorrad.suzuki.de/p/vario- ... r-1?pp=500 - chce ją wymienić
chyba zdublowałem post
http://shop-motorrad.suzuki.de/p/vario- ... r-1?pp=500 - chce ją wymienić
chyba zdublowałem post
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
przekopałem temat ten i kilka innych ale niestety nie znalazłem odpowiedzi...
A pytanie mam takie: czy ktoś z Was poradzi jaką szybę założyć aby pozbyć się szumu wiatru w kasku (Scorpion ADX-1)?
Mam szybę MRA WVM z deflektorem: Szyba jest ewidentnie za niska, regulacja deflektora nic nie daje. Jak się schylę z 10 cm nastaje cisza... słychać opony i silnik. Diagnoza jest więc raczej trafna: za niska szyba więc szukam porady, jaką oraz jak wysoką kupić by uporać się z problemem szumów.
Może jakieś linki podrzucicie?
Aha, najważniejsze: mam 200 cm wzrostu...
A pytanie mam takie: czy ktoś z Was poradzi jaką szybę założyć aby pozbyć się szumu wiatru w kasku (Scorpion ADX-1)?
Mam szybę MRA WVM z deflektorem: Szyba jest ewidentnie za niska, regulacja deflektora nic nie daje. Jak się schylę z 10 cm nastaje cisza... słychać opony i silnik. Diagnoza jest więc raczej trafna: za niska szyba więc szukam porady, jaką oraz jak wysoką kupić by uporać się z problemem szumów.
Może jakieś linki podrzucicie?
Aha, najważniejsze: mam 200 cm wzrostu...
DL1000 K5
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
witam . czy możesz coś napisać o tym kasku?, jakieś swoje spostrzeżenia, ocenę(Scorpion ADX-1) Widziałem go w louis nawet fajnie wygląda, może jeszcze podjadę do polo jak mi czasu starczy.
DL 650 xt 2016r.
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
@crocos - masz ją zamontowaną w najwyższym położeniu do stelaża ?
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
szybę próbowałem ustawiać we wszystkich położeniach, deflektor również - mam wrażenie, że on w ogóle nic nie daje, zresztą widać jaki niski jest...
Wiele prób ale efekt mizerny, za to jak się schylę - problemy znikają... Sprawdzając dłonią, wiatr znad owiewki trafia mi w środek szyby kasku ew. w czoło...
Więc nowa szyba raczej mnie nie ominie, niestety muszę przyjąć wersję ekonomiczną więc raczej nowy AF nie wchodzi w grę... raczej coś z niższej półki dlatego szukam opinii...
a co do ADX-1 to mogę polecić. Mega dobra widoczność, ooogromna szyba, równie wielki pinlock o 100% skuteczności. Wentylacja górna i dolna bardzo skuteczna (pewnie za porządną szybą będzie z tym gorzej). Dobra ochrona przed wiatrem pod brodą. W środku gniazda na głośniki interkomu i nawet rowki w styropianie na przewody... Dobrze spasowany, mechanizmy działają jak należy, waga przeciętna jak na ten typ kasku - i to jedyna chyba wada jak dla mnie. Wcześniej miałem integrala ale na szczęście już zapomniałem tą lekkość...
Wiele prób ale efekt mizerny, za to jak się schylę - problemy znikają... Sprawdzając dłonią, wiatr znad owiewki trafia mi w środek szyby kasku ew. w czoło...
Więc nowa szyba raczej mnie nie ominie, niestety muszę przyjąć wersję ekonomiczną więc raczej nowy AF nie wchodzi w grę... raczej coś z niższej półki dlatego szukam opinii...
a co do ADX-1 to mogę polecić. Mega dobra widoczność, ooogromna szyba, równie wielki pinlock o 100% skuteczności. Wentylacja górna i dolna bardzo skuteczna (pewnie za porządną szybą będzie z tym gorzej). Dobra ochrona przed wiatrem pod brodą. W środku gniazda na głośniki interkomu i nawet rowki w styropianie na przewody... Dobrze spasowany, mechanizmy działają jak należy, waga przeciętna jak na ten typ kasku - i to jedyna chyba wada jak dla mnie. Wcześniej miałem integrala ale na szczęście już zapomniałem tą lekkość...
DL1000 K5
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
Możesz użyć regulowany wspornik ( @Suszny takie sprzedaje - aczkolwiek nie wiem czy akurat do litra też pasuje ).
Z takim wspornikiem szyba dostaje ogromu możliwości ustawień, w szczególności da się ją bardziej do pionu postawić, co powoduje, że struga idzie powyżej kasku. Do tego daje się ją podnieść wyraźnie wyżej niż na sztywnym wsporniku seryjnym.
Sam mam szybę tego typu co u Ciebie i na seryjnym stelażu było podobnie jak opisujesz.
Po wymianie na regulowany mogę ustawić jak tylko chcę i to w kilkanaście sekund - nawet i w czasie jazdy.
Z takim wspornikiem szyba dostaje ogromu możliwości ustawień, w szczególności da się ją bardziej do pionu postawić, co powoduje, że struga idzie powyżej kasku. Do tego daje się ją podnieść wyraźnie wyżej niż na sztywnym wsporniku seryjnym.
Sam mam szybę tego typu co u Ciebie i na seryjnym stelażu było podobnie jak opisujesz.
Po wymianie na regulowany mogę ustawić jak tylko chcę i to w kilkanaście sekund - nawet i w czasie jazdy.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
Struna pisze:Możesz użyć regulowany wspornik ( @Suszny takie sprzedaje - aczkolwiek nie wiem czy akurat do litra też pasuje ).
Z takim wspornikiem szyba dostaje ogromu możliwości ustawień, w szczególności da się ją bardziej do pionu postawić, co powoduje, że struga idzie powyżej kasku. Do tego daje się ją podnieść wyraźnie wyżej niż na sztywnym wsporniku seryjnym.
Sam mam szybę tego typu co u Ciebie i na seryjnym stelażu było podobnie jak opisujesz.
Po wymianie na regulowany mogę ustawić jak tylko chcę i to w kilkanaście sekund - nawet i w czasie jazdy.
Ma ktoś taki regulowany wspornik? Jak on wygląda?
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
Mocowanie szyby z regulacją kąta i wysokości pasuje również do DL 1000. Ale tylko do tych które mają mocowanie szyby i samą szybę taką jak w małym. Pierwsze wersje litra miały szybę przykręcaną bezpośrednio do czachy, w tym wypadku nic nie poradzę.
Jak wspomniał Struna, duże możliwości regulacji pozwalają znaleźć złoty środek. Dla mnie najważniejsze jest to, że w kilka sekund mogę opuścić szybę gdy jeżdżę w mieście lub zjeżdżam z asfaltu. Lepsza widoczność i przepływ powietrza to coś co w takich warunkach jest potrzebne. W trasie szybe podnoszę w górę i odchylam do pionu bardziej niż jest to możliwe w plastikowym odlewie.
Jak wspomniał Struna, duże możliwości regulacji pozwalają znaleźć złoty środek. Dla mnie najważniejsze jest to, że w kilka sekund mogę opuścić szybę gdy jeżdżę w mieście lub zjeżdżam z asfaltu. Lepsza widoczność i przepływ powietrza to coś co w takich warunkach jest potrzebne. W trasie szybe podnoszę w górę i odchylam do pionu bardziej niż jest to możliwe w plastikowym odlewie.
V-strom 650 K5
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
\crocos pisze:szybę próbowałem ustawiać we wszystkich położeniach, deflektor również - mam wrażenie, że on w ogóle nic nie daje, zresztą widać jaki niski jest...
Wiele prób ale efekt mizerny, za to jak się schylę - problemy znikają... Sprawdzając dłonią, wiatr znad owiewki trafia mi w środek szyby kasku ew. w czoło...
Więc nowa szyba raczej mnie nie ominie, niestety muszę przyjąć wersję ekonomiczną więc raczej nowy AF nie wchodzi w grę... raczej coś z niższej półki dlatego szukam opinii...
a co do ADX-1 to mogę polecić. Mega dobra widoczność, ooogromna szyba, równie wielki pinlock o 100% skuteczności. Wentylacja górna i dolna bardzo skuteczna (pewnie za porządną szybą będzie z tym gorzej). Dobra ochrona przed wiatrem pod brodą. W środku gniazda na głośniki interkomu i nawet rowki w styropianie na przewody... Dobrze spasowany, mechanizmy działają jak należy, waga przeciętna jak na ten typ kasku - i to jedyna chyba wada jak dla mnie. Wcześniej miałem integrala ale na szczęście już zapomniałem tą lekkość...
Dziękuje bardzo. Wraz z nowy sezonem coś muszę kupić , bo obecny może i wystarczający na max skuter, to już do v-stroma trochę nie pasuję.
DL 650 xt 2016r.
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
przyznam, że myślałem o tym bo to ciekawe rozwiązanie i świetnie wykonane ale jedna sprawa mi nie pasuje. Po podniesieniu szyby wyżej odsłania się pod szybą wielka "dziura" i widać pod nią wszystko. Już pomijając aspekt estetyczny (wygląda to źle) zastanawiam się, czy ta dziura nie zakłóci przepływu powietrza wpuszczając strugę do środka...Struna pisze:Możesz użyć regulowany wspornik ( @Suszny takie sprzedaje - aczkolwiek nie wiem czy akurat do litra też pasuje ).
Z takim wspornikiem szyba dostaje ogromu możliwości ustawień, w szczególności da się ją bardziej do pionu postawić, co powoduje, że struga idzie powyżej kasku. Do tego daje się ją podnieść wyraźnie wyżej niż na sztywnym wsporniku seryjnym.
Sam mam szybę tego typu co u Ciebie i na seryjnym stelażu było podobnie jak opisujesz.
Po wymianie na regulowany mogę ustawić jak tylko chcę i to w kilkanaście sekund - nawet i w czasie jazdy.
DL1000 K5
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
AirFlow ma między szybami dziurę po całej szerokości i jakoś to działa.
Rożnica ciśnień roni swoje.
Rożnica ciśnień roni swoje.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
AifFlow ma dziurę ale wyżej, pomiędzy szybami i zapewne jest to celowe ukształtowanie. Tu robi się dziura nisko, pomiędzy czachą a szybą, czy to będzie działać jak AF to nie wiem a nie chcę kupować uchwytu, żeby się o tym przekonać... w dodatku będzie widać bebechy poniżej szyby
Szkoda, że nie ma tu nikogo kto ma taką wysoką szybę i jakieś doświadczenia... no i wychodzi na to, że nie ma też nikogo równie wysokiego jak ja
a swoją drogą... czy przyjąłbyś ew. zwrot po niezadowalającym teście?
Szkoda, że nie ma tu nikogo kto ma taką wysoką szybę i jakieś doświadczenia... no i wychodzi na to, że nie ma też nikogo równie wysokiego jak ja
a swoją drogą... czy przyjąłbyś ew. zwrot po niezadowalającym teście?
DL1000 K5
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
Zwrot? Oczywiście że tak. Nie chcę nikogo oszukać, uszczęśliwiać klientów na siłę. Lepiej żebyś był zadowolony i pochwalił niż wydał pieniądze i marudził że coś jest nie tak.
Z drugiej strony nie chciałbym teraz otrzymać lawiny zamówień które później będą zwrotami, to też nie będzie dobre rozwiązanie
Nie mniej jednak, można się zemną dogadać jak z normalnym człowiekiem.
Umówmy się, że zanim zamówisz wrzucę tutaj jeszcze kilka zdjęć dla rozwiania wątpliwości.
Z drugiej strony nie chciałbym teraz otrzymać lawiny zamówień które później będą zwrotami, to też nie będzie dobre rozwiązanie
Nie mniej jednak, można się zemną dogadać jak z normalnym człowiekiem.
Umówmy się, że zanim zamówisz wrzucę tutaj jeszcze kilka zdjęć dla rozwiania wątpliwości.
V-strom 650 K5
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
@crocos
jak nic nie znajdziesz możesz jeszcze popatrzeć na madstada, robią szyby w 3 standardowych wysokościach a z tego co piszą mogą zrobić szybę na dowolny wzrost czyli np. 2 metry
ale nie będzie budżetowo
https://madstad.com/collections/suzuki/ ... -2004-2013
jak nic nie znajdziesz możesz jeszcze popatrzeć na madstada, robią szyby w 3 standardowych wysokościach a z tego co piszą mogą zrobić szybę na dowolny wzrost czyli np. 2 metry
ale nie będzie budżetowo
https://madstad.com/collections/suzuki/ ... -2004-2013
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
To jakieś złudzenie - mam takie mocowanie i żadne bebechy nie wystają.crocos pisze: w dodatku będzie widać bebechy poniżej szyby
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
Mam 192 cm i airflow. Można jeździć z otwartym wizjerem nawet do 80-100. Od kiedy założyłem nie muszę już jeździć z zatyczkami do uszu
Re: Deflektor czy szyba turystyczna
Czy ktoś może testował szybe krakowskiej firmy Lamdrokor, cena spoko szyba ma 3mm grubości, 49cm. wysokości i góra szersza od oryginału.