Ogłoszenie duszpasterskie
Informacje o XV zlocie Suzuki V-strom : topic7844.html
Zapisy : topic7845.html
Informacje o XV zlocie Suzuki V-strom : topic7844.html
Zapisy : topic7845.html
Zapocony lewy dekiel
Re: Zapocony lewy dekiel
Ciągle to samo - trzeba wyciągnąć tajemną broń - silikon
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Dobrałem się do maszyny i zacząłem rozbierać. Na pierwszym zdjęciu wpasowuję się w temat Marcela - cieknący lewy dekiel alternatora. Mam nadzieję, że to uszczelka ale po przypadkach kolegi, wymiana uszczelki nic nie dała, więc od razu planuję jakiś kleik.
Niestety następne zdjęci jest dużo bardziej niepokojące. Pokrywa zaworów okazała się pęknięta.
Nie zauważyłem tego przy kupnie w zeszłym roku. Kapanie zwaliłem na to, że wymieniłem olej na Motyla 7100. Rzadszy, więc przedobrzyłem.
Niestety to była wersja optymistyczna.
To jest jednak chyba przypadek na osobny temat.
Jestem początkujący na forum, więc proszę adminów o korektę.
Koledzy! Czy macie pomysł skąd taka usterka pokrywy zaworów?
Na szczęście głowica w całości.
Upss. Zdjęcia zapisały się w odwrotnej kolejności, ale chyba się domyślicie.
Niestety następne zdjęci jest dużo bardziej niepokojące. Pokrywa zaworów okazała się pęknięta.
Nie zauważyłem tego przy kupnie w zeszłym roku. Kapanie zwaliłem na to, że wymieniłem olej na Motyla 7100. Rzadszy, więc przedobrzyłem.
Niestety to była wersja optymistyczna.
To jest jednak chyba przypadek na osobny temat.
Jestem początkujący na forum, więc proszę adminów o korektę.
Koledzy! Czy macie pomysł skąd taka usterka pokrywy zaworów?
Na szczęście głowica w całości.
Upss. Zdjęcia zapisały się w odwrotnej kolejności, ale chyba się domyślicie.
Dl-650 AL4
Skąd pęknięcie? Biorąc pod uwagę że jest to na przednim cylindrze, motocykl mógł mieć jakąś przygodę. Jeśli lagi zawinął się z kołem w stronę silnika, to taki efekt mógł powstać.
V-strom 650 K5
Suszny - Ty mi powiedz dlaczego mi z tej śruby cieknie bez przerwy