Kask Nolan N70.2 X
Kask Nolan N70.2 X
Pogoda się zepsuła . W domu trzeba siedzieć Nuda zaczęła łapać to postanowiłem napisać kilka zdań o swoim nowym zakupie.
Dość długo poszukiwałem nowego kasku. Tym razem chciałem aby był to tzw. dual sport, czyli kask z daszkiem. Przejrzałem dużo ofert, sporo kasków mierzyłem. I ostatecznie padło na tego Nolana N70.2 X. Początkowo miał być też inny kolor, ale dostałem odpowiedź że na konkretne malowanie trzeba poczekać ponad miesiąc. A biorąc obecną sytuację pod uwagę to i może się to mocno przeciągnąć. Dlatego też postawiłem na standardowe białe malowanie (a dokładnie biało czarne). Niestety nie udało mi się w nim pojeździć więc przedstawię tylko suche, teoretyczne fakty, a w późniejszym terminie odczucia z jazdy.
OK. Ale do rzeczy
Kask jest dość specyficzny. Bo oprócz daszka, który możemy całkowicie odpiąć, ma też odpinaną szczękę. W związku z tym mamy szeroki wachlarz możliwości kombinacji dla kasku. W sumie jest ich 8.
Poniżej zdjęcie z 4 możliwościami (kolejne 4 są identyczne ale ze ściągniętym wizjerem, gdy np chcemy jeździć w goglach). Wspomniany daszek jest regulowany. W maksymalnie górnej pozycji znika z pola widzenia. Aby go zdemontować wystarczy odkręcić górną śrubkę, a dwie boczne tylko przekręcić. W ten sposób zamieniamy kask w zwykły kask integralny, a po odpięciu szczeki w kask typu jet. Należy przy okazji wspomnieć, że kask ma homologację P/J, czyli na jazdę z zamontowaną i zdemontowaną szczęką. Odpinanie szczęki następuje poprzez wciśnięcie dwóch przycisków i zwolnienie blokady. Szczęka trzyma się kasku bardzo mocno i nie ma wyczuwalnych żadnych luzów. Jak łatwo zauważyć kask ma bardzo duży wizjer z fabrycznie zamontowanym pinlockiem. Pole widzenia przez to jest bardzo szerokie.
Kask wyposażony jest również w blendę przeciwsłoneczną. Jej opuszczanie następuje poprzez przesunięcie suwaka na lewej dolnej krawędzi kasku. Podczas opuszczania wyczuwalne są pewne skoki które blokują blendę w danej pozycji. Tak wiec możemy ją opuszczać w zależności od potrzeb na różną wysokość. Jej podniesie (schowanie) następuje poprzez wciśnięcie przycisku przy suwaku i w ten sposób następuje zwolnienie mechanizmu i automatycznie podniesienie blendy do góry. Wloty powietrza:
Na górze kasku są 3. Każdy oddzielnie otwierany i zamykany, z czego dwa boczne otwierane i zamykane "0/1" (otwarty lub zamknięty). Środkowy, największy, ma 3 pozycje - zamknięty/częściowo otwarty/w pełni otwarty. Wydaje się więc że wentylacją będzie w tym miejscu bardzo dobra. Z tyłu kasku znajdują się otwory wylotowe. Wlot powietrza na szczęce można otworzyć lub zamknąć. Ten główny, najbardziej widoczny, tłoczy powietrze bezpośrednio na wnętrze wizjera. Dwa mniejsze wloty, sprytnie ukryte obok tego dużego pod białymi przetłoczeniami są ciągle otwarte i wtłaczają powietrze bezpośrednio na twarz. Zakładam jednak że ilość powietrza, która przez nie płynie jest symboliczna. Wnętrze kasku zrobione jest z antyalergicznej wyściółki Clima Comfort Top. Wnętrze jest w pełni wyjmowane z możliwością wyprania wyściółki. Kask zaopatrzony jest w dodatkową w pełni wyjmowaną ochronę karku. Dodatkowo zewnętrzna część wyściółki zaopatrzona jest system regulacji umożliwiający ścisłe dopasowanie jej do obwodu szyi i dzięki temu zapobieganiu podwiewaniu powietrza do wnętrza od dołu. Muszę przyznać że po założeniu kask jest dość wygodny. Na pewno dużo wygodniejszy od trochę twardawego AGV Compact, którego używałem do tej pory. Zapięcie typu Microlock, dla mnie najwygodniejsze
Kask przystosowany jest do montażu interkomu. Oczywiście najlepiej pasują te dedykowane N-Comy. Chcąc zaadoptować w kasku swojego Interphone F4M musiałem dokonać małych modyfikacji. Między innymi powiększyć w skorupie nieco otwory na słuchawki (metodą by @Lord ). Musiałem też zrobić przedłużkę dla kabla mikrofonowego aby móc go zamontować w dedykowanym dla niego miejscu (odpowiednie wycięcia w plastiku). Do przeprowadzenia kabla na zewnątrz (do modułu) wykorzystałem fabryczny otwór. A samo mocowanie modułu zostało przyklejone na kasku. W ten sposób udało się, na ile to było możliwe, ukryć kable.
Kask występuje w dwóch rozmiarach skorupy: XXS-M oraz L-XXXL.
Waga dl rozmiaru XL to ok 1750 g w pełnej konfiguracji (z daszkiem i szczęką). Demontując elementy waga spada do ok 1500 g.
W komplecie z kaskiem dostajemy: Pinlock (zamontowany w produkcie, oprócz wersji Special), zaślepki mechanizmu szczęki, zaślepki mechanizmu szyby, Podbródek, pokrowiec na kask.
Cena kasku waha się od ok 1050 zł za podstawowe malowania do ok 1450 zł za malowania specjalne.
Uwagi z jazdy będą w późniejszym terminie, jak uda mi się w końcu nim trochę pojeździć
Dość długo poszukiwałem nowego kasku. Tym razem chciałem aby był to tzw. dual sport, czyli kask z daszkiem. Przejrzałem dużo ofert, sporo kasków mierzyłem. I ostatecznie padło na tego Nolana N70.2 X. Początkowo miał być też inny kolor, ale dostałem odpowiedź że na konkretne malowanie trzeba poczekać ponad miesiąc. A biorąc obecną sytuację pod uwagę to i może się to mocno przeciągnąć. Dlatego też postawiłem na standardowe białe malowanie (a dokładnie biało czarne). Niestety nie udało mi się w nim pojeździć więc przedstawię tylko suche, teoretyczne fakty, a w późniejszym terminie odczucia z jazdy.
OK. Ale do rzeczy
Kask jest dość specyficzny. Bo oprócz daszka, który możemy całkowicie odpiąć, ma też odpinaną szczękę. W związku z tym mamy szeroki wachlarz możliwości kombinacji dla kasku. W sumie jest ich 8.
Poniżej zdjęcie z 4 możliwościami (kolejne 4 są identyczne ale ze ściągniętym wizjerem, gdy np chcemy jeździć w goglach). Wspomniany daszek jest regulowany. W maksymalnie górnej pozycji znika z pola widzenia. Aby go zdemontować wystarczy odkręcić górną śrubkę, a dwie boczne tylko przekręcić. W ten sposób zamieniamy kask w zwykły kask integralny, a po odpięciu szczeki w kask typu jet. Należy przy okazji wspomnieć, że kask ma homologację P/J, czyli na jazdę z zamontowaną i zdemontowaną szczęką. Odpinanie szczęki następuje poprzez wciśnięcie dwóch przycisków i zwolnienie blokady. Szczęka trzyma się kasku bardzo mocno i nie ma wyczuwalnych żadnych luzów. Jak łatwo zauważyć kask ma bardzo duży wizjer z fabrycznie zamontowanym pinlockiem. Pole widzenia przez to jest bardzo szerokie.
Kask wyposażony jest również w blendę przeciwsłoneczną. Jej opuszczanie następuje poprzez przesunięcie suwaka na lewej dolnej krawędzi kasku. Podczas opuszczania wyczuwalne są pewne skoki które blokują blendę w danej pozycji. Tak wiec możemy ją opuszczać w zależności od potrzeb na różną wysokość. Jej podniesie (schowanie) następuje poprzez wciśnięcie przycisku przy suwaku i w ten sposób następuje zwolnienie mechanizmu i automatycznie podniesienie blendy do góry. Wloty powietrza:
Na górze kasku są 3. Każdy oddzielnie otwierany i zamykany, z czego dwa boczne otwierane i zamykane "0/1" (otwarty lub zamknięty). Środkowy, największy, ma 3 pozycje - zamknięty/częściowo otwarty/w pełni otwarty. Wydaje się więc że wentylacją będzie w tym miejscu bardzo dobra. Z tyłu kasku znajdują się otwory wylotowe. Wlot powietrza na szczęce można otworzyć lub zamknąć. Ten główny, najbardziej widoczny, tłoczy powietrze bezpośrednio na wnętrze wizjera. Dwa mniejsze wloty, sprytnie ukryte obok tego dużego pod białymi przetłoczeniami są ciągle otwarte i wtłaczają powietrze bezpośrednio na twarz. Zakładam jednak że ilość powietrza, która przez nie płynie jest symboliczna. Wnętrze kasku zrobione jest z antyalergicznej wyściółki Clima Comfort Top. Wnętrze jest w pełni wyjmowane z możliwością wyprania wyściółki. Kask zaopatrzony jest w dodatkową w pełni wyjmowaną ochronę karku. Dodatkowo zewnętrzna część wyściółki zaopatrzona jest system regulacji umożliwiający ścisłe dopasowanie jej do obwodu szyi i dzięki temu zapobieganiu podwiewaniu powietrza do wnętrza od dołu. Muszę przyznać że po założeniu kask jest dość wygodny. Na pewno dużo wygodniejszy od trochę twardawego AGV Compact, którego używałem do tej pory. Zapięcie typu Microlock, dla mnie najwygodniejsze
Kask przystosowany jest do montażu interkomu. Oczywiście najlepiej pasują te dedykowane N-Comy. Chcąc zaadoptować w kasku swojego Interphone F4M musiałem dokonać małych modyfikacji. Między innymi powiększyć w skorupie nieco otwory na słuchawki (metodą by @Lord ). Musiałem też zrobić przedłużkę dla kabla mikrofonowego aby móc go zamontować w dedykowanym dla niego miejscu (odpowiednie wycięcia w plastiku). Do przeprowadzenia kabla na zewnątrz (do modułu) wykorzystałem fabryczny otwór. A samo mocowanie modułu zostało przyklejone na kasku. W ten sposób udało się, na ile to było możliwe, ukryć kable.
Kask występuje w dwóch rozmiarach skorupy: XXS-M oraz L-XXXL.
Waga dl rozmiaru XL to ok 1750 g w pełnej konfiguracji (z daszkiem i szczęką). Demontując elementy waga spada do ok 1500 g.
W komplecie z kaskiem dostajemy: Pinlock (zamontowany w produkcie, oprócz wersji Special), zaślepki mechanizmu szczęki, zaślepki mechanizmu szyby, Podbródek, pokrowiec na kask.
Cena kasku waha się od ok 1050 zł za podstawowe malowania do ok 1450 zł za malowania specjalne.
Uwagi z jazdy będą w późniejszym terminie, jak uda mi się w końcu nim trochę pojeździć
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2487
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Kask Nolan N70.2 X
Dokładny opis.
Zakupiłem ten sam kask ale model Special, ponieważ na biały w rozmiarze L trzeba było długo czekać
Różnica taka, że Special ma czarną szczękę, czarny daszek i nie ma pinlocka. Ten ostatni dostałem w gratisie od uprzejmego sprzedawcy.
W sklepie mierzyłem malowany z niebieskimi i czerewonymi akcentami, bardzo ładny...
Nolan strzelił jednego babola którego wychwyciłem, a mianowicie śrubka mocowania daszku ma plastikowy gwint, który łatwo będzie zepsuć podczas odkręcania. Nie wróżę jej długiej trwałości, a daszek chyba będzie zdejmowany na autostradowych przelotach - zobaczy się.
Druga sprawa to pokrowiec.
Kiedyś Nolan dawał fajne miękkie pokrowce z wyściółką fliselinowa, teraz jakies łatwo drace się kupa a nie pokrowiec.
Sam kask wykonanie jak dla Nolana, świetne spasowanie i super wygoda.
Dokleiłem do szczęki dwa trójkąty z taśmy odblaskowej po bokach bo ten czarny jednolity mnie drażni.
Czekam z zakupem interkomów b901r.
Zakupiłem ten sam kask ale model Special, ponieważ na biały w rozmiarze L trzeba było długo czekać
Różnica taka, że Special ma czarną szczękę, czarny daszek i nie ma pinlocka. Ten ostatni dostałem w gratisie od uprzejmego sprzedawcy.
W sklepie mierzyłem malowany z niebieskimi i czerewonymi akcentami, bardzo ładny...
Nolan strzelił jednego babola którego wychwyciłem, a mianowicie śrubka mocowania daszku ma plastikowy gwint, który łatwo będzie zepsuć podczas odkręcania. Nie wróżę jej długiej trwałości, a daszek chyba będzie zdejmowany na autostradowych przelotach - zobaczy się.
Druga sprawa to pokrowiec.
Kiedyś Nolan dawał fajne miękkie pokrowce z wyściółką fliselinowa, teraz jakies łatwo drace się kupa a nie pokrowiec.
Sam kask wykonanie jak dla Nolana, świetne spasowanie i super wygoda.
Dokleiłem do szczęki dwa trójkąty z taśmy odblaskowej po bokach bo ten czarny jednolity mnie drażni.
Czekam z zakupem interkomów b901r.
Re: Kask Nolan N70.2 X
Fajny kask, moja Kasia ma podobny tylko bez daszku, wypinana szczęka jest ok ale trzeba dojść do pewnej wprawy z jej mocowaniem. Trochę ciężkawy, mój szczękowy HJC SY-MAX III waży 1500 g, czyżby daszek taką różnicę robił?
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2487
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Kask Nolan N70.2 X
Jaki kask ma Kasia?
Moja Pani ma n44, bardzo podobny ake z olbrzymią szyba a daszek zamienny z wizjerem.
Moja Pani ma n44, bardzo podobny ake z olbrzymią szyba a daszek zamienny z wizjerem.
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Kask Nolan N70.2 X
Bezdyskusyjną zaletą kasków Nolana są:
* wizjer - bardzo szerokie pole widzenia
* wygoda -duży komfort noszenia
* jakość - wszystkie elementy wykonane z bardzo dobrych materiałów i dobrze spasowane ze sobą.
W tym modelu, mam wrażenie patrząc tylko na zamieszczone zdjęcia, że daszek jest jakby za duży względem skorupy. Tak trochę nie do końca dopracowany, jakby przeszczepiony z innego modelu.
Nie miałem go w ręku, piszę to tylko na podstawie zdjęć. Może na żywo wygląda to zupełnie inaczej.
W mojej opinii niewygodne jest, że montaż /demontaż szczęki można zrobić tylko na postoju. No ale to taka konstrukcja.
Generalnie OK.
* wizjer - bardzo szerokie pole widzenia
* wygoda -duży komfort noszenia
* jakość - wszystkie elementy wykonane z bardzo dobrych materiałów i dobrze spasowane ze sobą.
W tym modelu, mam wrażenie patrząc tylko na zamieszczone zdjęcia, że daszek jest jakby za duży względem skorupy. Tak trochę nie do końca dopracowany, jakby przeszczepiony z innego modelu.
Nie miałem go w ręku, piszę to tylko na podstawie zdjęć. Może na żywo wygląda to zupełnie inaczej.
W mojej opinii niewygodne jest, że montaż /demontaż szczęki można zrobić tylko na postoju. No ale to taka konstrukcja.
Generalnie OK.
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2487
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Kask Nolan N70.2 X
Na glowie tez się da tylko trzeba poćwiczyć. Waznytjest kąt pod jakim wkłada się szczękę.
Re: Kask Nolan N70.2 X
Puszczasz kierę i walczyszGrzechu (Kobyłka) pisze:Bezdyskusyjną zaletą kasków Nolana są:
W mojej opinii niewygodne jest, że montaż /demontaż szczęki można zrobić tylko na postoju. No ale to taka konstrukcja.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Kask Nolan N70.2 X
Powiem tak. Ostatnimi czasy w starym szczękowcu szczękę podnosiłem i opuszczałem tylko do zakładania i zdejmowania kasku. Gdy kask miałem na głowie to była praktycznie opuszczona przez 99% czasu. Tu zakładam że także będę go traktował jak integrala.
Ale w porównaniu do 99% szczękowców ten Nolan ma tą przewagę, że po zdjęciu szczęki nadal mogę używać zwykłego wizjera podczas jazdy bez używania blendy. W zwykłym szczękowcu gdy szczeka szła do góry to razem z wizjerem i w tym momencie można było tylko podczas jazdy przysłonić oczy blendą przeciwsłoneczną lub okularami.
Generalnie w domu jak się nim "bawiłem" to traktowałem jak integrala i tak go zakładałem i ściągałem. Ta odpinana szczęka to dla mnie taki ekstra dodatek na bardzo gorące dni gdzie kask będę mógł zamienić w Jeta
Ale w porównaniu do 99% szczękowców ten Nolan ma tą przewagę, że po zdjęciu szczęki nadal mogę używać zwykłego wizjera podczas jazdy bez używania blendy. W zwykłym szczękowcu gdy szczeka szła do góry to razem z wizjerem i w tym momencie można było tylko podczas jazdy przysłonić oczy blendą przeciwsłoneczną lub okularami.
Generalnie w domu jak się nim "bawiłem" to traktowałem jak integrala i tak go zakładałem i ściągałem. Ta odpinana szczęka to dla mnie taki ekstra dodatek na bardzo gorące dni gdzie kask będę mógł zamienić w Jeta
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Kask Nolan N70.2 X
Kask jest naprawdę fajny i też się przymierzałem do niego, ale na razie zostaję przy swoim.
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Kask Nolan N70.2 X
Ciekawe rozwiązania z tymi szczękami sam, kiedyś chciałem się pokusić a jest trochę tych kasków z takimi rozwiązaniami. Ciekawy jestem jaki to będzie miało wpływ na odczucia hałasu czekam na recenzje .
Dziwi mnie trochę że producenci nie są bardziej elastyczni na montaż różnych słuchawek i tu wracam do kasku Arai gdzie jest wiele łatwiej bo słuchawki chowa się w policzkach, a nie w styropianie. Policzki mają regulowana grubość kolejnymi zdejmowanymi warstwami pianki/gąbki.
Dziwi mnie trochę że producenci nie są bardziej elastyczni na montaż różnych słuchawek i tu wracam do kasku Arai gdzie jest wiele łatwiej bo słuchawki chowa się w policzkach, a nie w styropianie. Policzki mają regulowana grubość kolejnymi zdejmowanymi warstwami pianki/gąbki.
DL650A L8
Re: Kask Nolan N70.2 X
Mam podobnego Nolana. Po wypięciu szczęki i opuszczeniu szybki jest bardzo głośny (puszka). Ale tylko wtedy. Jeśli zdejmiesz dodatkowo szybkę i jedziesz na blendzie, to jest zajebiście. Szczególnie w upał.
Też musiałem delikatnie przerobić pod swojego chińskiego intercoma.
Jeżdżę w nim wiosną i jesienią ze względu na ochronę przed chłodem i szeroki kąt widzenia.
Na lato mam lekkiego jeta LS2
Też musiałem delikatnie przerobić pod swojego chińskiego intercoma.
Jeżdżę w nim wiosną i jesienią ze względu na ochronę przed chłodem i szeroki kąt widzenia.
Na lato mam lekkiego jeta LS2
Pozdrawiam. Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2487
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Kask Nolan N70.2 X
Moj N104 Absolute z podnoszoną szczęką miał zaletę łatwego zakładania i zdejmowania. Niestety w 70-2x jest to utrudnione bo jest ciasno jak integral. Oczywiście ze szczęką.
w N104 brakowało daszka i tego oczym ktoś już wspomniał - jazda z otwara szczęka bez szyby z samą blendą.
Tu w N70-2x w upał na mieście szczęka do kufra i pełen komfort wietrzenia mordy czy to z szybą czy blendą i do tego daszek na słoneczko.
Ma nadzieję ze spelni te wymagania.
Sezon pokaże.
w N104 brakowało daszka i tego oczym ktoś już wspomniał - jazda z otwara szczęka bez szyby z samą blendą.
Tu w N70-2x w upał na mieście szczęka do kufra i pełen komfort wietrzenia mordy czy to z szybą czy blendą i do tego daszek na słoneczko.
Ma nadzieję ze spelni te wymagania.
Sezon pokaże.
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Kask Nolan N70.2 X
@Smerfciamajda, też mam 104 evo i trzeba by tylko daszek dorobić do szczęki, podnosisz i bajka
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Kask Nolan N70.2 X
Ja mam dokładnie tego
Nolan N44 EVO
Niestety w tym modelu jest tak, że jak daszek to nie szybka. Zwyczajnie nie da rady podnieść szybki, bo daszek przeszkadza.
Ale bez szybki na samej blendzie z daszkiem w ciepełko to jest superowo.
Faktycznie zakłada się trochę ciasno, ale ja już nie mam problemu. Naumiałem się wpinać i wypinać szczękę z kaskiem na głowie.
Wentylacja jest super. Jak jest chłodniej to trzeba zamykać wloty, bo czachę mrozi.
Nolan N44 EVO
Niestety w tym modelu jest tak, że jak daszek to nie szybka. Zwyczajnie nie da rady podnieść szybki, bo daszek przeszkadza.
Ale bez szybki na samej blendzie z daszkiem w ciepełko to jest superowo.
Faktycznie zakłada się trochę ciasno, ale ja już nie mam problemu. Naumiałem się wpinać i wypinać szczękę z kaskiem na głowie.
Wentylacja jest super. Jak jest chłodniej to trzeba zamykać wloty, bo czachę mrozi.
Pozdrawiam. Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2487
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Kask Nolan N70.2 X
Moja kobita ma taki, tam jest wizjer zamiennie z daszkiem na te same zatrzaski montowany i daszek jest taki krótkawy.
Ale wizjer to jak telewizor 65'
Ale wizjer to jak telewizor 65'
Re: Kask Nolan N70.2 X
dokładnie masz rację. Zamiennie daszek lub szybka. Raz testowałem i dlatego lapsus. Nie woziłem daszka. Zdejmowałem szybkę i z blendą jeździłem.Smerfciamajda pisze:Moja kobita ma taki, tam jest wizjer zamiennie z daszkiem na te same zatrzaski montowany i daszek jest taki krótkawy.
Ale wizjer to jak telewizor 65'
Dla mnie wypas.
Wielkość wizjera to super bajka.
Pozdrawiam. Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
Re: Kask Nolan N70.2 X
Też ma taki, N44.Smerfciamajda pisze:Jaki kask ma Kasia?
Moja Pani ma n44, bardzo podobny ake z olbrzymią szyba a daszek zamienny z wizjerem.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2487
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Kask Nolan N70.2 X
I'M Motors mają 15% na produkty Nolana.
Nie ma w tym N70-2x ale może trzeba zapytać.
Jak ktoś zainteresowany zakupem kasku Nolana BTW.
Nie ma w tym N70-2x ale może trzeba zapytać.
Jak ktoś zainteresowany zakupem kasku Nolana BTW.
Re: Kask Nolan N70.2 X
Teraz na FC-Moto mają promocje -15% na all, zamówiłem za 1222
V-strom 650 XT 2016
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2487
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39