Napisałem celowo bo czasem na styku osłony i wahacza zdarza się trochę klekotać. Podklejałeś w tamtym miejscu taką specjalną taśmą, która powinna być w zestawie? Czasami to nie wystarcza.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
szuwarek pisze:Napisałem celowo bo czasem na styku osłony i wahacza zdarza się trochę klekotać. Podklejałeś w tamtym miejscu taką specjalną taśmą, która powinna być w zestawie? Czasami to nie wystarcza.
Tak podkleilem taśma z zestawu ale myślę że wyjdzie w praniu czy trzeba usztywniac czy jest ok. Chociaż wydaje się że jest sztywno pukalem stukalem i cisza. Ale zwrócę szczególnie uwagę tam gdzie mówisz.
Cześć.
Sporo wolnego w obecnym czasie także mój stary DL650 dostał kilka fantów i usprawnień:
- nowe klocki przód i tył (wybór padł na EBC HH)
- nowa instalacja elektryczna do portów USB i nawigacji puszczona w peszlach przez przekaźnik
- dodatkowe halogeny
- odnowienie plastików
goral9000 pisze:Cześć.
Sporo wolnego w obecnym czasie także mój stary DL650 dostał kilka fantów i usprawnień:
- nowe klocki przód i tył (wybór padł na EBC HH)
- nowa instalacja elektryczna do portów USB i nawigacji puszczona w peszlach przez przekaźnik
- dodatkowe halogeny
- odnowienie plastików
@goral9000 pokaż jak zamontowałeś tubę do stelaża.
Nabyłem taką samą i zastanawiam się nad umocowaniem.
Mój DL dostał nowy kompletny napęd, łożysko tylnego koła, cały wydech nowe opaski bo gdzieniegdzie już puściły, no i płyny i filtry.
W przyszłym miesiącu przednią oponę dostanie (czekam na sugestię od Was) oraz jakieś airflow bo mi głowę urwie...
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 https://www.facebook.com/AudiCoupeS2byLEO/
Graffy pisze:@goral9000 pokaż jak zamontowałeś tubę do stelaża.
Nabyłem taką samą i zastanawiam się nad umocowaniem.
Kupiłem w Castoramie uchwyty do rur jak na zdjęciu. Delikatnie trzeba przygiąć i siedzi jak złoto. Chciałem uniknąć trytytek i innych topornych obejm. Uchwyty i śruby pomalowałem farbą i wygląda całkiem całkiem a koszt niewielki.
andrzej74 pisze:TPMS zakupiony i zamontowany troszkę mało wiatru, ale podczas jazdy rośnie 0.2 bar.
Jak możesz napisz czy w miarę dokładnie pokazuje i czy się sprawdza bo też chcę sobie kupić takie cos
Co do cisnienia to jest ok temp.byc może.
Największe obawy miałem .że będzie nieszczelność i powietrze będzie uciekalo spod nakrętki czujnika wentyl.
Ale jest szczelnie.
Za 110 zł fajna sprawa dodam .że wyswietlacz sam wygasa jak motocykl nie ma ruchu myślę że po 5 min.wiec baterii nie czerpie.ustawilem alarm na spadek do 1.4 Bar.wtedy włącza się alarm itp.
andrzej74 pisze:TPMS zakupiony i zamontowany troszkę mało wiatru, ale podczas jazdy rośnie 0.2 bar.
Jak możesz napisz czy w miarę dokładnie pokazuje i czy się sprawdza bo też chcę sobie kupić takie cos
Co do cisnienia to jest ok temp.byc może.
Największe obawy miałem .że będzie nieszczelność i powietrze będzie uciekalo spod nakrętki czujnika wentyl.
Ale jest szczelnie.
Za 110 zł fajna sprawa dodam .że wyswietlacz sam wygasa jak motocykl nie ma ruchu myślę że po 5 min.wiec baterii nie czerpie.ustawilem alarm na spadek do 1.4 Bar.wtedy włącza się alarm itp.
Dzięki wielkie kolego. Też sobie zamówię bo to fajna sprawa
motokrzys pisze:
Jak możesz napisz czy w miarę dokładnie pokazuje i czy się sprawdza bo też chcę sobie kupić takie cos
Co do cisnienia to jest ok temp.byc może.
Największe obawy miałem .że będzie nieszczelność i powietrze będzie uciekalo spod nakrętki czujnika wentyl.
Ale jest szczelnie.
Za 110 zł fajna sprawa dodam .że wyswietlacz sam wygasa jak motocykl nie ma ruchu myślę że po 5 min.wiec baterii nie czerpie.ustawilem alarm na spadek do 1.4 Bar.wtedy włącza się alarm itp.
Dzięki wielkie kolego. Też sobie zamówię bo to fajna sprawa
Ja tylko przerobilem sobie mocowanie bo oryginał jest na ścisk na kierownice.
Jest tylko 1 problem mianowicie chiński gwint 6mm ma inne zwoje i nie pasuje pod normalną srube ,wiec musialem uzyc oryginalej koncowki od przegubu