Nowa Honda CRF 850L Africa Twin
Re: Nowa Honda CRF 850L Africa Twin
Dużą rozwiercili o 100cm i przybyło raptem 6 kucy a mówia ze zmienili 3/4 silnika. Tiger poszedł o 100cm w góre i kilka niutków dodało ale koników 0. Euro 5 Panie, szału bym sie nie spodziewał w tej materii.
DL650->Triumph Tiger Explorer
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4539
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Nowa Honda CRF 850L Africa Twin
@Iżu robił test nc vs vstrom i vstrom zrobil nc jak chciał, dla mnie to wystarczy, bo vstrom byl dla mnie za słabymotif pisze:Dla motocykli adventure moment się liczy a nie moc, a NC750X ma tu znakomite parametry i przebija często dużo droższe motocykle: 68.0 Nm @ 4750 rpm, Jak rozwiercą dalej ten silnik to moc, aktualnie 55hp pójdzie w góre jak i moment. Jak rozwiercili NC700X do 750cc swego czasu to moc poszła w górę o 5 koni, przy 850 należy się spodziewać więc około 70hp max, co bedzie zupełnie wystarczające.
Osobiście mocy mi tylko brakowało przy jeździe nc750x z pasażerem i ciężkimi kuframi.
Obawiam się tylko żeby honda, jak to ma w zwyczaju nie dała marnego, nieregulowanego zawieszenia...
Re: Nowa Honda CRF 850L Africa Twin
super, że Ci to wystarczy ale dla większości to nie wystarczy bo takie testy są kompletnie nic nie warte. Pokazują też że kierownik nie ma pojęcia co motocykl typu adventure powinien prezentować. Jak kiedykolwiek zjedziesz w teren to zrozumiesz ze sama moc nie wiele się liczy i że wyżyłowane silniki z bardzo duża mocą zwykle maja krótszą żywotność i są bardziej awaryjne a niezawodność to podstawowa cecha motocykla na wyprawy.lukas76 pisze:@Iżu robił test nc vs vstrom i vstrom zrobil nc jak chciał, dla mnie to wystarczy, bo vstrom byl dla mnie za słabymotif pisze:Dla motocykli adventure moment się liczy a nie moc, a NC750X ma tu znakomite parametry i przebija często dużo droższe motocykle: 68.0 Nm @ 4750 rpm, Jak rozwiercą dalej ten silnik to moc, aktualnie 55hp pójdzie w góre jak i moment. Jak rozwiercili NC700X do 750cc swego czasu to moc poszła w górę o 5 koni, przy 850 należy się spodziewać więc około 70hp max, co bedzie zupełnie wystarczające.
Osobiście mocy mi tylko brakowało przy jeździe nc750x z pasażerem i ciężkimi kuframi.
Obawiam się tylko żeby honda, jak to ma w zwyczaju nie dała marnego, nieregulowanego zawieszenia...
- Ocena: 5.88235%
Re: Nowa Honda CRF 850L Africa Twin
https://www.olx.pl/oferta/triumph-tiger ... EmvIk.htmlpyra pisze:Drobne sprostowanie, Tiger 900 od 46k
Ten silnik z 750 przy wadze 200 kilo myślę że @lukas wystarczyło Ci w zupełności
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
Re: Nowa Honda CRF 850L Africa Twin
@lukas76 przepraszam mamy dwóch Lukaszow..
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4539
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Nowa Honda CRF 850L Africa Twin
Rozumiem że od vstroma wymagasz żeby miał super właściwości w terenie, no powiem szczerze że to nie do tego motocykl a już tym bardziej nc. Vstrom ma być motocyklem uniwersalnym i jest to motocykl przeznaczony na asfalty z których czasami można zjechać na jakąś szutrową drogę KROPKA Takie są założenia, niestety silnik vstroma jest jakoś dziwnie zestrojony i jego moc nie wystarczająca, do jazdy adwenczerowej średnio się nadaje,a we dwójkę plus bagaż to już bardzo średnio. Mówię że średnio bo i sv-ka i gladius niby te same silniki ale tam mocy wystarcza. Co do wyżyłowanych silników jak to mówisz, jeździłem wcześniej banditem 650 i ten silnik mz pomimo tylko 86 km przebijał tą v-kę kulturą pracy, osiągami i elastycznością na głowę, a żywotność no cóż w Bandicie 200 tyś przebiegi nie były czymś dziwnymmotif pisze:super, że Ci to wystarczy ale dla większości to nie wystarczy bo takie testy są kompletnie nic nie warte. Pokazują też że kierownik nie ma pojęcia co motocykl typu adventure powinien prezentować. Jak kiedykolwiek zjedziesz w teren to zrozumiesz ze sama moc nie wiele się liczy i że wyżyłowane silniki z bardzo duża mocą zwykle maja krótszą żywotność i są bardziej awaryjne a niezawodność to podstawowa cecha motocykla na wyprawy.lukas76 pisze:@Iżu robił test nc vs vstrom i vstrom zrobil nc jak chciał, dla mnie to wystarczy, bo vstrom byl dla mnie za słabymotif pisze:Dla motocykli adventure moment się liczy a nie moc, a NC750X ma tu znakomite parametry i przebija często dużo droższe motocykle: 68.0 Nm @ 4750 rpm, Jak rozwiercą dalej ten silnik to moc, aktualnie 55hp pójdzie w góre jak i moment. Jak rozwiercili NC700X do 750cc swego czasu to moc poszła w górę o 5 koni, przy 850 należy się spodziewać więc około 70hp max, co bedzie zupełnie wystarczające.
Osobiście mocy mi tylko brakowało przy jeździe nc750x z pasażerem i ciężkimi kuframi.
Obawiam się tylko żeby honda, jak to ma w zwyczaju nie dała marnego, nieregulowanego zawieszenia...
- Ocena: 5.88235%
Re: Nowa Honda CRF 850L Africa Twin
https://www.olx.pl/oferta/honda-crf-100 ... BqH6z.htmlNeno pisze:A ja bym chciał by była max lekka, z dobrym zawiasem - a moc...65KM mi wystarczy. Byłoby to wtedy fajne uzupełnienie do litrowej CRFy , warunek: waga ok. 190 kg na mokro (wg mnie nierealne).
Jeśli to prawda to są to lepsze ceny niż w 2017 roku (mowa o DCT)!Oskar pisze: Chociaż możecie się zemną niezgadzac ale ceny Afryki tej mniejszej teraz są naprawdę BARDZO konkurencyjne.
Za 51900 mamy świetny nowy motocykl za 52900'z Dct
@Neno. Wcześniej widziałem w Honda Plaza w Warszawie za 53900 z Dct nówkę chyba z 2019 roku ale już ją sprzedali
Bez Dct za 51900 chyba jeszcze są.
Jak dla mnie
Dlamnie. Jest to najlepsza oferta motocykla do podruzy i te błędy młodości
mniejszy bak opony bezdętkowe słaba widoczność monitora bym przebolał .
Tylko bym musiał pojeździć z Dct i bez żeby się zdecydować którą wziąć .
Co do amorka ktoś pisał tylnego honda zrobi tak sobie na sto pr.mialem hondę Varadero zrobiłem pod siebie to nieproblem przeboleje
Nagengast w Gdyni. Zrobi amorek jak ta lala Lub pierścień się Da pod spód i git
.waga będzie opcowac tak 190 kilo oczywiście strzelam silnik z 80 koników i. Może się doczekam uniwersalnego motocykla do Magadanu. I po pizzę za rogiem ?
Pożyjemy zobaczymy.. dla mnie najważniejsza jest bezawaryjność no i waga żeby moja Tereska ważyła z 50 kilo mniej nigdy bym jej nizmienil ..?
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
Re: Nowa Honda CRF 850L Africa Twin
Pisze jako były właściciel Hondy NC750X w manualu, model z roku 2014.
Moto było całkiem w porządku, spalanie - bajka - ok. 3.5l/100km.
Zalety:
- spalanie
- serwis co 15000 km.
- całkiem niezła jakość wykonania, jak na tak budżetowy motor
- moment obrotowy dostępny już od około 2000 obr/min, charakterystyka podobna do silnika diesla
- idealny na dojazdy do pracy, krótkie wycieczki
- schowek zamiast baku mieszczący bez problemu kask
Wady:
- motor bardzo slaby
- nudny jak flaki z olejem
- praktycznie brak ochrony przed wiatrem nawet z dużą owiewką
- problemy ze złażącą farba w okolicy chodnicy
- mały bak - przy spalaniu 3.5l zasięg to około 300 km
- koszmarne siedzenie
- odgłos z silnika podobny do walenia workiem z gwoździami o beton
Jednym zdaniem - pancerne moto (widziałem NC używane przez kurierów z przebiegiem 200000 km jeżdżące bez problemu), bez wodotrysków i bajerów, typowa budżetowa Honda.
Moto było całkiem w porządku, spalanie - bajka - ok. 3.5l/100km.
Zalety:
- spalanie
- serwis co 15000 km.
- całkiem niezła jakość wykonania, jak na tak budżetowy motor
- moment obrotowy dostępny już od około 2000 obr/min, charakterystyka podobna do silnika diesla
- idealny na dojazdy do pracy, krótkie wycieczki
- schowek zamiast baku mieszczący bez problemu kask
Wady:
- motor bardzo slaby
- nudny jak flaki z olejem
- praktycznie brak ochrony przed wiatrem nawet z dużą owiewką
- problemy ze złażącą farba w okolicy chodnicy
- mały bak - przy spalaniu 3.5l zasięg to około 300 km
- koszmarne siedzenie
- odgłos z silnika podobny do walenia workiem z gwoździami o beton
Jednym zdaniem - pancerne moto (widziałem NC używane przez kurierów z przebiegiem 200000 km jeżdżące bez problemu), bez wodotrysków i bajerów, typowa budżetowa Honda.
Old, grumpy man na DL-u 800
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4539
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2507
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Nowa Honda CRF 850L Africa Twin
NTV650 Revere taka była.
Mozna było umrzec z nudów od jazdy a nawet zepsuć sie nie chciała. No zero emocji.
Mozna było umrzec z nudów od jazdy a nawet zepsuć sie nie chciała. No zero emocji.
Re: Nowa Honda CRF 850L Africa Twin
jak już kiedyś pisałem, nudny może być tylko kierownik, nie motocykl
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2507
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4539
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Nowa Honda CRF 850L Africa Twin
Motif a czym jeździsz, dlaczego, a może lepiej zapytać po co?motif pisze:jak już kiedyś pisałem, nudny może być tylko kierownik, nie motocykl
Re: Nowa Honda CRF 850L Africa Twin
Argument taki jak tu:
- Ocena: 11.76471%
Marcin
DL 650 AL2 Metallic Fox Orange - Chudy Rudy Obecnie zdemotoryzowany
DL 650 AL2 Metallic Fox Orange - Chudy Rudy Obecnie zdemotoryzowany
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4539
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Nowa Honda CRF 850L Africa Twin
@motif stunt jak w przedszkolu, o mało mu nie zgasł przy tych bączkach na motorynce takie się robiło
- Ocena: 5.88235%