Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem: https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
Witam.
Zaliczyłem kiedys pierwsza glebę na stacji paliwowej (nie zauważyłem że nie rozlozyla mi sie stopka do konca) , utrąciła mi sie końcówka klamki od sprzegła.
Podpowiedzcie mi co myślicie o akcesoryjnych klamkach Np te, pierwsze z brzegu z aledrogo https://allegro.pl/oferta/dlugie-klamki ... e=facebook
Sa one cos warte czy to badziewie nie warte tych pieniędzy? Będą pasowały pod handbarry? Jak to się spisuje w realu?
DL650 AL2 ----> DL1000 ---> Honda CRF 1100L AT AS DCT
Fototag: 2
Dzieki za info bylem nastawiony ze to raczej można sobie założyć tak na "wystawe" niz do normalej eksploatacji, że to platikowy chinczyc do rowera niz do moto
DL650 AL2 ----> DL1000 ---> Honda CRF 1100L AT AS DCT
Fototag: 2
Mam tez takie, miałem problem z lewym bo ze względu na wadę montażowa ma trochę niżej osłonę Hanbdara umiejscowiona więc przełożyłem nastawę na sam dół, (troche zabawy było z przełożeniem sprężynek), a można było łatwiej . Nie widzę specjalnie różnic po za dodatkową wartością na + możliwości nastawy odchylenia sprzęgła czego w oryginale nie ma . Ja montowałem te standardowe takie same długie jak oryginały.
A ja polecam łamane i krótkie lub jak moje o regulowanej długości. Z montażem nie miałem większych problemów, musiałem nieco zmienić ułożenie lewego handbara.
Wlasnie mam ochote zamowic tylko podpowiedzcie mi, krotkie czy dlugie pod hendbarem i tek nie bedzie ich widac ale wydaje mi sie ze dlugie beda bardziej komfortowe w użytkowaniu, krótkie to raczej na jakiegoś sporta czy nakeda....
DL650 AL2 ----> DL1000 ---> Honda CRF 1100L AT AS DCT
Fototag: 2
Co człowiek to opinia Musisz zdecydować, ja brałem długie bo nie widziałem zalet krótkich. Sa na tyle tanie że nie brałem łamanych. Sie złamią założę drugie . Oczywiście, ktoś powie, ale łamane się nie złamią - możliwe
Tez chyba dlugie zamowie, to nie majatek.... zlamia sie (odpukac) to zamowie na odmiane krotkie.
Ok problem rozwiazany. Temat mozna zamknac i do piekla
DL650 AL2 ----> DL1000 ---> Honda CRF 1100L AT AS DCT
Fototag: 2
Polecałem krótkie klamki nie ze względu na ochronę przed możliwością złamania ( od tego aby chronić klamkę jest przegub) ale z powodu lepszego ułożenia palców na klamce. Oczywiście to dotyczy moich dłoni. Miałem obawy przed zakupem krótkich więc wybrałem z przegubem i regulowaną długością, po próbach i tak skróciłem je na max.
Lord pisze:Co człowiek to opinia Musisz zdecydować, ja brałem długie bo nie widziałem zalet krótkich. Sa na tyle tanie że nie brałem łamanych. Sie złamią założę drugie . Oczywiście, ktoś powie, ale łamane się nie złamią - możliwe
To właśnie sedno sprawy, żeby klamka się nie złamała gdzieś w Karpatach na Ukrainie bo wtedy może być spory kłopot. Nie o wygląd i kasę w takiej zmianie klamek chodzi. Przegub w klamce może zapobiec jej złamaniu.
Nie mam nic przeciwko łamanym, sam takie miałem firmówki w poprzednim motku ale to już najdroższy szpas, nawet przy zakupie na Ali... Odniosłem wrażenie, że kolega szuka czegoś w rozsądnym budżecie, a te które wybrał do takich należą. Przy długiej łyżce zawsze można trochę zmieniać ułożenie palców, przy krótkiej już tak nie da rady. Sam jeżdżę na dwa palce ale czasem sobie zmieniam ich ułożenie bliżej, dalej od punku mocowania łyżki. Każdy ma swoje przyzwyczajenia.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
@szuwarek- z ali-chinoli to by pewnie trzeba bylo czekać z miesiąc na przesyłkę przy obecnej sytacji, a tak to w piątek lub poniedziałek będę miał w domu. Wziąłem długie łamane raz że reflektuję trzymanie klamki wszystkimi palcami w szczególności szprzegła, a dwa nie mam reki drwala czy koszykarza i wydaje mi sie ze na łamanej bedzie wiekszy komfort i wyczucie. Ale jak napisaleś kazdy ma swoje przyzwyczajenia
DL650 AL2 ----> DL1000 ---> Honda CRF 1100L AT AS DCT
Fototag: 2
szuwarek pisze:Nie mam nic przeciwko łamanym, sam takie miałem firmówki w poprzednim motku ale to już najdroższy szpas, nawet przy zakupie na Ali... Odniosłem wrażenie, że kolega szuka czegoś w rozsądnym budżecie, a te które wybrał do takich należą. Przy długiej łyżce zawsze można trochę zmieniać ułożenie palców, przy krótkiej już tak nie da rady. Sam jeżdżę na dwa palce ale czasem sobie zmieniam ich ułożenie bliżej, dalej od punku mocowania łyżki. Każdy ma swoje przyzwyczajenia.
Dopóki samemu się nie złamie klamki sprzęgła w głupi sposób to zaoszczędzenia 50 zł może się wydawać sensowne. Jak się taka przygoda zdarzy daleko od domu to koszty mogą być znacznie większe. To 50 zł więcej jest jak ubezpieczenie które płacisz i to tylko raz.
Zapewne tak jest, ale nie demonizujmy z tego powodu niełamanych klamek. Dlatego też jeżdżę z kompletem klamek w zapasie. skibol83 ma full wypas i niech mu służą.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
skibol83 pisze:Klamka zapadła zamowilem dlugie, pod kolor czyli taki pomaranczowo- miedziany, juz sprzedajacy dostal przelew to jeszcze dzis lub jutro rano wysle.