Panowie,
Może to i śmieszny temat zahaczający o gwarę

Ja mam pochodzenie "śląskie" jak to określili moi koledzy "po dzieciach" które tam się urodziły
A wracając do regulacji łańcucha: Nim zacząłem jeździć na DL650 ujeżdżałem Xl1000 przez 100 kkm i na nim nawet jak raz mi się zdarzyło zbyt mocno naciągnąć łańcuch to kolega powiedział mi : posłuchaj jak 'zgrzyta" - poluzuj. Nie było skutków ubocznych mimo iż przejechałem ok. 200 km.
Na DL jest inaczej. Instrukcja użytkowania mówi o luzie do 2,5 cm. Naciągnąłem tak w Czarnogórze i gdy zobaczyłem że wytapia mi się smar z łożyska w zębatce myślałem iż mam duży kłopot. Po zdjęciu koła i sprawdzeniu łożyska - było OK - ustawiłem luz na 3,5 cm jaki standardowo ustawiałem w XL1000 i objechałem jeszcze Albanię i kawałek Bałkanów + ileś km i do dzisiaj jest OK.
Wniosek: ustawisz 3,5 cm luzu i będzie OK. Klucz dynamometryczny to można używać w garażu. Na drodze jak dokręcisz na max bez przedłużki to będzie OK
