Podwyższenie zawieszenia, zwiększenie prześwitu.
Re: Podwyższenie zawieszenia, zwiększenie prześwitu.
Lagi wpuściłem nieco w półki, ot tak po prostu - bez żadnych adapterów.
Z pół centa pójdzie. Ale generalnie sam tył daje już na tyle dużo, że przód mi nie potrzebny.
Z pół centa pójdzie. Ale generalnie sam tył daje już na tyle dużo, że przód mi nie potrzebny.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
-
- A1
- Posty: 33
- Rejestracja: 17 maja 2020, 17:13
- Lokalizacja: New Ross,Irlandia
Re: Podwyższenie zawieszenia, zwiększenie prześwitu.
Struna pisze:Tak, w swoim - kości od kogoś odkupiłem używane ( to tylko kawałek metalu z dziurkami )Lysymaciek pisze:
Rozumiem że masz to zrobione w swoim motocyklu.
Jaki zestaw zakładałeś? Ja tylko jeden znalazłem na marselus ale się zastanawiam.
Sorki,przeoczyłem że pisałeś że lagi masz tylko wpuszczone
-
- A1
- Posty: 33
- Rejestracja: 17 maja 2020, 17:13
- Lokalizacja: New Ross,Irlandia
Re: Podwyższenie zawieszenia, zwiększenie prześwitu.
Masz rację że tył już dużo daje, ale ponieważ zmieniła się cała geometria motocykla. to w lużnm terenie robi się jeszcze gorzej,Struna pisze:Lagi wpuściłem nieco w półki, ot tak po prostu - bez żadnych adapterów.
Z pół centa pójdzie. Ale generalnie sam tył daje już na tyle dużo, że przód mi nie potrzebny.
ponieważ większa masa jest na przednim kole i kąt główki ramy się zmienia,na bardziej zbliżony do motocykla szosowego.
Dlatego chętniej skręca,zwłaszcza na dobrej nawierzchni. Dlatego chcę spróbować podnieść cały motocykl lekko w górę.
Re: Podwyższenie zawieszenia, zwiększenie prześwitu.
Jakby tak dobrze policzyć to może okazać się, że zmiana kości wychodzi na nie wiele więcej niż dokręcenie napięcia sprężyny tylnej na max względem minimum.
No ale na kościach nadal można dokręcić sprężynę i pójdzie jeszcze wyżej ( a raczej usiądzie mniej)
U siebie mam jeszcze zestaw zaworowy w lagach wsadzony, dzięki czemu moto nie nurkuje tak, więc w odczuciu wydaje się wyższe różnież przodem.
No ale na kościach nadal można dokręcić sprężynę i pójdzie jeszcze wyżej ( a raczej usiądzie mniej)
U siebie mam jeszcze zestaw zaworowy w lagach wsadzony, dzięki czemu moto nie nurkuje tak, więc w odczuciu wydaje się wyższe różnież przodem.
- Ocena: 5.88235%
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
-
- A1
- Posty: 33
- Rejestracja: 17 maja 2020, 17:13
- Lokalizacja: New Ross,Irlandia
Re: Podwyższenie zawieszenia, zwiększenie prześwitu.
Struna pisze:Jakby tak dobrze policzyć to może okazać się, że zmiana kości wychodzi na nie wiele więcej niż dokręcenie napięcia sprężyny tylnej na max względem minimum.
No ale na kościach nadal można dokręcić sprężynę i pójdzie jeszcze wyżej ( a raczej usiądzie mniej)
U siebie mam jeszcze zestaw zaworowy w lagach wsadzony, dzięki czemu moto nie nurkuje tak, więc w odczuciu wydaje się wyższe różnież przodem.
Czy zmieniłeś też sprężyny z przodu? Jakich zaworów użyłeś i czy jest duża różnica z zaworami w porównaniu do oryginału?
Re: Podwyższenie zawieszenia, zwiększenie prześwitu.
Sprężyny były w komplecie z zaworkiem. Wydają się mocniejsze / sztywniejsze bo jak składałem to trudno było to ścisnąć żeby gwint "czapki" złapał, podczas gdy w seryjnych było to dosyć łatwe.
Zestaw MUPO - odkupiłem od @Pyxis
Zestaw MUPO - odkupiłem od @Pyxis
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
-
- A1
- Posty: 33
- Rejestracja: 17 maja 2020, 17:13
- Lokalizacja: New Ross,Irlandia
Re: Podwyższenie zawieszenia, zwiększenie prześwitu.
Czy ktoś z was posiada xtz 660 tenere ok 2010r?