Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
@szakul jak na razie nie mam dużego nalotu z olejarką bo coś koło 1000km ale raczej na plus. Odnoszę wrażenie jakby nie do końca czujnik czytał prędkość bo jak wchodzę na apkę to np pokazuje mi 2/3 dystansu jaki faktycznie przejechałem a jak macham kołem to niby widzi wszystkie śruby więc powinno być OK. Natomiast łańcuch nasmarowany, plam na feldze nie ma jak i na podłodze. Także póki co jestem jak najbardziej na plus. Co do oleju to nie do końca jestem w stanie coś powiedzieć gdyż zalany jest ten od producenta i póki się nie skończy to po prostu sobie będzie. Natomiast wydaje mi się, że jest mocno gęsty a do tego lepki.
- Ocena: 5.88235%
Tags:
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
@szakul po przejechaniu na olejarce 6500 km , potwierdzam to co pisze @Centrino . Nic mi nie kapie . Jestem zadowolony . Być może masz gdzieś w układzie nieszczelność i dlatego Ci kapie . Czytałem kiedyś ale nie pamiętam gdzie że ktoś też miał taki przypadek jak Ty i po zlikwidowaniu nieszczelności problem zniknal. Najprościej jest sprawdzić czy masz pęcherzyki powietrza w przewodach.
Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
- Ocena: 5.88235%
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
@Centrino @Woolkan
Dzięki Panowie, ja z kolei przeleciałem z 7k km i również potwierdzam, że smaruje bardzo dobrze, także w ulewnym deszczu (zwiększam na +50%)... I być może gdzieś mi się coś zapowietrzyło, stąd plamienie
Z pozdrowieniami
Dzięki Panowie, ja z kolei przeleciałem z 7k km i również potwierdzam, że smaruje bardzo dobrze, także w ulewnym deszczu (zwiększam na +50%)... I być może gdzieś mi się coś zapowietrzyło, stąd plamienie
Z pozdrowieniami
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Przymocowałem dzisiaj do motka poprzeczkę i mocowanie nawigacji, o którym pisał Smerfciamajda oraz zrobiłem jazdę testową. Powiem tak, drży ale tragedii nie ma. Poprzeczkę zamocowałem wraz z szybą w najniższym położeniu. Nawigacja jest nad zegarami i ich nie przesłania. Na razie muszę jedynie skleić wkręty mocujące poprzeczkę do ramion klejem do gwintów. Pech sprawił, że pomimo obejścia kilku sklepów w moim mieście nigdzie nie było kleju o średniej sile czyli niebieskiego. Ale wcześniej czy pózniej znajde albo kupię na Alle...bo tam mają. Klejenie jest potrzebne aby belka pod wpływem drgań i ciężaru nawigacji nie obracała się wzdłuż osi. Zatem dam tej konstrukcji szansę na sprawdzenie się przez dłuższy czas. Teraz mam pytanie do osób, które w Vstrom 1000 od roku 2014 mają nawigację nad zegarami na takiej belce albo uchwycie Marselusa - jak wyprowadzić kabel zasilania do mocowania nawigacji aby był schowany a nie na widoku? Zasilanie mam już podpięte bo do teraz nawi była zamocowana do kierownicy Mount RAMem. Jedyna opcja jaka mi przyszła do głowy to poprowadzić od dołu spod baku do mocowania nawigacji poprzez szczelinę z prawej lub lewej strony czachy, w której są ramiona mocowania szyby. Dobrze kombinuję?
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Online
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Teraz nie widzę ale chyba mam tak samo, przy ramionach stelażu szyby.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2456
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Ja mam przy ramionach stelaza szyby z jednej strony kabel navi a z drugiej kamery.
Dobrze dociągnięty trytytką z niczym nie koliduje.
Dobrze dociągnięty trytytką z niczym nie koliduje.
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
A może jest szpara za zegarami jak w AL2 i wtedy wychodzi Ci z za zegarów na górze. Mi w AL2 udało się przeciągnąć bez demontażu zegarów ino trzeba było poluzowac chyba uchwyty szyby żeby odciągnąć plastiki z nagrodami zegarów a potem mieć mała rączkę lub drut pilot..szuwarek pisze:Przymocowałem dzisiaj do motka poprzeczkę i mocowanie nawigacji, o którym pisał Smerfciamajda oraz zrobiłem jazdę testową. Powiem tak, drży ale tragedii nie ma. Poprzeczkę zamocowałem wraz z szybą w najniższym położeniu. Nawigacja jest nad zegarami i ich nie przesłania. Na razie muszę jedynie skleić wkręty mocujące poprzeczkę do ramion klejem do gwintów. Pech sprawił, że pomimo obejścia kilku sklepów w moim mieście nigdzie nie było kleju o średniej sile czyli niebieskiego. Ale wcześniej czy pózniej znajde albo kupię na Alle...bo tam mają. Klejenie jest potrzebne aby belka pod wpływem drgań i ciężaru nawigacji nie obracała się wzdłuż osi. Zatem dam tej konstrukcji szansę na sprawdzenie się przez dłuższy czas. Teraz mam pytanie do osób, które w Vstrom 1000 od roku 2014 mają nawigację nad zegarami na takiej belce albo uchwycie Marselusa - jak wyprowadzić kabel zasilania do mocowania nawigacji aby był schowany a nie na widoku? Zasilanie mam już podpięte bo do teraz nawi była zamocowana do kierownicy Mount RAMem. Jedyna opcja jaka mi przyszła do głowy to poprowadzić od dołu spod baku do mocowania nawigacji poprzez szczelinę z prawej lub lewej strony czachy, w której są ramiona mocowania szyby. Dobrze kombinuję?
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
przewód można również przciągnąć przez jeden z zaślepionych gumką otworów od regulacji wysokości szyby.
Zrobiłem otwór w gumce i zasilanie navi tak mi idzie...
Przewód był bez wtyczki
Zrobiłem otwór w gumce i zasilanie navi tak mi idzie...
Przewód był bez wtyczki
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Dzisiaj mój tysiącek otrzymałem nowy kosz sprzęgłowy oraz poprawiony przez Michała Szrama.
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
ja na weekend uflugałem jeszcze bardziej swojego DL-a. Nie mówiąc o zdradzie z kawą. Coś z tej zdrady się wykluło , trwało to długo bo 13m-c, ale jest. Nazywa się pozytywny A!!
Niebo też płakało ze szczęścia już na sam koniec.
Pozdrawiam Robert
Niebo też płakało ze szczęścia już na sam koniec.
Pozdrawiam Robert
DL 650 xt 2016r.
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Mój Vstrom 1000 ma regulowaną skokowo szybę mocowaną na dwóch ramionach. Jest z rocznika 2016.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
I jak? Zadowolony jesteś? Wszystko w porządku?jacek.m pisze:Dzisiaj mój tysiącek otrzymałem nowy kosz sprzęgłowy oraz poprawiony przez Michała Szrama.
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Co dziś zrobiłem dla motocykla: byłem w serwisie Suzuki (i tu wielki wq.... - zdenerwowanie ale to w osobnym wątku) ale na poprawę humoru odebrałem dzisiaj od naszego kolegi @migcool poszerzenie stopki. Tu jak zwykle, przy robocie naszego kolegi, stopka mi się podoba. Podoba mi się bardziej niż ta, którą miałem w 650 - choć również wykonana przez @migcool. Może przypadła mi bardziej do gustu gdyż jest czarna.
Poniżej fotka:
Poniżej fotka:
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Zapewne tak... ale na wszelki wypadek zapytam Was Panowie o jeszcze jedna rzecz, a mianowicie - "miga" Wam interfejs aplikacji Qmana? A właściwie co kilka sekund "znikają i pojawiają się" parametry sterowania? Zapewne w taki sposób aktualizują się dane ze sterownika?
Pytam, bo niestety mi na standardowym smarowaniu chlapie na koło, przy ustawieniu "-50%" jest względnie ok. Moim zdaniem łańcuch mam zbytnio nasmarowany przy standardzie - oliwa leci na karter przy zdawczej (czuć palony olej), osłona łańcucha zasyfiona, spód kufra także itp.
Sądzę, że przez wspomnianą wcześniej "nadgorliwość" i sposób w jaki mam ustawioną dyszę. Jutro poprawie zgodnie z instrukcją... I podrzucę dygresję dla potomnych
Z pozdrowieniami
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
@szakul w trakcie jazdy jak jest sparowany to miga ale czy miga na postoju to nie pamiętam. Jak będę przy motku to sprawdzę . Ja zwykle mam 2 a nawet 3 urządzenia jednocześnie sparowane z telefonem , może to też ma znaczenie . Muszę sprawdzić podczas jazdy parując tylko z qman'em.
Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
- Ocena: 5.88235%
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
@Woolkan dziękuję za informację. Myśle, że "miga" tylko w trakcie jazdy, kiedy sterownik zbiera, a następnie aktualizuje parametry z czujnika obrotu koła (przez sterownik) do aplikacji. Wolałem się upewnić - pomyślałem, że może jednak tak jest tylko u mnie i przez to podaje za dużo oliwy. DziękiWoolkan pisze:@szakul w trakcie jazdy jak jest sparowany to miga ale czy miga na postoju to nie pamiętam. Jak będę przy motku to sprawdzę . Ja zwykle mam 2 a nawet 3 urządzenia jednocześnie sparowane z telefonem , może to też ma znaczenie . Muszę sprawdzić podczas jazdy parując tylko z qman'em.
Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Tak, u mnie jest podobnie z aplikacją, miałem to sprawdzić na starszym telefonie ze starszym androidem (podczas instalacji wyświetlał się komunikat, że apka dostosowana jest do starszej wersji androida).szakul pisze:Zapewne tak... ale na wszelki wypadek zapytam Was Panowie o jeszcze jedna rzecz, a mianowicie - "miga" Wam interfejs aplikacji Qmana? A właściwie co kilka sekund "znikają i pojawiają się" parametry sterowania? Zapewne w taki sposób aktualizują się dane ze sterownika?
Pytam, bo niestety mi na standardowym smarowaniu chlapie na koło, przy ustawieniu "-50%" jest względnie ok. Moim zdaniem łańcuch mam zbytnio nasmarowany przy standardzie - oliwa leci na karter przy zdawczej (czuć palony olej), osłona łańcucha zasyfiona, spód kufra także itp.
Sądzę, że przez wspomnianą wcześniej "nadgorliwość" i sposób w jaki mam ustawioną dyszę. Jutro poprawie zgodnie z instrukcją... I podrzucę dygresję dla potomnych
Z pozdrowieniami
Natomiast tak jak pisałem, mi nie chlapie. Mam w tej chwili przejechany jakiś 1000km na olejarce (motocykla nie myłem) i widać kilka bardzo drobnych śladów na feldze. Co do zdawczej to tam jaka by olejarka nie była to zachlapane tam będzie. Dzieje się to dlatego, że na zdawczej jest dużo więcej obrotów niż na tylnej i jest większa siła odśrodkowa, która wyrzuca nadmiar.
- Ocena: 5.88235%
- Dziadek3H2M
- A+B+C
- Posty: 1114
- Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
- Lokalizacja: Kraków i okolice
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Poszerzenie stopki wygląda bardzo ładnie. Pytanie, czy mocowanie jest na tyle pewne że pod wpływem drgań nie zsunie się, końcówka stopki bocznej w 1050XT jest dość "gładka"Centrino pisze:Co dziś zrobiłem dla motocykla: byłem w serwisie Suzuki (i tu wielki wq.... - zdenerwowanie ale to w osobnym wątku) ale na poprawę humoru odebrałem dzisiaj od naszego kolegi @migcool poszerzenie stopki. Tu jak zwykle, przy robocie naszego kolegi, stopka mi się podoba. Podoba mi się bardziej niż ta, którą miałem w 650 - choć również wykonana przez @migcool. Może przypadła mi bardziej do gustu gdyż jest czarna.
Poniżej fotka:
rsz_20200701_185039.jpg
LWG
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Nie powinno, tym bardziej, że tył jest również zabudowany ale z czasem się okaże.
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Panowie, podobna konstrukcja jeździ w DL1000 od jakiegoś roku u sporej grupy ludzi i nie było najmniejszej wzmianki o takiej sytuacji, że coś się zaczęło zsuwać, tył jest zabudowany i pod wpływem odstawiania motocykla na tej że stopce jest ona jeszcze bardziej tyłem dociskana do pręta stopki. Tak ogólnie wygląda konstrukcja w skrócie
Co nie zmienia faktu abyś Ty @Centrino obserwował jej zachowanie z czasem, jesteś testerem można tak powiedzieć
Co nie zmienia faktu abyś Ty @Centrino obserwował jej zachowanie z czasem, jesteś testerem można tak powiedzieć