Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Do mnie też dotarło ostatnio poszerzenie od kolegi @migcool i jestem zadowolony z efektu, realizacja bez problemowo. Jedynie troche zadziera o centralke, ale jest na to rozwiązanie
Za dzieciaka: Peugeot Speedfight II -> Honda NSR 125 -> Peugeot Speedfight II 206WRC i długo długo nic...
Od niedawna: na sezonowy rozruch Suzuki Burgman 400 Merc -> i nareszcie docelowe...
Od niedawna: na sezonowy rozruch Suzuki Burgman 400 Merc -> i nareszcie docelowe...
Tags:
Online
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Potwierdzam, nic się nie zsuwa, jest ok. Jedynie, co mi się nasuwa, to dolna powierzchnia się (co jest oczywiste) ściera, już po kilku postawieniach na twardym podłożu. Ja bym tego od dołu w ogóle nie lakierował, to było mniej widać. Napisy od dołu tez będą fajne tylko zaraz po założeniu.migcool pisze:Panowie, podobna konstrukcja jeździ w DL1000 od jakiegoś roku u sporej grupy ludzi i nie było najmniejszej wzmianki o takiej sytuacji, że coś się zaczęło zsuwać
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Mam nadzieję, że uda mi się przejść niedługo z cięciem na laserze Fiber i wtedy rozważę aby całego spodu nie malowaćstaszek_s pisze:Potwierdzam, nic się nie zsuwa, jest ok. Jedynie, co mi się nasuwa, to dolna powierzchnia się (co jest oczywiste) ściera, już po kilku postawieniach na twardym podłożu. Ja bym tego od dołu w ogóle nie lakierował, to było mniej widać. Napisy od dołu tez będą fajne tylko zaraz po założeniu.migcool pisze:Panowie, podobna konstrukcja jeździ w DL1000 od jakiegoś roku u sporej grupy ludzi i nie było najmniejszej wzmianki o takiej sytuacji, że coś się zaczęło zsuwać
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Ja dzisiaj wysłałem alternator do naprawy ,powodem jest brak ładowania w moim tysiącu. Po demontażu okazało się że w stojane upaliły się przewody ładowania a w kole po przesuwały się magnesy.
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Motek przeszedł mały pzregląd przed nowa trasa:
-dolany płyn chłodzący stan poniżej minimum, wycieków brak oleju nie przybywa, prawdopodobnie stan po odbierze z ASO po wymianie plynu a ja nie zwróciłem uwagi
- podnoszenie zbiornika do dolania płynu upierdliwe, ale da się zrobić i tak zaraz (2 tys) trzeba będzie grubszy przegląd zrobić. Przy okazji czemu te gumki pod zbiornikiem sa przyklejane a nie jakoś inaczej mocowane chyba po to żeby je zgubić przy podnoszeniu
- naped zweryfikowany no i łańcuch nie przekraca nominału 318,8 - nominał 319,4, ale zdawcza no można byłoby powoli wymieniac i tu dalej dylemat wymieniać cały napęd czy dalej jezdzic, a może tylko zdawcza wymienić. Zobaczymy ale to po weekendzie po litwie na razie poluzowane bliżej 3 cm niz 2.
- jeszcze raz wyosiowane koło przy okazji co do milimetra pomiaru, jakby lepiej mniej "trzaska" na przetaczaniu tu ewidetnie zdawcza na wykończeniu
Na razie tyle, motek umyty gotowy do drogi
-dolany płyn chłodzący stan poniżej minimum, wycieków brak oleju nie przybywa, prawdopodobnie stan po odbierze z ASO po wymianie plynu a ja nie zwróciłem uwagi
- podnoszenie zbiornika do dolania płynu upierdliwe, ale da się zrobić i tak zaraz (2 tys) trzeba będzie grubszy przegląd zrobić. Przy okazji czemu te gumki pod zbiornikiem sa przyklejane a nie jakoś inaczej mocowane chyba po to żeby je zgubić przy podnoszeniu
- naped zweryfikowany no i łańcuch nie przekraca nominału 318,8 - nominał 319,4, ale zdawcza no można byłoby powoli wymieniac i tu dalej dylemat wymieniać cały napęd czy dalej jezdzic, a może tylko zdawcza wymienić. Zobaczymy ale to po weekendzie po litwie na razie poluzowane bliżej 3 cm niz 2.
- jeszcze raz wyosiowane koło przy okazji co do milimetra pomiaru, jakby lepiej mniej "trzaska" na przetaczaniu tu ewidetnie zdawcza na wykończeniu
Na razie tyle, motek umyty gotowy do drogi
DL650A L8
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Zmieniaj zdawczą a nie cuduj
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Jak wrócę z Litwy komplet już mam więc zdawczą tez
Sa zwolennicy i przeciwnicy takich wymian cząstkowych ja jeszcze nie wiem po której stronie jestem
Sa zwolennicy i przeciwnicy takich wymian cząstkowych ja jeszcze nie wiem po której stronie jestem
DL650A L8
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Przeciwnicy to zazwyczaj Ci co w instrukcje wierzą ślepo i rąk przy moto nie brudzą
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Wymiana całego napędu jak i samej zdawczej nakład pracy podobny, a ponieważ ja już po gwarancji więc rączki i tu i tu ubrudze
DL650A L8
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Gdzie ta sama robota? Przynajmniej o połowę mniej. Do tego dochodzą korzyści finansowe
-
- A1
- Posty: 55
- Rejestracja: 28 sie 2017, 21:35
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Generalnie zachodnie serwisy polecają wymianę samej przedniej w takim przypadku. Zużywa się 2x szybciej. Niektórzy nawet tylko ją obracają przy niewielkim zużyciu. Polska bogaty kraj to serwisy wolą kasować za cały napęd.Centrino pisze:Gdzie ta sama robota? Przynajmniej o połowę mniej. Do tego dochodzą korzyści finansowe
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
No dokładnie, gdzie tam nakład podobny, do przedniej nawet koła nie zdejmujesz...Centrino pisze:Gdzie ta sama robota? Przynajmniej o połowę mniej. Do tego dochodzą korzyści finansowe
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Ja dzisiaj zmieniłem cały napęd.
Stary wytrzymał 39 kkm
Stary wytrzymał 39 kkm
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Dziś doszły po regeneracji części alternatora (uzwojenia i magneto) , pozotał już tylko zamontować. Po zamontowaniu ładowanie powróciło .
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Ostatnio tez musiałem dolać jednak nie uśmiechało mi się męczyć ze zbiornikiem, wiec ściągnąłem gumowy wężyk od przelewu przy chłodnicy i szczykawką załatwiłem sprawę, 5min i po robocie.Lord pisze: - podnoszenie zbiornika do dolania płynu upierdliwe,
- Ocena: 5.88235%
Suzuki DL650 V-Strom AL2
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Zamocowałem uchwyt do nawi od Marselusa. Wykonanie solidne.
Czekałem dość długo na X-Grip'a do telefonu, bo zamówiłewlm wersję bez kulki z tyłu (tylko takiego można zastosować do tego uchwytu).
Starego X-Gripa miałem na kierownicy, a dokładnie w śrubę mocowania kierownicy.
Stwierdzam, że na Marselusie jest wygodniej, tzn. nie trzeba tak daleko odrywać wzroku od drogi.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Czekałem dość długo na X-Grip'a do telefonu, bo zamówiłewlm wersję bez kulki z tyłu (tylko takiego można zastosować do tego uchwytu).
Starego X-Gripa miałem na kierownicy, a dokładnie w śrubę mocowania kierownicy.
Stwierdzam, że na Marselusie jest wygodniej, tzn. nie trzeba tak daleko odrywać wzroku od drogi.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Dla Was Panowie i dla potomnych. Sprawa kapania z dyszy smarującej po nocy. Zbierało się po ostatnich moich grzebankach ok 4-5ml po ok 12-14h. Lipa starszna, bo zostawiasz moto pod hotelem, a tam rano plamka, mniejsza lub większa...szakul pisze:@Centrino @Woolkan
Dzięki Panowie, ja z kolei przeleciałem z 7k km i również potwierdzam, że smaruje bardzo dobrze, także w ulewnym deszczu (zwiększam na +50%)... I być może gdzieś mi się coś zapowietrzyło, stąd plamienie
Z pozdrowieniami
Zadzwoniłem w końcu do Pana Grzegorza - sprzedawcy i konstruktora z prośbą o poradę. Grzecznie mnie wysłuchał, choć przypuszczam, że już wiedział w czym problem, ale dał mi się wygadać
Wytłumaczył mi, że pompka jest nowa, ale jako, że leży na magazynie, to zdarza się, że olej w niej zasycha na blaszkach i nie domykają się, stąd może kapać, a także podawać więcej niż powinna na łańcuch.
Rozwiązanie - odpiąć przewody olejowe z jednej i drugiej strony, instalację elektryczną zostawić, podpiąć strzykawke i przepompować benzynę ekstrakcyjną kilka razy. Tak zrobiłem, przepompowalem, zostawiłem z benzyna w środku, znów i znów i tak 0.5l pomału w dwa dni Pomogło, póki co nie kapie. Rozwiązanie nr 2 to takie, że jak nr 1 nie pomoże to Pan wymieni pompkę na nową.
P. S. Kontakt z Panem - super.
Z pozdrowieniami
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Zdawcza wymieniona (odkrecenie elektrykiem bezproblemowe)
Łancuch oceniam na jakies kolejne 8 tyś co powinna dać bardzo dobry wynik około 40 tyś km na jednym
Olej i filtr oleju wymieniony
Swiece i filtr powietrze czeka na odbycie BiwakOFF (szkoda dwa razy zdejmowac zbiornik)
czas na kolejne kilometry
Łancuch oceniam na jakies kolejne 8 tyś co powinna dać bardzo dobry wynik około 40 tyś km na jednym
Olej i filtr oleju wymieniony
Swiece i filtr powietrze czeka na odbycie BiwakOFF (szkoda dwa razy zdejmowac zbiornik)
czas na kolejne kilometry
DL650A L8
- Dziadek3H2M
- A+B+C
- Posty: 1114
- Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
- Lokalizacja: Kraków i okolice
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Wymiana klocków przednich po 37500 km, oryginały HH na EBC 2H i jest wyraźnie lepiej. Daleko jednak do AT czy 1050.
LWG
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Kolejny komplet Metzeler Tourance wpadł przymusowo po tym jak zauważyłem pęknięcia między klockami bieżnika aż do drutów - nie wiem jak do tego doszło, ale zbyt niefajnie to wyglądało aby ryzykować dalszą eksploatację. Przejechały 10 tyś mil, czyli nieco ponad 16 kkm.
Co ciekawe - przednia opona ma nieco inny bieżnik niż dotychczas ( choć to ten sam model ). Ciekawe jak się będzie zachowywać.
Sprawia wrażenie większego ukłonu w stronę off-road, jeśli faktycznie tak będzie, to nawet lepiej jak dla mnie.
Co ciekawe - przednia opona ma nieco inny bieżnik niż dotychczas ( choć to ten sam model ). Ciekawe jak się będzie zachowywać.
Sprawia wrażenie większego ukłonu w stronę off-road, jeśli faktycznie tak będzie, to nawet lepiej jak dla mnie.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl