Kontrolka RPM V-Strom 250
Kontrolka RPM V-Strom 250
Witam wszystkich.
Mam pytanie odnośnie migającej kontrolki sugerującej zmianę na wyższy bieg.
Na polskich filmach widziałem jak jadąc na szóstym biegu zaczyna migać już przy 85 km/h, z kolei na filmach angielskich zauważyłem że miga już przy 67mp/h, czyli ok 108 km/g, też jadąc na szóstym biegu.Więc może jest możliwość ustawienia tego do odpowiednich obrotów?
Albo można to jakoś całkowicie wyłączyć tylko dla szóstego biegu, bo przecież bez sensu jest migać kontrolką żeby zmienić bieg na wyższy, jadąc już na szóstym.
Pozdrawiam.
Mam pytanie odnośnie migającej kontrolki sugerującej zmianę na wyższy bieg.
Na polskich filmach widziałem jak jadąc na szóstym biegu zaczyna migać już przy 85 km/h, z kolei na filmach angielskich zauważyłem że miga już przy 67mp/h, czyli ok 108 km/g, też jadąc na szóstym biegu.Więc może jest możliwość ustawienia tego do odpowiednich obrotów?
Albo można to jakoś całkowicie wyłączyć tylko dla szóstego biegu, bo przecież bez sensu jest migać kontrolką żeby zmienić bieg na wyższy, jadąc już na szóstym.
Pozdrawiam.
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
Instrukcja nic nie mówi na ten temat ?
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
Oddaj do naprawy gwarancyjnej, niech naprawią światełko albo dołożą 7. bieg. Nie wiem, co wyjdzie taniej, ale to nie Twoje zmartwienie
A przyszło mi teraz do głowy, że jeżeli nie ma obrotomierza, to to miganie może oznaczać wejście na obroty w czerwonym zakresie.
O, jednak ma obrotomierz, ale chyba bez czerwonego koloru, i dlatego miga.
A przyszło mi teraz do głowy, że jeżeli nie ma obrotomierza, to to miganie może oznaczać wejście na obroty w czerwonym zakresie.
O, jednak ma obrotomierz, ale chyba bez czerwonego koloru, i dlatego miga.
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
Instrukcji nie mam, nawet motocykla nie mam, dopiero jestem na etapie zakupu i jak to u mnie zanim coś kupię dobry rok musi minąć na dywagacjach.Struna pisze:Instrukcja nic nie mówi na ten temat ?
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
Jak to mówią TTTM, pozostaje się przyzwyczaić, może wypowie się ktoś kto tym jeździ, czy jest to bardzo upierdliwe.PiotrEm pisze:Oddaj do naprawy gwarancyjnej, niech naprawią światełko albo dołożą 7. bieg. Nie wiem, co wyjdzie taniej, ale to nie Twoje zmartwienie
A przyszło mi teraz do głowy, że jeżeli nie ma obrotomierza, to to miganie może oznaczać wejście na obroty w czerwonym zakresie.
O, jednak ma obrotomierz, ale chyba bez czerwonego koloru, i dlatego miga.
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
Powiem na przykładzie 1050. Otóż w menu jest opcja przy jakich obrotach ma się to światełko zapalać lub mrugać (wybiera się również czy ma się palić czy mrugać)
Opcję tą wykorzystywałem przy docieraniu silnika, gdyż pierwsze 800km miało być max 4500obr a później do 1600km max 6500obr.
Jeszcze wprawdzie nie przestawiłem na mruganie przy czerwonym polu ale dzisiaj właśnie to zrobię.
Wnioskuję, że w 250 jest tak samo i można to przestawić w menu.
Opcję tą wykorzystywałem przy docieraniu silnika, gdyż pierwsze 800km miało być max 4500obr a później do 1600km max 6500obr.
Jeszcze wprawdzie nie przestawiłem na mruganie przy czerwonym polu ale dzisiaj właśnie to zrobię.
Wnioskuję, że w 250 jest tak samo i można to przestawić w menu.
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
No to ma to ma sens, to mryganie, bo mini (250) i duży (1050) sztormiak mają monochromatyczne kokpity.
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
Dzięki bardzo, i to jest odpowiedź , pozostaje mieć nadzieje, że w 250 komputer podobnie rozbudowany.Centrino pisze:Powiem na przykładzie 1050. Otóż w menu jest opcja przy jakich obrotach ma się to światełko zapalać lub mrugać (wybiera się również czy ma się palić czy mrugać)
Opcję tą wykorzystywałem przy docieraniu silnika, gdyż pierwsze 800km miało być max 4500obr a później do 1600km max 6500obr.
Jeszcze wprawdzie nie przestawiłem na mruganie przy czerwonym polu ale dzisiaj właśnie to zrobię.
Wnioskuję, że w 250 jest tak samo i można to przestawić w menu.
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
Ale czerwone pole zaznaczone jest na czerwonoPiotrEm pisze:No to ma to ma sens, to mryganie, bo mini (250) i duży (1050) sztormiak mają monochromatyczne kokpity.
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
Czy to oznacza, że powinienem powstrzymać się od dalszego filozofowania wspieranego yutubem?
Daj zdjęcie, jak idzie w czerwone, bo jestem ciekaw. Thx.
Daj zdjęcie, jak idzie w czerwone, bo jestem ciekaw. Thx.
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
No w ten sposób, że na akranie są zaznaczone na czerwono kreseczki, więc jak wchodzi na czerwone to widać, że jest na czerwonym
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
Może ktoś doradzi czy warto kupić ten model
https://www.olx.pl/oferta/suzuki-dl-v-s ... f4b91ca356
https://www.olx.pl/oferta/suzuki-dl-v-s ... f4b91ca356
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
Potwierdzam kontrolka reaguje na obroty, można sobie ustawić przy jakich obrotach na się zaświecać lub wyłączyć.
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
Czyli ustawiasz na 10 tyś i o niej zapominasz, no chyba ze coś cię na tej jedynce poniesie
DL650A L8
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
Fajny motorek, zastanawiające jest dlaczego marketingowcy od Suzuki w tamtym roku obniżyli cenę nowych aż o 5 tys zł. i wycofali się z PL na dobre.
- Ocena: 5.88235%
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
Widocznie sprzedaż była poniżej oczekiwań i może się po prostu nie opłacało.
Problem taki, że na 250cc trzeba już mieć A a większość z kat A woli jednak coś nieco większego.
Myślę, że to było powodem wycofania go z naszego rynku.
Problem taki, że na 250cc trzeba już mieć A a większość z kat A woli jednak coś nieco większego.
Myślę, że to było powodem wycofania go z naszego rynku.
Online
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
Suzuki to spieprzyło do wiwatu, ten motorek mógł zawojować rynek jakby miał 300 ccm i jakieś 15 koni więcej. Byłby bardzo fajny lekki turystyk dla początkujących. A tak to wyszło jak wyszło...
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
Versys ma 300 i też nie ma wzięcia, mogli by wstawić 400, ale zgadzam się, super oferta na pierwsze moto.
Re: Kontrolka RPM V-Strom 250
250, 300, 400... Honda CB500X też szału nie ma. I tak małymi kroczkami dochodzimy do litra, a nawet litra z pięćdziesiątką na kaca nazajutrz
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach