[V-Strom ALL] Workshop Manual

Jak ustawić, naprawić, poprawić, by znowu działało
Smerfciamajda
A+B+C
Posty: 1446
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: [V-Strom ALL] Workshop Manual

Post autor: Smerfciamajda »

Nie mam motocykla jeszcze.
Stoi na Śląsku u kumpla bo pogoda nie pozwala a mnie już roznosi.



rasik
A+B
Posty: 748
Rejestracja: 01 maja 2017, 08:57

Re: [V-Strom ALL] Workshop Manual

Post autor: rasik »

@Smerfciamajda

Proszę 2 wątki
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic? ... source=app

https://r.tapatalk.com/shareLink/topic? ... source=app
Może pomogą

Plus auxiliary fuse box lub aux fuse box z v-strom.co.uk z 2go wątku.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam
RASIK

mój AL3 > LINK :)
mój skradziony DL -> LINK :)

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 4036
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: [V-Strom ALL] Workshop Manual

Post autor: Struna »

Miejsca pod kanapą jest trochę, więc z dołożeniem podstawy przekaźnika wraz z przekaźnikiem nie powinno być problemu.
Co do pobrania wysterowania do przekaźnika - też da radę, ale żeby wiązkę jakoś przeciągnąć bez podniesienia baku ( choć uchylenia ) to raczej może być ciężko, ale jak wolisz jakimiś drutami szperać i przeciągać to pewnie da radę, kwestia czy aby szybciej i prościej ( bez rzucania kurew :) ) nie jest unieść nieco bak.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250 - http://www.gcstuning.pl

Smerfciamajda
A+B+C
Posty: 1446
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: [V-Strom ALL] Workshop Manual

Post autor: Smerfciamajda »

Dziękuję za linki, jeden z nich widziałem. Są przydatne.
Co do przeciągania kabli to nie obejdzie sie bez motocykla

Chce przeciągnąć kable od urządzeń pod siedzienie i tam łączyć do wtyczek.

No nic, czekam na ciepłe dni, plan gotowy.



fino
AM
Posty: 5
Rejestracja: 16 lut 2020, 17:28

Re: [V-Strom ALL] Workshop Manual

Post autor: fino »

Ja właśnie zamontowałem taki przekaźnik. Kabelek sterujący spokojnie da się przeciągnąć pod bakiem wzdłuż instalacji. Nawet w osłonie instalacji. Przewód do + przy klaksonie (trzeba nacisnąć blokadę, wyjąć styk i dolutować dodatkowy przewód) i do + na przekaźniku (cewka). Masa przekaźnika oczywiście na masę moto. Plus z akumulatora na styk przekaźnika. Całość działa tak: po załączeniu stacyjki pojawia się plus na sygnale, co włącza przekaźnik. Ten podaje napięcie z akumulatora na wyjście. Planuję podłączyć czteropozycyjną skrzyneczkę bezpieczników. Na razie podłączone są do niego grzane manetki, zrobię dodatkowe zasilenie telefonu pod klapą i ładowanie po USB różnych urzadzeń pod kanapą.



mathes0015
A1
Posty: 23
Rejestracja: 12 lip 2020, 08:53

Re: [V-Strom ALL] Workshop Manual

Post autor: mathes0015 »

Serwisowka od 2012 dl 650 ktoś coś ma wie gdzie ściągnąć?



Awatar użytkownika
Maarcel
A+B
Posty: 868
Rejestracja: 14 cze 2018, 23:02
Lokalizacja: Łódź

Re: [V-Strom ALL] Workshop Manual

Post autor: Maarcel »

W drugim poście jest link - w tym wątku w którym napisałeś :)
topic50.html

ewentualnie tu

https://www.v-strom.co.uk/downloads.htm


Suzuki DL 650 V-Strom 2012

mathes0015
A1
Posty: 23
Rejestracja: 12 lip 2020, 08:53

Re: [V-Strom ALL] Workshop Manual

Post autor: mathes0015 »

Człowiek z rana to jakiś przyćmiony, dziekuje i wybacz za brak czynności :P !



ODPOWIEDZ

Wróć do „Warsztat”