możliwości yamahy T7 w terenie
możliwości yamahy T7 w terenie
pytanie teraz tylko ile jest do wymiany po takiej jeździe,
ale tak czy inaczej super film:
ale tak czy inaczej super film:
- Ocena: 5.88235%
Re: możliwości yamahy T7 w terenie
No dobra, ale już przy zjechaniu z przyczepy widać, że to jakiś cyborg jest a nie normalny człowiek.
Pewnie i MZką na kostkowych oponach by tak potrafił.
Pewnie i MZką na kostkowych oponach by tak potrafił.
armatura -> sportowy turystyk -> adventure -> sport + adventure -> adventure
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna
Re: możliwości yamahy T7 w terenie
Jaki cyborg?? Od taki zwykły, codzienny dojazd do pracy.
Tylko nie wiem po co mu sznurek był. Z początku myślałem, że koleś jedzie się gdzieś powiesić ale nie. Czy on brał sznurek z myślą, że może na plaży będzie łódka, którą sobie troszkę pociągnę aby po niej przejechać?? Bez sensu
Tylko nie wiem po co mu sznurek był. Z początku myślałem, że koleś jedzie się gdzieś powiesić ale nie. Czy on brał sznurek z myślą, że może na plaży będzie łódka, którą sobie troszkę pociągnę aby po niej przejechać?? Bez sensu
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: możliwości yamahy T7 w terenie
wiem że rdzewieją a czy gubi? możliweOld Donkey pisze:2:46 tylne koło, czy ta Yamaha gubi szprychy ?
Re: możliwości yamahy T7 w terenie
Najwyraźniej to zbędny balast
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: możliwości yamahy T7 w terenie
Na 100 % szprychy , ale jaka.
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: możliwości yamahy T7 w terenie
Mi w rowerze potrafiły odpaść, a co dopiero mogło by sie zdarzyć w motku . Na tylne koło w końcu dałem wzmocnione
DL650A L8
Re: możliwości yamahy T7 w terenie
Siema
Możliwości T 700
Po 30 tysia i jej wady i zalety po krótkim wyjeździe po Europie i nie tylko puki jest w głowie ..
Myślę na zmianie na bezdętkowe te wożenie dętek itd jest trochę WKU ..ale dzięki niemamm szczęścia do szpilek niewyobrazam złapać gumy dwa dni temu gdzieś w górach między Austria a Słowenia byłbym naprawdę w h...m położeniu .
Bak w sumie jest do przyjęcia ale 16 litrów przy dzisiejszej jeździe 130 autostradą 5.5 spalanie .
Ale to to huk.
Ale jazda podczas mocniejszego wiatru to katastrofa totalna mam szybę od puiga i wywalam muszę coś z tym zrobić bo pkdzisiejszym dniu walaka światem przed tirem i wogule to walka o życie lub jedziesz 90 km. I to jest męka .
Zato jazda po szutrowych bocznych drogach to bajka .
Nie wiem jak to jest w Afryce v stronie GS jazda podczas wiatru ale T 700 że wzglądu na wysoki środek ciężkości niską wagę kwalifikuje się nisko a wieje jak to spostrzegło wiele moich znajomych od paru lat coraz bardziej ...
I szczerze polecam osobom które chca kupić T 700 przejechać się kiedy. Podczas większego wiaterku .
A czasami trzeba niestety autostradą szybciej wrucic do domu lub tranzytowo przejechać choćby przez Czechy ..
Nie podoba mi się to .. w T 700
Siedzenie zmieniłem i jest super
Dam szansę poszukam coś od Gigi lub mra
Jak nic nie da GS. ...
Możliwości T 700
Po 30 tysia i jej wady i zalety po krótkim wyjeździe po Europie i nie tylko puki jest w głowie ..
Myślę na zmianie na bezdętkowe te wożenie dętek itd jest trochę WKU ..ale dzięki niemamm szczęścia do szpilek niewyobrazam złapać gumy dwa dni temu gdzieś w górach między Austria a Słowenia byłbym naprawdę w h...m położeniu .
Bak w sumie jest do przyjęcia ale 16 litrów przy dzisiejszej jeździe 130 autostradą 5.5 spalanie .
Ale to to huk.
Ale jazda podczas mocniejszego wiatru to katastrofa totalna mam szybę od puiga i wywalam muszę coś z tym zrobić bo pkdzisiejszym dniu walaka światem przed tirem i wogule to walka o życie lub jedziesz 90 km. I to jest męka .
Zato jazda po szutrowych bocznych drogach to bajka .
Nie wiem jak to jest w Afryce v stronie GS jazda podczas wiatru ale T 700 że wzglądu na wysoki środek ciężkości niską wagę kwalifikuje się nisko a wieje jak to spostrzegło wiele moich znajomych od paru lat coraz bardziej ...
I szczerze polecam osobom które chca kupić T 700 przejechać się kiedy. Podczas większego wiaterku .
A czasami trzeba niestety autostradą szybciej wrucic do domu lub tranzytowo przejechać choćby przez Czechy ..
Nie podoba mi się to .. w T 700
Siedzenie zmieniłem i jest super
Dam szansę poszukam coś od Gigi lub mra
Jak nic nie da GS. ...
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
Online
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4736
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: możliwości yamahy T7 w terenie
W 800gs odczucia podobne, no moze troszkę inne. Motocykl w terenie dobrze się spisywał, na tak wysoki motocykl środek cięzkości o dziwo w miarę nisko. Osłona przed wiatrem z Airflow bardzo dobra, jednak prze bocznych wiatrach "żagiel" katastrofa. Przeloty autostradowe męczące, wysokie obroty silnika, przy 140-160, sam motocykl szedł powyzej 200 ale to już tragedia. W terenie zestrojenie skrzyni takie sobie, większość przy przejazdach w cięższym terenie tylko 1 bieg w tenerce 700 spokojnie 2 mozna wrzucić, tu nawet nie chodzi o dół silnika tylko wystrojenie, takie mam wrażenie.Prześwit bardzo duży, ale moto do terenu dla wysokich ludzi, siedzenie 899mm. Ogólnie polecam, jak ktoś jeździ sam i lubi zjechać z asfaltu, DL się do tego nie nadaje z uwagi na prześwit właśnie (mówię o terenie, nie o drodze utwardzonej w lesie)Oskar pisze: ↑06 maja 2023, 23:06Siema
Możliwości T 700
Po 30 tysia i jej wady i zalety po krótkim wyjeździe po Europie i nie tylko puki jest w głowie ..
Myślę na zmianie na bezdętkowe te wożenie dętek itd jest trochę WKU ..ale dzięki niemamm szczęścia do szpilek niewyobrazam złapać gumy dwa dni temu gdzieś w górach między Austria a Słowenia byłbym naprawdę w h...m położeniu .
Bak w sumie jest do przyjęcia ale 16 litrów przy dzisiejszej jeździe 130 autostradą 5.5 spalanie .
Ale to to huk.
Ale jazda podczas mocniejszego wiatru to katastrofa totalna mam szybę od puiga i wywalam muszę coś z tym zrobić bo pkdzisiejszym dniu walaka światem przed tirem i wogule to walka o życie lub jedziesz 90 km. I to jest męka .
Zato jazda po szutrowych bocznych drogach to bajka .
Nie wiem jak to jest w Afryce v stronie GS jazda podczas wiatru ale T 700 że wzglądu na wysoki środek ciężkości niską wagę kwalifikuje się nisko a wieje jak to spostrzegło wiele moich znajomych od paru lat coraz bardziej ...
I szczerze polecam osobom które chca kupić T 700 przejechać się kiedy. Podczas większego wiaterku .
A czasami trzeba niestety autostradą szybciej wrucic do domu lub tranzytowo przejechać choćby przez Czechy ..
Nie podoba mi się to .. w T 700
Siedzenie zmieniłem i jest super
Dam szansę poszukam coś od Gigi lub mra
Jak nic nie da GS. ...
Online
Re: możliwości yamahy T7 w terenie
@Oskar jak myślisz o czymś pomiędzy T700 a GSem (wnioskuje,że dużym?) to serio zwróć uwagę na Tigera.
Jego możliwości terenowych nie ocenie (poza tym, że na pewno jest lepiej niż na 800 ) ale 21 cali jest, dobry skok zawieszenia też a na asfalcie nawet podczas wiatru jest generalnie stabilnie.
Jego możliwości terenowych nie ocenie (poza tym, że na pewno jest lepiej niż na 800 ) ale 21 cali jest, dobry skok zawieszenia też a na asfalcie nawet podczas wiatru jest generalnie stabilnie.
null