Lark FreeBird 35AT
Lark FreeBird 35AT
Hej.
Jak w temacie - zakupiłem Motka z takim oto wynalazkiem. Ogólnie jest trochę dziwny, ale jak wspomniałem z takim "cudem" zakupiłem. Ma kilka swoich odchyłów, ale udało się go doprowadzić do żywych.
Poprzedni właściciel stwierdził, że z nim krucho (znaczy bateria), ale wyczytałem "w internetach", że to znany problem i wystarczy czasem kawałek papieru włożyć między klapkę a baterię (a ta jest w stylu "nokia" z 2017r). Ja naładowałem i ruszył.
Trochę jest problem, bo jest orginal instalacja z uchwytem i brak tam śrubki na zadek, aby skręcić nawi z ramką, więc czasem od wibracji potrafi nie łączyć na stykach (i się potrafi wyłączyć). Sprawę załatwia ładowarka samochodowa lub kabel pod USB, a możliwość szybkiego wyjęcia na plus (no chyba, że gdzieś dosztukuje takową, ale musiałaby być z jakimś łebkiem z tyłu dla wygody).
Większy problem mam z oprogramowaniem - a teraz regulaminowcy i prawnicy zamknąć oczy
Jest tam wrzucone AM i mapy z 2017r, więc trochę staroć. Jakoś źródełka moje nic nie wykazują, więc nie wiem co można by było zarzucić do tego wynalazku. Może jakieś porady? Może jakiś program nawigacyjny polecicie (lub/i miejsce z którego można by było pobrać takowy)?
Karta jest tam chyba 8GB, ale w zapasie mam 16GB (jeśli to w ogóle taką pojemność obsłuży).
Ja wiem, że to totalny budżetowiec (na dodatek w słońcu to masakra), ale jak już jest - to dlaczego tego nie reanimować jeszcze?
Jakieś porady lub przemyślenia?
Jak w temacie - zakupiłem Motka z takim oto wynalazkiem. Ogólnie jest trochę dziwny, ale jak wspomniałem z takim "cudem" zakupiłem. Ma kilka swoich odchyłów, ale udało się go doprowadzić do żywych.
Poprzedni właściciel stwierdził, że z nim krucho (znaczy bateria), ale wyczytałem "w internetach", że to znany problem i wystarczy czasem kawałek papieru włożyć między klapkę a baterię (a ta jest w stylu "nokia" z 2017r). Ja naładowałem i ruszył.
Trochę jest problem, bo jest orginal instalacja z uchwytem i brak tam śrubki na zadek, aby skręcić nawi z ramką, więc czasem od wibracji potrafi nie łączyć na stykach (i się potrafi wyłączyć). Sprawę załatwia ładowarka samochodowa lub kabel pod USB, a możliwość szybkiego wyjęcia na plus (no chyba, że gdzieś dosztukuje takową, ale musiałaby być z jakimś łebkiem z tyłu dla wygody).
Większy problem mam z oprogramowaniem - a teraz regulaminowcy i prawnicy zamknąć oczy
Jest tam wrzucone AM i mapy z 2017r, więc trochę staroć. Jakoś źródełka moje nic nie wykazują, więc nie wiem co można by było zarzucić do tego wynalazku. Może jakieś porady? Może jakiś program nawigacyjny polecicie (lub/i miejsce z którego można by było pobrać takowy)?
Karta jest tam chyba 8GB, ale w zapasie mam 16GB (jeśli to w ogóle taką pojemność obsłuży).
Ja wiem, że to totalny budżetowiec (na dodatek w słońcu to masakra), ale jak już jest - to dlaczego tego nie reanimować jeszcze?
Jakieś porady lub przemyślenia?
DL 650 UEL0 @ll Foto-tag: 16
Re: Lark FreeBird 35AT
A nie gubi sygnału ? To był ich największy problem.Sprawdź przy zachmurzeniu.
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Lark FreeBird 35AT
Wchodzi AM z nowymi mapami ale dostosowana do windowsa CE bodajże . IGO tez na tym działał . Nie wiem jak z resztą
Dl 1000 xt 2018
Dl 1000 xt 2018
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Re: Lark FreeBird 35AT
Mam ten wynalazek. Generalnie dobry start z tym miałem. Na początku nawi miała 5000km przebiegu z czego może 300km na motocyklu, reszta to kurier do serwisu i z powrotem.,
Ale już miarę ogarnięta i nawet już chyba przejechała więcej na moto niż do serwisu.
Generalnie AM na tym chodzi ale ostatnio mi się wieszała więc wróciłem do navitela. Navitel oporny jak cholera ale przywykłem. Choć do dzisiaj nie wiem jak pkt pośrednie ustawić ale to szczegół, nawigacja swoje ja swoje i tak jakoś funkcjonujemy razem.
Ale już miarę ogarnięta i nawet już chyba przejechała więcej na moto niż do serwisu.
Generalnie AM na tym chodzi ale ostatnio mi się wieszała więc wróciłem do navitela. Navitel oporny jak cholera ale przywykłem. Choć do dzisiaj nie wiem jak pkt pośrednie ustawić ale to szczegół, nawigacja swoje ja swoje i tak jakoś funkcjonujemy razem.
Re: Lark FreeBird 35AT
Co prawda jeszcze w bardzo pochmurny czy deszczowy dzień nie jechałem (więc nie wiem jak to), ale jak pisałem w pierwszym... jeśli jest zamontowane i jakoś bangla - to postanowiłem trochę reaktywować tego sprzęta (mimo tego, że dostępu do netu nie ma - więc i trafic nie będzie działał - co dziwi kilka osób z mojego otoczenia).
Mam nadzieję, że jednak coś się uda tam wrzucić i jakoś to będzie do użycia - tak dla fun'u przynajmniej
Mam nadzieję, że jednak coś się uda tam wrzucić i jakoś to będzie do użycia - tak dla fun'u przynajmniej
DL 650 UEL0 @ll Foto-tag: 16
Re: Lark FreeBird 35AT
@pyra AM jest teraz - ale jak wspominałem stare mapy, a w internetach częściej teraz spotkać wersje na Androida (co za czasy) niż na PDA...
Może faktycznie chwyci gotowiec na SD pod Win (jak wspominał @raduch85)
Najlepsze, że braciak mi mówi - na co Ci to, jak nie masz danych z natężeniem ruchu itp, a ja ... jak jest, to niech robi
(coś znalazłem na exsite - może podpasuje)
Może faktycznie chwyci gotowiec na SD pod Win (jak wspominał @raduch85)
Najlepsze, że braciak mi mówi - na co Ci to, jak nie masz danych z natężeniem ruchu itp, a ja ... jak jest, to niech robi
(coś znalazłem na exsite - może podpasuje)
DL 650 UEL0 @ll Foto-tag: 16
Re: Lark FreeBird 35AT
Na moto natężenie ruchu ma nieco inne ( najczęściej mniejsze) znaczenie.
- Ocena: 5.88235%
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Online
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Lark FreeBird 35AT
Navitel moj w chmurach był ślepy jak dziecko we mgle.
Podobno najnowszy soft załatwiał temat ale na szczęście zdążyłem sprzedać z motocyklem.
W TT wiem za co płacę i nie żałuję wydanych pieniędzy.
Podobno najnowszy soft załatwiał temat ale na szczęście zdążyłem sprzedać z motocyklem.
W TT wiem za co płacę i nie żałuję wydanych pieniędzy.
- Ocena: 5.88235%