V-STROM 650 2017
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2224
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: V-STROM 650 2017
Poza liftingiem w maluchu zminił się pakiet elektroniki, i doszła z tego co widzę kontrola trakcji... Ciekawe jak im to wyszło
-
- AM
- Posty: 15
- Rejestracja: 04 paź 2016, 12:50
Re: V-STROM 650 2017
A właśnie że ładny. I jak czyjaś żona chce jeździć to można mieć komplet 1000 i 650 prawie jednakowe...
Pionowa lampa to ogólny trend Suzuki. GSX-R też ma pionową i wygląda super.
Pionowa lampa to ogólny trend Suzuki. GSX-R też ma pionową i wygląda super.
Re: V-STROM 650 2017
Powrot do korzeni. Maly znowu wyglada jak duzy
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2
Re: V-STROM 650 2017
Tylko nie wiem czy właśnie tego oczekują właściciele "dużych"
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: V-STROM 650 2017
Ja gdzieś wyczytałem że mały ma mieć parę kucy więcej tylko jeszcze nie wiadomo dokładnie ile.
Poza tym że ma brzydkie światło jakoś nie mogę sie również przekonać do tego nisko poprowadzonego wydechu.
Poza tym że ma brzydkie światło jakoś nie mogę sie również przekonać do tego nisko poprowadzonego wydechu.
DL650 K5 Blue
Re: V-STROM 650 2017
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: V-STROM 650 2017
Czy to prawda, że nowe sztormiaki mają okres międzyprzeglądowy wydłużony do 12 tyś km?
"Not all those who wander are lost"
Re: V-STROM 650 2017
Tak. Od 2015 interwały wydłużone zostały dwukrotnie (przynajmniej w 650, w tysiaku nie wiem).
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: V-STROM 650 2017
Całkiem nieźle jeśli ktoś planuje dłuższą wyprawę choć olej i tak wymieniałbym max co 6 tyś.
"Not all those who wander are lost"
Re: V-STROM 650 2017
Jak pewnie wszyscy
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: V-STROM 650 2017
Ode mnie zdobył taką nagrodębiblo pisze:A wystarczyło skorzystać z doświadczeń Kawasaki i posłuchać ochów i achów po wejściu na rynek nowych Versysów - tych z podwójną, poziomą lampą. Wcześniejszy model było podobny do obecnego V-Stroma i aż się dziwię, że nie zdobył nagrody za najbrzydszy motocykl świata
DL650 AL2 biały -> Triumph Explorer 1200 -> KTM Super Adventure R
Re: V-STROM 650 2017
Tu się nie zgodzę, zobacz na najnowsze modele motocykli i skuterów od Hondy, technologia LED nie jest wcale taka droga, najtańszy skuter od Hondy w klasie 125 cm.- PCX za 11'600 zł., ma juz wszystkie światła w tej technologii.biblo pisze: A jak chcecie LED-ów, wałów i innych nowinek, to wiecie gdzie ich szukać Tylko naszykujcie dwa razy większą kasę
Motocykle z niższej półki takie jak Honda CB500X (26'900 zł.) także mają, a ich lampy doskonale świecą, nie jest to więc kwestia ceny tylko raczej technologii.
Dziwię się że nowe Sztormiaki od Suzuki pozostały pod tym względem w tyle, nie mówiąc już o mało nowoczesnych hamulcach z dwu-tłoczkowymi zaciskami i gumowymi przewodami..
Zmian w nowym modelu wbrew pozorom nie jest zbyt wiele, by zrównoważyć znacznie większą cenę (około 35'800 zł.) za ten motocykl, dlatego kupiłem nowego "starego" DL-a
Pozdrowienia
Iżu
Re: V-STROM 650 2017
Niestety nowy DL rozczarowuje wyglądem. Na żywo stojące obok siebie 650 i 1000 trudno od siebie rozróżnić - w obu wypadkach mamy przed sobą dwa słoniowate klocki. W dobie poszukiwania wizualnej "lekkości" jaką podążają inne marki, projektanci od Suzuki cofnęli nas w czasie do wspomnianych "korzeni", tylko czy tego poszukują klienci? No cóż, zobaczymy. Jeśli o mnie chodzi, to uważam, że mamy bardzo fajną, sprawdzoną konstrukcję w zupełnie nietrafionym opakowaniu. Reasumując, jestem niestety na nie. Wielka szkoda, bo kolejna zmiana będzie pewnie dopiero za 7-8 lat.
Re: V-STROM 650 2017
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: V-STROM 650 2017
Ładny, szczególnie podoba mi się pomysł szprychowych kół - odlewy jakoś mi nie podchodzą. No ale ta lampa.....
Re: V-STROM 650 2017
Będąc wczoraj w serwisie na wymianę stojana, miałem okazję uczestniczyć w odbiorze nowego 650 XT '2017. I tak jak wciąż nie przekonuje mnie jego wygląd (zwłaszcza przejście na pojedynczą lampę), to muszę przyznać, że porównując go ze swoim byłem zaskoczony in plus ilością takich bardzo drobnych, ale ułatwiających życie zmian jakie się w nim znalazły. Tak więc z moich spostrzeżeń, idąc od przodu:
+ złote felgi szprychowe w XT-ku wyglądają obłędnie;
- szkoda że można je mieć tylko razem z bladożółtym bakiem...
+ szyba regulowana jak w dużym pingwinie, bez odkręcania śrubek
+ gniazdo zapalniczki fabrycznie zamontowane w kokpicie (i to poziomo - super)
+ świetnie wyglądające zegary - klasyczny, super czytelny obrotomierz i duży, podświetlony na biało-błękitno, również bardzo czytelny wyświetlacz. W stanie wyłączonym nie robiły wrażenia, ale po włączeniu podświetlenia uważam że to jeden z najlepiej wyglądających zestawów zegarów wśród motocykli adventure.
+ znacznie lepsze (klasyczne) umieszczenie włącznika długich świateł - pod palcem wskazującym, działający jak w samochodzie, czyli do siebie - mignięcie, od siebie - włączenie na stałe. W moim duży przycisk jest na górze, włączam go zazwyczaj kciukiem, ale ponieważ częściowo schował się pod poszerzeniem lusterka, to nie jest to bardzo wygodne;
+ / - automatyczny starter - czyli wystarczy go kliknąć, nie trzeba przytrzymywać. Można odpalać moto bez wciśnięcia sprzęgła, z drugiej strony - to wkroczenie elektroniki do kolejnego bardzo prostego układu, w którym niewiele mogło się zepsuć...
+ 3 przyciski do obsługi komputera i kontroli trakcji - bardzo intuicyjne, fajnie że można sobie niezależnie wybierać co pokazuje górna i dolna część wyświetlacza;
+ na pierwsze wrażenie - nieco lepiej wyprofilowana i ładniej obszyta kanapa;
+ zamek kanapy przeniesiony z tylnego błotnika na boczek, w okolicy kolana pasażera - dzięki temu widać go przy założonych kufrach i znacznie łatwiej trafić kluczem;
+ z motocyklem dostaje się komplet wkładek zamków - w razie zakupu oryginalnych kufrów Suzuki można wszystko obsłużyć kluczykiem od motocykla.
- schowek pod kanapą praktycznie przestał istnieć - u mnie mam fabryczny zestaw kluczy, pudełko z żarówkami, spory zestaw naprawczy do opon, Scottoilera, komplet inbusów, parę szmatek i rolkę srebrnej taśmy klejącej. W nowym poza fabrycznymi kluczami powinno dać się upchnąć 2-3 pudełka zapałek, i to tyle...
Ogólnie tak mi przyszła myśl, że 650 robi wrażenie naprawdę nieźle przemyślanego motocykla. Ciekaw jestem bardzo jak będzie się prezentował nowy 1000, ale no pomacanie tegoż w Bielsku ponoć przyjdzie poczekać jeszcze jakiś miesiąc...
+ złote felgi szprychowe w XT-ku wyglądają obłędnie;
- szkoda że można je mieć tylko razem z bladożółtym bakiem...
+ szyba regulowana jak w dużym pingwinie, bez odkręcania śrubek
+ gniazdo zapalniczki fabrycznie zamontowane w kokpicie (i to poziomo - super)
+ świetnie wyglądające zegary - klasyczny, super czytelny obrotomierz i duży, podświetlony na biało-błękitno, również bardzo czytelny wyświetlacz. W stanie wyłączonym nie robiły wrażenia, ale po włączeniu podświetlenia uważam że to jeden z najlepiej wyglądających zestawów zegarów wśród motocykli adventure.
+ znacznie lepsze (klasyczne) umieszczenie włącznika długich świateł - pod palcem wskazującym, działający jak w samochodzie, czyli do siebie - mignięcie, od siebie - włączenie na stałe. W moim duży przycisk jest na górze, włączam go zazwyczaj kciukiem, ale ponieważ częściowo schował się pod poszerzeniem lusterka, to nie jest to bardzo wygodne;
+ / - automatyczny starter - czyli wystarczy go kliknąć, nie trzeba przytrzymywać. Można odpalać moto bez wciśnięcia sprzęgła, z drugiej strony - to wkroczenie elektroniki do kolejnego bardzo prostego układu, w którym niewiele mogło się zepsuć...
+ 3 przyciski do obsługi komputera i kontroli trakcji - bardzo intuicyjne, fajnie że można sobie niezależnie wybierać co pokazuje górna i dolna część wyświetlacza;
+ na pierwsze wrażenie - nieco lepiej wyprofilowana i ładniej obszyta kanapa;
+ zamek kanapy przeniesiony z tylnego błotnika na boczek, w okolicy kolana pasażera - dzięki temu widać go przy założonych kufrach i znacznie łatwiej trafić kluczem;
+ z motocyklem dostaje się komplet wkładek zamków - w razie zakupu oryginalnych kufrów Suzuki można wszystko obsłużyć kluczykiem od motocykla.
- schowek pod kanapą praktycznie przestał istnieć - u mnie mam fabryczny zestaw kluczy, pudełko z żarówkami, spory zestaw naprawczy do opon, Scottoilera, komplet inbusów, parę szmatek i rolkę srebrnej taśmy klejącej. W nowym poza fabrycznymi kluczami powinno dać się upchnąć 2-3 pudełka zapałek, i to tyle...
Ogólnie tak mi przyszła myśl, że 650 robi wrażenie naprawdę nieźle przemyślanego motocykla. Ciekaw jestem bardzo jak będzie się prezentował nowy 1000, ale no pomacanie tegoż w Bielsku ponoć przyjdzie poczekać jeszcze jakiś miesiąc...
Marcin
DL 650 AL2 Metallic Fox Orange - Chudy Rudy Obecnie zdemotoryzowany
DL 650 AL2 Metallic Fox Orange - Chudy Rudy Obecnie zdemotoryzowany
Re: V-STROM 650 2017
Jeżeli schowek pod kanapą zredukowali to za to bym dał Suzuki żółtą kartkę...
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Online
Re: V-STROM 650 2017
Generalnie z wyglądu jak dla mnie duży plus. Minus za tłumik, który wygląda tragicznie i nie podoba mi się zestaw wskaźników (w L2 moim zdaniem jest 'ładniejszy' a i na funkcjonalność nie narzekam). Kanapa jest chyba zwężona w porównaniu do L2 i mam wrażenie, że jest trochę niżej (acz nie wsiadałem na niego).
null
Re: V-STROM 650 2017
Mnie się ten żółty nie bardzo podoba ale są też inne malowania. Fajny jest tysiąc z roczników do 2016 w kolorze beżowym, ew czerwonym, może coś takiego też będzie w nowych. Zrobił na mnie wrażenie jakoś mniej poważnego i solidnego, może ta węższa kanapa...
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS