Zasady uczestnictwa w zlotach i imprezach forum

Czyli podstawowe zasady których do przestrzegania się zobowiązujesz a także FAQ
Awatar użytkownika
Antyks
Administrator
Posty: 2211
Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Zasady uczestnictwa w zlotach i imprezach forum

Post autor: Antyks »

Poniżej przedstawiamy zasady uczestnictwa w zlotach i imprezach organizowanych przez Forum Suzuki V-Strom Polska znajdującego się pod adresem https://forum.vstromclub.pl

Niniejsze zasady obowiązują wszystkich uczestników, biorących udział we wszystkich imprezach organizowanych za pośrednictwem naszego forum o ile organizatorzy imprez wyraźnie nie oznaczą inaczej. Udział w imprezach oznacza akceptację n-n zasad.

1) Nasze forum nie posiada osobowości prawnej, w związku z tym formalnie nie możemy być organizatorem żadnych imprez.
2) Forowicze, za porozumieniem i z pomocą administracji forum, mogą podejmować działania mające na celu organizację imprez ( zlotów), jednakże nie są ich formalnymi organizatorami. Organizatorami zawsze są osoby biorące udział w zlotach. Osoby fizycznie podejmujące działania związane z organizacją, zawsze są ich przedstawicielami, i w ich imieniu dokonują zamówień, rezerwacji itp.
3) Wszystkie imprezy organizowane za pośrednictwem naszego forum są imprezami Non-Profit tzn. ani forum ani organizujący imprezy nie otrzymują z tego tytułu dochodów.
4) Organizujący imprezy czy zloty w celu pokrycia kosztów organizacji i przygotowania imprezy mogą przyjmować z tego tytułu wpłaty. Dysponując zebranymi środkami działają w imieniu osób je wpłacających - opłacając zbiorczo wszelkie koszty organizacji oraz pobytu uczestników zlotu.
5) Organizujący imprezy odpowiadają przed uczestnikami zlotu za wykorzystanie zebranych środków zgodnie z przeznaczeniem.
6) Organizujący imprezy nie ponoszą innej odpowiedzialności w tym nie odpowiadają za pozostawione na terenie imprezy przedmioty, posiadane przez uczestników uprawnienia, ubezpieczenie, za wszelkie urazy, uszkodzenia sprzętu i mienia itp których uczestnicy mogli doznać podczas trwania imprezy.
7) W przypadku naruszenia prawa podczas imprez, organizujący zloty mają obowiązek powiadomienia o tym fakcie organów ścigania. Szczególnie niedozwolone jest posiadanie i używanie na terenie imprez niedozwolonych prawem środków odurzających i narkotyków, naruszanie nietykalności cielesnej, wykonywania pojazdami niebezpiecznych manewrów mogących zagrozić innym uczestnikom, prowadzenia pojazdów w stanie po spożyciu alkoholu itp.
8) Motocykle biorące udział w imprezach muszą posiadać ważny dowód rejestracyjny, przegląd techniczny, OC. Kierowcy muszą posiadać prawo jazdy odpowiedniej kategorii.
9) Podczas wspólnych przejazdów obowiązują przepisy ruchu drogowego. Za ich przekroczenie, kierowcy odpowiadają indywidualnie.

Finansowanie zlotów ( imprez)
Zawsze jeżeli organizujący imprezę nie zastrzegą inaczej :
1) Organizujący imprezę przyjmują zaliczki i wpłaty główne na pokrycie kosztów organizacji i pobytu uczestników zlotu w określonej przez siebie wysokości i terminach.
2) Wpłata zaliczki jest jednocześnie potwierdzeniem rezerwacji udziału uczestnika w zlocie ( imprezie) .

Rezygnacja z uczestnictwa w zlocie
1) Rezygnacja z uczestnictwa przed wpłatą zaliczki nie może pociągać za sobą żadnych konsekwencji.
2) Rezygnacja z uczestnictwa po wpłacie zaliczki lub całości :
a) W przypadku przepisania zarezerwowanego miejsca na innego uczestnika zlotu, zlotowicze rozliczają się między sobą. Osoba oddająca miejsce potwierdza pisemnie ( przez e-mail lub PW) organizującym zlot otrzymanie zwrotu wpłaconej należności. Organizujący zlot dokonuje przepisania zarezerwowanego miejsca na nowego uczestnika.
b) W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie bez wskazania nowego uczestnika - zwroty należności dokonywane będą w terminie 14 dni od zakończenia zlotu ( imprezy) i po jego rozliczeniu . W takim wypadku zwrotów dokonuje się w miarę możliwości i ilości pozostałych po zlocie ( imprezie) środków zebranych od uczestników.
c) W przypadku nie wystarczających środków na zwrot wszystkich rezygnacji, zwroty dokonuje się w kolejności :
I - Zwrot należności głównej ( bez zaliczek) osobom rezygnującym z uczestnictwa na minimum 2 tygodnie przed terminem imprezy
II- Zwrot zaliczek osobom rezygnującym z uczestnictwa w zlocie na minimum miesiąc przed jego terminem, jeszcze przed rozpoczęciem zbierania kwot głównych .
III - Zwrot części lub całości należności głównej ( bez zaliczek) osobom które nie poinformowały o rezygnacji z uczestnictwa na minimum 2 tygodnie przed terminem zlotu
IV - Zwrot części lub całości pozostałych zaliczek.
Podział ten związany jest ze specyfiką organizacji zlotu .
(Organizujący zlot po zebraniu zaliczek - przekazują zazwyczaj ich większość do ośrodka w celu rezerwacji miejsc. Zwrot zależny jest często od dobrej woli ośrodka. Zazwyczaj na min. 2 tygodnie ( czasami miesiąc) przed zlotem należy potwierdzić ilość uczestników w celu zamówienia m. inn. cateringu. Od tego momentu zwrot należności za nie wykorzystany pobyt i wyżywienie zależy ponownie od dobrej woli ośrodka) W trakcie przygotowania zlotu - organizujący dokonują innych płatności jak zakupy gadżetów zlotowych, przesyłek kurierskich itd.
Zasady te obowiązują od dnia 05.10.2020
W uzasadnionych przypadkach administratorzy forum zastrzegają sobie możliwość dokonywania w opublikowanych zasadach zmian.


Jerzy
Motoambulans DL 650 AK9
https://dlmoto.pl/ Sklep dla motocyklistów
https://rodzinagotuje.pl Przedstawiciel Thermomix

ODPOWIEDZ

Wróć do „Regulamin forum, zasady forum, FAQ”