Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
Początkowo myślałem, że z podniesionych obrotów korzystają tylko ci z pierwszej 10 w Polsce.
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
Jeśli nie czujesz, że to Ci wadzi, to nie ruszaj.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- Pyxis
- A+B+C+D
- Posty: 2314
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
- Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
- Kontakt:
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
W DLu nie chcialem i nie musialem podkrecac IDLE (chociaz mam taka mozliwosc). Podejscie bylo wlasnie jako doskonalenie techniki. W MT nastawiam sie na wynik stricte gymkhanowy. Jesli cos mi pomaga pojechac szybciej - robie to.
W DLu po delikatnej modyfikacji przelozenia spokojnie pojezdzisz na fabrycznych obrotach i bedziesz mial je tak samo, jak jezdzac pod drodze.
W DLu po delikatnej modyfikacji przelozenia spokojnie pojezdzisz na fabrycznych obrotach i bedziesz mial je tak samo, jak jezdzac pod drodze.
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
Ok, dzięki. Za to, że starowałeś w zawodach na DL bez podniesionych obrotów powinni ci z marszu odejmować sekundę albo dwie
- Pyxis
- A+B+C+D
- Posty: 2314
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
- Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
- Kontakt:
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
Wlasnie takie szczegoly, ze ktos jedzie bez podniesienia obrotow, czy na turystyku zamiast sporta "umykaja" w ogolnej klasyfikacji. Faktem jest, ze wrazenie jakie robi DL na gymkhanie jest bardzo duze. Wiem to z kilku niezaleznych zrodel.
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
No nie dziwne, to jak słoń w składzie porcelany
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
O to, to. Robi wrażenie nie tylko na zawodach, a starty na "fabrycznym" sprzęcie były najlepszym dowodem klasy kierownika. Oczywiście życzę sukcesów na MT ale trochę mi żal DLa. Weź go chociaż do czasu do czasu na spacerPyxis
Wlasnie takie szczegoly, ze ktos jedzie bez podniesienia obrotow, czy na turystyku zamiast sporta "umykaja" w ogolnej klasyfikacji. Faktem jest, ze wrazenie jakie robi DL na gymkhanie jest bardzo duze.
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Dla mnie Dl to filigranowa kruszynka, wręcz zaprojektowana z myślą o gymkhanie.Struna
No nie dziwne, to jak słoń w składzie porcelany
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
Ja tam nie mam klapek na oczach pt. moje moto jest the best
DL jest jaki jest - ma swoje zalety i wady, nawet jak na nim siedzę to nie jest to filigranowa kruszynka, ale może jakbym ważył 190 i miał wzrostu ze 2 metry to wtedy bym inaczej to widział, a że to nierealne, to jednak zostanę przy swoim
DL jest jaki jest - ma swoje zalety i wady, nawet jak na nim siedzę to nie jest to filigranowa kruszynka, ale może jakbym ważył 190 i miał wzrostu ze 2 metry to wtedy bym inaczej to widział, a że to nierealne, to jednak zostanę przy swoim
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
No może przesadziłem sobie z tą lekkością DL chyba wynika z z faktu, że Afryka jest dla mnie ciut za duża...
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
A to niby Afryka doznaje lekkości zaraz jak tylko ruszy
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
Najpierw trzeba ją sobie podnieść z asfaltu/piachu ale spokojnie "trening czyni mistrza"
- Pyxis
- A+B+C+D
- Posty: 2314
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
- Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
- Kontakt:
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
UMIGAME-GP2. Porownywalewm to wczesniej na filmiku z DLem. Teraz udalo sie jeszcze nadrobic kawalek czasu.
DL 48,15 / MT 46,74
UMIGAME-GP1
DL 45,97 / MT43,77
DL 48,15 / MT 46,74
UMIGAME-GP1
DL 45,97 / MT43,77
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
Kilka filmików z dzisiejszego treningu. Niestety jakość nagrań średnia. Padł mi aparat, więc musiałem nagrywać z komórki. Kamerki jeszcze się nie dorobiłem.
To pierwsze jest tak właściwie nie ćwiczeniem, a moją codzienną techniką wsiadania i zsiadania z Afryki.
Mam 174, natomiast siedzenie jest na 92 cm.
Wsiadając "normalnie" muszę bardzo zadzierać nogę, co wygląda komicznie.
Nie wsiadam też na moto, które stoi na stopce dając lewą stopę na podnóżek, bo to za duże utrudnienie. Trzeba później "przewalić" moto na prawo, złożyć kosę itd.
Poniższa technika wydaje mi się szybsza i bardziej elegancka.
To pierwsze jest tak właściwie nie ćwiczeniem, a moją codzienną techniką wsiadania i zsiadania z Afryki.
Mam 174, natomiast siedzenie jest na 92 cm.
Wsiadając "normalnie" muszę bardzo zadzierać nogę, co wygląda komicznie.
Nie wsiadam też na moto, które stoi na stopce dając lewą stopę na podnóżek, bo to za duże utrudnienie. Trzeba później "przewalić" moto na prawo, złożyć kosę itd.
Poniższa technika wydaje mi się szybsza i bardziej elegancka.
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
Można też wsiadać i ruszać podobnie z prawej strony. Wymaga to złożenia kosy i obejścia Afryki. Można przy okazji pobawić się w trzymanie moto jedną ręką dla wyczucia jego balansu. Z tej techniki korzystam jednak bardzo rzadko, najczęściej w terenie albo jak poniżej dla zabawy.
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
Ćwiczenie dla nie najwyższych osób, które nieroztropnie kupiły za duże motocykle.
Jedzie się brzegiem krawężnika i zsiada tak aby nie usiąść na kanapie (murowana gleba) ale przenieść swój środek ciężkości w bok poza linie motocykla.
Ja po zatrzymaniu się z lewej strony opieram się już tylko na jednej nodze i kierownicy. Prawa noga idzie mi w górę i nie dostaję wówczas do prawego podnóżka przez co ponowne ruszenie jest utrudnione.
Jedzie się brzegiem krawężnika i zsiada tak aby nie usiąść na kanapie (murowana gleba) ale przenieść swój środek ciężkości w bok poza linie motocykla.
Ja po zatrzymaniu się z lewej strony opieram się już tylko na jednej nodze i kierownicy. Prawa noga idzie mi w górę i nie dostaję wówczas do prawego podnóżka przez co ponowne ruszenie jest utrudnione.
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
Ćwiczenie start/stop. Robię je dla poprawy balansu w offroad. Przy pachołku trzeba zwolnić do 0 i ponownie ruszyć.
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
Stanie na Afryce. Udało się utrzymać jakieś 40 s.
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
Jak mniemam masz DCT, bo chyba inaczej z prawej strony byś nie ruszył wsiadając.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
Tak,jest DCT. Inaczej musiałby być chyba zgaszony na biegu, obejść, odpalić na wciśniętym sprzęgle i ruszyć.
Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)
Dobra - tak zrób
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl