Praca dźwigni sprzęgła.
Re: Praca dźwigni sprzęgła.
Znalazłem na aliexpress taki chińskie cudo. Nie wiem ile to warte, nie widziałem u nikogo znajomego takiego wynalazku.
https://a.aliexpress.com/_BSnjqL
https://a.aliexpress.com/_BSnjqL
Re: Praca dźwigni sprzęgła.
A nowe to musi być bajka nie ma kompromisów
Podjedz do najbliższego salonu i zapisz się na jazdę próbną
Niestety ja zraziłem się do 1050 dostałem testówkę którą jeździ cała firma, miałem wrażenie że mój Dl z 2004 jest mniej rozklekotany niż ten testowy
Co ciekawe na umowie użyczenia miałem całą listę uszkodzeń jakie ma moto i była to strona A4.
Podjedz do najbliższego salonu i zapisz się na jazdę próbną
Niestety ja zraziłem się do 1050 dostałem testówkę którą jeździ cała firma, miałem wrażenie że mój Dl z 2004 jest mniej rozklekotany niż ten testowy
Co ciekawe na umowie użyczenia miałem całą listę uszkodzeń jakie ma moto i była to strona A4.
Re: Praca dźwigni sprzęgła.
@Arek.W zobacz jeszcze na taki patent. Kolega żonie tacie "Cuś" zamontował. https://www.motostforky.pl/2020/11/06/e ... #more-7713
- Ocena: 5.88235%
Zdrówko シモン
Mniejszość Niemiecko Japońska
Mniejszość Niemiecko Japońska
Online
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4466
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Praca dźwigni sprzęgła.
Mam pytanie o regulację klamki sprzęgła w 650XT 2020: czy udaje się wam tak wyregulować klamkę sprzęgła, żeby można było używać tylko dwóch palców - wskazującego i środkowego do wysprzeglania? Jak próbuje tylko dwóch palców, a palec serdeczny i mały na kierownicy, to wcześniej sobie przytnę palce niż wysprzegle. Więc muszę operować wszystkimi czterema palcami na dźwigni sprzęgła, a wolę tego unikać. Czy to jest do wyregulowania, czy tylko inna klamka sprzęgła wchodzi w grę?
DL650XAL7
Re: Praca dźwigni sprzęgła.
Ja często wysprzęglam dwoma palcami. Może problem leży w regulacji linki??
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Praca dźwigni sprzęgła.
A czy XT 2020 to czasem nie jest już na hydraulice ?
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Praca dźwigni sprzęgła.
To może po prostu sobie wyreguluj linkę.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Praca dźwigni sprzęgła.
Tak zrobię, najlepiej po potwierdzeniu od Kolegów, że daje się to w ogóle zrobić, żeby sprzęgło "się wysprzęglało" w połowie skoku dźwigni. Oczywiście mowa o fabrycznej dźwigni.
DL650XAL7
Re: Praca dźwigni sprzęgła.
Punktów regulacji w sumie masz trzy, a nawet cztery.
1. Na mechanizmie wysprzęglika
2. pancerz linki w przelotce karteru
3. pancerz linki przy klamce
4. klamka ( o ile akurat masz regulowaną - nie kojarzę jak jest w Twoim modelu przy seryjnej klamce. Starsze modele miały tylko regulację na jednej )
Jeśli masz za duże luzy w cały układzie, to aby wysprzęglić musisz użyć całej "długości" racy klamki, ale w prawidłowo ustawionym układzie wystarcza około połowa ruchy klamki aby nastąpiło wysprzęglenie.
1. Na mechanizmie wysprzęglika
2. pancerz linki w przelotce karteru
3. pancerz linki przy klamce
4. klamka ( o ile akurat masz regulowaną - nie kojarzę jak jest w Twoim modelu przy seryjnej klamce. Starsze modele miały tylko regulację na jednej )
Jeśli masz za duże luzy w cały układzie, to aby wysprzęglić musisz użyć całej "długości" racy klamki, ale w prawidłowo ustawionym układzie wystarcza około połowa ruchy klamki aby nastąpiło wysprzęglenie.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Praca dźwigni sprzęgła.
@Bip: też tak mam i też miałem się za to zabrać, ale nie dziś, bo jutro latam. A jak się nie zepsuło, to nie naprawiaj, mawiają mądrzy ludzie
Napisz jak wyszło i czym kręciłeś.
Napisz jak wyszło i czym kręciłeś.
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Praca dźwigni sprzęgła.
Ja ustawiam sobie prawie na zero "luz klamki"
Jakiś tam jest, ale nie na tyle co podaje manual.
Należy też wziąć pod uwagę, że ten luz mierzony na końcu klamki podany jest dla oryginału, który jest z deka długi.
Przy krótszych klamkach luz mierzony na końcówce powinien być mniejszy.
Jakiś tam jest, ale nie na tyle co podaje manual.
Należy też wziąć pod uwagę, że ten luz mierzony na końcu klamki podany jest dla oryginału, który jest z deka długi.
Przy krótszych klamkach luz mierzony na końcówce powinien być mniejszy.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Praca dźwigni sprzęgła.
Na razie jeżdżę, więc jeszcze nie będę sam kręcił. Jak zrobię 1000 km, to spytam o regulację na pierwszym przeglądzie. Pozdrawiam.
DL650XAL7