Podnoszenie kierownicy w DL1000A L5

Awatar użytkownika
Jan Kurek
A1
Posty: 34
Rejestracja: 09 gru 2020, 20:50
Lokalizacja: Hořice, Czechy

Podnoszenie kierownicy w DL1000A L5

Post autor: Jan Kurek »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


(1986) Jawa 50/23 > (1988) Jawa 250+Stadion S11+Jawa 50/551+Velorex 16/350 > Długie lata bez motocyklu > (2016) Simson SR50 > (2017) Romet K125 > (2018) Suzuki DL650 K6 V-STROM > (2019) Suzuki DL1000A L5 V-STROM

Awatar użytkownika
Bip
A2
Posty: 188
Rejestracja: 27 paź 2020, 02:50
Lokalizacja: WPI

Re: Podnoszenie kierownicy w DL1000A L5

Post autor: Bip »

Z czego są wykonane te tuleje i jaka jest funkcja podkładek widocznych przed montażem, na drugim zdjeciu?
Pozdrawiam.


DL650XAM0

Awatar użytkownika
Jan Kurek
A1
Posty: 34
Rejestracja: 09 gru 2020, 20:50
Lokalizacja: Hořice, Czechy

Re: Podnoszenie kierownicy w DL1000A L5

Post autor: Jan Kurek »

Tuleje wykonane są z aluminium. Masz na myśli metalowe podkładki? Są też tam w oryginale. Prawdopodobnie w celu zapobieżenia ścieraniu się aluminium z gumowych tłumików.
Obrazek


(1986) Jawa 50/23 > (1988) Jawa 250+Stadion S11+Jawa 50/551+Velorex 16/350 > Długie lata bez motocyklu > (2016) Simson SR50 > (2017) Romet K125 > (2018) Suzuki DL650 K6 V-STROM > (2019) Suzuki DL1000A L5 V-STROM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne do Vstrom-a”