UWAGA UWAGA UWAGA

Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni


Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej

topic7406.html

Silnik nie pali

Sie popsuło.. I co teraz?
irek0203
AM
Posty: 4
Rejestracja: 01 maja 2021, 19:11

Silnik nie pali

Post autor: irek0203 »

Witam,kupiłem dl650 2004 który wedle poprzedniego właściciela stał 15 miesięcy pod plandeką.Moto ma przejechane 69 tys i jest to pewne bo to nie w Polsce.Wymieniłem to co należało czyli pompę paliwa i zbiornik.Nie dało to rezultatu to przeczyściłem wtryski i całą linię paliwową.Po wlaniu paliwa do gardzieli przepala bo z odmy wydobywa się dym ale nie jest to czyste spalanie.Ze zbiornikiem i podłączonymi wtryskami nie pali.Iskra jest,co powinienem sprawdzić następne?



GrzesiekK
A2
Posty: 110
Rejestracja: 04 paź 2016, 19:48

Re: Silnik nie pali

Post autor: GrzesiekK »

Jesteß pewien że wtryski rozpylają paliwo ?


650XT 6o65o8325

robdk
A1
Posty: 63
Rejestracja: 01 lut 2020, 20:03

Re: Silnik nie pali

Post autor: robdk »

Sprawdź ciśnienie sprężania


DL650 K5 2005

irek0203
AM
Posty: 4
Rejestracja: 01 maja 2021, 19:11

Re: Silnik nie pali

Post autor: irek0203 »

Wtryski wyciągnąłem,podłączyłem i uruchomiłem rozruch,rozpylały ale czy prawidłowo to nie wiem bo pierwszy raz się bawię wtryskami.



irek0203
AM
Posty: 4
Rejestracja: 01 maja 2021, 19:11

Re: Silnik nie pali

Post autor: irek0203 »

Ciśnienie sprawdzić to będzie gorzej bo nie mam sprzętu,może spróbuję ale będzie ciężko.



irek0203
AM
Posty: 4
Rejestracja: 01 maja 2021, 19:11

Re: Silnik nie pali

Post autor: irek0203 »

Po wymianie świec Silnik odpalił,chodził w miarę równo ale i tak sprawdzę ciśnienie.Męczy mnie druga sprawa bo przed próbą odpalania chciałem zajrzeć do czujnika wału,może się zabrudził lub coś w tym stylu.Wykręciłem śruby i co się okazało że lekko kapał olej spod pokrywy,zakręciłem oczywiście bo nie wiem czy alternator pracuje w suchym środowisku czy może simering puścił na wale?Ktoś mi wyjaśni?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Usterki i Awarie”