Cześć, Triumph Tiger 850 Sport nie ma ABS-u zakrętowego, nie ma także IMU i całej reszty iluś tam czujników na szczęścieTuolej pisze: ↑17 maja 2021, 11:39Mega fajnie wygląda ten Tiger. I wygląda praktycznie jak Tiger 900, zdejmij z baku naklejkę 850 i nikt nie rozpozna. Oby Ci dzielnie służył!
Właśnie aktualnie też jeżdżę AL6 i trochę myślę, czy jak założę firmę w wakacje to nie pójść w leasing na koniec tego roku i wziąć coś pierwszy raz nowego z salonu Myślałem, o DL1050XT, ale tanio nie jest. A Suzuki z jakością wykonania ostatnio jakoś nie zachwyca.
A czy Twój Tiger ma Cornering ABS, czy zwykły? Oraz czy możesz regulować kontrolę trakcji? Jeśli tak,to w ilu stopniach?
Kontrola trakcji jest "jednostopniowa" z możliwością wyłączenia, po każdym uruchomieniu stacyjki automatycznie się załącza.
Motocykl ma tylko dwa tryby jazdy - Road i Rain, powiązane są z znimi ustawienia czułości kontroli trakcji i ABS-u, a więc teoretycznie kontrola trakcji jest powiązania z trybami, przy deszczowym działa z większą ingerencją niż przy trybie zwykłym. Piona