Więcej mocy w małym DL.

slash
A2
Posty: 276
Rejestracja: 26 sty 2020, 14:14

Więcej mocy w małym DL.

Post autor: slash »

Hej wszystkim,
wątek bardziej z ciekawości: czy ktoś z Was wprowadzał jakieś modyfikacje, których celem było podniesienie mocy w DL 650?

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka



Online
Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: Więcej mocy w małym DL.

Post autor: Centrino »

Ja ostatnio wprowadziłem całkiem konkretną modyfikację aczkolwiek dość kosztowną.
Mianowicie kupiłem 1050 ;)

A tak serio to można założyć TRE, które oszuka nieco motocykl i na pierwszym biegu nieco podobno lepiej będzie szedł ale cudów nie można oczekiwać po takiej modyfikacji. Można zainwestować w jakiegoś Power Commandera czy coś.


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

slash
A2
Posty: 276
Rejestracja: 26 sty 2020, 14:14

Re: Więcej mocy w małym DL.

Post autor: slash »

No, też wyczuwam, że z 2-3 sezony i 1050 wleci. Ciekawy jestem tylko, czy stelaże od kufrów mi podpasują..

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
motif
A+B+C
Posty: 1203
Rejestracja: 05 cze 2019, 14:48
Lokalizacja: Kraków

Re: Więcej mocy w małym DL.

Post autor: motif »

benzyna lotnicza przychodzi do głowy...



Online
Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4395
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: Więcej mocy w małym DL.

Post autor: lukas76 »

układ dolotowy, nowy układ wydechowy, nowe mapy silnika, wszystko da się zrobić ale koszta duże a mocy niewiele przybędzie max 3-5 km i troszkę lepszy moment będzie ale czy warto? moim zdaniem nie


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
polokokt
A
Posty: 300
Rejestracja: 09 lis 2017, 23:00
Lokalizacja: Legionowo

Re: Więcej mocy w małym DL.

Post autor: polokokt »

Tak jak wyżej. Najlepszy stosunek kosztów do przyrostu mocy to wymiana na mocniejszy motocykl :)



slash
A2
Posty: 276
Rejestracja: 26 sty 2020, 14:14

Re: Więcej mocy w małym DL.

Post autor: slash »

Póki co, mój ulubiony sposób, to wyłączenie kontroli trakcji ;) dzięki wszystkim, faktycznie trochę jeszcze polatam i za kilka latek 1050..ciekawe, co wtedy tam będą dawali..

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka



kaloryferarz
A+B+C
Posty: 1209
Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
Lokalizacja: okolice Krakowa

Re: Więcej mocy w małym DL.

Post autor: kaloryferarz »

Myślę, że jeżeli brakuje mocy w 650, to znak, że pora na zmianę moto.


Romet Komar 2350 -> Honda Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 2010 :)

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Więcej mocy w małym DL.

Post autor: Struna »

Seryjny wydech dość sporo dławi, po zmianie na jakiś sensowny przelot nawet bez remapu już jest nieco lepiej, a jak dorobisz do takiego wydechu program to będzie jeszcze fajniej.
Jakiś czas temu na FB koleś wrzucał info i wykresy po takiej modyfikacji, moc nie leciała na pysk górą jak to ma się w serii, a moment poszedł w grę praktycznie równo w całym zakresie obrotów.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Więcej mocy w małym DL.

Post autor: pyra »

Jest jeden dość tani sposób.....przyzwyczaić się, i trochę wyżej kręcić obrotomierz.


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Awatar użytkownika
motif
A+B+C
Posty: 1203
Rejestracja: 05 cze 2019, 14:48
Lokalizacja: Kraków

Re: Więcej mocy w małym DL.

Post autor: motif »

pyra pisze:Jest jeden dość tani sposób.....przyzwyczaić się, i trochę wyżej kręcić obrotomierz.
popieram, lepiej nauczyć się wykorzystywać możliwości maszyny w zakresie 60-85% niż tylko 10-25%...



kaloryferarz
A+B+C
Posty: 1209
Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
Lokalizacja: okolice Krakowa

Re: Więcej mocy w małym DL.

Post autor: kaloryferarz »

Też uważam, że mały DL potrafi pojechać dynamiczniej. Trzeba tylko wiedzieć jak go kręcić czyli jak wygląda przebieg mocy i momentu do obrotów.


Romet Komar 2350 -> Honda Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 2010 :)

mikee86
A1
Posty: 31
Rejestracja: 13 cze 2017, 01:50
Lokalizacja: Radom

Re: Więcej mocy w małym DL.

Post autor: mikee86 »

Na pierwszym forum parę lat temu był podobny temat.
Podobno trzeba walki rozrządu od SVki założyć, tylko od wersji z gaźnikiem.



Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Więcej mocy w małym DL.

Post autor: Struna »

SV ma ostrzejsze wałki i większe wzniosy


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Remol71
A+B
Posty: 646
Rejestracja: 04 paź 2016, 15:24

Re: Więcej mocy w małym DL.

Post autor: Remol71 »

Już niedługo zobaczymy co da się zrobić.


1050 XT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne do Vstrom-a”