Więcej mocy w małym DL.
Więcej mocy w małym DL.
Hej wszystkim,
wątek bardziej z ciekawości: czy ktoś z Was wprowadzał jakieś modyfikacje, których celem było podniesienie mocy w DL 650?
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
wątek bardziej z ciekawości: czy ktoś z Was wprowadzał jakieś modyfikacje, których celem było podniesienie mocy w DL 650?
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Online
Re: Więcej mocy w małym DL.
Ja ostatnio wprowadziłem całkiem konkretną modyfikację aczkolwiek dość kosztowną.
Mianowicie kupiłem 1050
A tak serio to można założyć TRE, które oszuka nieco motocykl i na pierwszym biegu nieco podobno lepiej będzie szedł ale cudów nie można oczekiwać po takiej modyfikacji. Można zainwestować w jakiegoś Power Commandera czy coś.
Mianowicie kupiłem 1050
A tak serio to można założyć TRE, które oszuka nieco motocykl i na pierwszym biegu nieco podobno lepiej będzie szedł ale cudów nie można oczekiwać po takiej modyfikacji. Można zainwestować w jakiegoś Power Commandera czy coś.
Re: Więcej mocy w małym DL.
No, też wyczuwam, że z 2-3 sezony i 1050 wleci. Ciekawy jestem tylko, czy stelaże od kufrów mi podpasują..
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Online
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4395
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Więcej mocy w małym DL.
układ dolotowy, nowy układ wydechowy, nowe mapy silnika, wszystko da się zrobić ale koszta duże a mocy niewiele przybędzie max 3-5 km i troszkę lepszy moment będzie ale czy warto? moim zdaniem nie
Re: Więcej mocy w małym DL.
Tak jak wyżej. Najlepszy stosunek kosztów do przyrostu mocy to wymiana na mocniejszy motocykl
Re: Więcej mocy w małym DL.
Póki co, mój ulubiony sposób, to wyłączenie kontroli trakcji dzięki wszystkim, faktycznie trochę jeszcze polatam i za kilka latek 1050..ciekawe, co wtedy tam będą dawali..
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- A+B+C
- Posty: 1209
- Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
- Lokalizacja: okolice Krakowa
Re: Więcej mocy w małym DL.
Myślę, że jeżeli brakuje mocy w 650, to znak, że pora na zmianę moto.
Romet Komar 2350 -> Honda Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 2010
Re: Więcej mocy w małym DL.
Seryjny wydech dość sporo dławi, po zmianie na jakiś sensowny przelot nawet bez remapu już jest nieco lepiej, a jak dorobisz do takiego wydechu program to będzie jeszcze fajniej.
Jakiś czas temu na FB koleś wrzucał info i wykresy po takiej modyfikacji, moc nie leciała na pysk górą jak to ma się w serii, a moment poszedł w grę praktycznie równo w całym zakresie obrotów.
Jakiś czas temu na FB koleś wrzucał info i wykresy po takiej modyfikacji, moc nie leciała na pysk górą jak to ma się w serii, a moment poszedł w grę praktycznie równo w całym zakresie obrotów.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Więcej mocy w małym DL.
Jest jeden dość tani sposób.....przyzwyczaić się, i trochę wyżej kręcić obrotomierz.
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Więcej mocy w małym DL.
popieram, lepiej nauczyć się wykorzystywać możliwości maszyny w zakresie 60-85% niż tylko 10-25%...pyra pisze:Jest jeden dość tani sposób.....przyzwyczaić się, i trochę wyżej kręcić obrotomierz.
-
- A+B+C
- Posty: 1209
- Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
- Lokalizacja: okolice Krakowa
Re: Więcej mocy w małym DL.
Też uważam, że mały DL potrafi pojechać dynamiczniej. Trzeba tylko wiedzieć jak go kręcić czyli jak wygląda przebieg mocy i momentu do obrotów.
Romet Komar 2350 -> Honda Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 2010
Re: Więcej mocy w małym DL.
Na pierwszym forum parę lat temu był podobny temat.
Podobno trzeba walki rozrządu od SVki założyć, tylko od wersji z gaźnikiem.
Podobno trzeba walki rozrządu od SVki założyć, tylko od wersji z gaźnikiem.
Re: Więcej mocy w małym DL.
SV ma ostrzejsze wałki i większe wzniosy
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl