BMW F650
BMW F650
Syn zrobił prawo kat A2.
Jako pierwszy motocykl wybór padł na starego klasyka.
Może ktoś z kolegów miał doczynienia z takim motocyklem?
Jako pierwszy motocykl wybór padł na starego klasyka.
Może ktoś z kolegów miał doczynienia z takim motocyklem?
- Załączniki
-
- IMG-20210829-WA0005.jpg (503.97 KiB) Przejrzano 1727 razy
-
- IMG-20210829-WA0006.jpg (473.02 KiB) Przejrzano 1727 razy
-
- IMG-20210829-WA0007.jpg (411.18 KiB) Przejrzano 1727 razy
-
- IMG-20210829-WA0008.jpg (443.5 KiB) Przejrzano 1727 razy
Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> DL1050
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4450
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: BMW F650
Male enduro, z niezniszczalnym legendarnym silnikiem rotaxa, chociaż ma jednak głupią wadę. Ekonomia i właściwości terenowe lepsze niz dl, bliźniacza konstrukcja to Aprilia Pegaso. Będziesz zadowolony
- Ocena: 5.88235%
Re: BMW F650
Blizniacza do Aprilii Pegaso 650 ktora mialem, tylko duzo lepsza. Niech przypadkiem nie bierze aprilii, na dwoch gaznikach pilo to mnostwo paliwa, i ogolnie to byl jedyny motocykl ktory chcialem podpalic w rowie. Te stare f650 sa legendarne. Minusem jest ze co wiekszy kierowca wyglada na nim jakby siedzial na psie.
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4450
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: BMW F650
Nie zgadzam się z tą krzywdzącą opinią Aprilli, prawdopodobnie trafiłeś na jakiś felerny egzemplarz. Zrobione gaźniki chodziły i chodzą elegancko, wersja na gaźnikach miała dodatkowo lepsze zawieszenie od późniejszej na wtrysku,chyba że mówisz o wcześniejszym modelu tym- https://www.otomoto.pl/oferta/aprilia-p ... E1Sr5.html? to faktycznie to była tragedia. Ten model był już dopracowany https://www.olx.pl/d/oferta/aprilia-peg ... 7cd6b8b24c, potem był lift zniknęło super zawieszenie i zastosowane tańsze podzespoły ale nadal to był dobry motocykl. W wyglądzie na pewno ładniejszy od bmw. https://www.otomoto.pl/oferta/aprilia-p ... E3Dpr.html?Rommel pisze: ↑30 sie 2021, 15:19Blizniacza do Aprilii Pegaso 650 ktora mialem, tylko duzo lepsza. Niech przypadkiem nie bierze aprilii, na dwoch gaznikach pilo to mnostwo paliwa, i ogolnie to byl jedyny motocykl ktory chcialem podpalic w rowie. Te stare f650 sa legendarne. Minusem jest ze co wiekszy kierowca wyglada na nim jakby siedzial na psie.
Re: BMW F650
Niestety bylem posiadaczem Aprili 650 Cube 2000 rok. TRAGEDIA. Trzech mechanikow mi to regulowalo, dalej palila pod 7 i wiecej litrow po miescie. Wszystko bylo w normie, dysze wymieniony, motocyll z przebiegiem 23 tys km sprowadzony przez kumpla ksiedza dla siebie z Wloch, ale wolal swojego Fireblade jednak. Czesto miala problemy z odpaleniem, to glownie przez nia nauczylem sie wtedy podstaw mechaniki, rozbierac ja i i wymieniac swiece Wpakowalem mnostwo pieniedzy, sprzedalem za grosze koledze, no i on juz nie mial potem z nia wiekszych problemow - ale niesmak pozostal. Dodam ze bylo to w 2011 roku wiec juz chwile temu... W sumie wtedy sprzedalem go za 5000 zl, a teraz po tylu latach widze 2003 rok za 7000 zl Dzieki tej przygodzie tez stronie od wloskich motocykli, chociaz Hypermotarda moze kiedys kupie. Mialem okazje pomykac tez Aprilia SVX 550, i tez ze tak powiem napchalismy sie to moto zeby odpalilo - a zadnego innego motka jeszcze poza DRZ z padnietym akumulatorem nigdy w zyciu nie palilem na pych chyba
Na szczescie po Aprilii byl Bandit 600, Potem Strom 1000, potem znowu Bandit 1200, teraz znowu Strom 1000, i wiekszych problemow z tymi motocyklami nie mialem (mimo przebiegu np 10 letniego wtedy stroma pod 130 tys km).
Na szczescie po Aprilii byl Bandit 600, Potem Strom 1000, potem znowu Bandit 1200, teraz znowu Strom 1000, i wiekszych problemow z tymi motocyklami nie mialem (mimo przebiegu np 10 letniego wtedy stroma pod 130 tys km).
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."
Re: BMW F650
Ja miałem kiedyś eFkę, fajny osiołek. Niezawodny, pod warunkiem, że kupisz w dobrym stanie.
Problemy jakie miałem podczas 6letniego użytkowania to:
- pęknięty z racji wieku okular czyli guma łącząca gaźnik z silnikiem
- przetarta wiązka kabli na główce ramy zakończona pchaniem motocykla w temp 35 stopni w piachu.
- problemy z ogarniętym mechanikiem znającym się na budowie gaźnika - finalnie wujek gugel mi pomógł i zrobiłem z nim gaźniola.
Z wad a może zalet to felga nie przystosowana do opon bezdętkowych więc wybór opon jest ograniczony ale spokojnie da się coś wybrać.
Mały motocykl, podróżowanie w dwie osoby i bagażem jest dość ograniczone ale nie niemożliwe. Przy moich gabarytach Polskę w szerz i wzdłuż z małżonką pokonaliśmy. Słabe światła. Można się posiłkować porządną żarówką lub retrofitem, znane są przypadki wkładania lampy z fiacika.
Generalnie na pierwszy motocykl super wybór, prowadzi się niemal jak rowerek.
Problem może stanowić znalezienie godnego egzemplarza.
Problemy jakie miałem podczas 6letniego użytkowania to:
- pęknięty z racji wieku okular czyli guma łącząca gaźnik z silnikiem
- przetarta wiązka kabli na główce ramy zakończona pchaniem motocykla w temp 35 stopni w piachu.
- problemy z ogarniętym mechanikiem znającym się na budowie gaźnika - finalnie wujek gugel mi pomógł i zrobiłem z nim gaźniola.
Z wad a może zalet to felga nie przystosowana do opon bezdętkowych więc wybór opon jest ograniczony ale spokojnie da się coś wybrać.
Mały motocykl, podróżowanie w dwie osoby i bagażem jest dość ograniczone ale nie niemożliwe. Przy moich gabarytach Polskę w szerz i wzdłuż z małżonką pokonaliśmy. Słabe światła. Można się posiłkować porządną żarówką lub retrofitem, znane są przypadki wkładania lampy z fiacika.
Generalnie na pierwszy motocykl super wybór, prowadzi się niemal jak rowerek.
Problem może stanowić znalezienie godnego egzemplarza.
- Ocena: 5.88235%
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4450
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: BMW F650
Wiem że były problemy z regulacją tego gaźnika, dobrze zrobiony chodzi jak zegarek, niestety nie każdy mechanik to potrafi...Rommel pisze: ↑30 sie 2021, 18:20Niestety bylem posiadaczem Aprili 650 Cube 2000 rok. TRAGEDIA. Trzech mechanikow mi to regulowalo, dalej palila pod 7 i wiecej litrow po miescie. Wszystko bylo w normie, dysze wymieniony, motocyll z przebiegiem 23 tys km sprowadzony przez kumpla ksiedza dla siebie z Wloch, ale wolal swojego Fireblade jednak. Czesto miala problemy z odpaleniem, to glownie przez nia nauczylem sie wtedy podstaw mechaniki, rozbierac ja i i wymieniac swiece Wpakowalem mnostwo pieniedzy, sprzedalem za grosze koledze, no i on juz nie mial potem z nia wiekszych problemow - ale niesmak pozostal. Dodam ze bylo to w 2011 roku wiec juz chwile temu... W sumie wtedy sprzedalem go za 5000 zl, a teraz po tylu latach widze 2003 rok za 7000 zl Dzieki tej przygodzie tez stronie od wloskich motocykli, chociaz Hypermotarda moze kiedys kupie. Mialem okazje pomykac tez Aprilia SVX 550, i tez ze tak powiem napchalismy sie to moto zeby odpalilo - a zadnego innego motka jeszcze poza DRZ z padnietym akumulatorem nigdy w zyciu nie palilem na pych chyba
Na szczescie po Aprilii byl Bandit 600, Potem Strom 1000, potem znowu Bandit 1200, teraz znowu Strom 1000, i wiekszych problemow z tymi motocyklami nie mialem (mimo przebiegu np 10 letniego wtedy stroma pod 130 tys km).
Re: BMW F650
Kolega z Pyrzyc też ma Pegaso 650 i nie chcę nic innego. Mnie namówił na sztormiaka ale sam nie zmienił a nakręcone ma już ponad 100 tysi i cały czas w użytkowaniu.
W życiu musi być i dobrze i źle, bo kiedy jest tylko dobrze to niedobrze.
DL 650 2006 oraz DL 650 2011
DL 650 2006 oraz DL 650 2011
Re: BMW F650
Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że to singiel. Kultura pracy silnika jest porównywalna do pracy sieczkarni.
Tym motocyklem nie jeździ się poniżej 3-4tyś obrotów bo trzepie silnikiem.
Ale poza tym jest ok.
Tym motocyklem nie jeździ się poniżej 3-4tyś obrotów bo trzepie silnikiem.
Ale poza tym jest ok.
Re: BMW F650
@Centrino. Dokładnie tak jak piszesz .
Trzeba utrzymywać powyżej 3 tyś.
Ogólnie po pierwszej jeździe wrażenia pozytywne.
Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> DL1050