UWAGA UWAGA UWAGA

Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni

Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej

topic7406.html

Klocki hamulcowe

Wszystko co jest związane z mechaniką motocykla
Gerth
A1

Klocki hamulcowe

Post autor: Gerth »

Cześć!
Po przeanalizowaniu swoich klocków stwierdzam że nadszedł czas na zmianę. I tutaj prośba do Was jako że jestem laikiem w tym temacie. Co polecacie? Po przeczytaniu paru starych tematów mam jeszcze większy mętlik w głowie niż przed :D Chodzi mi o klocki które będą sprawdzać się w swojej roli , wytrzymają parę tyś km oraz nie zniszczą za bardzo tarczy . :?

Tags:

Awatar użytkownika
biblo
A+B+C

Re: Klocki hamulcowe

Post autor: biblo »

Jak miałem V-Stroma, to klocki wymieniał mi Michał Szrama i nawet nie wiem, jakie zakładał :)

Natomiast odkąd jeżdżę Tigerem, to bardziej zainteresowałem się tematem i za radą wielu, wielu ludzi stosuję klocki EBC HH. Mają wysokie notowania, a skuteczność hamowania jest świetna.

Pozdrawiam,
Jacek

Bo przecież najważniejsze są widoki... 8-)

Awatar użytkownika
Mati!
A

Post autor: Mati! »

Ja z tylu zalozylem organiczne. Z przodu jak sie skoncza tez takie zaloze. Sa miekkie wiec tarcza nie cierpi. Wybralem klocki "Brenta".

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2

Gerth
A1

Poczytałem trochę o tych EBC HH i faktycznie mają dobrą opinię , coś wydaje mi się że na nie się zdecyduje :)

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator

Post autor: Centrino »

A te EBC to są twarde czy miękkie??

JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/