Harley-Davidson Pan America 1250

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: Iżu »

gorghu pisze:
01 lip 2021, 19:12
Na brytyjskim zlocie Adventure Bike Rider Festival 2021 pokaz HD P-A chyba nie poszedł po myśli. Harley "poszedł" z dymem ;)
Jutro mam jazdę testową H-D Pan America Special, mam nadzieję że nie wybuchnie mi pod tyłkiem :D


Iżu

Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2458
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: Smerfciamajda »

@Trevor ta beema jest brzydsza od Multistrady mk1!

Matko jedyno!



Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3042
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: gorghu »

@Iżu weź gaśnice z auta ze sobą :lol:


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3078
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: staszek_s »

Dupa pawiana też się wydawała brzydka a jak się człowiekowi opatrzy to już mniej razi a przynajmniej się wyróżnia na drodze :)
Ja bym tego HD nie skreślał na starcie, za 73 tys czy coś koło tego (ponoć od tego się zaczynają ceny) może znaleźć amatorów.


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2458
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: Smerfciamajda »

To może być fajny motocykl ale jak ktoś napisał we wcześniejszym poście, poczekał bym na FL gdzie HD poprawi wszystkie choroby wieku dziecięcego, oraz wprowadzi to czego oczekują klienci po pierwszej serii.

Niektóre „brzydkie” motocykle przybliżonym kontakcie nabierają piękna.
Ja tak miałem wpadniesz moim sztormiakiem. Orzełek to był brzydal dopóki sam na nim nie siadłem.



Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3042
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: gorghu »

dokładnie. Pamiętajmy, że pomimo ponad 100 letniego doświadczenia HD, to jest pierwszy motocykl klasy ADV z tej stajni. Tak więc pewne błędy są nieuniknione. Pytanie tylko na ile HD wsłucha się w klienta i jakie z tego wyciągną wnioski.

A mi osobiście to moto się podoba od samego początku. Ale ja tam mam "spaczony" gust jeśli chodzi o motocykle :lol:


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1816
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: QraC »

Dla mnie jest on dziwny co nie jest wadą. Na pewno znajdzie się sporo klientów na niego.


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: Lord »

Iżu pisze:
01 lip 2021, 21:12
gorghu pisze:
01 lip 2021, 19:12
Na brytyjskim zlocie Adventure Bike Rider Festival 2021 pokaz HD P-A chyba nie poszedł po myśli. Harley "poszedł" z dymem ;)
Jutro mam jazdę testową H-D Pan America Special, mam nadzieję że nie wybuchnie mi pod tyłkiem :D
Poszedł dym bo ktoś wcześniej wywali sie i uszkodził przewód od chłodnicy i sie nie przyznał, także nie robiłbym afery z niczego :)


DL650A L8

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4450
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: lukas76 »

Ja myślę że jego wady to wyjdą po paru miejscach użytkowania, lub latach. Nie jest to proste budowanie takiego rodzaju motocykli i nie wystarczy pozbierać od każdego trochę rozwiązań żeby zrobić idealny sprzęt, tym bardziej jak sie ma zerowe doświadczenie w tej dziedzinie.


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: Iżu »

Cześć i czołem Koledzy, tak jak obiecałem napiszę w tym wątku o moich pierwszych odczuciach z jazdy nowym motocyklem - Harley-Davidson Pan America Special 8-)

Już dwa tygodnie wcześniej miałem polatać zwykłą wersją tgo motocykla w Katowicach, niestety z przyczyn ode mnie niezależnych nie udało się wziąć go na jazdę testową, handlowiec który był temu winny obiecał iż załatwi mi dłuższą jazdę w H-D Kraków na najbardziej doposażanej wersji.
W ten właśnie sposób udałem się do krakowskiego dealera H-D i rozpocząłem jazdę tym motocyklem.
H-D Pan America Special (57).jpg
H-D Pan America Special (57).jpg (604.51 KiB) Przejrzano 2394 razy
H-D Pan America Special (58).jpg
H-D Pan America Special (58).jpg (358.61 KiB) Przejrzano 2394 razy
H-D Pan America Special (59).jpg
H-D Pan America Special (59).jpg (575.81 KiB) Przejrzano 2394 razy
Jak pewnie wiecie H-D Pan America to całkowita nowość w gamie modelowej tego producenta, to pierwszy motocykl klasy Adventure jaki wyprodukowali Amerykanie, zbudowany od podstaw z nowym według mnie doskonałym silnikiem - Revolution Max 1250.
H-D Pan America Special (6).JPG
H-D Pan America Special (6).JPG (352.59 KiB) Przejrzano 2422 razy
Silnik ten to całkowicie nowa dwucylindrowa jednostka, chłodzona cieczą w układzie -V- o kącie rozwarcia - 60 stopni o pojemności - 1252 cm3 i stopniu sprężania - 13:1 z suchą miską olejową i trzema pompami oleju.
Czopy wału przesunięto w nim o 30 stopni, by uzyskać 90-stopniową kolejność zapłonu.
Piec generuje dużą moc - 152 KM (8'750 obr/min) i pokaźny maksymalny moment obrotowy - 128 Nm (6'750 obr/min).
Co ciekawe silnik Harleya bardzo przypomina mi V-kę KTM 1290 Super Adventure S 2021 (którym także niedawno jeździłem) gdyż generuje nieco wyższą moc - 160 KM, ale w bardzo podobnym zakresie obrotów - 9'000 obr/min i 138 Nm przy 6'500 obr/min, no i KTM też nieco grzeje ale o tym później :D

Warto wspomnieć że silnik H-D Pan America to bardzo nowoczesna konstrukcja, wyposażona w dwa wałki rozrządu w każdej głowicy, oraz cztery zawory na cylinder, jest to więc klasyczny rozrząd DOHC, zastosowano w nim również zmienne fazy rozrządu VVT na obu wałkach dolotowym i wydechowym, po dwie świece na każdy gar, dwie przepustnice, pojemny airbox (12 litrów), a zawory wydechowe wypełniono Sodem aby lepiej odprowadzały ciepło, w silniku zastosowano hydrauliczne popychacze zaworów co czyni ten piec w zasadzie bezobsługowym.
Silnik H-D jest elementem konstrukcyjnym tego motocykla, do niego dokręcono pomocnicze ramy a do nich resztę motocykla, taka budowa powoduje zmniejszenie oraz centralizację masy, a także zwiększa sztywność całej konstrukcji.
Cylindry są aluminiowe, wewnątrz nałożono powłokę galwaniczną z węglika krzemu niklowego, natomiast osłony wahaczy, wałków rozrządu i osłona główna silnika wykonana jest z lekkiego magnezu.
Tłoki oczywiście wykonano z kutego aluminium a ich płaszcze mają powłoki o niskim współczynniku tarcia.
Harley chwali się iż zastosowane wewnątrz rozwiązania techniczne są nowoczesne i lekkie i tak np. zredukowano masę prowadnic i samych kół napędu łańcucha rozrządu, napinacz zamontowano wewnętrznie, ma on elementy minimalizujące klekotanie podczas rozruchu.
Hydrauliczne popychacze zaworów redukują niepożądany hałas mechanizmu rozrządu zwłaszcza podczas zimnego rozruchu.
Głowice cylindrów są odlewane z wysoko-wytrzymałego stopu aluminium 354, jako że służą one też jako punkt mocowania podwozia, w tym miejscu stop jest elastyczny, ale sztywny nad komorą spalania.
W silniku zastosowano pompę wodną umieszczoną wewnątrz, oraz dwa wałki wyrównoważające w tym jeden w skrzyni korbowej i drugi w przedniej głowicy, faktycznie ten silnik zwłaszcza na niskich obrotach praktycznie nie drga, wibracje pojawiają się dopiero podczas jazdy na obrotach rzędu 5,5 - 6 tysięcy.
H-D Pan America Special (0).JPG
H-D Pan America Special (0).JPG (519.39 KiB) Przejrzano 2422 razy
H-D Pan America Special (2).JPG
H-D Pan America Special (2).JPG (489 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D Pan America Special (3).JPG
H-D Pan America Special (3).JPG (491 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D Pan America Special (4).JPG
H-D Pan America Special (4).JPG (444.49 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D Pan America Special (5).JPG
H-D Pan America Special (5).JPG (428.06 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D Pan America jak przystało na nowoczesny silnik ma świetnie pracującą 6-biegową skrzynię połączoną z antyhoppingowym sprzęgłem które uruchamiamy za pomocą zwykłej linki, działa ono lekko i płynnie, łatwo można także znaleźć bieg neutralny, a wyświetlacz biegów niezależnie od wciśniętego sprzęgła zawsze pokazuje na jakim biegu jedziemy, mamy tu również pełną regulację klamki sprzęgła i hamulca.
H-D Pan America Special (44).JPG
H-D Pan America Special (44).JPG (228.38 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D Pan America Special (45).JPG
H-D Pan America Special (45).JPG (182.77 KiB) Przejrzano 2418 razy
Maszynę wyposażono w znakomity układ hamulcowy oparty na - czterotłoczkowych zaciskach Brembo typu monoblock z przodu i tarczach - 320 mm, oraz jednotłoczkowym zacisku Brembo i tarczy - 300 mm z tyłu, oraz radialnej pompie także firmy - Brembo.
Jest tu zintegrowany układ C-ELB, który automatycznie reguluje siłę hamowania pomiędzy przednią a tylną osią.
H-D Pan America Special (28).JPG
H-D Pan America Special (28).JPG (379.77 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D Pan America Special (30).JPG
H-D Pan America Special (30).JPG (387.52 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D pan America Special (31).JPG
H-D pan America Special (31).JPG (378.54 KiB) Przejrzano 2418 razy
W motocyklu zastosowano również zakrętowy ABS czyli - C-ABS, system ograniczania unoszenia się tylnego koła - RLM, system kontroli trakcji z działaniem w zakręcie - C-TCS, system ograniczenia unoszenia się przedniego koła - FLM, czyli znany z innych marek anty-wheelie, a także system kontroli poślizgu w zakręcie - CDSCS, oraz system zapobiegający staczaniu sie motocykla na wzniesieniu - HHC.
Wersja H-D Pan America Special ma już w standardzie system monitorowania ciśnienia w oponach, testówka którą jeździłem dostała akcesoryjny głośmy wydech z Tytanu - Screamin Eagle.
H-D Pan America Special (18).JPG
H-D Pan America Special (18).JPG (347.13 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D Pan America Special (17).JPG
H-D Pan America Special (17).JPG (271.99 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D Pan America Special jest wyposażony w półaktywne elektronicznie regulowane zawieszenie marki Showa, o skoku - 190/190 mm (przód/tył) oraz dodatkowe wyposażenie - system obniżania zawieszenia w zakresie 25 - 50 mm (Adaptative Ride Height), sprawdziłem i działa to znakomicie- podczas zatrzymywania motocykl automatycznie się obniża ułatwiając podparcie czy zejście z motocykla, to na pewno ułatwia życie osobom niższym.
Wersja "Special" ma już w standardzie bardzo przydatny amortyzator skrętów kiery.
H-D Pan America Special (56).JPG
H-D Pan America Special (56).JPG (215.39 KiB) Przejrzano 2418 razy
Spodobała mi się także "kosa" czyli podnóżek boczny z blokadą uniemożliwiającą złożenie się go np. na pochyłości.
H-D Pan America Special (40).JPG
H-D Pan America Special (40).JPG (405.45 KiB) Przejrzano 2413 razy
Dzięki zredukowaniu masy nowy H-D waży zaledwie - 245 kg. w zwykłej wersji i 258 kg. w wersji "Special".
To nie jest dużo zważywszy na to że np. Honda CRF 1100L AT Adventure Sports waży - 238 kg. BMW R1250 GS Adventure - 268 kg. (masy motocykli z płynami i pełnym zbiornikiem paliwa).
Harley-Davidson Pan America ma też największy z całej klasy motocykli Adventure rozstaw osi - 1580 mm, czyli większy nawet od Hondy CRF1100 L AT ADV (1575 mm) czy KTM 1290 S.A. S (1557 mm) nie mówiąc już o BMW R1250 GS Advenure (1504 mm), to wraz a kątem główki ramy - 25 i wyprzedzeniem - 157 mm oznacza bardzo dobre prowadzenie podczas jazdy na wprost.
Faktycznie jeżdżąc tym Harleyem można puścić kierownicę i sterować nim tylko przechyłami ciałem kierowcy :)
Nie miej jednak nie zauważyłem jakichś problemów podczas pokonywania zakrętów, maszynę wprawdzie trzeba nieco mocniej zmusić przeciwskrętem do złożenia, ale potem już fajnie się kładzie do momentu gdy.. jeszcze bardziej chce zacieśnić winkiel.
To na początku może nieco straszyć, jednak po kilkudziesięciu kilometrach łatwo się do tego przyzwyczaić.
Miałem okazję mocno się składać tym sprzętem i uważam że jest OK, czyli nie jeździ jak KTM ale też nie widzę w tym żadnej wady, ot taki prawidłowo jeżdżący motocykl.
Różnice między wersją "Special" i zwykłą to także prześwit, zwykła wersja ma - 190 mm prześwitu, a "Special" tylko - 175 mm.
Różnice są także w wysokości siedzenia i tak w wersji "Special" wynosi ona - 850/875 mm a w zwykłej - 870/895 mm.

Wziąłem testówkę także na szutry i powiem tak iż całkiem stabilnie tym się śmiga , moto jest przewidywalne pozycja na stojąco całkiem dobra, jedyne co bym zmienił to kąt obu klamek które zamontowano równolegle do ziemi, a powinny być obniżone dla poprawy komfortu chwytu.
H-D Pan America Special (7).JPG
H-D Pan America Special (7).JPG (705.99 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D Pan America Special (8).JPG
H-D Pan America Special (8).JPG (353.93 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D Pan America Special (9).JPG
H-D Pan America Special (9).JPG (581.2 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D Pan America Special (10).JPG
H-D Pan America Special (10).JPG (547.86 KiB) Przejrzano 2418 razy
Maszyna którą dostałem na test miała już pierwszego paciaka, gdzie jakiś klient położył ją na lewy bok pod salonem, w efekcie ucierpiał handbar, lewy gmol został porysowany i chyba też przez to został mi w ręce uchwyt pasażera z lewej strony siedzenia co z resztą widział @crimson :lol:
Podczas jazdy cały czas dyndał oderwany od kiery lewy handbar co mnie trochę wkurzało, w ogóle krakowski dealer nie dba o swoje testówki, bo łańcuch napędowy był suchy jak pieprz :?
H-D Pan America Special (26).JPG
H-D Pan America Special (26).JPG (220.36 KiB) Przejrzano 2415 razy
H-D Pan America Special (27).JPG
H-D Pan America Special (27).JPG (255.7 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D Pan America Special (34).JPG
H-D Pan America Special (34).JPG (156.68 KiB) Przejrzano 2418 razy
Pan America ma dosyć długi wahacz, ale to co mnie zaskoczyło to odległość między łańcuchem a podnóżkiem centralnym.. jakieś 10 mm. to dosyć mało zważywszy no to że wyciągnięty łańcuch może się ocierać o niego na wybojach.
H-D Pan America Special (32).JPG
H-D Pan America Special (32).JPG (374.71 KiB) Przejrzano 2413 razy
H-D pan America Special (35).JPG
H-D pan America Special (35).JPG (138.55 KiB) Przejrzano 2413 razy
Pozycja za kierownicą przy moim wzroście - 184 cm. jest bardzo wygodna, mimo tego iż zbiornik paliwa o pojemności - 21,2 l. jest dosyć długi, nie miałem problemów by komfortowo sięgać do kierownicy, tu taka mała dygresja.. przy maksymalnie podniesionej do góry szybie (w miarę dobrze chroniącej przed wiatrem) oraz maksymalnych skrętach kierownicą - handbary uderzają o szybę, jest to co najmniej nieprzemyślane i dziwię się że motocykl z taką wadą został dopuszczony do sprzedaży.. :shock:
H-D Pan America Special (21).JPG
H-D Pan America Special (21).JPG (127.9 KiB) Przejrzano 2418 razy
Ciekawe też jest to że w nowym motocyklu już widać rdzę na elementach mocujących handbary :shock:
H-D Pan America Special (43).JPG
H-D Pan America Special (43).JPG (145.91 KiB) Przejrzano 2412 razy
Bardzo wygodnie siedzi się na kanapie, komfort dla tyłka jest bardzo duży i na pewno lepszy jak w moim Tigerze 850.
H-D Pan America Special (16).JPG
H-D Pan America Special (16).JPG (403.62 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D Pan America Special (14).JPG
H-D Pan America Special (14).JPG (519.69 KiB) Przejrzano 2418 razy
Co do elektroniki to bardzo dobre wrażenie zrobił na mnie dotykowy 6,8 " wyświetlacz TFT z antyrefleksyjną powłoką, oraz możliwością zmiany kąta wyświetlacza, mamy tu także wbudowane gniazdo USB-C
H-D Pan America Special (52).JPG
H-D Pan America Special (52).JPG (279.62 KiB) Przejrzano 2418 razy
Szkoda że niektóre czcionki są tak małe iz osobie używającej okularów do czytania trudno jest cokolwiek zobaczyć bez tychże.. tym niemniej cały interfejs i obsługa poszczególnych funkcji, oraz menu w j.polskim zasługują na duże uznanie (Triumph mógłby się od nich uczyć).
H-D Pan America Special (53).JPG
H-D Pan America Special (53).JPG (339.81 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D Pan America Special (54).JPG
H-D Pan America Special (54).JPG (265.09 KiB) Przejrzano 2418 razy
H-D Pan America Special (55).JPG
H-D Pan America Special (55).JPG (239 KiB) Przejrzano 2418 razy
Warto też wspomnieć o przedniej czaszy, którą można zdjąć w pięć sekund, wystarczy mocniej szarpnąć oburącz i już :lol:
H-D Pan America Special (12).JPG
H-D Pan America Special (12).JPG (502.92 KiB) Przejrzano 2418 razy

Harley chwali się nowym reflektorem LED Daymaker Signature, który został zaprojektowany przy użyciu analizy fotometrycznej w celu uzyskania oświetlania drogi jednorodnym rozproszonym światłem bez jaśniejszych dekoncentrujących kierowcę punktów świetlnych.
H-D Pan America Special (13).JPG
H-D Pan America Special (13).JPG (441.88 KiB) Przejrzano 2418 razy
Na pierwszy rzut oka przednia czasza z tym światłem jest paskudna, ale jak się człowiek wpatrzy to uważam że wygląda ona lepiej od czaszy KTMa 1290 S.A. S.

Podsumowując - nowy Harley-Davidson Pan America to strzał w dziesiątkę, chwała Jankesom za to że w końcu zbudowali motocykl, którym można zjechać z czarnego w lekki teren, wersja zwykła kosztuje - około 72'000 zł., "Special" to koszt ok. 82'000 zł. za koła ze szprychami trzeba dopłacić 2'200 zł. niezależnie od wersji, za adaptacyjny system obniżania doplata to - 3'030 zł. komplet aluminiowych kufrów SW-Motech to pewnie z 6-7 tysięcy zł. a więc wersja "Special" wyposażona maksymalnie to koszt około 95'000 zł. czyli dobrze wyposażonego BMW R1250 GS Adventure.
H-D Pan America Special (15).JPG
H-D Pan America Special (15).JPG (222.67 KiB) Przejrzano 2415 razy
Trudno jednoznacznie ocenić tą maszynę gdyż ma ona świetny dynamiczny silnik dający znakomite przyspieszenia porównywalne z KTM 1290 S.A. S 2021, precyzyjnie działającą skrzynię biegów i sprzęgło, maszyna jest też wygodna i łatwa w prowadzeniu, moto posiada świetne hamulce Brembo i daje naprawdę sporą frajdę z jazdy, ale.. mnie osobiście odrzuca od Harleya jakość zastosowanych plastików, w tym tylnych uchwytów dla pasażera, lipnej jakości handbarów, elementów mechanizmu podnoszenia szyby, czy luźnych niezabezpieczonych kabli w okolicach przedniego wentylatora, nie podoba mi się także to iż kable wysokiego napięcia tak łatwo można wyszarpnąć i ukraść.
H-D Pan America Special (41).JPG
H-D Pan America Special (41).JPG (284.13 KiB) Przejrzano 2412 razy
H-D Pan America Special (42).JPG
H-D Pan America Special (42).JPG (196.31 KiB) Przejrzano 2412 razy
Coś z czym musimy pogodzić się w tym motocyklu jest - temperatura.. czyli oddawanie ciepła przez silnik i chłodnicę która niemiłosiernie grzeje nam lewą nogę, prawa z kolei gotuje się przy kolektorach wydechu, a nasze przyrodzenie podgrzewa blok i cylindry silnika, a więc.. jeśli nie macie jeszcze dzieci nie kupujcie tego motocykla, bo temperatura zabije Wasze plemniki :lol:

Podczas jazdy nagrywałem materiał video z pierwszych wrażeń z jazdy, który niedługo umieszczę w tym wątku.

Pozdrówko - Iżu 8-)
Ostatnio zmieniony 11 lip 2021, 14:53 przez Iżu, łącznie zmieniany 1 raz.
Ocena: 5.88235%


Iżu

Awatar użytkownika
JARON
A+B+C+D
Posty: 2119
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: JARON »

Czekam na film ;-)


Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.

PiW
A2
Posty: 212
Rejestracja: 12 paź 2020, 20:17
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: PiW »

Też miałem okazję pojeźdźić tym hd i mam zupełnie inne odczucia - poza super wygodną kanapą, pozycją i obniżanym na "postoju" zawieszeniem - wszystko do poprawki. Nawet super wyświetlacz spieprzyli, poza obrotami, wskażnikiem biegu i prędkości nic nie widać. Twierdzenie, że moto skręca to nadinterpretacja - oporny jak krowa na zakręcie, a jak dodasz siły to się wali. Cała moc poszła w "gwizdek" - adv, który zaczyna jechać od 4 tys obrotów to nieporozumienie. Wybieranie nierówności dla tego modelu nie istnieje, żeby jechać w miarę komfortowo po normalnej trasie trzeba odpalić tryb offroad, najlepiej ten mocniejszy. Iżu, pierwszy raz odnoszę wrażenie, jakby Twoja relacja była sponsorowana, szkoda.
Ocena: 5.88235%


Simson AVO, Suzuki 125 cross, Junak M16, Yamaha TMax 530, BMW F800GT, Suzuki Dl 1050XT

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: Iżu »

PiW pisze:
11 lip 2021, 15:17
Też miałem okazję pojeźdźić tym hd i mam zupełnie inne odczucia - poza super wygodną kanapą, pozycją i obniżanym na "postoju" zawieszeniem - wszystko do poprawki. Nawet super wyświetlacz spieprzyli, poza obrotami, wskażnikiem biegu i prędkości nic nie widać. Twierdzenie, że moto skręca to nadinterpretacja - oporny jak krowa na zakręcie, a jak dodasz siły to się wali. Cała moc poszła w "gwizdek" - adv, który zaczyna jechać od 4 tys obrotów to nieporozumienie. Wybieranie nierówności dla tego modelu nie istnieje, żeby jechać w miarę komfortowo po normalnej trasie trzeba odpalić tryb offroad, najlepiej ten mocniejszy. Iżu, pierwszy raz odnoszę wrażenie, jakby Twoja relacja była sponsorowana, szkoda.
Chłopie ale przecież o tym wszystkim napisałem w poście, tyle że nie skreślam tego motocykla jak Ty, wystarczy że Amerykanie poprawią w nim kilka wad i spokojnie można nim śmigać, uważam że oceniłeś go zbyt krytycznie, ale to Twoje zdanie i nie mam zamiaru z Tobą dyskutować, zwłaszcza że piszesz mi tu jakieś bzdety o sponsorowanej opinii.. niby przez kogo ? krakowskiego dealera od którego dostałem zjebkę że motocyklem jeździłem 3 a nie 2 godziny i za to chciał mi wlepić karną opłatę - 400 zł. :twisted:
Zawsze staram się opisać i pokazać w filmach swoje wrażenia, nigdy nikt mnie nie sponsorował, to ja ponoszę wszelkie koszty takiej jazdy, płacę kaucję jak każdy klient, a po jeździ muszę motocykl zatankować, więc mi nie perd.. takich tekstów !


Iżu

PiW
A2
Posty: 212
Rejestracja: 12 paź 2020, 20:17
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: PiW »

Wyluzuj, ogarnij się, złość piękności szkodzi

Wysłane z mojego V2023 przy użyciu Tapatalka

Ocena: 5.88235%


Simson AVO, Suzuki 125 cross, Junak M16, Yamaha TMax 530, BMW F800GT, Suzuki Dl 1050XT

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1637
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: prebenny »



null

delirium
A+B+C
Posty: 1217
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: delirium »

Moto mi się podoba, troche jak czołg wiec i skreca jak czołg. Ale fajny.



Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: Iżu »

Cześć i czołem Koledzy, zapraszam na filmik z pierwszych wrażeń z jazdy nowym modelem motocykla Adventure Touring - Harley-Davidson Pan America 1250 Special 8-)



Miłego oglądania :) Piona
Ocena: 5.88235%


Iżu

delirium
A+B+C
Posty: 1217
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: delirium »

chociaż raz Harley zrobił moto które potencjalnie mógłbym kupic, oryginalne i z klasą.
I nawet może latać...

Obrazek



Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1816
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: QraC »

Zgadzam się z przedmówcą. Tylko po wyleczeniu go z chorób wieku dziecięcego.


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

Online
Awatar użytkownika
Oskar
A+B+C
Posty: 1323
Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:22

Re: Harley-Davidson Pan America 1250

Post autor: Oskar »

Iżu jeszcze raz się temu tematowi wyżej testowanowemu przez Ciebie motocyklowi przyjrzałem ..
I tak patrzyłem. Patrzyłem. Nie no żeby ktoś chciał przud lampy zmienić kuźwa no Multipla ..
Wszystko jest fajnie. Silnik ładnie wkomponowany ale ta lampa z przodu niewiem czy zachwyt bym wzbudził u córki i żony gdybym zrobił tadał dziewczyny był mój motocykl czy kupę śmiechu.....

Myślę to drugie...


Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”