Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Online
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Na zlotach to ja bywam niedysponowany
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Nooo, to się myślę bez problemu dogadamy
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
tyle wyniosłe z tego filmu nie dobrze.....
Niestety włoski u mnie brak wiedzy i oby to tłumaczenie było zjebane... a nie tak częsta wymiana rozrządu?
Niestety włoski u mnie brak wiedzy i oby to tłumaczenie było zjebane... a nie tak częsta wymiana rozrządu?
- Załączniki
-
- 327696209_745381733560691_7930564811711958122_n.png (2.25 MiB) Przejrzano 779 razy
DL650A L8
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
i cztery sprzęgła, dobrze widziałem?
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Online
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
To tłumaczenie jest trochę z czapy. Pytanie czy chodziło o 4-5 sprzęgieł czy 4-5 tarczek?
Sprzęgło o ile pamiętam wymieniał przy 35 tys i 'oryginalne' było w super stanie. Wymienił i nagle się zaczęły problemy więc pytanie co kupił/jak zamontował.
Kolejne pytanie czy rozrząd wymieniał raz czy 'kilka razy', no bo jak kilka razy to zdeko przeginka ale nie wydaje mi się żeby nawet chińskie motocykle wymagały wymiany rozrzadu co 20 tys km...
Sprzęgło o ile pamiętam wymieniał przy 35 tys i 'oryginalne' było w super stanie. Wymienił i nagle się zaczęły problemy więc pytanie co kupił/jak zamontował.
Kolejne pytanie czy rozrząd wymieniał raz czy 'kilka razy', no bo jak kilka razy to zdeko przeginka ale nie wydaje mi się żeby nawet chińskie motocykle wymagały wymiany rozrzadu co 20 tys km...
null
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Sprzęgło niby mu skopał mechanik w Turcji. Generalnie tak mało tych awarii nie miał, wprawdzie po strasznych kamulcach jeździł ale 85 tys to nie tak dużo znowu.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
I to jest ta właśnie obawa jednak wybierając Suzuki, Yamachę, Hondę mamy zdecydowanie większą pewność solidności wykonania, aczkolwiek tutaj tez mogą kwiatki się zdarzyć.
DL650A L8
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
kosz tysiąca znana sprawa, ale np porównaj to do 650 111 tyś i tu nic się nie dzieje mało tego rozrząd dalej w nominale wiec porównujmy te bliższe pojemności
DL650A L8
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Ja mam na razie ponad 50 tys, hałasuje jak hałasował po wyjeździe z salonu, nie zauważyłem jakichś znaczących zmian.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
No, ale.denerwujace jest to ze po 20 latach produkcji nadal tego mie usunęli. 650 cierpią znowu na inne bolączki i co nowsze egzemplarze tym gorzej, rdzewiejące wydechy nawet po roku użytkowania, ramy sie też utleniają ogolnie coraz gorsze osłony galwaniczne. Zobaczymy jak to będzie z nowym DL 800, miejmy że za ceną pójdzie lepsza jakość. Bo 54 tyś to juz nie malo
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Tylko pamiętaj każda marka ma wpadki. Na topie teraz padające wyświetlacze w nowych t700. Jakoś wykonania produktów leci na łeb niezależnie od producenta.lukas76 pisze:No, ale.denerwujace jest to ze po 20 latach produkcji nadal tego mie usunęli. 650 cierpią znowu na inne bolączki i co nowsze egzemplarze tym gorzej, rdzewiejące wydechy nawet po roku użytkowania, ramy sie też utleniają ogolnie coraz gorsze osłony galwaniczne. Zobaczymy jak to będzie z nowym DL 800, miejmy że za ceną pójdzie lepsza jakość. Bo 54 tyś to juz nie malo
Wysłane z mojego SM-M526BR przy użyciu Tapatalka
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Bardziej mi chodzi o to że teraz nie ma dużej różnicy między topowymi markami a "chinolami" kiedyś była to przepaśćraduch85 pisze: ↑20 lut 2023, 17:05Tylko pamiętaj każda marka ma wpadki. Na topie teraz padające wyświetlacze w nowych t700. Jakoś wykonania produktów leci na łeb niezależnie od producenta.lukas76 pisze:No, ale.denerwujace jest to ze po 20 latach produkcji nadal tego mie usunęli. 650 cierpią znowu na inne bolączki i co nowsze egzemplarze tym gorzej, rdzewiejące wydechy nawet po roku użytkowania, ramy sie też utleniają ogolnie coraz gorsze osłony galwaniczne. Zobaczymy jak to będzie z nowym DL 800, miejmy że za ceną pójdzie lepsza jakość. Bo 54 tyś to juz nie malo
Wysłane z mojego SM-M526BR przy użyciu Tapatalka
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
Jest duża różnica... w cenie
- Ocena: 5.88235%
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
No i często jest tak że lepszy osprzęt mają chinole, hamulce ,zawieszenia
Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy
U mnie w chinolu np przewody hamulcowe są w oplocie stalowym od nowości.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl