Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
Online
Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3024
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: gorghu »

@Struna - chyba będziemy musieli pogadać na zlocie ;)


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Struna »

Na zlotach to ja bywam niedysponowany :D


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Online
Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3024
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: gorghu »

Struna pisze:
15 gru 2021, 15:00
Na zlotach to ja bywam niedysponowany :D
ja bardzo często też :lol:


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Struna »

Nooo, to się myślę bez problemu dogadamy :D


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4396
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: lukas76 »

Myślę że trzeba pogadać ;)


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

addamlca
A
Posty: 387
Rejestracja: 21 maja 2019, 18:26

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: addamlca »



Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Lord »

tyle wyniosłe z tego filmu nie dobrze.....

Niestety włoski u mnie brak wiedzy i oby to tłumaczenie było zjebane... a nie tak częsta wymiana rozrządu?
Załączniki
327696209_745381733560691_7930564811711958122_n.png
327696209_745381733560691_7930564811711958122_n.png (2.25 MiB) Przejrzano 779 razy


DL650A L8

Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: staszek_s »

i cztery sprzęgła, dobrze widziałem?


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1633
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: prebenny »

To tłumaczenie jest trochę z czapy. Pytanie czy chodziło o 4-5 sprzęgieł czy 4-5 tarczek?
Sprzęgło o ile pamiętam wymieniał przy 35 tys i 'oryginalne' było w super stanie. Wymienił i nagle się zaczęły problemy więc pytanie co kupił/jak zamontował.

Kolejne pytanie czy rozrząd wymieniał raz czy 'kilka razy', no bo jak kilka razy to zdeko przeginka ale nie wydaje mi się żeby nawet chińskie motocykle wymagały wymiany rozrzadu co 20 tys km...


null

Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: staszek_s »

Sprzęgło niby mu skopał mechanik w Turcji. Generalnie tak mało tych awarii nie miał, wprawdzie po strasznych kamulcach jeździł ale 85 tys to nie tak dużo znowu.


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Lord »

I to jest ta właśnie obawa jednak wybierając Suzuki, Yamachę, Hondę mamy zdecydowanie większą pewność solidności wykonania, aczkolwiek tutaj tez mogą kwiatki się zdarzyć.


DL650A L8

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4396
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: lukas76 »

Lord pisze:
20 lut 2023, 12:17
I to jest ta właśnie obawa jednak wybierając Suzuki, Yamachę, Hondę mamy zdecydowanie większą pewność solidności wykonania, aczkolwiek tutaj tez mogą kwiatki się zdarzyć.
Januż jak tam kosz spżęgłowy w twoim tysioncu? :lol:


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Lord »

kosz tysiąca znana sprawa, ale np porównaj to do 650 111 tyś i tu nic się nie dzieje mało tego rozrząd dalej w nominale wiec porównujmy te bliższe pojemności


DL650A L8

Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: staszek_s »

Ja mam na razie ponad 50 tys, hałasuje jak hałasował po wyjeździe z salonu, nie zauważyłem jakichś znaczących zmian.


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4396
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: lukas76 »

Lord pisze:
20 lut 2023, 12:57
kosz tysiąca znana sprawa, ale np porównaj to do 650 111 tyś i tu nic się nie dzieje mało tego rozrząd dalej w nominale wiec porównujmy te bliższe pojemności
No, ale.denerwujace jest to ze po 20 latach produkcji nadal tego mie usunęli. 650 cierpią znowu na inne bolączki i co nowsze egzemplarze tym gorzej, rdzewiejące wydechy nawet po roku użytkowania, ramy sie też utleniają ogolnie coraz gorsze osłony galwaniczne. Zobaczymy jak to będzie z nowym DL 800, miejmy że za ceną pójdzie lepsza jakość. Bo 54 tyś to juz nie malo


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
raduch85
A+B
Posty: 686
Rejestracja: 21 mar 2018, 11:17
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: raduch85 »

lukas76 pisze:
Lord pisze:
20 lut 2023, 12:57
kosz tysiąca znana sprawa, ale np porównaj to do 650 111 tyś i tu nic się nie dzieje mało tego rozrząd dalej w nominale wiec porównujmy te bliższe pojemności
No, ale.denerwujace jest to ze po 20 latach produkcji nadal tego mie usunęli. 650 cierpią znowu na inne bolączki i co nowsze egzemplarze tym gorzej, rdzewiejące wydechy nawet po roku użytkowania, ramy sie też utleniają ogolnie coraz gorsze osłony galwaniczne. Zobaczymy jak to będzie z nowym DL 800, miejmy że za ceną pójdzie lepsza jakość. Bo 54 tyś to juz nie malo
Tylko pamiętaj każda marka ma wpadki. Na topie teraz padające wyświetlacze w nowych t700. Jakoś wykonania produktów leci na łeb niezależnie od producenta.

Wysłane z mojego SM-M526BR przy użyciu Tapatalka



Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4396
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: lukas76 »

raduch85 pisze:
20 lut 2023, 17:05
lukas76 pisze:
Lord pisze:
20 lut 2023, 12:57
kosz tysiąca znana sprawa, ale np porównaj to do 650 111 tyś i tu nic się nie dzieje mało tego rozrząd dalej w nominale wiec porównujmy te bliższe pojemności
No, ale.denerwujace jest to ze po 20 latach produkcji nadal tego mie usunęli. 650 cierpią znowu na inne bolączki i co nowsze egzemplarze tym gorzej, rdzewiejące wydechy nawet po roku użytkowania, ramy sie też utleniają ogolnie coraz gorsze osłony galwaniczne. Zobaczymy jak to będzie z nowym DL 800, miejmy że za ceną pójdzie lepsza jakość. Bo 54 tyś to juz nie malo
Tylko pamiętaj każda marka ma wpadki. Na topie teraz padające wyświetlacze w nowych t700. Jakoś wykonania produktów leci na łeb niezależnie od producenta.

Wysłane z mojego SM-M526BR przy użyciu Tapatalka
Bardziej mi chodzi o to że teraz nie ma dużej różnicy między topowymi markami a "chinolami" kiedyś była to przepaść


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: staszek_s »

Jest duża różnica... w cenie :)
Ocena: 5.88235%


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4396
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: lukas76 »

staszek_s pisze:
21 lut 2023, 10:09
Jest duża różnica... w cenie :)
No i często jest tak że lepszy osprzęt mają chinole, hamulce ,zawieszenia


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Struna »

U mnie w chinolu np przewody hamulcowe są w oplocie stalowym od nowości.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”