Problem Kawasaki KLV 1000
Problem Kawasaki KLV 1000
Witam
Pisze z nietypową sprawą do was .
Od około pół roku albo i więcej jestem szczęśliwym lub może i też nieszczęśliwym posiadaczem motoru Kawasaki KLV 1000 cm3 rocznik 2006 .
Motocykl sprowadziłem dla siebie osobiście w tamtym roku z Francji ( w całości ) w świetnej kondycji . Zacząłem go przygotować do sezonu i udało się wszystko zrobione , lecz w między czasie zgubiłem jego francuski dowód rejestracyjny . i mam problem z rejestracją , próbowałem już wyrobić duplikat dowodu itp itd lecz bez skutecznie , w Francji mogę wystawić mi zaświadczenie o zagubionym dowodzie i jakimś papierze na którym motor zarejestruje w PL ( oczywiście nie w każdym urzędzie ale w końcu taki urząd udało się znaleźć) lecz niestety żeby wystawili mi to zaświadczenie potrzebują dane motocykla. Takie jak :
1. liczba obrotów przy podanym poziomi hałasu w mn-1
2.maksymalna masa technicznie dopuszczona w kg
3. krajowy kod typu w przypadku homologacji CE
4.numer homologacji
5.klasa środowiskowa
6.Poziom hałasu na postoju w dB
( tłumaczyłem te 6 pkt z Francuskiego więc mogą zawierać jakieś błędy )
Czy ktoś orientuję się gdzie znajdę taki dane ( dodam że książkę serwisową zagubiłem wraz z dowodem ) a motocykl był zakupiony legalnie w Firmie w Francji na fakturę . Dzwoniłem do serwisów itd ale każdy umywa ręce , Serwis w PL mówi żeby dzwonił do Francji i tam uzyskał informację ( szkoda że jak zamawiałem części u nich nie doradzili żebym w Francji sobie kupił ) . Uważam że nie są to jakieś żadne tajne dane , gdzie dostęp powinien być do nich ściśle strzeżony . Czy ktoś wie gdzie można takie informacje znaleźć ?
Pisze z nietypową sprawą do was .
Od około pół roku albo i więcej jestem szczęśliwym lub może i też nieszczęśliwym posiadaczem motoru Kawasaki KLV 1000 cm3 rocznik 2006 .
Motocykl sprowadziłem dla siebie osobiście w tamtym roku z Francji ( w całości ) w świetnej kondycji . Zacząłem go przygotować do sezonu i udało się wszystko zrobione , lecz w między czasie zgubiłem jego francuski dowód rejestracyjny . i mam problem z rejestracją , próbowałem już wyrobić duplikat dowodu itp itd lecz bez skutecznie , w Francji mogę wystawić mi zaświadczenie o zagubionym dowodzie i jakimś papierze na którym motor zarejestruje w PL ( oczywiście nie w każdym urzędzie ale w końcu taki urząd udało się znaleźć) lecz niestety żeby wystawili mi to zaświadczenie potrzebują dane motocykla. Takie jak :
1. liczba obrotów przy podanym poziomi hałasu w mn-1
2.maksymalna masa technicznie dopuszczona w kg
3. krajowy kod typu w przypadku homologacji CE
4.numer homologacji
5.klasa środowiskowa
6.Poziom hałasu na postoju w dB
( tłumaczyłem te 6 pkt z Francuskiego więc mogą zawierać jakieś błędy )
Czy ktoś orientuję się gdzie znajdę taki dane ( dodam że książkę serwisową zagubiłem wraz z dowodem ) a motocykl był zakupiony legalnie w Firmie w Francji na fakturę . Dzwoniłem do serwisów itd ale każdy umywa ręce , Serwis w PL mówi żeby dzwonił do Francji i tam uzyskał informację ( szkoda że jak zamawiałem części u nich nie doradzili żebym w Francji sobie kupił ) . Uważam że nie są to jakieś żadne tajne dane , gdzie dostęp powinien być do nich ściśle strzeżony . Czy ktoś wie gdzie można takie informacje znaleźć ?
Re: Problem Kawasaki KLV 1000
Jest tu na forum kolega @pichulec ( member878.html )
on ma klv1000. zwróć się do niego, może da radę coś pomóc na podstawie własnego motocykla
on ma klv1000. zwróć się do niego, może da radę coś pomóc na podstawie własnego motocykla
DL1000K6 >> XT1200Z
Re: Problem Kawasaki KLV 1000
Jeżeli są ta jakieś dane z dowodu rejestracyjnego, to miałem KLV teraz ma mój brat, także możemy zobaczyć. Odnośnie decybeli, to masz na tabliczce znamionowej z tego co pamiętam poniżej numeru ramy na samym dole. Wagę zaraz sprawdzę i homologacja tez powinna być.
1. liczba obrotów przy podanym poziomi hałasu w mn-1 - tabliczka znamionowa
2. 396 kg, 2,16 kN największy dopuszczalny nacisk osi
3. krajowy kod typu w przypadku homologacji CE - nie mam pojęcia
4.numer homologacji - pozycja K w dowodzie jest pusta
5.klasa środowiskowa
6.Poziom hałasu na postoju w dB - też powinno być na tabliczce
1. liczba obrotów przy podanym poziomi hałasu w mn-1 - tabliczka znamionowa
2. 396 kg, 2,16 kN największy dopuszczalny nacisk osi
3. krajowy kod typu w przypadku homologacji CE - nie mam pojęcia
4.numer homologacji - pozycja K w dowodzie jest pusta
5.klasa środowiskowa
6.Poziom hałasu na postoju w dB - też powinno być na tabliczce
Jak człowiek ma być spokojny, jeżeli mózg składa się z samych komórek nerwowych
Online
Re: Problem Kawasaki KLV 1000
U mnie w DL650 2008 też nie ma podanego numeru homologacji. Podejrzewam, że jak wpiszą jak u mnie: "---" to przejdzie
Re: Problem Kawasaki KLV 1000
U mnie KLV1000 "Pomarańcza z 2005 roku i jest tak:
1. Tabliczka znamionowa na ramie.
2. Max. masa : 440 kg, Dopuszczalny nacisk osi: 2,20 kN
4. Też mam trzy kreseczki "---" w Polskim dowodzie. W Holenderskim dowodzie pod K. jest napisane "e4*2002/24*0142*05".
5. nie wiem
6. Tabliczka znamionowa na ramie.
1. Tabliczka znamionowa na ramie.
2. Max. masa : 440 kg, Dopuszczalny nacisk osi: 2,20 kN
4. Też mam trzy kreseczki "---" w Polskim dowodzie. W Holenderskim dowodzie pod K. jest napisane "e4*2002/24*0142*05".
5. nie wiem
6. Tabliczka znamionowa na ramie.
Kawasaki KLV1000. Po to właśnie moto.
Re: Problem Kawasaki KLV 1000
"Klasa srodowiskowa" to nie bedzie norma spalin ? W sensie Euro 3 (czy jakas inna) ?
Boso, ale w ostrogach.
Boso, ale w ostrogach.
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2211
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: Problem Kawasaki KLV 1000
Ja osobiście zaczął bym od napisania do producenta
Motor masz, więc nr VIN znasz..
Powinien mieć te wszystkie dane od ręki
Motor masz, więc nr VIN znasz..
Powinien mieć te wszystkie dane od ręki
Jerzy
Motoambulans DL 650 AK9
https://dlmoto.pl/ Sklep dla motocyklistów
https://rodzinagotuje.pl Przedstawiciel Thermomix
Motoambulans DL 650 AK9
https://dlmoto.pl/ Sklep dla motocyklistów
https://rodzinagotuje.pl Przedstawiciel Thermomix
Re: Problem Kawasaki KLV 1000
@BartekDz moim zdaniem potrzebne dane są w świadectwie homologacji motocykla, a nie w dow. rej. Może któryś z chłopaków ma w papierach, dostaje się je w salonie jak kupujesz moto. A to jak pisał Antyks powinieneś jakoś zdobyć u producenta.
Zdrówko シモン
Mniejszość Niemiecko Japońska
Mniejszość Niemiecko Japońska