Proszę o... doradztwo:)

Forum na tematy których nie ma w innych częściach forum
Lopi
A1
Posty: 20
Rejestracja: 07 cze 2019, 12:07
Lokalizacja: Żory

Proszę o... doradztwo:)

Post autor: Lopi »

Witam Wszystkich!
Jestem tutaj nowicjuszem więc proszę o ewentualną wyrozumiałość. Mieszkam na śląsku, niedawno pozbyłem się armatury i marzy mi się V-STROM. Od miesiąca śledzę ogłoszenia, głównie na śląsku i twierdzę, że z podażą nie najlepiej. Ale do rzeczy. Wypożyczyłem 650-tkę. Pozycja kapitalna, wygoda w prowadzeniu, generalnie wszystko w porządku w końcu nie czułem bólu kręgosłupa i 4 liter, ale jednak tej mocy trochę brakowało! Więc zacząłem się rozglądać za 1000 ( też kiepsko coś ustrzelić). Do tego wszystkiego czytam jakieś fora, opinie, itp., itd. i już nie wiem... Zapędów jak na razie nie mam na jakieś południe europy, choć kto wie... ale Polska jak najbardziej. Więc tutaj może i ta 650-tka była by ok. Jednak plecaczek, bambetle, ja 95kg. Czy mniejszy V-STROM nie będzie się męczył? Po odstawieniu armatury w poj.800 cm3 chyba nie bardzo powinno się schodzić niżej? Optowałbym za 1000 ale kiepsko coś fajnego namierzyć, do tego co chwila mnie straszą tym koszem sprzęgłowym, dużo większym spalaniem,itp. Jeździć się chce a ja nawet nie wiem tak naprawdę za którym się rozglądać. Poradźcie coś bardziej doświadczeni... Z góry dziękuję.



Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: Proszę o... doradztwo:)

Post autor: NIKT »

To ile Ci paliła ta armatura, że tak się boisz spalania "Lytra" ?
Czy ja wiem ile prawdy z tym schodzeniem na mniejszą pojemność ?
Śmigam armaturą 250ccm na co dzień po mieście i czasami powiedziałbym, że więcej frajdy mi daje na mieście niż Suzi.
Oczywiście 1000 na trasę z tobołami i plecaczkiem to moim zdaniem czysta przyjemność bo jedzie i zbiera się jakbym jeździł sam.
Ocena: 5.88235%



Awatar użytkownika
motif
A+B+C
Posty: 1203
Rejestracja: 05 cze 2019, 14:48
Lokalizacja: Kraków

Re: Proszę o... doradztwo:)