Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Tu przedstawiamy nasze motocykle
Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: Iżu »

Cześć i czołem, jako że już dawno przejechałem moim motocyklem - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - dziesięć tysięcy kilometrów, postanowiłem zrobić dłuższy materiał przedstawiający według mnie zalety i wady sprzętu na którym obecnie jeżdżę, czyli jego recenzję.
Zapraszam więc Was do oglądania i komentowania filmu na YT, albo w tym wątku :D



Pozdrówko 8-)
Ocena: 11.76471%


Iżu

Gaspar75
A+B
Posty: 612
Rejestracja: 04 lut 2019, 18:39

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: Gaspar75 »

Iżu nic dodać w temacie. Rewelacjyjnie wszystko opisałeś.
Za to lubimy nasze maszyny. Pełen szacun za zaangażowanie.
Pozdrawiam.


Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> 1050

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: Lord »

Świetnie zrecenzowane, chociaż z jednym nie do końca się zgodzę, co do tłumika po 2017 roku, ma on swój urok, dzięki tej kastracji fajniej basy zbiera i fajniejszy efekt strzału przy redukcji można uzyskać :). Natomiast inne mocowanie tłumika powoduje większe przesłonięcie tylnego hamulca co jednocześnie w modelach po 2017 roku zmniejsza zakres dostępu do zacisków. No i to o czym mówiłeś inne zestrojenie silnika pozwoliło dodać te kilka koni :) (71 KM). Filmik jak zwykle obejrzałem z przyjemnością, Lewa :)


DL650A L8

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1633
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: prebenny »

Co do mocy ja bym powiedział, że jest 'wystarczająca' - nie jest jej dużo ale jest 'wystarczająca' co znaczy, że niby się wszystko da zrobić ale się męczy :P

- Kanapa jak dla mnie jedna z wygodniejszych
- Zawieszenie jest wygodne i fajnie 'pływa' ale przód potrafi dobijać
- hamulce nie powiedziałbym, że słabe - powiedziałbym, że tragiczne - co można poradzić to klocki sintermetalowe - ja założyłem z tyłu i co najmniej 2x tak dobrze hamują (przynajmniej do momentu załączenia ABSu)
- skręca tak jak mówisz bardzo fajnie - ja problemu przy niskich prędkościach jakoś nie odczuwam specjalnie ale bardziej drażni mnie wrażliwość na boczne podmuchy wiatru - jazda autostradą nawet dozwolone 140 przy mocniejszym wietrze jest bardzo męcząca (na innych motocyklach, którymi jeździłem nie odczuwałem aż takiej 'wrażliwości' jak w DLu gdzie na prawdę momentami ciężko się utrzymać na swoim pasie)
- co do lusterek widoczność jest super i póki nie zamontowałem podwyższenia kierownicy nie było problemu - po zamontowaniu podwyższenia wyraźnie czuje zawirowania na kasku
- wydech fabrycznie kaszana ale po ucięciu końcówki jest trochę lepiej (no i strzela ;) )
- zużycia oleju nie stwierdziłem (ale też ponad 150-160 nie jeżdżę)
- co do skrzyni - problemu nie stwierdziłem dopóki serwis nie zalał mi 'oryginalnego' oleju Shella - na Motulu 7100 skrzynia chodziła idealnie (na Shellu też mi się zdarzało, że nie 'wskoczyła' dwójka - na Motulu ani razu)

Z minusów jeszcze bym dodał brak odbłyśników w kierunkowskazach przez co w słońcu są mało widoczne.

Dodałbym jeszcze jedną uwagę odnośnie zużycia paliwa - u mnie przy spokojnej jeździe w trasie 3.8-4.5 litra, po mieście w granicy 5-6 litrów ale na autostradzie prędkości 140-150 z kufrem centralnym i bocznymi sakwami spala już 7.5 litra przez co może się na autostradzie można się zdziwić i może się zrobić 'ciepło' jak nie masz kanisterka ;)

Generalnie dla osób, które zaczynają bardzo fajny motocykl. Fajnie sprawdza się w mieście, mega sprawdza się w spokojnej jeździe w górach. Problemy się robią jak trzeba gdzieś wyjechać w trasę ('szybsza' krajówka gdzie trzeba więcej wyprzedzać czy S-ka/autostrada) - wtedy czuć lekki niedobór mocy.


null

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: Iżu »

Gaspar75 pisze:Iżu nic dodać w temacie. Rewelacjyjnie wszystko opisałeś.
Za to lubimy nasze maszyny. Pełen szacun za zaangażowanie.
Pozdrawiam.
Dzięki za ocenę filmu, starałem się w miarę merytorycznie opowiedzieć o moim motocyklu fajnie że Ci się podoba :D

Piona 8-)


Iżu

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: Iżu »

Lord pisze:Świetnie zrecenzowane, chociaż z jednym nie do końca się zgodzę, co do tłumika po 2017 roku, ma on swój urok, dzięki tej kastracji fajniej basy zbiera i fajniejszy efekt strzału przy redukcji można uzyskać :). Natomiast inne mocowanie tłumika powoduje większe przesłonięcie tylnego hamulca co jednocześnie w modelach po 2017 roku zmniejsza zakres dostępu do zacisków. No i to o czym mówiłeś inne zestrojenie silnika pozwoliło dodać te kilka koni :) (71 KM). Filmik jak zwykle obejrzałem z przyjemnością, Lewa :)
Dzięki Lord za ocenę filmu, a co do dźwięku tłumika to kwestia bardzo indywidualna, wadą mojego komina jest z kolei to, iż wykonano go ze zwykłej stali, może więc po jakimś czasie ulec korozji.
Nie ma motocykli idealnych i taka jest prawda.
Piona 8-)


Iżu

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: Lord »

Ha no mój jak wiesz uległ korozji po trzech miesiącach :))


DL650A L8

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: Iżu »

Lord pisze:Ha no mój jak wiesz uległ korozji po trzech miesiącach :))
Wszystko przez to że nie przecierałeś go słoniną :lol:


Iżu

Awatar użytkownika
JARON
A+B+C+D
Posty: 2116
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: JARON »

słonina dobrze nasancza :lol: :lol: :lol:


Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.

Online
Awatar użytkownika
crimson
A+B+C+D+E+T
Posty: 3732
Rejestracja: 27 wrz 2017, 14:19
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: crimson »

nasłonińcza :)


DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: Iżu »

prebenny pisze:bardziej drażni mnie wrażliwość na boczne podmuchy wiatru - jazda autostradą nawet dozwolone 140 przy mocniejszym wietrze jest bardzo męcząca
- wydech fabrycznie kaszana ale po ucięciu końcówki jest trochę lepiej (no i strzela ;) )
Z minusów jeszcze bym dodał brak odbłyśników w kierunkowskazach przez co w słońcu są mało widoczne.
Dodałbym jeszcze jedną uwagę odnośnie zużycia paliwa - u mnie przy spokojnej jeździe w trasie 3.8-4.5 litra, po mieście w granicy 5-6 litrów ale na autostradzie prędkości 140-150 z kufrem centralnym i bocznymi sakwami spala już 7.5 litra
Prebuś - co do stabilności podczas jazdy z dużymi prędkościami to się zgadzam, jednak większym problemem od bocznego wiatru są turbulencje powietrza za wyższymi pojazdami typu dostawczaki, ciężarówki itd. to wtedy motocykl ma tendencję do wężykowania.
Nie wiem co Ci przeszkadza w fabrycznym tłumiku, według mnie jest wystarczająco głośny, przyjemnie buczy i nie męczy podczas dłuższej podróży.
Spalanie jest ściśle powiązane z techniką jazdy, ciężarem bagaży, prędkością i to każdy wie, jednak mój motocykl nigdy nie spalił mi więcej niż 5,6 l/100 km. podczas jazdy autostradą (prędkości do 165 km/godz.), więc trochę mnie zaskoczyłeś tym 7,5 litra.. :o
Kierunkowskazy z pomarańczowymi szkłami są wystarczająco widoczne, w przeciwieństwie do tych oryginalnych zamienników LED, stwierdzam to po wspólnej jeździe z Bieszczad z Crimsonem111 i Fryderykiem, który miał w swoim Suzuki takie LED-y z tyłu, w słońcu wcale nie było tego widać, natomiast motocykl Crimsona111 ma takie same kierunkowskazy jak moje i były one wystarczająco widoczne.

Piona 8-)


Iżu

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1812
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: QraC »

7,5 litra ? Bez problemu do osiągnięcia przy przelotowej ~ 150 z trzema kuframi i plecakiem... a i więcej nie było zaskoczeniem...


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3024
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: gorghu »

Mój rekord spalania - 8 l/100km. Na pokładzie kufer centralny, tankbag i ja (100 kg ;) ). Autostrada, prędkości 140-150 km/h, lekko pod wiatr. Po 200 km zapaliła się rezerwa. Ledwo zrobiłem 250 km, bo ostatnie 30 km uprawiałem ecodriving żeby doturlać się do stacji. Więc de facto spalanie mogło być i ciut większe. Nawet ok 8,5l/100 :)
W drugą stronę - 3,8 l/100km.
Tak więc zakres spalania jest dość spory, a wszystko zależy od sposobu i stylu jazdy oraz obciążenia całego motocykla. Generalnie "osiołek" w każdych warunkach raczej daje radę i stąd jest fajnym motkiem (pomimo swoich kilku wad). :)


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: Lord »

Iżu pisze:
Lord pisze:Ha no mój jak wiesz uległ korozji po trzech miesiącach :))
Wszystko przez to że nie przecierałeś go słoniną :lol:
Dlatego drugi jak była zima (tak już nie ma :)) zakonserwowałem, tylko nie wiem co bardziej pomogło, konserwacja poprawne wykonanie tłumika czy szczęście :))


DL650A L8

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1812
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: QraC »

Grzechu mój rekord to pełny bak na autostradzie w Krakowie i pusty w Rzeszy także ten tego... śpieszyło mi się ;)

W drugą stronę to 3,7 na trasie z Bieszczad... bardzo spokojna, typowa turystyczna tułaczka...


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: Iżu »

gorghu pisze:Tak więc zakres spalania jest dość spory, a wszystko zależy od sposobu i stylu jazdy oraz obciążenia całego motocykla. Generalnie "osiołek" w każdych warunkach raczej daje radę i stąd jest fajnym motkiem (pomimo swoich kilku wad). :)
Grześ, jestem bardzo ciekaw jak wyjdzie ze spalaniem Twoja nowa Tereska, koniecznie się tym pochwal, a tak przy okazji to chcę sobie taką panią wypożyczyć na cały dzionek, będziemy się razem pieścić w pozycji ja na niej :mrgreen: może w końcu się przekonam do jej zmanierowanego charakteru i tych odstających implantów po bokach zbiornika :lol:


Iżu

Awatar użytkownika
JARON
A+B+C+D
Posty: 2116
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: JARON »

Iżu,patent na poprawę widoczności już opisywałem. Wystarczy folię lustrzaną kupić i wkleić wnętrze kierunkowskazów. Chwila pracy i widoczność kierunków poprawiasz o 100 % na zlocie czy spotkaniu mi przypomnij to ci dam do użytku tę taśmę bo mam jej sporo. Wystarczą nożyczki,pęseta i pół godziny roboty.


Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.

Online
Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: Struna »

QraC pisze:7,5 litra ? Bez problemu do osiągnięcia przy przelotowej ~ 150 z trzema kuframi i plecakiem... a i więcej nie było zaskoczeniem...
Pełna zgoda - dodać należy jeszcze, że przy takiej jeździe oprócz 7,5-8 litra beny zniknie nam jeszcze z pół litry oleju :)


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: NIKT »

Eeee to jednak przy Was moj stary tysiak pali podobnie jesli nie mniej w niektorych przypadkach xD

A film jak zwykle kozak :)
Powinni dawac Ci motocykle na miesiac do testowania no moze na 2-3 tyg Obrazek

Boso, ale w ostrogach.



Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1633
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)

Post autor: prebenny »

No nie ma co ukrywać, że jak ja np testowałem Super Tenerę to dostałem ją na 1.5 godziny.

Oczywiście nie mieli uchwytu na telefon (mój chiński zardzewiał :| ), a że nie testowałem w poznaniu tylko we wrocławiu, którego okolic nie znam to w sumie wyszło, że nonstop jechałem prosto. Także przetestowałem co najwyżej silnik i zawieszenie (elektrycznie regulowane) ale jazdy w zakrętach już nie.

Tigery jak testowałem to była jazda w grupie (dni otwarte) i w sumie wychodziło 30-40 minut jazdy włącznie z tankowaniem także za wiele też się sprawdzić nie dało.

A żeby w miarę poznać motocykl to trzeba nim chociaż z tydzień pojeździć w takich 'normalnych' warunkach jak zawsze. Inaczej są to tylko 'pierwsze wrażenia' ;)


null

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Motocykle”