Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Cześć i czołem, jako że już dawno przejechałem moim motocyklem - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - dziesięć tysięcy kilometrów, postanowiłem zrobić dłuższy materiał przedstawiający według mnie zalety i wady sprzętu na którym obecnie jeżdżę, czyli jego recenzję.
Zapraszam więc Was do oglądania i komentowania filmu na YT, albo w tym wątku
Pozdrówko
Zapraszam więc Was do oglądania i komentowania filmu na YT, albo w tym wątku
Pozdrówko
- Ocena: 11.76471%
Iżu
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Iżu nic dodać w temacie. Rewelacjyjnie wszystko opisałeś.
Za to lubimy nasze maszyny. Pełen szacun za zaangażowanie.
Pozdrawiam.
Za to lubimy nasze maszyny. Pełen szacun za zaangażowanie.
Pozdrawiam.
Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> 1050
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Świetnie zrecenzowane, chociaż z jednym nie do końca się zgodzę, co do tłumika po 2017 roku, ma on swój urok, dzięki tej kastracji fajniej basy zbiera i fajniejszy efekt strzału przy redukcji można uzyskać . Natomiast inne mocowanie tłumika powoduje większe przesłonięcie tylnego hamulca co jednocześnie w modelach po 2017 roku zmniejsza zakres dostępu do zacisków. No i to o czym mówiłeś inne zestrojenie silnika pozwoliło dodać te kilka koni (71 KM). Filmik jak zwykle obejrzałem z przyjemnością, Lewa
DL650A L8
Online
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Co do mocy ja bym powiedział, że jest 'wystarczająca' - nie jest jej dużo ale jest 'wystarczająca' co znaczy, że niby się wszystko da zrobić ale się męczy
- Kanapa jak dla mnie jedna z wygodniejszych
- Zawieszenie jest wygodne i fajnie 'pływa' ale przód potrafi dobijać
- hamulce nie powiedziałbym, że słabe - powiedziałbym, że tragiczne - co można poradzić to klocki sintermetalowe - ja założyłem z tyłu i co najmniej 2x tak dobrze hamują (przynajmniej do momentu załączenia ABSu)
- skręca tak jak mówisz bardzo fajnie - ja problemu przy niskich prędkościach jakoś nie odczuwam specjalnie ale bardziej drażni mnie wrażliwość na boczne podmuchy wiatru - jazda autostradą nawet dozwolone 140 przy mocniejszym wietrze jest bardzo męcząca (na innych motocyklach, którymi jeździłem nie odczuwałem aż takiej 'wrażliwości' jak w DLu gdzie na prawdę momentami ciężko się utrzymać na swoim pasie)
- co do lusterek widoczność jest super i póki nie zamontowałem podwyższenia kierownicy nie było problemu - po zamontowaniu podwyższenia wyraźnie czuje zawirowania na kasku
- wydech fabrycznie kaszana ale po ucięciu końcówki jest trochę lepiej (no i strzela )
- zużycia oleju nie stwierdziłem (ale też ponad 150-160 nie jeżdżę)
- co do skrzyni - problemu nie stwierdziłem dopóki serwis nie zalał mi 'oryginalnego' oleju Shella - na Motulu 7100 skrzynia chodziła idealnie (na Shellu też mi się zdarzało, że nie 'wskoczyła' dwójka - na Motulu ani razu)
Z minusów jeszcze bym dodał brak odbłyśników w kierunkowskazach przez co w słońcu są mało widoczne.
Dodałbym jeszcze jedną uwagę odnośnie zużycia paliwa - u mnie przy spokojnej jeździe w trasie 3.8-4.5 litra, po mieście w granicy 5-6 litrów ale na autostradzie prędkości 140-150 z kufrem centralnym i bocznymi sakwami spala już 7.5 litra przez co może się na autostradzie można się zdziwić i może się zrobić 'ciepło' jak nie masz kanisterka
Generalnie dla osób, które zaczynają bardzo fajny motocykl. Fajnie sprawdza się w mieście, mega sprawdza się w spokojnej jeździe w górach. Problemy się robią jak trzeba gdzieś wyjechać w trasę ('szybsza' krajówka gdzie trzeba więcej wyprzedzać czy S-ka/autostrada) - wtedy czuć lekki niedobór mocy.
- Kanapa jak dla mnie jedna z wygodniejszych
- Zawieszenie jest wygodne i fajnie 'pływa' ale przód potrafi dobijać
- hamulce nie powiedziałbym, że słabe - powiedziałbym, że tragiczne - co można poradzić to klocki sintermetalowe - ja założyłem z tyłu i co najmniej 2x tak dobrze hamują (przynajmniej do momentu załączenia ABSu)
- skręca tak jak mówisz bardzo fajnie - ja problemu przy niskich prędkościach jakoś nie odczuwam specjalnie ale bardziej drażni mnie wrażliwość na boczne podmuchy wiatru - jazda autostradą nawet dozwolone 140 przy mocniejszym wietrze jest bardzo męcząca (na innych motocyklach, którymi jeździłem nie odczuwałem aż takiej 'wrażliwości' jak w DLu gdzie na prawdę momentami ciężko się utrzymać na swoim pasie)
- co do lusterek widoczność jest super i póki nie zamontowałem podwyższenia kierownicy nie było problemu - po zamontowaniu podwyższenia wyraźnie czuje zawirowania na kasku
- wydech fabrycznie kaszana ale po ucięciu końcówki jest trochę lepiej (no i strzela )
- zużycia oleju nie stwierdziłem (ale też ponad 150-160 nie jeżdżę)
- co do skrzyni - problemu nie stwierdziłem dopóki serwis nie zalał mi 'oryginalnego' oleju Shella - na Motulu 7100 skrzynia chodziła idealnie (na Shellu też mi się zdarzało, że nie 'wskoczyła' dwójka - na Motulu ani razu)
Z minusów jeszcze bym dodał brak odbłyśników w kierunkowskazach przez co w słońcu są mało widoczne.
Dodałbym jeszcze jedną uwagę odnośnie zużycia paliwa - u mnie przy spokojnej jeździe w trasie 3.8-4.5 litra, po mieście w granicy 5-6 litrów ale na autostradzie prędkości 140-150 z kufrem centralnym i bocznymi sakwami spala już 7.5 litra przez co może się na autostradzie można się zdziwić i może się zrobić 'ciepło' jak nie masz kanisterka
Generalnie dla osób, które zaczynają bardzo fajny motocykl. Fajnie sprawdza się w mieście, mega sprawdza się w spokojnej jeździe w górach. Problemy się robią jak trzeba gdzieś wyjechać w trasę ('szybsza' krajówka gdzie trzeba więcej wyprzedzać czy S-ka/autostrada) - wtedy czuć lekki niedobór mocy.
null
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Dzięki za ocenę filmu, starałem się w miarę merytorycznie opowiedzieć o moim motocyklu fajnie że Ci się podobaGaspar75 pisze:Iżu nic dodać w temacie. Rewelacjyjnie wszystko opisałeś.
Za to lubimy nasze maszyny. Pełen szacun za zaangażowanie.
Pozdrawiam.
Piona
Iżu
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Dzięki Lord za ocenę filmu, a co do dźwięku tłumika to kwestia bardzo indywidualna, wadą mojego komina jest z kolei to, iż wykonano go ze zwykłej stali, może więc po jakimś czasie ulec korozji.Lord pisze:Świetnie zrecenzowane, chociaż z jednym nie do końca się zgodzę, co do tłumika po 2017 roku, ma on swój urok, dzięki tej kastracji fajniej basy zbiera i fajniejszy efekt strzału przy redukcji można uzyskać . Natomiast inne mocowanie tłumika powoduje większe przesłonięcie tylnego hamulca co jednocześnie w modelach po 2017 roku zmniejsza zakres dostępu do zacisków. No i to o czym mówiłeś inne zestrojenie silnika pozwoliło dodać te kilka koni (71 KM). Filmik jak zwykle obejrzałem z przyjemnością, Lewa
Nie ma motocykli idealnych i taka jest prawda.
Piona
Iżu
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Ha no mój jak wiesz uległ korozji po trzech miesiącach )
DL650A L8
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Wszystko przez to że nie przecierałeś go słoninąLord pisze:Ha no mój jak wiesz uległ korozji po trzech miesiącach )
Iżu
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
słonina dobrze nasancza
Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Online
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
nasłonińcza
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Prebuś - co do stabilności podczas jazdy z dużymi prędkościami to się zgadzam, jednak większym problemem od bocznego wiatru są turbulencje powietrza za wyższymi pojazdami typu dostawczaki, ciężarówki itd. to wtedy motocykl ma tendencję do wężykowania.prebenny pisze:bardziej drażni mnie wrażliwość na boczne podmuchy wiatru - jazda autostradą nawet dozwolone 140 przy mocniejszym wietrze jest bardzo męcząca
- wydech fabrycznie kaszana ale po ucięciu końcówki jest trochę lepiej (no i strzela )
Z minusów jeszcze bym dodał brak odbłyśników w kierunkowskazach przez co w słońcu są mało widoczne.
Dodałbym jeszcze jedną uwagę odnośnie zużycia paliwa - u mnie przy spokojnej jeździe w trasie 3.8-4.5 litra, po mieście w granicy 5-6 litrów ale na autostradzie prędkości 140-150 z kufrem centralnym i bocznymi sakwami spala już 7.5 litra
Nie wiem co Ci przeszkadza w fabrycznym tłumiku, według mnie jest wystarczająco głośny, przyjemnie buczy i nie męczy podczas dłuższej podróży.
Spalanie jest ściśle powiązane z techniką jazdy, ciężarem bagaży, prędkością i to każdy wie, jednak mój motocykl nigdy nie spalił mi więcej niż 5,6 l/100 km. podczas jazdy autostradą (prędkości do 165 km/godz.), więc trochę mnie zaskoczyłeś tym 7,5 litra..
Kierunkowskazy z pomarańczowymi szkłami są wystarczająco widoczne, w przeciwieństwie do tych oryginalnych zamienników LED, stwierdzam to po wspólnej jeździe z Bieszczad z Crimsonem111 i Fryderykiem, który miał w swoim Suzuki takie LED-y z tyłu, w słońcu wcale nie było tego widać, natomiast motocykl Crimsona111 ma takie same kierunkowskazy jak moje i były one wystarczająco widoczne.
Piona
Iżu
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
7,5 litra ? Bez problemu do osiągnięcia przy przelotowej ~ 150 z trzema kuframi i plecakiem... a i więcej nie było zaskoczeniem...
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Mój rekord spalania - 8 l/100km. Na pokładzie kufer centralny, tankbag i ja (100 kg ). Autostrada, prędkości 140-150 km/h, lekko pod wiatr. Po 200 km zapaliła się rezerwa. Ledwo zrobiłem 250 km, bo ostatnie 30 km uprawiałem ecodriving żeby doturlać się do stacji. Więc de facto spalanie mogło być i ciut większe. Nawet ok 8,5l/100
W drugą stronę - 3,8 l/100km.
Tak więc zakres spalania jest dość spory, a wszystko zależy od sposobu i stylu jazdy oraz obciążenia całego motocykla. Generalnie "osiołek" w każdych warunkach raczej daje radę i stąd jest fajnym motkiem (pomimo swoich kilku wad).
W drugą stronę - 3,8 l/100km.
Tak więc zakres spalania jest dość spory, a wszystko zależy od sposobu i stylu jazdy oraz obciążenia całego motocykla. Generalnie "osiołek" w każdych warunkach raczej daje radę i stąd jest fajnym motkiem (pomimo swoich kilku wad).
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Dlatego drugi jak była zima (tak już nie ma ) zakonserwowałem, tylko nie wiem co bardziej pomogło, konserwacja poprawne wykonanie tłumika czy szczęście )Iżu pisze:Wszystko przez to że nie przecierałeś go słoninąLord pisze:Ha no mój jak wiesz uległ korozji po trzech miesiącach )
DL650A L8
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Grzechu mój rekord to pełny bak na autostradzie w Krakowie i pusty w Rzeszy także ten tego... śpieszyło mi się
W drugą stronę to 3,7 na trasie z Bieszczad... bardzo spokojna, typowa turystyczna tułaczka...
W drugą stronę to 3,7 na trasie z Bieszczad... bardzo spokojna, typowa turystyczna tułaczka...
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Grześ, jestem bardzo ciekaw jak wyjdzie ze spalaniem Twoja nowa Tereska, koniecznie się tym pochwal, a tak przy okazji to chcę sobie taką panią wypożyczyć na cały dzionek, będziemy się razem pieścić w pozycji ja na niej może w końcu się przekonam do jej zmanierowanego charakteru i tych odstających implantów po bokach zbiornikagorghu pisze:Tak więc zakres spalania jest dość spory, a wszystko zależy od sposobu i stylu jazdy oraz obciążenia całego motocykla. Generalnie "osiołek" w każdych warunkach raczej daje radę i stąd jest fajnym motkiem (pomimo swoich kilku wad).
Iżu
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Iżu,patent na poprawę widoczności już opisywałem. Wystarczy folię lustrzaną kupić i wkleić wnętrze kierunkowskazów. Chwila pracy i widoczność kierunków poprawiasz o 100 % na zlocie czy spotkaniu mi przypomnij to ci dam do użytku tę taśmę bo mam jej sporo. Wystarczą nożyczki,pęseta i pół godziny roboty.
Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Online
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Pełna zgoda - dodać należy jeszcze, że przy takiej jeździe oprócz 7,5-8 litra beny zniknie nam jeszcze z pół litry olejuQraC pisze:7,5 litra ? Bez problemu do osiągnięcia przy przelotowej ~ 150 z trzema kuframi i plecakiem... a i więcej nie było zaskoczeniem...
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
Eeee to jednak przy Was moj stary tysiak pali podobnie jesli nie mniej w niektorych przypadkach xD
A film jak zwykle kozak
Powinni dawac Ci motocykle na miesiac do testowania no moze na 2-3 tyg
Boso, ale w ostrogach.
A film jak zwykle kozak
Powinni dawac Ci motocykle na miesiac do testowania no moze na 2-3 tyg
Boso, ale w ostrogach.
Online
Re: Recenzja motocykla - Suzuki V-Strom DL-650 AL6 - zapraszam na filmik ;)
No nie ma co ukrywać, że jak ja np testowałem Super Tenerę to dostałem ją na 1.5 godziny.
Oczywiście nie mieli uchwytu na telefon (mój chiński zardzewiał ), a że nie testowałem w poznaniu tylko we wrocławiu, którego okolic nie znam to w sumie wyszło, że nonstop jechałem prosto. Także przetestowałem co najwyżej silnik i zawieszenie (elektrycznie regulowane) ale jazdy w zakrętach już nie.
Tigery jak testowałem to była jazda w grupie (dni otwarte) i w sumie wychodziło 30-40 minut jazdy włącznie z tankowaniem także za wiele też się sprawdzić nie dało.
A żeby w miarę poznać motocykl to trzeba nim chociaż z tydzień pojeździć w takich 'normalnych' warunkach jak zawsze. Inaczej są to tylko 'pierwsze wrażenia'
Oczywiście nie mieli uchwytu na telefon (mój chiński zardzewiał ), a że nie testowałem w poznaniu tylko we wrocławiu, którego okolic nie znam to w sumie wyszło, że nonstop jechałem prosto. Także przetestowałem co najwyżej silnik i zawieszenie (elektrycznie regulowane) ale jazdy w zakrętach już nie.
Tigery jak testowałem to była jazda w grupie (dni otwarte) i w sumie wychodziło 30-40 minut jazdy włącznie z tankowaniem także za wiele też się sprawdzić nie dało.
A żeby w miarę poznać motocykl to trzeba nim chociaż z tydzień pojeździć w takich 'normalnych' warunkach jak zawsze. Inaczej są to tylko 'pierwsze wrażenia'
null