Regulator

Wszystko co o motocyklach V-strom powiedzieć i wiedzieć można. Pytania, odpowiedzi, dyskusje.
Dominik26
AM
Posty: 8
Rejestracja: 11 kwie 2018, 20:41
Lokalizacja: Belgia

Regulator

Post autor: Dominik26 »

Pacjent V-strom 1000 2005. Słuchajcie, padł mi regulator napięcia, zamówiłem nowy, lecz przyszedł mi, inny. Pasujacy do DL 650 2004/2006 i ewentualnie do SV 650/1000 2003/2007 . Jedna kość 3 ponowna jest identyczna inna niestety się trochę różni. Moje pytanie brzmi czy mogę ta druga kość przerobić tak by podeszła do mojego v-stroma? Czy wszytsko będzie jak należy? Czy to taki chwyt marketingowy by utrudnić nam posiadaczom życie? Czy maja one inne właściwości regulujące napięcie?
Ocena: 5.88235%



Awatar użytkownika
Antyks
Administrator
Posty: 2211
Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Re: Regulator

Post autor: Antyks »

Nie mam pojęcia, trzeba by mieć w ręku oba regulatory.
Alternator w tysiącu jest trochę mocniejszy (400w przy 375 do 650) więc znając producentów i ich cięcie kosztów...


Jerzy
Motoambulans DL 650 AK9
https://dlmoto.pl/ Sklep dla motocyklistów
https://rodzinagotuje.pl Przedstawiciel Thermomix

Dominik26
AM
Posty: 8
Rejestracja: 11 kwie 2018, 20:41
Lokalizacja: Belgia

Re: Regulator

Post autor: Dominik26 »

To nie dużo, gadżetów żadnych typu groźne manetki itd. Nie mam wiec obciążony nie jest. Może ktoś jeszcze ma jakiś pojęcie o tym, hm?



Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: Regulator

Post autor: Centrino »

Kiedyś do BMW kupowałem regler od jakiejś polskiej firmy. Miał tylko 2 rodzaje słabsze i mocniejsze. Wydaje mi się że jeżeli masz mocniejszy to nie powinno być problemu ale na 100% pewny nie jestem


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

bado
A2
Posty: 129
Rejestracja: 30 wrz 2016, 09:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Regulator

Post autor: bado »

Żeby nie tworzyć nowych wątków, to zapytam tutaj.
Prawdopodobnie umiera mi regulator w AL2 650. Orientuje się ktoś czy podejdzie od starego DLa?



Dominik26
AM
Posty: 8
Rejestracja: 11 kwie 2018, 20:41
Lokalizacja: Belgia

Re: Regulator

Post autor: Dominik26 »

Słuchajcie , kupiłem nowy regulator. 150€, wcześniej po błędnej diagnozie nowy aku. Ogólnie 250€:) A lądowanie po zakupie nowego regla oscyluje w okolicach 12v, co jest? Na wyjściu z alternatora przy ok 5k obrotów mam 60v na każdej kombinacji. Przebicia na cewkach nie ma... co jest? Chłopaki pomocy.



Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: Regulator

Post autor: Centrino »

Z tego co już napisałeś to powinno być wszystko OK. No może jakby z 70W było to by było nieco lepiej ale nie pamiętam ile być powinno, chyba między 60 a 100. Generalnie te 60 powinno wystarczyć.

A te 12V to masz na wolnych obrotach?? Z obciązeniem czy bez?? Ile na wysokich obrotach (koło 5000)??

No i mam nadzieję, ze miernik miałeś ustawiony na mierzenie prądu zmiennego a nie stałego??


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle V-strom”