Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.
Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.
2011 rok, pierwsza rej. 2012, z polskiego salonu zarówno moto jak i wyposażenie od razu założone w salonie od nowości:
-osłona silnika
-gmole
-podgrzewane manetki Daytona
-osłona tylnego amora
-gniazdo usb
- trzy oryginalne kufry Suzuki
- centralna stopka
Już u mnie. 11.000 km przejechane, komplet dokumentów, przeglądów itd. Po tegorocznym przeglądzie przedsezonowym -FV. Sympatyczne, dobrze sytuowane małżeństwo 50 plus. Nic jeszcze nie wymieniane oprócz nowego akumulatora, olejów, filtrów itd. Jestem zadowolony, bo przy myciu stwierdziłem, że moto tchnie świeżością i brakiem zużycia. Moto kilka śladowych rysek, jeden boczny kufer ma rysy na rancie, a drugiemu brakuje srebrnego bocznego plastiku (ciekawe, czy uda się taki gdzieś dokupić ?). Kolor w papierach jest wpisany pomarańczowy YUK, początkowo był dla mnie kontrowersyjny (najbardziej patrzyłem za białym), ale teraz mi się podoba, po angielsku nazywa się orange fox metalic, lisi pomarańczowy
W planie mam zamiar dołożyć handbary i wymienić szybę na GIVI Airflow, jako z tego co rozeznałem rozwiązanie lepsze niż oryginalna i na niej deflektor.
Na razie zamontowałem uchwyt do nawigacji lub telefonu na kierownicy.
-osłona silnika
-gmole
-podgrzewane manetki Daytona
-osłona tylnego amora
-gniazdo usb
- trzy oryginalne kufry Suzuki
- centralna stopka
Już u mnie. 11.000 km przejechane, komplet dokumentów, przeglądów itd. Po tegorocznym przeglądzie przedsezonowym -FV. Sympatyczne, dobrze sytuowane małżeństwo 50 plus. Nic jeszcze nie wymieniane oprócz nowego akumulatora, olejów, filtrów itd. Jestem zadowolony, bo przy myciu stwierdziłem, że moto tchnie świeżością i brakiem zużycia. Moto kilka śladowych rysek, jeden boczny kufer ma rysy na rancie, a drugiemu brakuje srebrnego bocznego plastiku (ciekawe, czy uda się taki gdzieś dokupić ?). Kolor w papierach jest wpisany pomarańczowy YUK, początkowo był dla mnie kontrowersyjny (najbardziej patrzyłem za białym), ale teraz mi się podoba, po angielsku nazywa się orange fox metalic, lisi pomarańczowy
W planie mam zamiar dołożyć handbary i wymienić szybę na GIVI Airflow, jako z tego co rozeznałem rozwiązanie lepsze niż oryginalna i na niej deflektor.
Na razie zamontowałem uchwyt do nawigacji lub telefonu na kierownicy.
Ogar 200, Jawa 353, CZ350, Jawa 350TS, Suzuki V-Strom DL650 AL2 YUK
Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.
No piękny ,kolor też zajefajny.Gratuluje zakupu,myśle że będzie dobrze służył.Pozdr
Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.
Piękny motocykl. Mam nadzieję że mi uda się podobnie upolować jak nadejdzie moment zakupu.
Wysłane z mojego Moto Z2 Play przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Moto Z2 Play przy użyciu Tapatalka
DL650 AK7
- KarolBytom
- A2
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 cze 2017, 21:46
Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.
Fajny moto piszesz o oslonie amorka. Zrob fotke jestem ciekawy jak to wyglada.
Nauczyłeś się jeździć motocyklem , więc naprawiać go też się nauczysz !
Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.
Sprzedający powiedział mi, że oryginalnie od nowości nie ma tego czarnego plastiku za amorem, i że ten element był dokładany.
Ogar 200, Jawa 353, CZ350, Jawa 350TS, Suzuki V-Strom DL650 AL2 YUK
-
- A+B
- Posty: 802
- Rejestracja: 08 sty 2017, 16:50
- KarolBytom
- A2
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 cze 2017, 21:46
Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.
Musze sprawdzic jaknsytuacja wyglada u mnie.
Nauczyłeś się jeździć motocyklem , więc naprawiać go też się nauczysz !
- KarolBytom
- A2
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 cze 2017, 21:46
Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.
Sprawdzilem i u mnie tez jest ta oslona amorka
Nauczyłeś się jeździć motocyklem , więc naprawiać go też się nauczysz !
Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.
Od początku lipca po zakupie przejechałem już na moto prawie 3000 tys. km, wszystko super, jestem zadowolony, co zmieniłem:
1. Wymieniłem oryginalną szybę na Givi Air Flow 3101
2. Wymieniłem oryginalne lusterka na Vicma do Kawasaki Z 750/1000
3. Dokupiłem brakujący boczny plastikowy srebrny panel do lewego kufra. To są kufry Hepco@Becker sygnowane przez Suzuki. Okazuje się, wszystkie części można do nich dokupić u producenta:
https://www.hepco-shop.de/produkte/gepa ... offer.html
Napisałem do nich, ale okazuje się, że w Polsce są dwa przedstawicielstwa, ja kupowałem w Moto-Tour Kraków, oczywiście musieli sprowadzić ten plasticzek z Niemiec, cena 220 PLN .
4. Ustawiłem światła. Krótkie - auta mi mrugały, długie świeciły po czubkach drzew, chyba poprzedni właściciel nie jeździł od nowości w nocy
Nie zgadzam się z tymi, którzy piszą, że DL650 AL2 i dalej ma słabe światła, dokupują jakieś wspomagacze idt. Moim zdaniem moto ma znakomite światła, które z nocy robią dzień, tylko trzeba je sobie ustawić. Ja zrobiłem to doświadczalnie, nigdzie z tym nie jechałem. Nie trzeba też zdejmować i odpinać jakichkolwiek plastików, jak to piszą w instrukcji, tylko trzeba mieć nasadkę z krótką , małą grzechotką lub krótki wkrętak W poziomie było dobrze, prawe nieco w pobocze, lewe z krawędzią jezdni. W pionie zrobiłem tak: obniżyłem całkowicie obydwa reflektory w dół, a następnie na dwa razy jeżdżąc i patrząc prawy podniosłem o 35 ćwierć obrotów grzechotki do góry, a lewy o 25 ćwierć obrotów. Uzyskałem asymetryczne światła mijania, gdzie prawe sięga trochę dalej i doświetla prawe pobocze. Zasięg mniej więcej jak w samochodzie. Światła długie zaś dają teraz kaaaawał zasięgu, nie za wysoko, nie za nisko, nie ma czarnej plamy przed moto, o której niektórzy wspominali. Można swobodnie szybko lecieć w nocy.
W planie mam jeszcze zrobić poszerzenie stopki bocznej, założyć handbary i jechać na akcje serwisową wymienić stojan alternatora, bo mój VIN się załapał.
1. Wymieniłem oryginalną szybę na Givi Air Flow 3101
2. Wymieniłem oryginalne lusterka na Vicma do Kawasaki Z 750/1000
3. Dokupiłem brakujący boczny plastikowy srebrny panel do lewego kufra. To są kufry Hepco@Becker sygnowane przez Suzuki. Okazuje się, wszystkie części można do nich dokupić u producenta:
https://www.hepco-shop.de/produkte/gepa ... offer.html
Napisałem do nich, ale okazuje się, że w Polsce są dwa przedstawicielstwa, ja kupowałem w Moto-Tour Kraków, oczywiście musieli sprowadzić ten plasticzek z Niemiec, cena 220 PLN .
4. Ustawiłem światła. Krótkie - auta mi mrugały, długie świeciły po czubkach drzew, chyba poprzedni właściciel nie jeździł od nowości w nocy
Nie zgadzam się z tymi, którzy piszą, że DL650 AL2 i dalej ma słabe światła, dokupują jakieś wspomagacze idt. Moim zdaniem moto ma znakomite światła, które z nocy robią dzień, tylko trzeba je sobie ustawić. Ja zrobiłem to doświadczalnie, nigdzie z tym nie jechałem. Nie trzeba też zdejmować i odpinać jakichkolwiek plastików, jak to piszą w instrukcji, tylko trzeba mieć nasadkę z krótką , małą grzechotką lub krótki wkrętak W poziomie było dobrze, prawe nieco w pobocze, lewe z krawędzią jezdni. W pionie zrobiłem tak: obniżyłem całkowicie obydwa reflektory w dół, a następnie na dwa razy jeżdżąc i patrząc prawy podniosłem o 35 ćwierć obrotów grzechotki do góry, a lewy o 25 ćwierć obrotów. Uzyskałem asymetryczne światła mijania, gdzie prawe sięga trochę dalej i doświetla prawe pobocze. Zasięg mniej więcej jak w samochodzie. Światła długie zaś dają teraz kaaaawał zasięgu, nie za wysoko, nie za nisko, nie ma czarnej plamy przed moto, o której niektórzy wspominali. Można swobodnie szybko lecieć w nocy.
W planie mam jeszcze zrobić poszerzenie stopki bocznej, założyć handbary i jechać na akcje serwisową wymienić stojan alternatora, bo mój VIN się załapał.
Ogar 200, Jawa 353, CZ350, Jawa 350TS, Suzuki V-Strom DL650 AL2 YUK