
W związku z tym szukam czegoś większego na boki. Nie zamierzam wydawać 2 tys. zł na komplet kufrów. Mógłbym kupić po taniości zestaw Givi E360 i problem byłby rozwiązany, ale nie. Nie ma tak łatwo

Sakwy bo
- bardziej niezawodne (plastik nie pęknie, zaczep nie puści, zamek się nie zatnie, kluczyk się nie zgubi)
- łatwiej upchać rzeczy (szczególnie te bardziej kanciaste) w worek niż bawić się w tetris w nieforemnych kufrach
- można bez problemu przytroczyć coś na zewnątrz, dzięki czemu mamy więcej miejsca w środku na inne rzeczy
- można je kompresować w zależności od stopnia wypełnienia
Sprawa wygląda tak, że w trasy jeżdżę głównie z pasażerką, a większość sakw w atrakcyjnych cenach jest montowana na zasadzie przekładania pasów przez siedzenie pasażera. Np. te od 21brothers*:
http://www.21brothers.eu/21brothers.eu/SAKWY_30L.html
*mają jeszcze takie zapinane tylko na stelaż, ale niekompatybilne z moim (patrz fot.).
Są też droższe od przezswiat.eu, bez pasów, mają fajny system oparty o dodatkową płytę:
https://przezswiat.eu/produkt/bagaz/sak ... conds-40l/
lub z pasami od nich
https://przezswiat.eu/produkt/bagaz-mot ... lus-2x30l/
Te od 21brothers mają wszystko co potrzebuję ale nie jestem pewien czy przez pasy nie pogorszą warunków podróżowania plecaczka. Te najdroższe od PrzezŚwiat są najlepsze bo nieco większe i mają b. fajny system przypinania, ale ta cena... 500 vs 1500.
Pytanie do Was - Czy ktoś używa tych (albo jeszcze innych) sakw i może podzielić się doświadczeniami? Jeśli używał podobnych z pasami przez siedzenie - czy są one uciążliwe dla pasażera? Np. deformują mocno siedzenie? Może w DL dałoby radę puścić pasy pod siedzeniem?
Dzięki za pomoc!
Mateusz
fot. mojego stelaża:
https://images.esellerpro.com/2189/I/10 ... -800-0.jpg