Sprzęgło DL 1000 2003r
-
- AM
- Posty: 14
- Rejestracja: 05 maja 2019, 09:21
Re: Sprzęgło DL 1000 2003r
Co do klucza pneumatycznego to nie mam takiego kompresora który pozwoliłbym mi na użycie takiego klucza. Więc temat odpuszczam i w weekend zacznę montować sprzęgło. A i tak będę miał więcej pracy: bo również chciałem wymienić filtr powietrza (trzeba prawie zdemontować bak), wymienić świece. zakupiłem też zestaw regeneracyjny pompy sprzęgła. Więc przede mną wiele godzin "zabawy"
-
- AM
- Posty: 14
- Rejestracja: 05 maja 2019, 09:21
Re: Sprzęgło DL 1000 2003r
Witam!
Udało mi się okręcić tę nakrętkę (pożyczyłem duży klucz udarowy z pracy i poszło jak po maśle). I co zobaczyłem jak to odkręciłem. okazuje się że sprężynki maja 15mm długości i są dość twarde. ale najlepsze jest rowkach kół zębatych. Koło kasujące luz (KKL) ma rowek pod sprężynkę 20mm, a koło zębate na wale korbowym ma 18mm. Więc jak sprężynki włożyłem w koło zębate na wale to musi być luz na kole kasującym luz. Ważne jest żeby po demontażu KKL prawidłowo założyć je z powrotem. Choć koło wydaję się symetrycznie takie samo, a jednak nie.
Udało mi się okręcić tę nakrętkę (pożyczyłem duży klucz udarowy z pracy i poszło jak po maśle). I co zobaczyłem jak to odkręciłem. okazuje się że sprężynki maja 15mm długości i są dość twarde. ale najlepsze jest rowkach kół zębatych. Koło kasujące luz (KKL) ma rowek pod sprężynkę 20mm, a koło zębate na wale korbowym ma 18mm. Więc jak sprężynki włożyłem w koło zębate na wale to musi być luz na kole kasującym luz. Ważne jest żeby po demontażu KKL prawidłowo założyć je z powrotem. Choć koło wydaję się symetrycznie takie samo, a jednak nie.
Re: Sprzęgło DL 1000 2003r
No to wiemy coś nowego . Teraz składaj w całość i czekamy na info z jazdy testowej
-
- AM
- Posty: 14
- Rejestracja: 05 maja 2019, 09:21
Re: Sprzęgło DL 1000 2003r
Heja, wracając do samego sprzęgła. okazało się że: według schematu powinien mieć 2 szt. przekładek 2,3mm a u mnie jest ich 3 szt. (czyli ktoś już tam grzebał) czy mam to wpływ na biegi?? nie wiem.
Co do samych tarcz to może zadam "głupie" pytanie, ale rozumiem że mierzymy grubość okładzin.
Więc motocykl złożony, odpalił bez problemu i generalnie przejechałem się po mojej wsi, ale z biegów wrzuciłem tylko do 3, takie było zimno. Więc ciężko stwierdzić czy wszystko działa prawidłowo. Na pewno silnik stał się cichszy, nie słyszę metalicznego stukotu jak stoję np. na światłach.
Czekam na cieplejsze dni żeby przetestować resztę biegów. Ponieważ chciałbym pojechać na rozpoczęcie sezonu do Częstochowy, a to już niedługo.
Innych rzezy które wymieniałem to: uszczelniacze i tłoczek pompy sprzęgła, świece zapłonowe, olej, filtr oleju i filtr powietrza. tak jak coś to służę małą poradą.
Co do samych tarcz to może zadam "głupie" pytanie, ale rozumiem że mierzymy grubość okładzin.
Więc motocykl złożony, odpalił bez problemu i generalnie przejechałem się po mojej wsi, ale z biegów wrzuciłem tylko do 3, takie było zimno. Więc ciężko stwierdzić czy wszystko działa prawidłowo. Na pewno silnik stał się cichszy, nie słyszę metalicznego stukotu jak stoję np. na światłach.
Czekam na cieplejsze dni żeby przetestować resztę biegów. Ponieważ chciałbym pojechać na rozpoczęcie sezonu do Częstochowy, a to już niedługo.
Innych rzezy które wymieniałem to: uszczelniacze i tłoczek pompy sprzęgła, świece zapłonowe, olej, filtr oleju i filtr powietrza. tak jak coś to służę małą poradą.