Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
Online
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
To jest dla mnie bardzo dziwne, mój tysiąc pracuje gładko od jakichś 2,5 - 3 tys, 3,5 to już całkiem dużo. Wydawało mi się, ze w nowym wygładzili dół a nie dodali wibracji..,
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
No właśnie tu poszli do góry, trzeba wyżej kręcić
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
- Dziadek3H2M
- A+B+C
- Posty: 1116
- Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
- Lokalizacja: Kraków i okolice
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
A jak już odkręcisz to silnik wydaje dźwięki mało przyjemne (na moje ucho i w porównaniu do 650 AL5).crimson pisze:No właśnie tu poszli do góry, trzeba wyżej kręcić
Do wszystkich "wad" 1050XT można się przyzwyczaić bo to sumarycznie bardzo fajny motorek.
LWG
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
Miesiąc minął, 3 tysiące pękło. Z moich większych zastrzeżeń - albo ten fabrycznych uchwyt na nawi przy szybie przenosi bardziej wibracje niż jak było na kierownicy w 650, albo mi się wyrobił ogólnie uchwyt od tomtoma, i przerywa czasem zasilanie nawi.
Fabrycznie światła są ustawione praktycznie na maxa w dół, musiałem samemu podnieść aby był jakiś sensowny zasięg, na szczęście śruba jest łatwo dostępna od spodu.
PS: Tak wiem, godzina trochę źle ustawiona.
Fabrycznie światła są ustawione praktycznie na maxa w dół, musiałem samemu podnieść aby był jakiś sensowny zasięg, na szczęście śruba jest łatwo dostępna od spodu.
PS: Tak wiem, godzina trochę źle ustawiona.
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
Tak szczerze patrzę na ten layout wyświetlacza... I zastanawiam się, który jest bardziej z dupy - Tiger 900 czy ten ale mimo wszystko mam wrażenie, że Tiger 900 jest bardziej czytelny.
null
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
Nie wiem, nie mam żadnych problemów z odczytem podczas jazdy, prędzej z nawigacją miałem jak krzywo ustawiłem i się niebo w niej odbijało.
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
Po zdjęciach wydaje mi się, że jest upchanych za dużo danych na zbyt małej przestrzeni a przez to, że wyświetlacz jest monochromatyczny mam po prostu wrażenie 'ściany tekstu'. Może kwestia przyzwyczajenia ale tak na dzień dobry wydaje mi się to nieintuicyjne.
null
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2466
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
Z tym zasilaniem od TT to zablokuj możliwość odwracania ekranu.
Czasem od wibracji czujnik wariuje a wyglada to jak odcina zasilania.
Gaśnie ekran na kilka sekund.
Czasem od wibracji czujnik wariuje a wyglada to jak odcina zasilania.
Gaśnie ekran na kilka sekund.
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
Nie, to nie to, mam normalnie informacje na ekranie, że uśpi za 15 sekund bo utracił zasilania, jak przy przekręceniu kluczyka. I tak potrafiło dzisiaj co parę minut w czasie jazdy, czasem był spokój, a czasem co kilkadziesiąt sekund. Narazie zamówiłem podkładki gumowe i spróbuje obkleić te kule z uchwytu, ew. jeszcze pokombinuje może aby trochę cyny nakropić na te styki na nawigacji.Smerfciamajda pisze:Z tym zasilaniem od TT to zablokuj możliwość odwracania ekranu.
Czasem od wibracji czujnik wariuje a wyglada to jak odcina zasilania.
Gaśnie ekran na kilka sekund.
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2466
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
To może jak opisano w innym wątku, zaśniedziała płytka zasilania w uchwycie.
Rozebrać i wyczyścić.
Rozebrać i wyczyścić.
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
A tymczasem na tym filmiku kolega ze swoim 1050XT śmiga bardziej terenowo.
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
Prawidłowo, to jest ADV
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
@Smerfciamajda Niee, problem był ewidentnie na linii styku ładowarki z nawigacją, rozwiązaniem były 2 krople cyny lutowniczej na styki nawigacji, teraz jest bez zarzutu.
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
Cześć i czołem, w końcu udało się skończyć materiał z jazdy testowej motocyklem - Suzuki V-Strom 1050 XT, zapraszam
Miłego oglądania
Miłego oglądania
- Ocena: 11.76471%
Iżu
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
Siema Iżu
Fajnie wam tam w Krakowie że busppasami możecie śmigać.
Co do filmu i testu 1050
Wyświetlacz musztardówki by się przydały żeby dojrzeć te na dole wskazania po prawej stronie ale to nie każdy ma słaby wzrok jak ja.
Ten system ruszania pod górę zwiększający obroty silnika hm ciekawa interesującą elektronika szkoda że bardziej tego na filmie niepkazałes .
Te podnoszenie szyby etam można olać darował bym mu te sepuko ważne że działa i się nie psuje .
Bardziej ta lampa ze 126 taka nijaka (hm miałem trzy maluchy jeszcze były takie gumowe na lampę obwudki akcesoryjne).
Ten motocykl niewyglada na te 247 kg.
Kurcze sporo tej elektroniki i te dosyć niskie zawieszenie .
Cena około 60 tysia no niemało.
Jeśli chodzi o mnie skromnie Africe zdecydowanie. Chociaż po drugim piwku i pomysleniu tego to tamto. Wybrał bym tysiaka
Suzuki tego wcześniejszego jest niedozajechania
Ale Centruś dużo lepiej to zrecenzuje bo śmiga 1050
Fajnie wam tam w Krakowie że busppasami możecie śmigać.
Co do filmu i testu 1050
Wyświetlacz musztardówki by się przydały żeby dojrzeć te na dole wskazania po prawej stronie ale to nie każdy ma słaby wzrok jak ja.
Ten system ruszania pod górę zwiększający obroty silnika hm ciekawa interesującą elektronika szkoda że bardziej tego na filmie niepkazałes .
Te podnoszenie szyby etam można olać darował bym mu te sepuko ważne że działa i się nie psuje .
Bardziej ta lampa ze 126 taka nijaka (hm miałem trzy maluchy jeszcze były takie gumowe na lampę obwudki akcesoryjne).
Ten motocykl niewyglada na te 247 kg.
Kurcze sporo tej elektroniki i te dosyć niskie zawieszenie .
Cena około 60 tysia no niemało.
Jeśli chodzi o mnie skromnie Africe zdecydowanie. Chociaż po drugim piwku i pomysleniu tego to tamto. Wybrał bym tysiaka
Suzuki tego wcześniejszego jest niedozajechania
Ale Centruś dużo lepiej to zrecenzuje bo śmiga 1050
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
Online
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
Dopytam bo po wizycie w salonie trochę się zakręciłem...
Czy podstawowa wersja 1050 XT ma tempomat, centralkę i gmole?
Czy podstawowa wersja 1050 XT ma tempomat, centralkę i gmole?
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
Tak, ma centralkę, ma tempomat i "dolne gmole", za wysokie każą sobie dopłacić.
- marlon7777
- AM
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 mar 2021, 16:52
- Lokalizacja: Rybnik
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
Tak. Ale nie ma przystawki do kontrabasu
Poza tym wszystko jest
DL1000 -> Honda NC750XA -> Suzuki GSF1200S -> DL 1050XT Traveller i niech tak zostanie
Online
Re: Suzuki V-Strom 1050 XT - pierwsze wrażenia z jazdy
Przystawkę do kontrabasu i górne gmole pospawam sobie sam.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek