"T12", czyli moja XT 1200Z
Re: "T12", czyli moja XT 1200Z
Piękna! I bez ubrania. Taka naga zupełnie.
A poza tym to jest medyczna nazwa na te nasze reakcje: fetyszyzm!
A poza tym to jest medyczna nazwa na te nasze reakcje: fetyszyzm!
Romet Kadet -> Romet Ogar 200 -> Junak 901 -> Honda Varadero 125 -> Suzuki V-Strom DL650XT L8 -> Suzuki V-Strom DL650XT M0
Re: "T12", czyli moja XT 1200Z
Grześ czy mógłbyś się podzielić informacją ile dokładnie wyjdzie Cię Tereska i jakie konkretnie akcesoria zdecydowałeś się zamontować i zakupić, za ile, czy brałeś oryginały z Yamaha, czy jednak te z Givi, czy z powodu ceny ?gorghu pisze:
Co z kuframi, jakie, z jakimi stelażami itd. ?
Mam nadzieję że wokół Tatr pojedziesz już na Teresce Piona
Iżu
Re: "T12", czyli moja XT 1200Z
Iżu, oczywiście. To tajemnicą nie jest (szczególnie że każdy może sobie posprawdzać ceny w internecie ).Iżu pisze:Grześ czy mógłbyś się podzielić informacją ile dokładnie wyjdzie Cię Tereska i jakie konkretnie akcesoria zdecydowałeś się zamontować i zakupić, ...gorghu pisze:
A więc. Tenera w wersji "Z" z obecnego rocznika (2019) kosztuje 57900 zł.
Do tego akcesoria:
Od YAMAHY:
- grzane manetki (choć droższe od akcesoryjnych to jednak podłączone pod oryginalne złącze i sterowane z menu, więc dopłacam do komfortu obsługi)
- dodatkowe owiewki boczne (dodatkowa ochrona przed wiatrem)
- płyta pod silnik (cena mniej więcej porównywalna z cenami płyt innych firm, więc po co kombinować)
- Podstawka centralna (podobniej jak wyżej)
Od GIVI:
- kufry i stelaże - komplet GIVI Trekker Outback - centralny 42L i boczne 37+48L. Stelaż PL2119CAM jest niesymetryczny ze względu na wydech. Stąd różne rozmiary kufrów. Do tego komplet torb wewnętrznych.
- Wyższa szyba GIVI D2119ST
- dodatkowe oświetlenie GIVI S322 LED Trekker Lights (cały komplet z włącznikami i kablami)
- mocowanie tanlock GIVI BF05
Od HEED:
- gmole
Jeśli chodzi o kufry i stelaże to Yamaha sprzedaje dwa różne komplety (mniejsze które widać na zdjęciach promocyjnych) oraz wierną kopię Givi Trekker Outback tyle że z natłoczonym swoim logiem. W cenie której mam cały zestaw od Givi (boczne, centralny i stelaże) miałbym tylko boczne od Yamahy. Rachunek jest więc prosty. Te mniejsze Yamahy ze zdjęć są jeszcze droższe . Podobnie jest jeśli chodzi o cenę szyby (300 zł za givi do 930 za szybę Yamahy).
Jeśli chodzi o koszt całkowity całego sprzętu to wg cen katalogowych wyniesie on ok. 68 tyś zł. Oczywiście liczę na dobry rabat i zejście z tej ceny (choćby przez fakt że rzeszowski salon taniej zamawia akcesoria od GIVI). Jednakże na chwilę obecną nie znam jeszcze cen za akcesoria (bo są w drodze) a i salon nie dostał za nie fakturki. Ale na pewno nie będzie to wyższa kwota
Re: "T12", czyli moja XT 1200Z
Grzechu dzięki, to powiem Ci że to dobra cena jak na tyle gratów, w sumie nawet bezkonkurencyjnagorghu pisze:Jeśli chodzi o koszt całkowity całego sprzętu to wg cen katalogowych wyniesie on ok. 68 tyś zł. Oczywiście liczę na dobry rabat i zejście z tej ceny (choćby przez fakt że rzeszowski salon taniej zamawia akcesoria od GIVI). Jednakże na chwilę obecną nie znam jeszcze cen za akcesoria (bo są w drodze) a i salon nie dostał za nie fakturki. Ale na pewno nie będzie to wyższa kwota
Mam nadzieję że na baczku będzie też naklejka z twojego avatara
Czekam na więcej zdjęć nowej Teresy, no i cieszę się że się spotkamy na wspólnym wyjeździe pod koniec marca.
Piona
Iżu
Online
Re: "T12", czyli moja XT 1200Z
BędzieIżu pisze: Mam nadzieję że na baczku będzie też naklejka z twojego avatara
Re: "T12", czyli moja XT 1200Z
No i już jest!!!
Niestety Givi pomyliło się przy zamówieniu i kufer centralny przysłali w kolorze srebrnym, i jakieś niekompletne mocowanie tancklocka . Poszło do wymiany. Pomimo tego choć do domu z salonu mam 15 km to pykło 70 km i banan z gęby do teraz mi nie schodzi.
Ostatnio zmieniony 31 mar 2019, 13:08 przez gorghu, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: "T12", czyli moja XT 1200Z
gorghu - piękna Tereska - szkoda, że jej jutro nie dam rady obmacać.
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: "T12", czyli moja XT 1200Z
Grześ - piękna Ci ona, już się zakochałem.. dam jej buzi jak ją zobaczę
Iżu
Re: "T12", czyli moja XT 1200Z
Groghu dzisiaj dwie damy w sypialni masz
Ślicznie wygląda niech się godnie sprawuje.
Gratuluję zakupu.
Ślicznie wygląda niech się godnie sprawuje.
Gratuluję zakupu.
Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> 1050
Re: "T12", czyli moja XT 1200Z
Grzechu gratulacje. I zaś na zlocie trzeba będzie opić
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
Re: "T12", czyli moja XT 1200Z
Ciężkie życie - co i rusz coś trza opijać, a to biała szczała, a to czołg
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: "T12", czyli moja XT 1200Z
I jeździjmy
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: "T12", czyli moja XT 1200Z
Gratuluję! Zacny kawałek kowadła! Szprychowe koła jednak robią robotę! Aliści maszyna godna rajdera!
Romet Kadet -> Romet Ogar 200 -> Junak 901 -> Honda Varadero 125 -> Suzuki V-Strom DL650XT L8 -> Suzuki V-Strom DL650XT M0
Re: "T12", czyli moja XT 1200Z
Bardzo ładna Tereska. Gratulacje!
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: "T12", czyli moja XT 1200Z
A jak pięknie gada
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re:
Na teraz to mogę się rozpływać w samych superlatywach . Pojeździmy trochę i zobaczymy co wyjdzie. Na razie zrobione mam 860 km, więc tyle co docieram silnik. Ale na chwilę obecną mogę powiedzieć, że:gzub pisze:Jak wrażenia z jazdy ?
- Ochrona przed wiatrem rewelacja (choć myślałem że DL super chroni to tu jest dużo dużo lepiej)
- hamulce. W porównaniu do małego DLa - przepaść.
- Moc i moment obrotowy - choć jestem na dotarciu i nie wykorzystuję może z 50% to tak czuć różnicę
- spalanie - na tych przejechanych spokojnie 860 km spalanie wychodzi w okolicach 5 - 5,5 l/100, więc wydaje mi się że to dobry wynik
- komfort jazdy.
- światła w nocy. kurcze, jak one świecą. Muszę sprawdzić czy nie walą za wysoko (bo mi kilka aut mrugało) ale pomimo tego świecą jak w dobrym aucie.
- no i jak Struna zauważył. Seryjny tłumik ale jak gada
Żeby jednak nie było że same plusy:
- masa. Kurcze. Przepchać to na parkingu to trzeba mieć siłę