Żółta OSA
Żółta OSA
Witam,
Chciałbym się wam pochwalić moim nowym nabytkiem, może niezbyt młodym ale taki mi się podobał DL1000 K3 Kupiłem w malowaniu dość oryginalnym, ale taki mi się właśnie podobał. Mam go od półtora miesiąca i zrobiłem 2500km, spalanie na motostat 5.64l a nie jeżdżę powoli choć ciągle się uczę. Dla tych jeszcze co mówią że się nie da to zamknąłem oryginalne opony bridgestony z bieżnikiem ok. 2mm z 2004r. Oczywiście przy 25C choć trochę się bałem
To co przy nim zrobiłem:
-stopka boczna została powiększona poprzez dospawanie okrągłego kawałka blachy o grubości 1cm (teraz stoi bardziej stabilnie na grząskim gruncie
-wymieniłem klocki hamulcowe z przodu gdyż były żyletki na Nissiny (z tego co czytałem dobre)
-akumulator na yuasa ytx14bs (z moto nie zamierzam się rozstawać dość długo więc uznałem że lepiej mieć coś lepszego), sprzedający musiał podładować przed oględzinami gdyż palił od strzała a gdy postał ok. 6h nie było szans żeby zakręcił.
-zrobiłem oliwiarkę własnej roboty (na pompce). i tu moje pytanie czy nie lepiej dyszę zamiast na boku zębatki umiejscowić tuż przed tak żeby kropla spadała bezpośrednio na środek łańcucha? Mam wrażenie że środek łańcucha jest słabo naoliwiony w porównaniu z bokiem (tam gdzie łączą się ogniwa) ale to może tylko moje wrażenie gdyż rolki nie są suche. Oczywiście docelowo regulacja trafi na kierownicę a sterownik w obudowę.
-zakupiłem deflektor od darkojaka. Testowany tylko przez 20km ale sprawuje się rewelacyjnie. Jedynie do czego mógłbym się przyczepić to pani w sklepie w Krasne 950, która sprzedając deflektor sama stwierdziła że jest porysowany i faktycznie ma jedną głębszą rysę i kilka małych, mimo moich sugestii że kupowany poza allegro (bez prowizji i porysowany) nie dała ani złotówki rabatu. Kupiłem bo nie będę jeździł specjalnie za deflektorem 140km. Mimo wszystko pod względem użytkowania rewelacja.
A na zimę:
-wymiana opon:
-przód pirelli scorpion trail
-tył michelin anakee 2
-wymiana oleju i filtrów
-rozebranie całego moto na części wyczyszczenie, co wymaga to odświeżenie i złożenie spowrotem
-wymiana oleju w lagach na 15w (tu moje pytanie po ile ml do jednej lagi się leje jeśli się zmienia olej na gęstszy)
-wyczyszczenie zaworków pair, uszczelnienie dolotu i wydechu gdyż strzela w dolot
-wymiana uszczelnienia wysprzęglika (tłoczek bez wżerów ale poci tam się i troszkę ubywa płynu, dodatkowo uszczelka przeciwpyłowa (grzybek) była ale mimo to trochę śmieci tam było
-zmiana crash padów na gmole (myślałem o heed co sądzicie?) hmm chyba że zostać przy crash padach ehh :/
No a po tej zamulającej was lekturze czas na zdjęcia
PS sorki za rozpisanie się Sami wiecie wena i piwko
Chciałbym się wam pochwalić moim nowym nabytkiem, może niezbyt młodym ale taki mi się podobał DL1000 K3 Kupiłem w malowaniu dość oryginalnym, ale taki mi się właśnie podobał. Mam go od półtora miesiąca i zrobiłem 2500km, spalanie na motostat 5.64l a nie jeżdżę powoli choć ciągle się uczę. Dla tych jeszcze co mówią że się nie da to zamknąłem oryginalne opony bridgestony z bieżnikiem ok. 2mm z 2004r. Oczywiście przy 25C choć trochę się bałem
To co przy nim zrobiłem:
-stopka boczna została powiększona poprzez dospawanie okrągłego kawałka blachy o grubości 1cm (teraz stoi bardziej stabilnie na grząskim gruncie
-wymieniłem klocki hamulcowe z przodu gdyż były żyletki na Nissiny (z tego co czytałem dobre)
-akumulator na yuasa ytx14bs (z moto nie zamierzam się rozstawać dość długo więc uznałem że lepiej mieć coś lepszego), sprzedający musiał podładować przed oględzinami gdyż palił od strzała a gdy postał ok. 6h nie było szans żeby zakręcił.
-zrobiłem oliwiarkę własnej roboty (na pompce). i tu moje pytanie czy nie lepiej dyszę zamiast na boku zębatki umiejscowić tuż przed tak żeby kropla spadała bezpośrednio na środek łańcucha? Mam wrażenie że środek łańcucha jest słabo naoliwiony w porównaniu z bokiem (tam gdzie łączą się ogniwa) ale to może tylko moje wrażenie gdyż rolki nie są suche. Oczywiście docelowo regulacja trafi na kierownicę a sterownik w obudowę.
-zakupiłem deflektor od darkojaka. Testowany tylko przez 20km ale sprawuje się rewelacyjnie. Jedynie do czego mógłbym się przyczepić to pani w sklepie w Krasne 950, która sprzedając deflektor sama stwierdziła że jest porysowany i faktycznie ma jedną głębszą rysę i kilka małych, mimo moich sugestii że kupowany poza allegro (bez prowizji i porysowany) nie dała ani złotówki rabatu. Kupiłem bo nie będę jeździł specjalnie za deflektorem 140km. Mimo wszystko pod względem użytkowania rewelacja.
A na zimę:
-wymiana opon:
-przód pirelli scorpion trail
-tył michelin anakee 2
-wymiana oleju i filtrów
-rozebranie całego moto na części wyczyszczenie, co wymaga to odświeżenie i złożenie spowrotem
-wymiana oleju w lagach na 15w (tu moje pytanie po ile ml do jednej lagi się leje jeśli się zmienia olej na gęstszy)
-wyczyszczenie zaworków pair, uszczelnienie dolotu i wydechu gdyż strzela w dolot
-wymiana uszczelnienia wysprzęglika (tłoczek bez wżerów ale poci tam się i troszkę ubywa płynu, dodatkowo uszczelka przeciwpyłowa (grzybek) była ale mimo to trochę śmieci tam było
-zmiana crash padów na gmole (myślałem o heed co sądzicie?) hmm chyba że zostać przy crash padach ehh :/
No a po tej zamulającej was lekturze czas na zdjęcia
PS sorki za rozpisanie się Sami wiecie wena i piwko
Ostatnio zmieniony 02 sty 2018, 18:22 przez 1general1, łącznie zmieniany 1 raz.
Yamaha DT125--->Honda Shadow 125--->Suzuki DL1000 V-Strom
Online
Re: Żółta OSA
Prezentuje się super, gratulacje! Podziel się przepisem na olejarkę w odpowiednim wątku, akurat niedawno była dyskusja na temat pompki, skąd wziąć, za ile itd...
topic230-80.html
topic230-80.html
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Żółta OSA
Fajnie ten żółtek wygląda.
Pasuje kolorystycznie do reklam na płocie z pierwszego zdjęcia
Pasuje kolorystycznie do reklam na płocie z pierwszego zdjęcia
Re: Żółta OSA
Dzięki panowie, fajnie że się podoba. Staszek odnośnie oliwiarki oczywiście z czasem napiszę, jak ładnie zapakuje w obudowy i zrobię na cacy. No i muszę mieć wenę bo o ile w praktyce jestem dobry to w układaniu zdań i pisaniu mi nie idzie Jeśli planujesz też sobie zrobić to pisz na priv, chętnie pomągę. Pompka dellorto od skutera 2t (chyba renault) używka za 50zł. Nowa 150zł - średnio się opłaca dlatego wziąłem używkę.
Yamaha DT125--->Honda Shadow 125--->Suzuki DL1000 V-Strom
Re: Żółta OSA
Witam sąsiada
Fajnie się prezentuje ten kolor. Muszę w końcu swojego na forum pokazać.
Coś czuję, że któregoś dnia nawiedzę Cię żeby zobaczyć z bliska Twoją szybę i zamienić się na chwilę co by się przekonać odnośnie pewnej teorii na temat wpływu tych otworów na słynne w tych modelach turbulencje
Fajnie się prezentuje ten kolor. Muszę w końcu swojego na forum pokazać.
Coś czuję, że któregoś dnia nawiedzę Cię żeby zobaczyć z bliska Twoją szybę i zamienić się na chwilę co by się przekonać odnośnie pewnej teorii na temat wpływu tych otworów na słynne w tych modelach turbulencje
Romet Komar -> Suzuki GSF 600 Bandit -> Suzuki V-Strom 1000
Re: Żółta OSA
Oczywiście zapraszam oglądniesz, przejdziesz się, ocenisz
Yamaha DT125--->Honda Shadow 125--->Suzuki DL1000 V-Strom
Online
Re: Żółta OSA
Ja na razie tylko się przyglądam wątkowi o olejarce, bo sam kupiłem gotowca. Nie wykluczam, że w ramach zimowej nudy pokuszę się zrobić drugą dla syna, do małego Varadero, zobaczymy1general1 pisze:Jeśli planujesz też sobie zrobić to pisz na priv, chętnie pomągę. Pompka dellorto od skutera 2t (chyba renault) używka za 50zł. Nowa 150zł - średnio się opłaca dlatego wziąłem używkę.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Żółta OSA
A ile, że tak się wtrącę , kierowca ma wzrostu i czy crash-pady nie przeszkadzają kolanom podczas jazdy?
dl 2011
Re: Żółta OSA
Mam 191cm i ani raz nie otarłem o crash pada kolanem, ani raz mi nie przeszkadzał także bez obawy jak jedziesz nawet nie wiesz że jest
Yamaha DT125--->Honda Shadow 125--->Suzuki DL1000 V-Strom
- KarolBytom
- A2
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 cze 2017, 21:46
Re: Żółta OSA
Witaj cena i rocznik się nie liczy ważne żeby Tobie odpowiadał. Bo to Ty będziesz jeździł i Ty masz się uśmiechać patrząc na swoją maszyne stojąc w drzwiach garażu. Co do moto to myślałem sam nad takim kolorem ale życie zmusiło do zakupu czarnego. Moja jedna rada na pierwszym zdjęciu na przedniej feldze naklejony masz pasek odblaskowy a na następnych zdjęciach już tego nie ma. Moim skromnym zdaniem przyklej paski na obie felgi raz ze optycznie powiększa koło i poprawia wygląd całego motocykla to przy okazji wieczorami masz wielkie odblaski jak ktoś jedzie z boku i Cię lepiej widać. Plany masz fajne teraz na spokojnie tylko przeczekać zimę w pocie czoła podczas prac przy moto i na wiosnę w trasę.
Nauczyłeś się jeździć motocyklem , więc naprawiać go też się nauczysz !
Re: Żółta OSA
Karol dzięki za rady, na pewno odblaski wylądują na kołach (nie wiem tylko czy poradzę sobie sam z przyklejeniem) a dla ciekawostki nie było w ogóle odblasków (na pierwszym zdjęciu chyba tak światło słoneczne pada że faktycznie wyszło jakby był ) A jeśli chodzi o pracę przy moto to od poniedziałku ruszyła pełną parą
Yamaha DT125--->Honda Shadow 125--->Suzuki DL1000 V-Strom
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2211
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: Żółta OSA
Niepełnoletnia .. rozebrana.. to jakaś pornografia .. gdzie jest jakiś admin
Jerzy
Motoambulans DL 650 AK9
https://dlmoto.pl/ Sklep dla motocyklistów
https://rodzinagotuje.pl Przedstawiciel Thermomix
Motoambulans DL 650 AK9
https://dlmoto.pl/ Sklep dla motocyklistów
https://rodzinagotuje.pl Przedstawiciel Thermomix
Re: Żółta OSA
A tu ciąg dalszy. Od czwartku składamy i smarujemy. Myślałem że kosz sprzęgłowy do wymiany bo szarpało przy wolnych obrotach i trochę hałasował jednak po wyciągnięciu nie stwierdziłem ani grama luzu. Po za tym łożyska kiwaczki do wymiany (próbuje z zamiennikami i dorobioną tuleją, dołożę uszczelnienie z oringów). Wymieniony oring rozrusznika gdyż tam się pociło (dobrany w volpexie silikonowy z odpornością do ponad 130 stopni, oryginalny widać czarny zwykły), oraz olej w lagach na 15w amortyzol orlena. Teraz parę zdjęć jak to wygląda. Mam nadzieję że poskładam wszystko
Yamaha DT125--->Honda Shadow 125--->Suzuki DL1000 V-Strom
Re: Żółta OSA
Fajną hulajnogę z niego zrobiłeś
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2211
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: Żółta OSA
Rozebrać nie jest trudno.. . Tylko teraz kto to wszystko poskłada
Jerzy
Motoambulans DL 650 AK9
https://dlmoto.pl/ Sklep dla motocyklistów
https://rodzinagotuje.pl Przedstawiciel Thermomix
Motoambulans DL 650 AK9
https://dlmoto.pl/ Sklep dla motocyklistów
https://rodzinagotuje.pl Przedstawiciel Thermomix
Re: Żółta OSA
kolejny właściciel
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Żółta OSA
Haha dam radę. Jak nie to będę prosił o zdjęcia co jest jak i gdzie przykręcone Już zacząłem składać. Jutro mam mieć łożyska kiwaczki więc robót ciąg dalszy. A w sobotę mam nadzieję że silnik już wyląduje w ramie i będzie z górki.
Yamaha DT125--->Honda Shadow 125--->Suzuki DL1000 V-Strom
Re: Żółta OSA
Nieźle
Teraz poskładaj te puzzle
Mam prośbę. Możesz powiedzieć na jaki klucz jest śruba od kosza sprzęgłowego? Będę chciał na wiosnę sprawdzić swój kosz ale nie wiem w jaką nasadkę do klucza udarowego się zaopatrzyć, a nigdzie tej informacji nie mogę znaleźć.
Teraz poskładaj te puzzle
Mam prośbę. Możesz powiedzieć na jaki klucz jest śruba od kosza sprzęgłowego? Będę chciał na wiosnę sprawdzić swój kosz ale nie wiem w jaką nasadkę do klucza udarowego się zaopatrzyć, a nigdzie tej informacji nie mogę znaleźć.
Romet Komar -> Suzuki GSF 600 Bandit -> Suzuki V-Strom 1000