zlacza zasilania w dl
zlacza zasilania w dl
Panowie albo cos zle szukam po forum albo watki wcielo.
poszukuje opisu gdzie w Dl >2011 sa dodatkowe zlacza zasilania (aux) np. do grzanych manetek i czym sie do nich podpiąć.
ze swojej strony napisze ze w DL <2011 dodatkowe zlacze znajduje sie "pod bakiem" i mozna do niego sie wpiac tzw. wtyczka do dodatkowego klaksonu.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
poszukuje opisu gdzie w Dl >2011 sa dodatkowe zlacza zasilania (aux) np. do grzanych manetek i czym sie do nich podpiąć.
ze swojej strony napisze ze w DL <2011 dodatkowe zlacze znajduje sie "pod bakiem" i mozna do niego sie wpiac tzw. wtyczka do dodatkowego klaksonu.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 06 sie 2018, 21:42 przez rasik, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: zlacza zasilania w dl
No dobra a może ktoś wie czy taka złączka dedykowana jest w DL AL8 z 2018 650? Jeszcze nie dotarłem do etapu podnoszenia zbiornika na razie wszytko upchnąłem pod złączką gniazda zapalniczki ,ale grzane manetki może warto jednak gdzie indziej podpiąć?
DL650A L8
Re: RE: Re: zlacza zasilania w dl
skoro w Al0 jest pod bakiem w AL3 PO prawej obok zegarów to obstawiam że w AL8 też jest obok zegarówLord pisze:No dobra a może ktoś wie czy taka złączka dedykowana jest w DL AL8 z 2018 650? Jeszcze nie dotarłem do etapu podnoszenia zbiornika na razie wszytko upchnąłem pod złączką gniazda zapalniczki ,ale grzane manetki może warto jednak gdzie indziej podpiąć?
edit: na tej zlaczce w AL3 pojawia się + po włączeniu stacyjki
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Re: zlacza zasilania w dl
Poliftowe (AL2-6) mają dwa złącza - jedno dedykowane do grzanych manetek, które znajduje się przy przednim cylindrze (dostępne z lewej strony przy plastikowej osłonie, "od dołu") oraz drugie akcesoryjne z prawej strony pod czachą (mniej więcej nad wlotem kierunkowskazu). Obydwa są pod pod bezpiecznikami i mają zasilanie po przekręceniu kluczyka.
Wytapane z mojego SM-G935F
Wytapane z mojego SM-G935F
- Ocena: 5.88235%
Suzuki DL 650 AL6 V-Strom
Re: zlacza zasilania w dl
Dobra znalazłem przez przypadek, ponieważ ostatni przelałem scottoilera to musiałem zdjąć plastik od strony zamka od fotela aby to wyczyścić i zweryfikować czy to na pewno przelanie zbiornika. I znalazłem ) Tam schowali wolną wtykę zaślepiona gotowa do w pięcia czegoś jeszcze , np dodatkowej zapalniczki pod fotelem lub grzanych manetek .
Ponieważ już kupowałem te złączki takie jak, oryginalne na wolumenie to mam już zapas na przyszłość:) I wiem gdzie to wpiąć.
Ponieważ już kupowałem te złączki takie jak, oryginalne na wolumenie to mam już zapas na przyszłość:) I wiem gdzie to wpiąć.
- Ocena: 5.88235%
DL650A L8
Re: zlacza zasilania w dl
hej jak to z tyłu jest po lewej jest akurat złącze diagnostyczne wg.mnie takie co było po prawej pod boczkiem pod bakiem w AL0. więc tego to bym raczej nie obciazal. Ci prawda w moim byłym AL0 było też dodatkowe zlacze pod zadupkiem ale jak spojrzałem dokładniej to było raczej dorabianie.
@Lord jak to takie samo jak w wątku o wyswietlaczach to się nie wpinaj
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
@Lord jak to takie samo jak w wątku o wyswietlaczach to się nie wpinaj
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Re: zlacza zasilania w dl
Diagnostyczne jest z tyłu a to jest dokładnie na wysokości akumulatora wolne )). Diagnostyczne ma 4 piny. z tyłu jest też dwu Pinowe ale tamto nie ma zasilania. A to czeka tylko na wykorzystanie.rasik pisze:hej jak to z tyłu jest po lewej jest akurat złącze diagnostyczne wg.mnie takie co było po prawej w AL0
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Dodatkowo naciukali kabli tych grubych zalanych żywicą w trzech miejscach ciekawe po co?
DL650A L8
Re: zlacza zasilania w dl
No dobra zmusiłeś mnie do zejścia do garażu.
Na tym zdjęciu jest złacvze diagnostyczne o którym mówisz i jescze dwa pozostałe które się do niczego nie przydadzą. A na tym to ukryte przywalone izolacją do wykorzystania:
Na tym zdjęciu jest złacvze diagnostyczne o którym mówisz i jescze dwa pozostałe które się do niczego nie przydadzą. A na tym to ukryte przywalone izolacją do wykorzystania:
- Ocena: 5.88235%
DL650A L8
Re: zlacza zasilania w dl
Kurcze wszystko pięknie i na wierzchu a mi panowie w ASO podłączyli grzane manetki bezpośrednio pod klemy akumulatora. Fachowo bez dwóch zdań...
Człowiek mądrzeje z wiekiem - z wiekiem od trumny.
CBF500=>XF650=>DL650 AL7
CBF500=>XF650=>DL650 AL7
Re: RE: Re: zlacza zasilania w dl
bo im się nie chciało.. niestetyjokansen pisze:Kurcze wszystko pięknie i na wierzchu a mi panowie w ASO podłączyli grzane manetki bezpośrednio pod klemy akumulatora. Fachowo bez dwóch zdań...
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Re: zlacza zasilania w dl
Pytania odnośnie powyższego:Quarius pisze:Poliftowe (AL2-6) mają dwa złącza - jedno dedykowane do grzanych manetek, które znajduje się przy przednim cylindrze (dostępne z lewej strony przy plastikowej osłonie, "od dołu") oraz drugie akcesoryjne z prawej strony pod czachą (mniej więcej nad wlotem kierunkowskazu). Obydwa są pod pod bezpiecznikami i mają zasilanie po przekręceniu kluczyka.
1. czy wtyczka pod czachą i z lewej strony pod osłoną jest taka sama
2. czy prąd, który można pobrać z obu miejsc jest taki sam? W sensie obciążenie.
3. Gdzie można kupić wtyczkę, która będzie pasować do tych konektorów? Czy jedynym wyjściem jest zamówienie oryginalnego kabla do klaksonu? (ok. 60 zł)
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: zlacza zasilania w dl
Ad1. To nie mogłoby być tak proste Są kompletnie inne, do grzanych manetek to dokładnie 2 Position HM 090 Male Connector natomiast pod czachą siedzi coś podobnego (ale nie jestem pewien czy dokładnie to) do 2 Pole .090 WP MT Connector ‘Special B’. I tu uwaga - pod czachą siedzi niemal kompletne złącze, tj. "gniazdo" popięte pod przewody i "wtyczka", tylko że brakuje w niej pinówcrimson111 pisze: Pytania odnośnie powyższego:
1. czy wtyczka pod czachą i z lewej strony pod osłoną jest taka sama
2. czy prąd, który można pobrać z obu miejsc jest taki sam? W sensie obciążenie.
3. Gdzie można kupić wtyczkę, która będzie pasować do tych konektorów? Czy jedynym wyjściem jest zamówienie oryginalnego kabla do klaksonu? (ok. 60 zł)
Ad2. Z tego co pamiętam to nie - ten pod czachą umożliwia mniejsze obciążenie (na pierdoły typu GPS, komórka itp), siłą rzeczy złącze do grzanych manetek jest mocniejsze. Sorry za brak konkretów - nie pamiętam
Ad3. Do złącza przy cylindrze do grzanych manetek na pewno pasuje to z linku powyżej. Możnaby się umówić i zamówić kilka sztuk, bo minimalne zamówienie to $10. Natomiast z drugiego linku jeżeli nie cała wtyczka to piny powinny pasować...
Generalnie w kontekście tych dwóch złącz kopalnią informacji jest temat na stromtrooper.com (jeżeli tylko angielski nie odstrasza).
- Ocena: 11.76471%
Suzuki DL 650 AL6 V-Strom
Re: zlacza zasilania w dl
Dzieki Quarius.
Angielski nie odstrasza, ale żeby zdjęcia tam zobaczyć, trzeba się zarejestrować, a tego staram się unikać.
Ogarnę u siebie gdzie mi ASO podpielo nawigację, bo jeśli do tej bocznej wtyczki, to nie będę mógł jej wykorzystać do halogenów.
Angielski nie odstrasza, ale żeby zdjęcia tam zobaczyć, trzeba się zarejestrować, a tego staram się unikać.
Ogarnę u siebie gdzie mi ASO podpielo nawigację, bo jeśli do tej bocznej wtyczki, to nie będę mógł jej wykorzystać do halogenów.
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: zlacza zasilania w dl
Ad3 ja te z linku http://www.easternbeaver.com/Main/Elec_ ... sm-mt.html kupuje w elektryku na wolumenie nazywają to złączka motocyklowąQuarius pisze:crimson111 pisze: Pytania odnośnie powyższego:
1. czy wtyczka pod czachą i z lewej strony pod osłoną jest taka sama
2. czy prąd, który można pobrać z obu miejsc jest taki sam? W sensie obciążenie.
3. Gdzie można kupić wtyczkę, która będzie pasować do tych konektorów? Czy jedynym wyjściem jest zamówienie oryginalnego kabla do klaksonu? (ok. 60 zł)
- Ocena: 5.88235%
DL650A L8
Re: zlacza zasilania w dl
No to pewnie i w Krakowie na tzw. giełdzie to kupię - dzięki
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: zlacza zasilania w dl
To aby bylo w 1 wątku
Gdzie w K7 1000 znajde wtyk aby zrobic sobie centralke zasilajaca wszystko po zaplonie ??
Jedyna opcja to gniazdo grzanych manetek w okolicach polki dolnej przedniego zawieszenia ?
Pytam poniewaz poprzedni wlasciciel wszystko wpinal pod akumulator, a jedynie fabryczne manetki sa po zaplonie.
Odnosnie centralki szukam juz 2h na tym i na starym forum jak jakis angol to zrobil wlasnorecznie "powerhub" ale na starym wyszukiwarka dziala jak ........... sami wiecie...
Pamietam tylko ze odsylala do
v-strom.co.uk. ma ktos moze gdzies to zapisane albo pamieta czy mowa byla o niej tutaj czy tam ?
takie coś :
Gdzie w K7 1000 znajde wtyk aby zrobic sobie centralke zasilajaca wszystko po zaplonie ??
Jedyna opcja to gniazdo grzanych manetek w okolicach polki dolnej przedniego zawieszenia ?
Pytam poniewaz poprzedni wlasciciel wszystko wpinal pod akumulator, a jedynie fabryczne manetki sa po zaplonie.
Odnosnie centralki szukam juz 2h na tym i na starym forum jak jakis angol to zrobil wlasnorecznie "powerhub" ale na starym wyszukiwarka dziala jak ........... sami wiecie...
Pamietam tylko ze odsylala do
v-strom.co.uk. ma ktos moze gdzies to zapisane albo pamieta czy mowa byla o niej tutaj czy tam ?
takie coś :
Re: zlacza zasilania w dl
jakie manetki Ci tak podłączono? oryginalne czy jakieś inne oxford'y?jokansen pisze:Kurcze wszystko pięknie i na wierzchu a mi panowie w ASO podłączyli grzane manetki bezpośrednio pod klemy akumulatora. .
tel 785 577 955
motocykle@autokras.suzuki.pl
motocykle@autokras.suzuki.pl
Re: zlacza zasilania w dl
Znalazłem przekopując internety kolejne 3h.
Nazywają to "Aux fusebox" na ww forum
Nazywają to "Aux fusebox" na ww forum