regulacja dzwigni zmiany biegów DL 650 2017
regulacja dzwigni zmiany biegów DL 650 2017
Kupiłem nowe buty które nie wchodzą pod dźwignie zmiany biegów w DL 650 2017. Regulacja śrubą rzymską jest za mała. Szukając rozwiązania znalazłem regulowaną dzwignię zmiany biegów SW-Motech , taką https://moto-tour.com.pl/product-pol-91 ... XT-11.html
Oznaczona jest dla modelu od 2011. Ja mam model 2017 więc mieszcze sie w "od 2011" ale mam model juz po lifcie, obecny- bedzie pasować?
Regulacja oprócz śruby rzymskiej w tej dzwigni widze że jest poprzez zmiane długości dzwigni- ktoś to użytkował i ma jakieś spostrzeżenia?
A może wkrecić krótszą śrube rzymską albo jakaś regulacja na wieloklinie?
Oznaczona jest dla modelu od 2011. Ja mam model 2017 więc mieszcze sie w "od 2011" ale mam model juz po lifcie, obecny- bedzie pasować?
Regulacja oprócz śruby rzymskiej w tej dzwigni widze że jest poprzez zmiane długości dzwigni- ktoś to użytkował i ma jakieś spostrzeżenia?
A może wkrecić krótszą śrube rzymską albo jakaś regulacja na wieloklinie?
Re: regulacja dzwigni zmiany biegów DL 650 2017
pojeździj z miesiąc i okaże się że nie potrzebujesz innej dźwigni - serio.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: regulacja dzwigni zmiany biegów DL 650 2017
Jak regulacja śrubą za mała to przestaw o jeden ząbek na wieloklinie. Tez się męczyłem z tym aż przeczytałem na pierwszym forum to banalne rozwiązanie
- Ocena: 5.88235%
- Dziadek3H2M
- A+B+C
- Posty: 1114
- Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
- Lokalizacja: Kraków i okolice
Re: regulacja dzwigni zmiany biegów DL 650 2017
Uwaga Struny jest słuszna, ale jeśli masz wolne środki to polecam tą dźwignię od SW-Motech, jest w niej regulacja długości i składający się w razie upadku wspornik buta. Mam taką i jestem zadowolony z jej pracy, ma tylko jedną małą wadę do łatwego usunięcia. Wspornik buta jest z surowego aluminium co skutkuje brudzeniem się buta w miejscu kontaktu z dźwignią biegów. Moim sposobem na to było założenie na wspornik buta odpowiednio dużej koszulki termokurczliwej, sprawdza się przez cały sezon.
W poniedziałek 1-go listopada będę około 18:00 w Krzeszowicach jeśli chcesz możemy się spotkać i sam ocenisz tą dźwignię biegów.
LWG
W poniedziałek 1-go listopada będę około 18:00 w Krzeszowicach jeśli chcesz możemy się spotkać i sam ocenisz tą dźwignię biegów.
LWG
LWG
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
Re: regulacja dzwigni zmiany biegów DL 650 2017
Też mam taką - udało się wyrwać używkę w rozsądnej cenie, bo cena nowej to lekkie przegięcie.
Niby piszą, że to do modeli od 2011 a ja to bez problemu zamontowałem do starego DL-a z 2007.
Sama zmiana na taką już daje trochę dodatkowej regulacji ze względu na inny ciut kąt wygięcia i nieco wyższy przegub z gwintem.
Niby piszą, że to do modeli od 2011 a ja to bez problemu zamontowałem do starego DL-a z 2007.
Sama zmiana na taką już daje trochę dodatkowej regulacji ze względu na inny ciut kąt wygięcia i nieco wyższy przegub z gwintem.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: regulacja dzwigni zmiany biegów DL 650 2017
Super pomysł, dam znać jak bede z czasem.DziadekH pisze: W poniedziałek 1-go listopada będę około 18:00 w Krzeszowicach jeśli chcesz możemy się spotkać i sam ocenisz tą dźwignię biegów.
LWG
Re: regulacja dzwigni zmiany biegów DL 650 2017
Dokładnie tak jak piszesz. Kilka dni temu obniżyłem stopki o 25mm używając zestawu od Cosmo, i miałem podobny problem.czekol pisze:Jak regulacja śrubą za mała to przestaw o jeden ząbek na wieloklinie. Tez się męczyłem z tym aż przeczytałem na pierwszym forum to banalne rozwiązanie
Przestawiłem dźwignię o dwa ząbki w tył, i biegi zmieniają się bez żadnych problemów, równie komfortowo jak przed obniżeniem.
Old, grumpy man na DL-u 800
Re: regulacja dzwigni zmiany biegów DL 650 2017
Kupiłem sobie akcesoryjną dzwignię SW Motech. I tak podczas wymiany okazało się że model DL 650 2017 NIE MA wieloklinu tylko okrągły trzpień, przez co przestawianie na trzpieniu dzwigni nie jest możliwe, bo przed podłączeniem do rzymskiej śruby, cała dzwignia lata swobodnie aż do podnóżka. Tak więc jedyna regulacja w modelu 2017 ponad śrubę rzymską to zakup akcesoryjnej dzwigni, bo seryjna podlega regulacji tylko w zakresie śruby rzymskiej. Po zamontowaniu akcesoryjnej dźwigni zrobiła się ona dostepna dla nowych butów. Tanio nie był ale warto.
Re: regulacja dzwigni zmiany biegów DL 650 2017
Ale na wieloklinie nie przestawiasz samej wajchy od zmiany biegów tylko tą małą dźwigienkę, którą popycha śruba rzymska. Ona jest na ośce z wieloklinem wchodzącej w korpus silnika.