ECU do Dl 650
ECU do Dl 650
Padł mi ECU 11J00 tzn nie podaje masy na stycznik pompy paliwa i nie działa ABS zapala jak zmostkuje stycznik i wyskakuje F1 po podłączeniu ECU 27GC1 stycznik pompy działa prawidłowo nie wyskakuje F1 ale oczywiście nie zapala. Pytanie czy musi być dokładnie takie samo ECU 11J00 trudno osiągalne używane czy działałoby np z ECU 11J20. Albo 11J70 te jakoś łatwiej można zdobyć .jakby ktoś miał wiedzę w temacie byłbym wdzięczny za informacje
Re: ECU do Dl 650
szklana kula nie odczytała rocznika...
a poza tym to może chociaż "cześć" albo coś innego na powitanie...
a poza tym to może chociaż "cześć" albo coś innego na powitanie...
tel 785 577 955
motocykle@autokras.suzuki.pl
motocykle@autokras.suzuki.pl
Re: ECU do Dl 650
podaj nr VIN... moze być mailem... w zależności od rynku, rocznika, abs, wersji jest 8 ECM'ów... nie chce mi się wszystkich opisywać
tel 785 577 955
motocykle@autokras.suzuki.pl
motocykle@autokras.suzuki.pl
Re: ECU do Dl 650
Twój ECM powinien mieć nr 32920-11J00. na żaden inny się nie zamienia.
32920-27GC1 to ECM do K7-L1
32920-11J20 to ECM na rynek US L2-L5
32920-11J30 to ECM do wersji zdławionej na rynek EU
32920-27GC1 to ECM do K7-L1
32920-11J20 to ECM na rynek US L2-L5
32920-11J30 to ECM do wersji zdławionej na rynek EU
tel 785 577 955
motocykle@autokras.suzuki.pl
motocykle@autokras.suzuki.pl
Re: ECU do Dl 650
Dzięki nie masz przypadkiem takiego ECM bo jak rozumie to w serwisie tylko osiagalny
Re: ECU do Dl 650
niestety nie mam do 650...
cena nowego 3451zł...
w lipcu zaczyna się akcja i można uzyskać 20% rabatu... czasami w lutym importer daje 30% rabatu...
cena nowego 3451zł...
w lipcu zaczyna się akcja i można uzyskać 20% rabatu... czasami w lutym importer daje 30% rabatu...
tel 785 577 955
motocykle@autokras.suzuki.pl
motocykle@autokras.suzuki.pl
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: ECU do Dl 650
Czytam pierwszy post 4 razy i albo jestem niewyspany albo nie rozumiem.
Czy próbowałeś odczytać jaki błąd wyskakuje?
system-diagnostyki-silnika-fi-na-przyk- ... -t283.html
Możliwe że wcale nie musi to być uszkodzone ECU. Sprawdź to dobrze nim zamówisz.
Równie dobrze może być uszkodzony jakiś element wykonawczy lub pomiarowy, nie wciśnięta wtyczka, zwarcie w obwodzie.. itd itd itd itd...
Można - choć z pewnym ryzykiem, założyć ew. ECU z innego pojazdu ( tego samego typu) i sprawdzić.
Co do zamówień - czasami np. na E-bay można kupić ECU w rozsądnych pieniądzach.
Ale jak na wstępie - najpierw dobrze się upewnić że problemem jest na pewno ECU.
Czy próbowałeś odczytać jaki błąd wyskakuje?
system-diagnostyki-silnika-fi-na-przyk- ... -t283.html
Możliwe że wcale nie musi to być uszkodzone ECU. Sprawdź to dobrze nim zamówisz.
Równie dobrze może być uszkodzony jakiś element wykonawczy lub pomiarowy, nie wciśnięta wtyczka, zwarcie w obwodzie.. itd itd itd itd...
Można - choć z pewnym ryzykiem, założyć ew. ECU z innego pojazdu ( tego samego typu) i sprawdzić.
Co do zamówień - czasami np. na E-bay można kupić ECU w rozsądnych pieniądzach.
Ale jak na wstępie - najpierw dobrze się upewnić że problemem jest na pewno ECU.
Re: ECU do Dl 650
w Ostrołęce jest magik elektronik... bardzo rzadko się zdarza żeby padło ECU...
mnie kiedyś w szkole uczyli żeby zaczynać badanie od najtańszych elementów układanki...
mnie kiedyś w szkole uczyli żeby zaczynać badanie od najtańszych elementów układanki...
tel 785 577 955
motocykle@autokras.suzuki.pl
motocykle@autokras.suzuki.pl
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: ECU do Dl 650
Dokładnie. Informacja która się wyświetla to FI- wskazuje na wystąpienie jakiegoś z błędów w instalacji. Nawet pojedynczy błąd może uniemożliwić uruchomienie silnika.motokras pisze:w Ostrołęce jest magik elektronik... bardzo rzadko się zdarza żeby padło ECU...
mnie kiedyś w szkole uczyli żeby zaczynać badanie od najtańszych elementów układanki...
Najpierw trzeba odczytać który to błąd i zdiagnozować usterkę.
Link do odpowiedniego tematu powyżej...
Osobiście znam jeden przypadek uszkodzenia ECU. I dziesiątki przypadków innych błędów..
Więc opłaca się pogrzebać lub dostarczyć pojazd komuś kto będzie wiedział jak i w czym pogrzebać.
Jak auto nie odpala i wyświetla się ikonka silnika - nie kupuje od razu silnika ani jego sterownika - ale szukam przyczyn..
Re: ECU do Dl 650
opiszę dokładnie jak to działa ogólnie nie włącza stycznika pompy no to nie zapala po chwili wyskakuje F1
mostkuję styki stycznika pompy tak że włącza sie pomijając ECU i jak go zapalę w przeciągu 5 sekund silnik pali błąd nie wyskakuje normalnie jeździ tylko nie działa ABS nie gaśnie kontrolka
jeżeli odpalę go po wiecej niż 5s. też zapali tylko już miga f1
też myślę że to może być jakiś czujnik który przez ECU nie pozwala uruchomić pompy poszukam po błędach może coś podpowie
mostkuję styki stycznika pompy tak że włącza sie pomijając ECU i jak go zapalę w przeciągu 5 sekund silnik pali błąd nie wyskakuje normalnie jeździ tylko nie działa ABS nie gaśnie kontrolka
jeżeli odpalę go po wiecej niż 5s. też zapali tylko już miga f1
też myślę że to może być jakiś czujnik który przez ECU nie pozwala uruchomić pompy poszukam po błędach może coś podpowie
Re: ECU do Dl 650
No to widzę, że nie jest to faktycznie raczej na pewno problem z ECU.
Kolego @quku przełącz sprzęt w dealer mode i popatrz jaki konkretnie błąd wyskoczy.
Kolego @quku przełącz sprzęt w dealer mode i popatrz jaki konkretnie błąd wyskoczy.
Re: ECU do Dl 650
Czesc Przełączyłem wyskakuje C41 sprawdzone przewody czer biały podaje 12 v na stycznik żółto czarny co idzie do ECu nie ma masy sam przewód jest ok stycznik też ok to chyba jednak coś w ECU czy jeszcze gdzieś indziej może być przyczyną? Coś sprawdzić bo nie mam pomyslu
Re: ECU do Dl 650
Obejrzałeś temat, który @Antyks Ci podał? C41 to błąd przekaźnika pompy paliwa. Od tego trzeba zacząć. Sprawdź dokładnie tak jak jest w tym wątku