Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Wszystko o bagażu i wszelkich udogodnieniach dla turystyki.
Awatar użytkownika
Colto
A+B
Posty: 510
Rejestracja: 25 lip 2019, 11:15
Lokalizacja: Wa-wa

Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: Colto »

Szanowni forumowicze.

Ponieważ nie znalazłem odpowiedzi na mój problem proszę Was o pomoc.

Mam szybę Kappa Airstream (to samo co Givi Airflow) i nie mogę dojśc do ładu z ustawieniem jej.

Moje moto to V-Strom 1000 z 2019 roku, mam 182 cm wzrostu.

Szybę mam przykręconą na środkowe ustawienie na fabrycznym mocowaniu.
Pochylona jest maksymalnie w moją stronę, a wysuwana część jest około 4-5 cm podniesiona do góry od pozycji max schowana.

Wyciągałem ją w góre, w dół, zmieniałem kąt pochylenia i cały czas mam duże zawirowania na czubku kasku (prędkosć 100 km/h i powyżej).
Zaczyna mnie to irytować, że nie mogę sobie poradzić z jej ustawieniem, tak aby nie motało mi kaskiem.

Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy to normalne, że powyżej 100 km/h tak się dzieje, czy coś powinienem zmienić w ustawieniu (przekręcić np. mocowanie szyby na sam dół na fabrycznych wspornikach)?

Moderatora proszę o ewentualne sklejenie mojego wątku z istniejącym, jeżeli takowy już jest.

Z góry dziękuję i pozdrawiam,

Mariusz

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam,

Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: pyra »

Odchyl na max do przodu.


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4395
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: lukas76 »

opuść szybę na sam dół, ja mam to samo. Nie kupiłbym tej szyby drugi raz


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
Colto
A+B
Posty: 510
Rejestracja: 25 lip 2019, 11:15
Lokalizacja: Wa-wa

Re: RE: Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: Colto »

pyra pisze:Odchyl na max do przodu.
Próbowałem, jest gorzej.
Opuszcze na maxa w dół i zobaczymy.


Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam,

Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)

Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: staszek_s »

Ja mam chyba na dolnych śrubach i wsuniętą prawie do końca na dół i jest ok - ale mam tylko 178 cm. Regulacja przód-tył w środkowym położeniu. Raczej wg mnie lepiej niżej niż wyżej.
Ja w starym byłem umiarkowanie zadowolony ale w nowym tysiącu jest dla mnie bardzo dobrze, nawet lusterka na razie zostawiłem oryginalne, chociaż mam Vicmy na zmianę.
Ocena: 11.76471%


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
Colto
A+B
Posty: 510
Rejestracja: 25 lip 2019, 11:15
Lokalizacja: Wa-wa

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: Colto »

Dziękuję za odpowiedzi, obniżyłem na śrubach na maxa w dół. W piątek jak pogoda pozwoli, to będzie test podczas wyjazdu w Bieszczady.

Jeżeli ktoś jeszcze ma taką szybę, proszę pisać jak macie ustawione i przy jakim wzroście.
Będzie łatwiej coś dopasować.

Pozdrawiam,

Mariusz

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam,

Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4395
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: lukas76 »

Colto pisze:Dziękuję za odpowiedzi, obniżyłem na śrubach na maxa w dół. W piątek jak pogoda pozwoli, to będzie test podczas wyjazdu w Bieszczady.

Jeżeli ktoś jeszcze ma taką szybę, proszę pisać jak macie ustawione i przy jakim wzroście.
Będzie łatwiej coś dopasować.

Pozdrawiam,

Mariusz

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Musisz próbować, ustawienie i przejażdżka, dużo zależy od wzrostu, ale też ważny jest kask itd.


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
Colto
A+B
Posty: 510
Rejestracja: 25 lip 2019, 11:15
Lokalizacja: Wa-wa

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: Colto »

Mój kask to Schuberth C3.
Na poprzednim moto (Yamaha Fazer FZ6) nie mialem takiego efektu, tam wiało jak na nakedzie - non stop, lżej lub mocniej (w zależności od prędkości) i równomiernie na korpus i kask.
Ale zawirowań nie było żadnych.

Najbardziej wkurza mnie to, że wydałem kase na coś co miało być super (Givi AF), a na razie nie jest...

Szukam dalej tego magicznego ustawienia.

Dzięki za wskazówki.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam,

Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: pyra »

Zdejmij na próbę lusterka.


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Awatar użytkownika
Colto
A+B
Posty: 510
Rejestracja: 25 lip 2019, 11:15
Lokalizacja: Wa-wa

Re: RE: Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: Colto »

pyra pisze:Zdejmij na próbę lusterka.
Zamówiłem Vicmy, czekam na dostawę Obrazek

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam,

Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)

Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: staszek_s »

Ja zmieniałem w małym na Vicmy, też miałem turbulencje z oryginalnymi i szybą Kappa AS. Po zmianie lusterek poprawiło się trochę ale idealnej ciszy nie ma co oczekiwać. Mogłem w każdym razie otworzyć szybę w kasku przy 100-110 km/h i podrapać się w nos :)


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: pyra »

Przelicytuję ;) , 140 na autostradzie z givi af , jadę z otwartą szybą i opuszczoną blendą ( schubert e1) , choć lusterka też czekają na wymianę


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Awatar użytkownika
raduch85
A+B
Posty: 686
Rejestracja: 21 mar 2018, 11:17
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: raduch85 »

To podbije wczoraj 160 na s8 w kasku Nolan n103 i zero wiatru w oczy
Wzrost 173 cm

Yamaha xj600-->yamaha fzs 600-->DL 1000 xt 2018
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2019, 09:41 przez raduch85, łącznie zmieniany 1 raz.


Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8

Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: staszek_s »

Kurde, poczekajcie tylko aż na niemiecką autostradę wyjadę ;)


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
Colto
A+B
Posty: 510
Rejestracja: 25 lip 2019, 11:15
Lokalizacja: Wa-wa

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: Colto »

A jaki wzrost powożącego?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam,

Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)

Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: staszek_s »

Mój pisałem, 178 - chyba wszyscy co tu pisali mają mniej od Ciebie...


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: pyra »

:lol: ale niewiele,


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Awatar użytkownika
Colto
A+B
Posty: 510
Rejestracja: 25 lip 2019, 11:15
Lokalizacja: Wa-wa

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: Colto »

Może te 4 cm robią taka różnice...

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam,

Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: pyra »

Podobno tak myślą kobiałki :lol:


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4395
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie

Post autor: lukas76 »

No ja mam ustawioną na środkowych śrubach i opuszczoną na sam dół, na autostradzie jechałęm 160-170 max, wiało ale w tym ustawieniu nie mam turbulencji, jak podniosę nawet o 2cm zaczynają się turbulencje, warunek jeszcze jeden to brak bocznego wiatru, przy bocznym turbulencje mam zawsze. Kask scorpion, wzrost 186cm.


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turystyka, Bagaż”