Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Szanowni forumowicze.
Ponieważ nie znalazłem odpowiedzi na mój problem proszę Was o pomoc.
Mam szybę Kappa Airstream (to samo co Givi Airflow) i nie mogę dojśc do ładu z ustawieniem jej.
Moje moto to V-Strom 1000 z 2019 roku, mam 182 cm wzrostu.
Szybę mam przykręconą na środkowe ustawienie na fabrycznym mocowaniu.
Pochylona jest maksymalnie w moją stronę, a wysuwana część jest około 4-5 cm podniesiona do góry od pozycji max schowana.
Wyciągałem ją w góre, w dół, zmieniałem kąt pochylenia i cały czas mam duże zawirowania na czubku kasku (prędkosć 100 km/h i powyżej).
Zaczyna mnie to irytować, że nie mogę sobie poradzić z jej ustawieniem, tak aby nie motało mi kaskiem.
Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy to normalne, że powyżej 100 km/h tak się dzieje, czy coś powinienem zmienić w ustawieniu (przekręcić np. mocowanie szyby na sam dół na fabrycznych wspornikach)?
Moderatora proszę o ewentualne sklejenie mojego wątku z istniejącym, jeżeli takowy już jest.
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Mariusz
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Ponieważ nie znalazłem odpowiedzi na mój problem proszę Was o pomoc.
Mam szybę Kappa Airstream (to samo co Givi Airflow) i nie mogę dojśc do ładu z ustawieniem jej.
Moje moto to V-Strom 1000 z 2019 roku, mam 182 cm wzrostu.
Szybę mam przykręconą na środkowe ustawienie na fabrycznym mocowaniu.
Pochylona jest maksymalnie w moją stronę, a wysuwana część jest około 4-5 cm podniesiona do góry od pozycji max schowana.
Wyciągałem ją w góre, w dół, zmieniałem kąt pochylenia i cały czas mam duże zawirowania na czubku kasku (prędkosć 100 km/h i powyżej).
Zaczyna mnie to irytować, że nie mogę sobie poradzić z jej ustawieniem, tak aby nie motało mi kaskiem.
Czy może mi ktoś podpowiedzieć czy to normalne, że powyżej 100 km/h tak się dzieje, czy coś powinienem zmienić w ustawieniu (przekręcić np. mocowanie szyby na sam dół na fabrycznych wspornikach)?
Moderatora proszę o ewentualne sklejenie mojego wątku z istniejącym, jeżeli takowy już jest.
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Mariusz
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Odchyl na max do przodu.
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4395
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
opuść szybę na sam dół, ja mam to samo. Nie kupiłbym tej szyby drugi raz
Re: RE: Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Próbowałem, jest gorzej.pyra pisze:Odchyl na max do przodu.
Opuszcze na maxa w dół i zobaczymy.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Online
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Ja mam chyba na dolnych śrubach i wsuniętą prawie do końca na dół i jest ok - ale mam tylko 178 cm. Regulacja przód-tył w środkowym położeniu. Raczej wg mnie lepiej niżej niż wyżej.
Ja w starym byłem umiarkowanie zadowolony ale w nowym tysiącu jest dla mnie bardzo dobrze, nawet lusterka na razie zostawiłem oryginalne, chociaż mam Vicmy na zmianę.
Ja w starym byłem umiarkowanie zadowolony ale w nowym tysiącu jest dla mnie bardzo dobrze, nawet lusterka na razie zostawiłem oryginalne, chociaż mam Vicmy na zmianę.
- Ocena: 11.76471%
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Dziękuję za odpowiedzi, obniżyłem na śrubach na maxa w dół. W piątek jak pogoda pozwoli, to będzie test podczas wyjazdu w Bieszczady.
Jeżeli ktoś jeszcze ma taką szybę, proszę pisać jak macie ustawione i przy jakim wzroście.
Będzie łatwiej coś dopasować.
Pozdrawiam,
Mariusz
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Jeżeli ktoś jeszcze ma taką szybę, proszę pisać jak macie ustawione i przy jakim wzroście.
Będzie łatwiej coś dopasować.
Pozdrawiam,
Mariusz
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4395
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Musisz próbować, ustawienie i przejażdżka, dużo zależy od wzrostu, ale też ważny jest kask itd.Colto pisze:Dziękuję za odpowiedzi, obniżyłem na śrubach na maxa w dół. W piątek jak pogoda pozwoli, to będzie test podczas wyjazdu w Bieszczady.
Jeżeli ktoś jeszcze ma taką szybę, proszę pisać jak macie ustawione i przy jakim wzroście.
Będzie łatwiej coś dopasować.
Pozdrawiam,
Mariusz
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Mój kask to Schuberth C3.
Na poprzednim moto (Yamaha Fazer FZ6) nie mialem takiego efektu, tam wiało jak na nakedzie - non stop, lżej lub mocniej (w zależności od prędkości) i równomiernie na korpus i kask.
Ale zawirowań nie było żadnych.
Najbardziej wkurza mnie to, że wydałem kase na coś co miało być super (Givi AF), a na razie nie jest...
Szukam dalej tego magicznego ustawienia.
Dzięki za wskazówki.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Na poprzednim moto (Yamaha Fazer FZ6) nie mialem takiego efektu, tam wiało jak na nakedzie - non stop, lżej lub mocniej (w zależności od prędkości) i równomiernie na korpus i kask.
Ale zawirowań nie było żadnych.
Najbardziej wkurza mnie to, że wydałem kase na coś co miało być super (Givi AF), a na razie nie jest...
Szukam dalej tego magicznego ustawienia.
Dzięki za wskazówki.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Zdejmij na próbę lusterka.
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: RE: Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Zamówiłem Vicmy, czekam na dostawępyra pisze:Zdejmij na próbę lusterka.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Online
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Ja zmieniałem w małym na Vicmy, też miałem turbulencje z oryginalnymi i szybą Kappa AS. Po zmianie lusterek poprawiło się trochę ale idealnej ciszy nie ma co oczekiwać. Mogłem w każdym razie otworzyć szybę w kasku przy 100-110 km/h i podrapać się w nos
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Przelicytuję , 140 na autostradzie z givi af , jadę z otwartą szybą i opuszczoną blendą ( schubert e1) , choć lusterka też czekają na wymianę
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
To podbije wczoraj 160 na s8 w kasku Nolan n103 i zero wiatru w oczy
Wzrost 173 cm
Yamaha xj600-->yamaha fzs 600-->DL 1000 xt 2018
Wzrost 173 cm
Yamaha xj600-->yamaha fzs 600-->DL 1000 xt 2018
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2019, 09:41 przez raduch85, łącznie zmieniany 1 raz.
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Online
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Kurde, poczekajcie tylko aż na niemiecką autostradę wyjadę
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
A jaki wzrost powożącego?
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Online
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Mój pisałem, 178 - chyba wszyscy co tu pisali mają mniej od Ciebie...
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
ale niewiele,
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Może te 4 cm robią taka różnice...
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
Podobno tak myślą kobiałki
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4395
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Szyba Givi Airflow / Kappa Airstream - ustawienie
No ja mam ustawioną na środkowych śrubach i opuszczoną na sam dół, na autostradzie jechałęm 160-170 max, wiało ale w tym ustawieniu nie mam turbulencji, jak podniosę nawet o 2cm zaczynają się turbulencje, warunek jeszcze jeden to brak bocznego wiatru, przy bocznym turbulencje mam zawsze. Kask scorpion, wzrost 186cm.