Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem: https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
Cześć. Niestety,obawiam się że ja już sezon zakończyłem. Na szczęście nie miałem żadnego craschtestu, jedynie w czasie jazdy, zaświeciła się taka mała i upierdliwa kontrolka ,check" . Zadzwoniłem do serwisu i po rozmowie z doradcą serwisowym odstawiłem motocykl do warsztatu. Afryka miała wtedy przejechane 3200 km. Nowy sprzęt, kupiony miesiąc wcześniej w Honda Plaza Warszawa. Tam też ją zaprowadziłem. Dziś mija półtora tygodnia i serwis wie tylko że wystąpił błąd quickshiftera i wysłali odczyt z komputera do Hondy Polska. Teraz czekają na odpowiedź o zasadności reklamacji. Quickshifter produkcji Hondy zamontowano w serwisie Hondy w ramach pakietu promocyjnego Hondy. A teraz najciekawsze. Pan w serwisie poinformował mnie że czekać na odpowiedź można nawet trzy miesiące......... Mam dziwne wrażenie że ktoś tam sobie robi żarty z ludzi.
Jeżeli w warunkach gwarancji mają zapis, iż naprawa może być dluższa niż termin wynikający z obowiązujących przepisów prawa, ze względu na konieczność sprowadzenia części zza granicy, to mogą naprawiać i 4 miesiące.
Podczas odbioru motunga każdy podpisuje te warunki, co oznacza że sie na nie zgadza
Dalszy ciąg... Temat założyłem przed wczoraj (czwartek), po iskrzącej rozmowie z recepcjonistą serwisu. Dodam iż pierwszy raz tamtego dnia rozmawiałem telefonicznie z tym panem i po wymianie uprzejmości, nie wytrzymałem i po pracy pojechałem do serwisu. Druga konwersacja tego dnia przebiegła w podobny sposób i dała wyraz wzajemnego nie zrozumienia. Wtedy po powrocie do domu, przepełniony goryczą (i kilkoma browarkami na uspokojenie )napisałem tego posta. Następnego dnia (czyli wczoraj) postanowiłem zatelefonować do handlowca , który sprzedawał mi motocykl..Handlowiec poinformował mnie, że od czwartku sprawa jest załatwiona, Honda zaakceptowała reklamację i wadliwa część została wymieniona. Kurde, przecież w czwartek, po południu tam byłem i dostałem zupełnie inną informację! Dziś jadę po motocykl i w tym serwisie już się nie pokazuje. Mam ich dość...