Cześć, dzięki, a tak przy okazji to na dniach wpadnie na mój kanał wywiad z Michałem Brzozowskim "Brzozą" z serii RIDERS, Michał ostatnio pracował w Motogen, ale teraz jest właścicielem i redaktorem naczelnym swojego portalu "Motovoyager.pl".Oskar pisze:Witaj. Izu sporo twoich filmików oglądałem dziękuję za relacje trochę krótkie a fajne Simsone nie jesteś ale i budżet inny ale szacun a propo hondy .Honda chyba poraz pierwszy tak dała dupy żeby po 3 latach praktycznie zmienić aż. Aż tak motocykl i wprowadzić wersję na rynek sprzedając ja nieprzetestowana zobacz ile zmian i to niesa zmiany jak w dużej teresce zegary i elektroniczne zawieszenie a w nową Honda to jest kurde inny motocykl opony. Zegary . Bak rama .wał .zbiornik czacha to kosmetyka hm...ramę zmieniać po 3 latach dzisiaj widziałem na ile gość sprzedaje hondę Afryce z 2017 roku za 38 tysia 16 tys km w grudniu kończy się gwarancja ilu się dało nabrać czemu Yamaha z małą Tereska testuje ja już 3 lata zanim zacznie sprzedawać i już w niej widzę że parę rzeczy ale nie tyle co w Afryce będzie do zmiany to taka moja sugestia zrób test v stroma na kostce po szutrach mam trasę zapraszam na Podlasie pojedziemy na. Litwę przy białoruskiej granicy same szutry i super jedzenie i zupie chmielowej nie wspomnę
Z Andrzejem Drzymulskim "Simpsonem" jestem już umówiony na wywiad na wiosnę 2020 roku, tak samo jak z Piotrem Baryłą "Barrym" z portalu "Ścigacz.pl"
Piszesz straszne rzeczy o tej Hondzie, a ona ma tą samą ramę od wielu lat, tyle że wycięto z niej jedną poprzeczkę by rama była bardziej elastyczna, są też drobne zmiany z tyłu, ale Honda poprawiła wszystkie mankamenty jakie zgłaszali klienci w tym:
* teraz kanapa jest już na tyle niska iż na tym motocyklu mogą podróżować także niższe osoby
* zastosowano w końcu felgi z nyplami szprych mocowanymi do rantów felg, co umożliwiło zastosowania opon bezdętkowych (tylko wersja Adventure Sports)
* zmieniono wyświetlacz na większy, jaśniejszy o większej rozdzielczości ponoć nie ma już problemów z refleksami
* w końcu zastosowano tempomat tak przydatny w turystyce
* dodano poza gniazdem zapalniczki także USB z obsługą telefonów (niestety póki co tylko tych z jabłuszkiem)
* zmniejszono masę silnika i skrzyni DCT
* zmieniono lampę przednią (teraz obie świecą jako mijania), są także lampy do jazdy dziennej i te doświetlające zakręty
* dodano możliwość zakupu elektronicznie sterowanego zawieszenia
Tak więc według mnie jest to dobry krok tego producenta, jak to jeździ tego nie wiem, poprzednie wersje były świetne i zdecydowanie silnik Hondy bardziej mi spasował niż Suzuki DL-1000, ale to oczywiście kwestia indywidualna.
W temacie Twojej propozycji - jeśli mi udostępnisz takiego V-Stroma na kostkach to z przyjemnością mogę zrobić taki test w terenie, choć to nie zmieni mojego zdania iż nie jest to sprzęt do takiej jazdy - zbyt ciężki, ze zbyt małym prześwitem, zbyt małym skokiem zawieszenia, ale na upartego na każdym się da, wszak ostatnio Emilian swoją Inazumą nie miał żadnych problemów na ostatnim zlocie, a chłopaki na V-Stromach zaliczali paciaki
Mojego motocykla nie mam zamiaru katować w terenie bo to wpływa na szybsze jego zużycie.
Piona