Czytaj ze zrozumieniem! Jeden z całej grupki zmienia motocykle co rok od wielu lat, więc na Nim mógłbyś teoretycznie już statystyki robić, Jest tutaj grupka riderów co jeżdżą na bmkach. W Polsce znam kilku ludzi co jeżdża na gs'ach od lat i nie zamienili by się na nic innego. Co do samych beemek to trzeba się zastanowić czy jak są usterki to jakiego rodzaju są to usterki, czy to pierdoły czy takie które unieruchamiają mato na dobre.BMW ma bardzo dużo elektroniki, sa pionierami w wielu patentach, reszta jest zawsze krok z tyłu albo są jeszcze dalej jak DL, może dlatego tak to wygląda. Ja chętnie bym przytulił jakiegoś gs,amotif pisze:to że jakiś kolega zrobił tyle i tyle kilometrów nic nie znaczy, liczą się statystyki bo bmw R1200GS to najlepiej sprzedający się motocykl typu adventure,
sprzedają tego w cholerę więc jedna czy dwie jaskółki wiosny nie robi Sam miałem ochotę na takiego kiedyś bo moto wygląda super.
Poza tym Polacy już kupują nowe motocykle od dawana a nie sprowadzane, stać ich.
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Co do sprzedaży nowych motocykli w PL to wcale nie jest różowo, w 2018 roku zarejestrowano 14,5 tyś sztuk nowych moto, spadek o 3,4% w Niemczech np 158 tyś nowych. Poszukam statystyk odnośnie rejestracji używanych.
Czy jeździmy na nowych motocyklach? Z rocznika PZPM wynika, że jest ich najmniej, zaledwie nieco ponad 10 proc. Średni wiek motocykla w aktualizowanej części parku wynosi 18,2 roku, zaś mediana sięga 16 lat. Okazuje się, że nasze motocykle są stare, ale gdybyśmy uwzględnili jednoślady nieaktualizowane, jest jeszcze gorzej. W przypadku całego parku te liczby wynoszą odpowiednio: 26,9 oraz 28 lat.
W Polsce najpowszechniejsze są motocykle liczące od 11 do 20 lat, zajmują 38 proc. parku, o jeden 1 punkt proc. więcej niż w 2016 roku. Na drugim miejscu pod względem częstotliwości występowania, z 33-procentowym udziałem, są motocykle ponad 20-letnie. Maszyny liczące od 5 do 10 lat stanowią 18 proc. parku, zaś najmłodsze – do czterech lat 11 proc.
Stać Ich???
Czy jeździmy na nowych motocyklach? Z rocznika PZPM wynika, że jest ich najmniej, zaledwie nieco ponad 10 proc. Średni wiek motocykla w aktualizowanej części parku wynosi 18,2 roku, zaś mediana sięga 16 lat. Okazuje się, że nasze motocykle są stare, ale gdybyśmy uwzględnili jednoślady nieaktualizowane, jest jeszcze gorzej. W przypadku całego parku te liczby wynoszą odpowiednio: 26,9 oraz 28 lat.
W Polsce najpowszechniejsze są motocykle liczące od 11 do 20 lat, zajmują 38 proc. parku, o jeden 1 punkt proc. więcej niż w 2016 roku. Na drugim miejscu pod względem częstotliwości występowania, z 33-procentowym udziałem, są motocykle ponad 20-letnie. Maszyny liczące od 5 do 10 lat stanowią 18 proc. parku, zaś najmłodsze – do czterech lat 11 proc.
Stać Ich???
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Jako że wątek ewoluuje w kierunku BMW R1200 GS, to pozwolę sobie wkleić kilka cytatów z grupy "BMW GS Polska" dzisiejszy wątek:
" Witajcie !;)
Zwracam się do kolegów i koleżanek zasiadających GS-a 1200 wodniaka z prośbą o info na temat roczników 2016+ czy jakieś poważne problemy występują w tych rocznikach w internetach aż huczy o padających panewkach ,rozrządach,sprzęgle oraz drobnych problemach z manetkami przełącznikami czy nadal problem wieku dziecięcego występuje ? "
Odpowiedzi poniżej:
* „Ale Internet huczy od...”
* Mam z końcówki roku 2016 i do dziś nie miałem żadnych problemów wszystko działa bez zarzutu
* ADV z 2018 nakręcone 30 tyś po asfalcie i bezdrożach zero awarii. Kolega Bartlomiej podobnie. Natomiast kolega Bartek co rusz awaria ale on ma Tenere
* 2017 i zero problemów.
* Mam Rallye z marca 2018. Zrobił prawie 10 kkm jako demo u dealera, gdzie pewnie nie był traktowany z szacunkiem. Teraz ma prawie 20 kkm a ja się uczę jeździć, wiec tez nie traktowałem go książkowo. W moim egzemplarzu wszystko działa bez zarzutu. Za inne nie ręczę
* Mam pierwszy model z toku 2013 zrobiłem 33000km solo duo trochę teren. Nic się nie dzieje. Serwisowany jest w bmw
* Rok 2016 ADV, przejechane 44 tys i bez żadnych problemów do tej pory
* Końcówka 2015, przejechane 47 tyś. Wymienione na gwarancji dwa przełączniki. Poza tym śmiga jak ta lala...
* Kwiecień 2017, 60 tyś. bez problemów. Czasem się tylko przewraca
* Ja tylko delikatnie zwrócę uwagę na pakiet BMRI i ilość kilometrów, przy których BMW gwarantuje wsparcie gwarancyjne A potem pokażcie mi producenta SAMOCHODU, który na takim dystansie gwarantuje wsparcie dla swojego pojazdu
Jak widać po wypowiedziach użytkowników te ich GejeSy są mega awaryjne
" Witajcie !;)
Zwracam się do kolegów i koleżanek zasiadających GS-a 1200 wodniaka z prośbą o info na temat roczników 2016+ czy jakieś poważne problemy występują w tych rocznikach w internetach aż huczy o padających panewkach ,rozrządach,sprzęgle oraz drobnych problemach z manetkami przełącznikami czy nadal problem wieku dziecięcego występuje ? "
Odpowiedzi poniżej:
* „Ale Internet huczy od...”
* Mam z końcówki roku 2016 i do dziś nie miałem żadnych problemów wszystko działa bez zarzutu
* ADV z 2018 nakręcone 30 tyś po asfalcie i bezdrożach zero awarii. Kolega Bartlomiej podobnie. Natomiast kolega Bartek co rusz awaria ale on ma Tenere
* 2017 i zero problemów.
* Mam Rallye z marca 2018. Zrobił prawie 10 kkm jako demo u dealera, gdzie pewnie nie był traktowany z szacunkiem. Teraz ma prawie 20 kkm a ja się uczę jeździć, wiec tez nie traktowałem go książkowo. W moim egzemplarzu wszystko działa bez zarzutu. Za inne nie ręczę
* Mam pierwszy model z toku 2013 zrobiłem 33000km solo duo trochę teren. Nic się nie dzieje. Serwisowany jest w bmw
* Rok 2016 ADV, przejechane 44 tys i bez żadnych problemów do tej pory
* Końcówka 2015, przejechane 47 tyś. Wymienione na gwarancji dwa przełączniki. Poza tym śmiga jak ta lala...
* Kwiecień 2017, 60 tyś. bez problemów. Czasem się tylko przewraca
* Ja tylko delikatnie zwrócę uwagę na pakiet BMRI i ilość kilometrów, przy których BMW gwarantuje wsparcie gwarancyjne A potem pokażcie mi producenta SAMOCHODU, który na takim dystansie gwarantuje wsparcie dla swojego pojazdu
Jak widać po wypowiedziach użytkowników te ich GejeSy są mega awaryjne
Ostatnio zmieniony 04 gru 2019, 20:55 przez Iżu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ocena: 5.88235%
Iżu
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Pewnie ściemniają, a dłubią przy nich jak kiedyś się dłubało przy WSKIżu pisze:
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Koledzy mała tenerka wyszła z deski kreślarskiej Włoskiej produkowana we Francji duża z Japonii a gdzie afrika? Czy to ma jakiś wpływ gdzie jest produkowana między krajem kwitnącej wiśni. A produkcja w Europie
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Oskar, z tego co pytałem w salonie to nowa Honda CRF1100L Africa Twin i jej druga wersja - wersja Adventure Sports 2020 jest produkowana w Japonii, niektóre skutery we Włoszech (PCX125), inne motocykle na Tajwanie (NC750 X) a najtańsze 125-tki takie jak CB125F w ChinachOskar pisze:Koledzy mała tenerka wyszła z deski kreślarskiej Włoskiej produkowana we Francji duża z Japonii a gdzie afrika? Czy to ma jakiś wpływ gdzie jest produkowana między krajem kwitnącej wiśni. A produkcja w Europie
Iżu
Online
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
To ja z kolei dodam od siebie kolega ma 2006 rok 40 tyś na liczniki i po ostatnim serwisie - zatarta pompa ABS - wg mechanika od BMW wada fabryczna i huuczy mu łożysko wału - kolejna wada fabryczna.
null
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
No tak Honda Japonia. Yamaha też Japonia ale nowa mała tenerka była już widziana i szpiegowana 3 lata temu sam widziałem zdjęcia szpiegowskie przez cały czas testowali ją jak czytałem na forach innych krajów żeby niewypuscic bubla dopiero teraz pojawia się w salonach w tym roku jakoś trzeba było się zapisywać żeby kupić coś takiego unas w białym jak wczoraj rozmawiałem niemaja dopiero za miesiąc, testowali 2 3 lata a i tak jak bym był szefem Yamahy bym takiej niewypuscil opony bezdętkowe, większy bak chociaż z 19 litrów trakcja mieki piasek błoto szuter, potrzebna szyba większa ok czepiam się .A Honda wyprodukowała sprzedajemy potem poprawiamy. ...... Nie podoba mi się lekceważenie klijeta przez hondę tyle
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
to wiedzę kolego że, nie masz pojęcia co to statystyka w takim razie a dla informacji usterki w beamerach czasami bywały dość poważne i niebezpiecznelukas76 pisze: Czytaj ze zrozumieniem! Jeden z całej grupki zmienia motocykle co rok od wielu lat, więc na Nim mógłbyś teoretycznie już statystyki robić, Jest tutaj grupka riderów co jeżdżą na bmkach. W Polsce znam kilku ludzi co jeżdża na gs'ach od lat i nie zamienili by się na nic innego. Co do samych beemek to trzeba się zastanowić czy jak są usterki to jakiego rodzaju są to usterki, czy to pierdoły czy takie które unieruchamiają mato na dobre.BMW ma bardzo dużo elektroniki, sa pionierami w wielu patentach, reszta jest zawsze krok z tyłu albo są jeszcze dalej jak DL, może dlatego tak to wygląda. Ja chętnie bym przytulił jakiegoś gs,a
do widzenia.
Online
"Z 2018 nakręcone 30 tyś po asfalcie i bezdrożach zero awarii. Kolega Bartlomiej podobnie.Natomiast kolega Bartek co rusz awaria ale on ma GSa "
Tak więc na grupach każdy będzie chwalił swoje
A tylko przypomnę to co napisałem wcześniej:
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
hehe. Na grupie Super Tenere na pytanie o awaryjność ST ta odpowiedź wyglądała by tak:Iżu pisze: * ADV z 2018 nakręcone 30 tyś po asfalcie i bezdrożach zero awarii. Kolega Bartlomiej podobnie. Natomiast kolega Bartek co rusz awaria ale on ma Tenere
"Z 2018 nakręcone 30 tyś po asfalcie i bezdrożach zero awarii. Kolega Bartlomiej podobnie.Natomiast kolega Bartek co rusz awaria ale on ma GSa "
Tak więc na grupach każdy będzie chwalił swoje
A tylko przypomnę to co napisałem wcześniej:
gorghu pisze: Inne badanie - zadowolenia klienta z danej marki - wykazało znów że użytkownicy BMW i Harleya, pomimo awaryjności tego sprzętu są jednymi z bardziej zadowolonych i będą ją polecać innym (a co drugi z nich nie przyzna się że miało jakąś poważniejszą usterkę).
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Dziś przymierzyłem się do 1100 Afryczki.
Na plus nisko się siedzi więc jest stabilniej czyli bezpieczniej, ale prze te duże kółka to ona jednak woli pokonywać bezdroża niż asfalty.
to nie będzie mój następny motorek.
Na plus nisko się siedzi więc jest stabilniej czyli bezpieczniej, ale prze te duże kółka to ona jednak woli pokonywać bezdroża niż asfalty.
to nie będzie mój następny motorek.
ETZ 251; TDM 900; DL 1000; KTM 1290 Super Adventure S
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Ciekawe ile rzeczy jest wymienionych w serwisie podczas przeglądu tak, ze nawet właściciel o tym nie wie.
Swego czasu Toyota przy przeglądzie rocznym wymieniała silniki bo byla wadliwa partia a klient nawet nie wiedział.
Moj mechanik dobry kokega od 25 lat serwisujacy motocykle twierdzi ze mam sie trzymac z daleka od BMW i KTMa chyba ze stac mnie na nowy i nie bede do niego jeździł.
Mam szukać japończyków.
Chłop troche motongow w życiu miał i naprawil.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Swego czasu Toyota przy przeglądzie rocznym wymieniała silniki bo byla wadliwa partia a klient nawet nie wiedział.
Moj mechanik dobry kokega od 25 lat serwisujacy motocykle twierdzi ze mam sie trzymac z daleka od BMW i KTMa chyba ze stac mnie na nowy i nie bede do niego jeździł.
Mam szukać japończyków.
Chłop troche motongow w życiu miał i naprawil.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
to spróbuj np na forum ktm zapytać czy si cos psuje to cie zjedzą...Iżu pisze:Jako że wątek ewoluuje w kierunku BMW R1200 GS, to pozwolę sobie wkleić kilka cytatów z grupy "BMW GS Polska" dzisiejszy wątek:
" Witajcie !;)
Zwracam się do kolegów i koleżanek zasiadających GS-a 1200 wodniaka z prośbą o info na temat roczników 2016+ czy jakieś poważne problemy występują w tych rocznikach w internetach aż huczy o padających panewkach ,rozrządach,sprzęgle oraz drobnych problemach z manetkami przełącznikami czy nadal problem wieku dziecięcego występuje ? "
pominno tego że własnie wrócili z serwisu
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Rafale, nasz Ty niezastąpiony recenzencie motocykli słusznych i niesłusznych, udało Ci się już pojeździć ATAS 1100? Zakładam że gdybyś przetestował byłby z tego jakiś reportaż. W każdym razie czekam na taką recenzję. Nie ukrywam także że najnowsza Africa bardzo mi się podoba i bardzo mnie ten model interesuje. Powiem więcej: chcę jąIżu pisze:
Jako że już w grudniu ma się pojawić testówka tego modelu, jeśli tylko pogoda pozwoli będę miał przyjemność odbyć jazdę tym modelem, oczywiście pierwsze wrażenia nagram a materiał umieszczę w tym wątku. Piona
Póki co dostępne w sieci testy czy też opisy z jazd testowych bardzo lukrują ten model( scigacz.pl, światmotocykli.pl). Dlatego chciałbym poczytać/usłyszeć Twoją opinię jak również sam się przejechać i przekonać jak ten motocykl wypada w stosunku do mojej dużej Tenerki.
DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
tu jest całkiem dobre jak na Polskie review nowej Afryki
ale przy tych kwotach i jeszcze cantralnego stojaka nie dali...to już przesada.
ale przy tych kwotach i jeszcze cantralnego stojaka nie dali...to już przesada.
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Cześć, cały czas czekam na informację od krakowskiego dealera, gdy wydadzą pozytywną decyzję i udostępnią motocykl testowy od razu śmigam do Arhera i biorę moto.michał_k pisze:Rafale, nasz Ty niezastąpiony recenzencie motocykli słusznych i niesłusznych, udało Ci się już pojeździć ATAS 1100? Zakładam że gdybyś przetestował byłby z tego jakiś reportaż. W każdym razie czekam na taką recenzję. Nie ukrywam także że najnowsza Africa bardzo mi się podoba i bardzo mnie ten model interesuje. Powiem więcej: chcę ją
Póki co dostępne w sieci testy czy też opisy z jazd testowych bardzo lukrują ten model( scigacz.pl, światmotocykli.pl). Dlatego chciałbym poczytać/usłyszeć Twoją opinię jak również sam się przejechać i przekonać jak ten motocykl wypada w stosunku do mojej dużej Tenerki.
Piona
Iżu
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Byłem dzisiaj oblukać sprzęta na żywo. Bellissima Hania. Przy niej moja Teresa wygląda delikatnie mówiąc mało atrakcyjnie. Jedyne co mi się w niej nie podobało to przeładowany informacjami wyświetlacz główny. Za kilka dni będzie egzemplarz do jazd testowych. Mam zamiar skorzystać. Niestety albo stety będzie wersja DCT z manualnym zawiasem. Wolałbym odwrotnie. Manualna skrzynia i elektrozawias. Zobaczymy jak będzie...
DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Mi też Afryka się podoba tylko patrzę w stronę tej wcześniejszej wersji dlatego że jest najlżejsza i chyba wesjia ze zwykłą skrzynia chociaż wszyscy Dct są zauroczeni i czarna Tylko niepamietam czy występuje ze złotymi szprychowymi felgami .
Chociaż były tam niedociągnięcia wieku młodzieńczego tak jak zegary niby niewidac nic w słońcu.
da się to przeżyć i poradzić z tym .
No i cena 53900 z Dct jest kusząca. Bez Dct jeszcze taniej
Tylko że najazde prubna trzeba do Olsztyna lub Warszawy się wybrać a już niekupie motocykla bez wcześniejszej przejażdżki.
Chociaż były tam niedociągnięcia wieku młodzieńczego tak jak zegary niby niewidac nic w słońcu.
da się to przeżyć i poradzić z tym .
No i cena 53900 z Dct jest kusząca. Bez Dct jeszcze taniej
Tylko że najazde prubna trzeba do Olsztyna lub Warszawy się wybrać a już niekupie motocykla bez wcześniejszej przejażdżki.
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
@tomeks to sa bardzo cenne uwagi przywróć posta!
DL650A L8