DL1000 Smerfa

Tu przedstawiamy nasze motocykle
Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2474
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

DL1000 Smerfa

Post autor: Smerfciamajda »

No to mam i ja.
Dziś drogą kupna zanabyłem mojego V-stroma.

Jaram się strasznie.

AL6, rejestracja 2017, 17kkm nalotu.
Teraz tylko do wiosny poczekać.
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
Colto
A+B
Posty: 537
Rejestracja: 25 lip 2019, 11:15
Lokalizacja: Wa-wa

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: Colto »

Gratulacje!
Będziesz zadowolony.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Ocena: 5.88235%


Pozdrawiam,

Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)

Awatar użytkownika
Tomek 69
A+B
Posty: 552
Rejestracja: 09 maja 2019, 21:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: Tomek 69 »

Gratuluję niechaj ci służy i oby nigdy ciebie nie zawiódł. Ale przecież dzisiaj to już prawie jak wiosna, przynajmniej u mnie pozdrawiam serdecznie z Bydgoszczy. LWG :D


Romet, Ogar, CZ 175, Suzuki Bandit 400 i obecnie od maja 2018 V-strom Dl 650 k 5 czarny

scyzor_2007
A+B
Posty: 802
Rejestracja: 08 sty 2017, 16:50

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: scyzor_2007 »

gratuluje



Awatar użytkownika
Voyager
A+B
Posty: 519
Rejestracja: 13 lis 2018, 11:57
Lokalizacja: Polska południowa

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: Voyager »

Nooo! Pojechałeś Pan na ostro! Niech służy ślicznota!


Romet Kadet -> Romet Ogar 200 -> Junak 901 -> Honda Varadero 125 -> Suzuki V-Strom DL650XT L8 -> Suzuki V-Strom DL650XT M0

Gaspar75
A+B
Posty: 617
Rejestracja: 04 lut 2019, 18:39

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: Gaspar75 »

Gratulacje.


Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> DL1050

Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2474
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: Smerfciamajda »

Załatwiłem dzis formalności a że jestem chory to nie miałem jak wrócić do domu więc Zuzia została u kolegi

Zarejestruję, ubezpieczę i jak wyjdzie rozsądne słońce to przywiozę do domu.
Potem wymiana oleju i szał zakupów gadżetowych.
Kufry, navi, halogeny, deflektor, lusterka (bo te stockowe rzeczywiście są dziwne), adaptery SW>Monokey. No i co tam jeszcze.

Kumpel mówił mi że ten odcinek ostatni rury wchodzący do tłumika tak sie grzeje że przyjarał se gacie. Nowy model ma tam osłonę.
Polecacie jakąś owijkę? Jaka temperatura tam może być?



Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2474
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: Smerfciamajda »

Ufff Dojechaliśmy!!!
Sztormiak w domu, pierwsze 150km zrobione.

Muszę zjeść obiad i lecę do garażu pogrzebać bo nie wytrzymam.

Ps
Moto kozak ale kilka rzeczy mnie zaskoczyło i to negatywnie. Ale o tym później, wieczorem na spokojnie.

Obrazek



Awatar użytkownika
bojaco
A+B+C
Posty: 1332
Rejestracja: 01 maja 2018, 21:44
Lokalizacja: Reksio, Bolek i Lolek...

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: bojaco »

Widzę, widzę banana na twarzy!


DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka :shock:

Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2474
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

DL1000 Smerfa

Post autor: Smerfciamajda »

Dobrze, więc jak pisałem wcześniej, jest wieczór, a ja miałem czas przemyśleć moje pierwsze 150 km i poobcować z motocyklem w garażu.
Więc najpierw obserwacje z jazdy - jestem zaskoczony. Nie chcę pisać że jestem zawiedziony, ale trochę inaczej jest po takiej trasie i jestem daleki od "Wow!". Ale to pewnie kwestia pojeżdżenia i przyzwyczajania się .

Zmiana z Versys 650 68KM na V-strom1000 100KM to jak przesiadka z małego samochodu 1.8 GTI na SUVa 4.0 V8 - dosłownie.
Versys sie składał w zakręty zanim to zrobiłem, wystarczyło pomyśleć, a on już szedł jak przyklejony i opony zamykałem w momencie, bez strachu. Sztormiak jest jak Mercedes G - trzeba go poprosić, nie zmusić, ale trzeba mu pokazać czego się chce i trwać w tym.
Versys był narowisty ale wymagał wachlowania biegami, w Sztormiaku byle przekroczyć 3000 obrotów i jest mu wszystko jedno jaki to bieg - ciągnie jak lokomotywa. Czasem miałem wrażenie, że ten motocykl poszedł by nawet z kempingiem na haku. Ten piec to potęga.
No i mniej wibracji pomimo że to duże V.

Wygoda - sztormiak bez konkurencji do poprzednika - podobna pozycja ale jednak mniejsze ugięcie kolan, minimalnie ale odczuwalnie co jest dużym plusem. Kanapa standardowa, na razie bardzo wygodnie, kręgosłup i ręce nie bolą. Jutro test Smerfertki w czasie jazdy - bo jak się przysiadła dziś na próbę, to trochę "słabo" bo już mnie nie pyrta cyckami :) Siedzi o wiele dalej i ma mnóstwo miejsca. sama jazda motocyklem bardzo wygodna, zawias wybiera nierówności o wiele delikatniej niż Versys i jest bardziej kanapowo, ale nie ma plasteliny. Będzie lepiej w dalekie trasy. Świetne, podoba mi się.
Ciężar całości i manewrowanie bardzo podobnie - jest większy ale środek ciężkości jest jakby niżej, nie odczuwam dyskomfortu i jest OK.

Teraz to co mnie zaskoczyło negatywnie - na początek wajcha zmiany biegów - w nowych butach (Forma ADV) mam ją za krótką! Regulacja i regulacja i dalej mi nie pasuje. Nawet w zwykłych niskich butach jest mało miejsca, a w wysokich na grubej podeszwie ledwo zmieściłem nogę, to mnie strasznie wkurza.
Hałas podczas jazdy - pęd powietrza na wysokości ramion robi takie zawirowania że pała mała! I to przy prędkości już od 120km/h!
Dla mnie dramat - Versys szedł do 160 i dopiero wtedy robiło się mało komfortowo. :(
Coś tu mocno nie gra.
Może to lustra jak słoniowe uszy, może szyba - choć jest tu jakaś akcesoryjna, szersza, może to nowy kask, ale nie, to jest na wysokości barków i uszu. W tej kategorii jestem mocno niezadowolony, można mieć lepiej...
Ale nic to, zobaczymy, pewne kroki zostały zrobione, ale o tym niżej.

Firmowe handbary niestety ale nie wiele dają, wieje po paluchach i tyle, Burkbustery w Versysie robiły lepszą robotę.

Sterowanie kierunkami i inne klawisze, dziwnie działają, jaką takie mało wyczuwalne.

Generalnie motocykl bardzo OK i czuję przesiadkę zarówno mocową jak i wielkościową (wygoda), ale też jest to inna generacja motocykla - sprzęgło na pompie, świetne hamulce, elektronika (ABS, TC, komputer pokładowy) robią bardzo pozytywne wrażenie. Musimy się zaprzyjaźnić po prostu.

Teraz co dziś uczyniłem.

1. Tymczasowo uchwyt RAM do TomToma - muszę go zamienić na małą kostkę. Ten RAM to taki klamot że nad zegary się nie nadaje - czekam na dostawę wydrukowanego uchwyty albo może w końcu przyjdzie paczka z Aliexpress i będzie cacy.
2. Lusterka Vicma + przedłużki Leoshi - Uszy słonia nie dosyć że brzydkie to jeszcze za wąskie jak dla mnie. No i te zawirowania...
3. Deflektor na szybę - zdemntowany z Versysa - zobaczymy ile pomoże.
4. Wiązka - siedzi :) Ale muszę znaleźć gdzie wpiąć sterowanie po stacyjce
5. Halogeny - na razie przykręcone i wstępnie pociągniete kable na krótko - brakło czasu. Jutro zabawa z elektryką.
6. Kufer centralny - powiem Wam że jakoś nie ufam tej płycie SW-Motech na Quick-Lock. Zobaczymi.

No i zaraz wstawię porno z telefonu...

A w ogóle to jaram się nowym sprzętem :)



Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2474
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: Smerfciamajda »

Porno
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3094
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

DL1000 Smerfa

Post autor: staszek_s »

Gratulacje, fajna maszyna! Będzie Wam z plecaczkiem wygodnie, wg mnie to moto jest stworzone na długie trasy, dla mnie fabryczna kanapa (przynajmniej w roczniku 2019) jest bardzo porządna, nie widzę sensu przeszywania. Co do szyby to ja mam Airflow i przy moich 178 cm jest dobrze, lepiej niż na 650’ce z ta samą szybą, mniejsze turbulencje mimo patelnianych lusterek. Różnie ludzie mówią o AF, wiec nie namawiam ale bardzo możliwe ze na niej skończysz :) . Vicmy mi leżą w garażu ale na razie zostawiam oryginały, są fajne w swojej brzydocie :)


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

motokrzys
A1
Posty: 79
Rejestracja: 07 lip 2019, 09:32

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: motokrzys »

Gratulacje. Jest super. Co do szyby to rzeczywiście oryginał jest słaby i ja zmieniłem na AF i jest bardzo dobrze.


DL 1000 (2019)

Kudłaty95
AM
Posty: 16
Rejestracja: 16 sty 2020, 21:26
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: Kudłaty95 »

Gratuluje , super motocykl :).



Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4483
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: lukas76 »

Gratulacje, niech wozi bezpiecznie


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

quin
A1
Posty: 24
Rejestracja: 09 kwie 2019, 21:36
Lokalizacja: Kraków

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: quin »

Mam na starym tysiącu (2006) podobne wrażenia po pierwszych kilometrach odnośnie komfortu jazdy na wyższych prędkościach. Pomogła zmiana szyby na AF - ustał hałas w kasku i można rozwinąć wyższe prędkości nie odlatując - zdarzyło mi się osiągnąć ok 90-100 km/h i dopiero zauważyć że nie mam zamkniętego wizjera. Pozostał problem walki z wiatrem na autostradzie - hałasu nie ma, ale motocykl jest jakby niestabilny, rzuca go na prawo i lewo, jest podatny na boczny wiatr.
Nie miałem takich problemów na mojej starej yamaszce xj 600 - można było i 180 ciągnąć chowając się trochę za owiewką i nigdy nie było uczucia niestabilności. Może jest to problem naturalnie wynikający z rozmiaru motocykla i wyprostowanej sylwetki kierującego.



Awatar użytkownika
Oskar
A+B+C
Posty: 1339
Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:22

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: Oskar »

Ciamajda tylko się niegniewaj znam się najmniej tutaj na forum ale parę porad...
Dobrze się przyjrzałem ty masz za kurtka szybę do swojego wzrostu i ten ciemniejszy deflektor tak sobie pasuję
Na marginesie
Jeżeli byś miał ymamah tenere to bym Ci podpowiedział co zrobic . A od masz świetnego niezawodnego v stroma.
Ale Wy tutaj chyba dejecie te szyby givi takie podwujńe tak sobie to wygląda ale robotę robi.
Ciamajda do v stroma niemożna dokupić np dodatkowo dedykowanego stelaża pod szybe jak u . Tauratecha
Szyba można w 3 pozycjach ustawiać jest dodatkowo kabłąk na nawigację
pasuje orginalna szyba dajesz ładny deflektor np mra lub puig

masz super rurkę na nawigację dajesz uchwyt na nawigację profesjonalny zamykany.takmna marginesie

Kumpel który się trochę zna na tym tłumaczył mi bo też to przechodziłem
miałem tak samo w Hondzie kiedyś między Tobą a szyba powstaje jakieś wiry powietrza które powinna przechodzić nad Tobą
A ogulnie wyglądasz w tym kasku jak kozacko sprzęt sie też prezentuje super życzę długich i niezapomnianych razem ze Smerfetka wojazy
Tempomat koko wsadzi żebyś mógł Smerfetka za kolano potrzymać i dzida. LWG


Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu

Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2474
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: Smerfciamajda »

Oskarze ja za stary jestem żeby sie gniewać a konstruktywna krytyka jest wskazana

Więc tak, po zamontowaniu lusterek Vicma na dystansach oraz deflektora problem zniknął. Brak zawirowań, nagmych targnięć motocyklem itp. Robi się głośno powyzej 140 i zaczyna dokuczać szum kasku (daszek?). Ale to zupelnie iny hałas. Zniknęły te targniecia wiatru.
Szyba najlepszy efekt w pozycji 2 pośredniej. Śmiem twierdzić ze deflektor pomogl mniej a 90% efektu to jednak lusterka.
Deflektor mam jeszcze z Versysa wiec na razie zostaje. Musze z nim jesz sie troxhe pobawić.

Dystanse w lustrach dodały super widoczności, praktycznie nie widzę ramion tylko pelne pole za sobą.

Mocowanie navi jest tymczasowe, juz o tym pisałem.


Kolejne mody będę wrzucał już do tematu "Co dziś zrobiłem..."



Awatar użytkownika
Colto
A+B
Posty: 537
Rejestracja: 25 lip 2019, 11:15
Lokalizacja: Wa-wa

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: Colto »

Gratuluje, piękne moto.
Także założyłem Vicmy i dodatkowo Givi AF i nie jestem w 100% zadowolony.
Mam 182 cm wzrostu, kask Schuberth C3 i nadal mota mi wiatr po czubku kasku.
Ustawienia szyby rożne próbowałem.

Może spróbuje te poszerzenia lusterek, chociaż na widoczność nie narzekam, ale jeżeli ma się poprawić przepływ powietrza nad kaskiem, to czemu nie?


Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam,

Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)

Awatar użytkownika
matt28
A2
Posty: 275
Rejestracja: 27 sie 2018, 21:50

Re: DL1000 Smerfa

Post autor: matt28 »

Podoba mnie się ;)
A co do owiewki - AiFlow to dobra rzecz, redukuje zawirowania lepiej niż standardowa, nawet przedłożona szyba.


Old, grumpy man na DL-u 800

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Motocykle”