Expedition cases czy givi dolomiti/outback
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
Slash jakie duże te Traxy?
Zmierz szerokość motocykla z kuframi.
Zmierz szerokość motocykla z kuframi.
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
Tak, spore te traxy (2x45). Jasne, jak będę przy garażu dam znać, co do wymiarów.Smerfciamajda pisze:Slash jakie duże te Traxy?
Zmierz szerokość motocykla z kuframi.
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
Ja wiem, ja pamiętam, ale dziś tylko na chwilę wpadłem, jutro muszę sprawdzić te dyndające adaptery i wykonam pomiary..Smerfciamajda pisze:No jak z tą szerokością bo ciekawym okropecznie.
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
@Smerfciamajda - Pisałem Ci ju z w tym wątku:
Szerokość z Traxami:
Szerokość lusterek: 92 cm
Szerojkość handbarów 94 cm
Szerokość stelaża: 48 cm
Szerokość kufra Trax EVO 37L 24 cm
Szerokość kufra Trax EVO 45L 29 cm
Szerokość zestawu z kuframi 37L 96 cm
Szerokość zestawu z kuframi 45L 106 cm.
Szerokość z Traxami:
Szerokość lusterek: 92 cm
Szerojkość handbarów 94 cm
Szerokość stelaża: 48 cm
Szerokość kufra Trax EVO 37L 24 cm
Szerokość kufra Trax EVO 45L 29 cm
Szerokość zestawu z kuframi 37L 96 cm
Szerokość zestawu z kuframi 45L 106 cm.
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
Ja zrozumiałem, że @Smerfciamajda chce wymiary takiej (jednak nieco innej konfiguracji), bo i kufry to ADV (u Ciebie kufry EVO) i stelaże PRO, nie EVO.QraC pisze:@smerfciamajda - Pisałem Ci ju z w tym wątku:
Szerokość z Traxami:
Szerokość lusterek: 92 cm
Szerojkość handbarów 94 cm
Szerokość stelaża: 48 cm
Szerokość kufra Trax EVO 37L 24 cm
Szerokość kufra Trax EVO 45L 29 cm
Szerokość zestawu z kuframi 37L 96 cm
Szerokość zestawu z kuframi 45L 106 cm.
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
TRAX ADV + stelaże PRO (2x45):
- całkowita szerokość na moto - 102 cm,
- kufry - 2x28cm
- stelaże (do krawędzi kufrów) - 46 cm.
Generalnie to respekt, jak jeździliście z rozstawem +110cm..ja tu na początku się czułem prawie jak w aucie.
EDIT:
Poniżej specyfikacja do mojego zestawu:
https://sw-motech.com/en/bike/SUZUKI/VS ... 190562.htm
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
- całkowita szerokość na moto - 102 cm,
- kufry - 2x28cm
- stelaże (do krawędzi kufrów) - 46 cm.
Generalnie to respekt, jak jeździliście z rozstawem +110cm..ja tu na początku się czułem prawie jak w aucie.
EDIT:
Poniżej specyfikacja do mojego zestawu:
https://sw-motech.com/en/bike/SUZUKI/VS ... 190562.htm
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 16 maja 2020, 09:13 przez slash, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
@slash - kufry ADV, ION czy EVO to bez różnicy... wymiary są te same (49x37x28 dla 45L), skoro mówisz że stelaże są praktycznie takie same to i wymiary będą podobne. Tu cm mniej tu cm więcej przy pomiarach i z moich 106 cm zrobiło sie twoje 102... ale zaintrygowałeś mnie na tyle że sprawdzę dokładniej
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
Może miarki mamy złe ;PQraC pisze:@slash - kufry ADV czy EVO to bez różnicy... wymiary są te same, skoro mówisz że stelaże są praktycznie takie same to i wymiary będą podobne. Tu cm mniej tu cm więcej przy pomiarach i z moich 106 cm zrobiło sie twoje 102... ale zaintrygowałeś mnie na tyle że sprawdzę dokładniej
Ja tam nawet trochę zaokrągliłem w górę, było jakieś 101,6-7. Na bank nie przekroczyło 103.
W sumie zdziwiłem się jak napisałeś, że kufry 29. W specyfikacji jest 28, mi w sumie też tak wychodziło.
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
No ja wolałem cm dodać niż odjąć.... tak dla bezpieczeństwa
(na marginesie na DL 650 XT z 2016 z tymi samymi kuframi, ale przez inaczej poprowadzone stelaże z uwagi na wydech - obok wydechu a nie nad tak jak teraz - szerokość zestawu była coś około 115 cm )
(na marginesie na DL 650 XT z 2016 z tymi samymi kuframi, ale przez inaczej poprowadzone stelaże z uwagi na wydech - obok wydechu a nie nad tak jak teraz - szerokość zestawu była coś około 115 cm )
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
No właśnie u mnie na Trekkerach jest 110 czym bym nie mierzył.
4cm różnicy to niewiele ale 8 to już zaczyna sie robić ciekawie.
4cm różnicy to niewiele ale 8 to już zaczyna sie robić ciekawie.
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
Heh, chyba trzeba zrobić "kto da więcej" ja jak coś mogę w tygodniu fotę z miarką przyłożoną podesłać, w sumie mierzyłem z 2-3 razy, bo też mi się podejrzanie mało wydało.
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
@slash jeździłeś z plecaczkiem?? Interesuje mnie czy kufry w żaden sposób nie przeszkadzają pasażerowi czy tez tu i ówdzie się nie wbijają , czas podjąć decyzje odnośnie kufrów a nie chciałbym wywalić kupy siana i potem się denerwować , na jakies dłuższe wyprawy będę jeździł we dwoje więc musi być wygodnie, trzymaj się
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
Dla pasażerki jest mega wygodnie, szczególnie z kufrem centralnym. Mimo, że boki są ciasno, to kufry się jakby delikatnie rozchodzą.
A, tylko wchodzenie/schodzenie wymaga wprawy zarówno dla kierowcy jak i pasażera.
EDIT: Jak dla mnie to nawet wchodzenie na moto tylko z kufrem centralnym wymagało przestawienia się nieco, bo wymach szkitą robiłem tak, że kopałem w centralkę. Wszystko do przyzwyczajenia się.
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
A, tylko wchodzenie/schodzenie wymaga wprawy zarówno dla kierowcy jak i pasażera.
EDIT: Jak dla mnie to nawet wchodzenie na moto tylko z kufrem centralnym wymagało przestawienia się nieco, bo wymach szkitą robiłem tak, że kopałem w centralkę. Wszystko do przyzwyczajenia się.
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
- Ocena: 5.88235%
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
@slash, super dzięki i o taką konkretną odpowiedz mi chodziło
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
@Kuba76, wczoraj trochę dłużej pojeździliśmy i Żona przekazała mi takie cenne info: Jej jest teraz wygodnie, bo ja jestem w miarę szczupły i ona też. Jeśli kierownik jest duży, to pasażerka będzie miała na styk miejsca na nogi (pomiędzy siedziskiem a kufrem bocznym).
A i nie zdziwię się jak popis naszej ekwilibrystyki, szczególnie podczas schodzenia pasażerki ktoś nagrał, bo niezła gimnastyka przy tym jest Wsiadanie, jak się dobrze rozpyka, to nawet spoko.
Z niebagatelnych plusów: Żona mówi, że królewsko się lata, mega jej wygodnie, trzyma się uchwytów przy kufrach. Mi też dobrze wiedzieć, że jej nie zgubię, bo zawsze się zaprze na kufrze centralnym.
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
A i nie zdziwię się jak popis naszej ekwilibrystyki, szczególnie podczas schodzenia pasażerki ktoś nagrał, bo niezła gimnastyka przy tym jest Wsiadanie, jak się dobrze rozpyka, to nawet spoko.
Z niebagatelnych plusów: Żona mówi, że królewsko się lata, mega jej wygodnie, trzyma się uchwytów przy kufrach. Mi też dobrze wiedzieć, że jej nie zgubię, bo zawsze się zaprze na kufrze centralnym.
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
- Ocena: 5.88235%
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
@slash, dzięki za pamięć i za kolejne cenne info, łeee to Panie i u nas się sprawdzi dobrze taki zestaw bo ja tez szczypior jestem , a wsiadanie i zsiadanie to jakoś się wyćwiczy i będzie pasowało
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
No, będzie git! Czy jadę sam, czy nie, zawsze doceniane jest to, że nie muszę plecaka (torby, nie Żony) mieć. Nawet nie wiedziałem, ile więcej funu z jazdy
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: Expedition cases czy givi dolomiti/outback
@slash napewno kufry robią robotę , jedyny minus takiego zestawu to cena ale za wygodę trzeba płacic turystyka motocyklowa a przynajmniej jej początki związane z zakupem samego motocykla , gratów , kufrów , ciuchów , kasków i akcesoriów nie jest tanią przyjemnością ale życie mamy jedno więc warto spełniać marzenia , ja te swoje odkładałem 20 lat i takim impulsem który mnie przekonał żeby wreszcie zacząć robić coś dla siebie był nowotwór z którym się jakiś czas biłem a on się przerzucał na kolejne organy , zrobiłem wtedy listę marzeń i obiecałem sobie ze jak się już z tego wyliże to zacznę powoli te marzenia spełniać i nie będę ich odkładał na kolejne lata i właśnie jednym z nich był powrót do jazdy motocyklem , trzymaj się