Jaką osłonę silnika wybrać.

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5230
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Jaką osłonę silnika wybrać.

Post autor: Struna »

Wow, no chyba forum czytają i wprowadzili poprawki ;)
Masz jakieś foto może ?


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
MrWaski
A+B+C
Posty: 1313
Rejestracja: 01 wrz 2020, 20:12
Lokalizacja: Słocina

Re: Jaką osłonę silnika wybrać.

Post autor: MrWaski »

Nie mam foto. Jak będę w garażu to coś pstryknę.

PS
Znalazłem w necie:

.
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg (121.53 KiB) Przejrzano 712 razy


Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5230
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Jaką osłonę silnika wybrać.

Post autor: Struna »

No dokładnie o to wycięcie ( tu jego brak ) chodzi - ewidentna poprawa koncepcji.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Mati!
A
Posty: 448
Rejestracja: 02 paź 2016, 15:39
Lokalizacja: Olkusz

Re: Jaką osłonę silnika wybrać.

Post autor: Mati! »

pyra pisze:
17 sty 2023, 15:57
Mati! pisze:
14 sty 2023, 06:55
Ma ktoś osłone Givi do nowego 650? Warto się tym produktem zainteresować?
Ochrona przed piaskiem i błotem. Zdecydowanie mocniejsza od plastikowej atrapy, jednak nie próbuj brać krawężników.
A są takie odporne na krawężnik? Jaką grubość ma dolna płyta od GiVI? Bo różnie piszą.


DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Jaką osłonę silnika wybrać.

Post autor: pyra »

Płyta jest tak mocna jak stelaż łączący z silnikiem. W givi blaszka ok 1 mm.( Choć nie mam go pod reką)


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Awatar użytkownika
Mati!
A
Posty: 448
Rejestracja: 02 paź 2016, 15:39
Lokalizacja: Olkusz

Re: Jaką osłonę silnika wybrać.

Post autor: Mati! »

pyra pisze:
18 sty 2023, 08:37
Płyta jest tak mocna jak stelaż łączący z silnikiem. W givi blaszka ok 1 mm.( Choć nie mam go pod reką)
Rozumiem, że zmieniłeś. Na co?


DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2

Awatar użytkownika
MrWaski
A+B+C
Posty: 1313
Rejestracja: 01 wrz 2020, 20:12
Lokalizacja: Słocina

Re: Jaką osłonę silnika wybrać.

Post autor: MrWaski »

Te aluminiowe blaszki mają chronić tłumik przed drobnymi uderzeniami kamieni. Na większe walnięcia typu głaz czy wysoki krawężnik musiałyby być z grubej stali, ale to waży i nie wiem czy jest sens do turystyka takie instalować.
Trza uważać i tyle. IMO.


Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek

Awatar użytkownika
Rommel
A+B+C
Posty: 1197
Rejestracja: 04 paź 2020, 23:37
Lokalizacja: Bristol (UK)

Re: Jaką osłonę silnika wybrać.

Post autor: Rommel »

Wazne zeby byla mocna i bardzo twarda. Bardzo gruba. Jak samorobka kolegi w jego DL650, pancerna. Pieknie wydarla mocowania na dole silnika przy walnieciu o kamien.

Jesli mozna uzyc czolowej 10 cm plyty pancerza z Tygrysa do zrobienia plyty, bedzie okej, ale z braku laku pancerz czolowy z T-34 (ale tylko wersji T-34/85) powinien wystarczyc. Wszystko co wytrzyma ostrzal z ZiSa 3 z 1000 metrów, oraz uderzenie w kraweznik.

;)


"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."

Awatar użytkownika
Rommel
A+B+C
Posty: 1197
Rejestracja: 04 paź 2020, 23:37
Lokalizacja: Bristol (UK)

Re: Jaką osłonę silnika wybrać.

Post autor: Rommel »

Ja poszedlem w wersje light. Z motocyklem dostalem jeszcze tego pampersa na silnik od Givi aluminiowego. Z tych pelnych chyba tylko heed jest ladny, reszta jest co najmniej kontrowersyjna ;)
Załączniki
1FA0BE48-0C40-47C2-B7E6-FC066AB71948.jpeg
1FA0BE48-0C40-47C2-B7E6-FC066AB71948.jpeg (266.66 KiB) Przejrzano 670 razy
572F1272-6DC6-4013-901A-CE2B3A69B8BF.jpeg
572F1272-6DC6-4013-901A-CE2B3A69B8BF.jpeg (253.69 KiB) Przejrzano 670 razy
FD88D4BB-B5AF-4B4A-8898-56194E7950CE.jpeg
FD88D4BB-B5AF-4B4A-8898-56194E7950CE.jpeg (305.76 KiB) Przejrzano 670 razy


"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5230
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Jaką osłonę silnika wybrać.

Post autor: Struna »

MrWaski pisze:
18 sty 2023, 12:26
Te aluminiowe blaszki mają chronić tłumik przed drobnymi uderzeniami kamieni. Na większe walnięcia typu głaz czy wysoki krawężnik musiałyby być z grubej stali, ale to waży i nie wiem czy jest sens do turystyka takie instalować.
Trza uważać i tyle. IMO.
To co masz z RM-G to gruba alu blacha od spodu, znosi baaardzo dużo.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Jaką osłonę silnika wybrać.

Post autor: pyra »

Mati! pisze:
18 sty 2023, 10:21
pyra pisze:
18 sty 2023, 08:37
Płyta jest tak mocna jak stelaż łączący z silnikiem. W givi blaszka ok 1 mm.( Choć nie mam go pod reką)
Rozumiem, że zmieniłeś. Na co?
Całe Moto zmieniłem :lol: choć Sztormiak został na forum.
Ale wiem z pewnego źródła, że jest na zbyciu czerwony AL4 - godny uwagi.


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Awatar użytkownika
Mati!
A
Posty: 448
Rejestracja: 02 paź 2016, 15:39
Lokalizacja: Olkusz

Re: Jaką osłonę silnika wybrać.

Post autor: Mati! »

No nic, dalej będe robił rozeznanie w temacie. Do wiosny jeszcze troche czasu zostało.


DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne do Vstrom-a”