Jaką osłonę silnika wybrać.
Re: Jaką osłonę silnika wybrać.
Wow, no chyba forum czytają i wprowadzili poprawki
Masz jakieś foto może ?
Masz jakieś foto może ?
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Jaką osłonę silnika wybrać.
Nie mam foto. Jak będę w garażu to coś pstryknę.
PS
Znalazłem w necie:
.
PS
Znalazłem w necie:
.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: Jaką osłonę silnika wybrać.
No dokładnie o to wycięcie ( tu jego brak ) chodzi - ewidentna poprawa koncepcji.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Jaką osłonę silnika wybrać.
A są takie odporne na krawężnik? Jaką grubość ma dolna płyta od GiVI? Bo różnie piszą.
DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2
Re: Jaką osłonę silnika wybrać.
Płyta jest tak mocna jak stelaż łączący z silnikiem. W givi blaszka ok 1 mm.( Choć nie mam go pod reką)
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Jaką osłonę silnika wybrać.
Te aluminiowe blaszki mają chronić tłumik przed drobnymi uderzeniami kamieni. Na większe walnięcia typu głaz czy wysoki krawężnik musiałyby być z grubej stali, ale to waży i nie wiem czy jest sens do turystyka takie instalować.
Trza uważać i tyle. IMO.
Trza uważać i tyle. IMO.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: Jaką osłonę silnika wybrać.
Wazne zeby byla mocna i bardzo twarda. Bardzo gruba. Jak samorobka kolegi w jego DL650, pancerna. Pieknie wydarla mocowania na dole silnika przy walnieciu o kamien.
Jesli mozna uzyc czolowej 10 cm plyty pancerza z Tygrysa do zrobienia plyty, bedzie okej, ale z braku laku pancerz czolowy z T-34 (ale tylko wersji T-34/85) powinien wystarczyc. Wszystko co wytrzyma ostrzal z ZiSa 3 z 1000 metrów, oraz uderzenie w kraweznik.
Jesli mozna uzyc czolowej 10 cm plyty pancerza z Tygrysa do zrobienia plyty, bedzie okej, ale z braku laku pancerz czolowy z T-34 (ale tylko wersji T-34/85) powinien wystarczyc. Wszystko co wytrzyma ostrzal z ZiSa 3 z 1000 metrów, oraz uderzenie w kraweznik.
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."
Re: Jaką osłonę silnika wybrać.
Ja poszedlem w wersje light. Z motocyklem dostalem jeszcze tego pampersa na silnik od Givi aluminiowego. Z tych pelnych chyba tylko heed jest ladny, reszta jest co najmniej kontrowersyjna
- Załączniki
-
- 1FA0BE48-0C40-47C2-B7E6-FC066AB71948.jpeg (266.66 KiB) Przejrzano 670 razy
-
- 572F1272-6DC6-4013-901A-CE2B3A69B8BF.jpeg (253.69 KiB) Przejrzano 670 razy
-
- FD88D4BB-B5AF-4B4A-8898-56194E7950CE.jpeg (305.76 KiB) Przejrzano 670 razy
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."
Re: Jaką osłonę silnika wybrać.
To co masz z RM-G to gruba alu blacha od spodu, znosi baaardzo dużo.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Jaką osłonę silnika wybrać.
Całe Moto zmieniłem choć Sztormiak został na forum.
Ale wiem z pewnego źródła, że jest na zbyciu czerwony AL4 - godny uwagi.
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Jaką osłonę silnika wybrać.
No nic, dalej będe robił rozeznanie w temacie. Do wiosny jeszcze troche czasu zostało.
DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2