Garmin ZUMO XT

slash
A2
Posty: 276
Rejestracja: 26 sty 2020, 14:14

Re: Garmin ZUMO XT

Post autor: slash »

Ja tak nie w temacie, a czuję że na przyszły sezon będę musiał coś wybrać. A czym się różni wytyczenie trasy (znając punkty) od planowania trasy?

Możecie w skrócie powiedzieć, czemu uważacie, że planowanie bezpośrednio w tt jest nieprzemyślane? (nie twierdzę, że jest - nie znam się, nie mam punktu odniesienia. Dla mnie w Google jest nawet nieźle, a np. w locusie trochę przekombinowane, ale też się da).

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka



kaloryferarz
A+B+C
Posty: 1209
Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
Lokalizacja: okolice Krakowa

Re: Garmin ZUMO XT

Post autor: kaloryferarz »

Ja nie wiem jak koledzy, ale ja uważam, że właśnie w TT jest świetne planowanie trasy. Planowanie i tyczenie uważam za tożsame. Chodzi mi tutaj o całość procesu. Tj. Siadam do kompa, szukam se gdzie by tu jechać. Wyklikuję se trasę przez np. 5 punktów. Wysyłam do aplikacji na telefon (nie mam urządzenia tomtom tylko aplikację na androida). Mija dzień i se myślę: albo nie, jednak nie, chcę jeszcze pojechać tu, a tam nie chcę, no i punkty 2 i 3 chcę obrócić kolejnością. RObię modyfikacje i wysyłam znowu. A potem jeszcze już jadą stwierdzam: zimno jak diabli, do pkt. 4. nie jadę wcale i usuwam go prosto z navigacji. O takie używanie mi chodzi.


Romet Komar 2350 -> Honda Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 2010 :)

slash
A2
Posty: 276
Rejestracja: 26 sty 2020, 14:14

Re: Garmin ZUMO XT

Post autor: slash »